-
Εργάζομαι σαν εξωτερικός πωλητής και πρέπει να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου έχουν δώσει και να βρω ένα άλλο για leasing.
Δε συνεργαζόμαστε με κάποια συγκεκριμένη εταιρεία οπότε μπορώ να επιλέξω όποια με συμφέρει περισσότερο, απλά είδα πως γίνεται ένας χαμός με επιλογές και ειδικά με τα "ετοιμοπαράδοτα".
Οι μετακινήσεις που κάνω είναι 80% εκτός πόλης, 25 - 30k χιλιόμετρα τον χρόνο.
Για ηλεκτρικά δεν το σκέφτομαι αν και έχω χώρο, γιατί ίδια μέρα μπορώ να πάω Θεσσαλονίκη - Κομοτηνή και πίσω, περίπου 500 χιλιόμετρα.
Ψάχνω για κάτι άνετο, αυτόματο, με cruise control και καλή ηχομόνωση. Βλέπω κυρίως Crossover - SUV γιατί στις ΒΙ.ΠΕ. που επισκέπτομαι συνήθως, κυριολεκτικά λείπουν κομμάτια από δρόμους και έχω διαλύσει αρκετά λάστιχα και τη μάσκα από κάτω.
Σκέφτομαι και για Plug-In καθώς δεν έχουν επίπτωση στη φορολογία έως 40.000€ ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) αντί για 17.000€ που ισχύει για Βενζίνη, Πετρέλαιο και Υβριδικά.
Μέχρι στιγμής αυτά που έχω βρει ετοιμοπαράδοτα είναι τα παρακάτω:
- Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
- Skoda Kamiq 1.0 και 1.5 DSG7
- VW T-Cross 1.0 και 1.5 DSG7
- VW T-Roc 1.0 και 1.5 DSG7
- MG EHS Plug-In Hybrid 1.5t 258hp
- Toyota CHR 2.0 Plug-In (έχει πολύ μικρή απόσταση η μπαταρία από το έδαφος)
-
Το 1.
Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε. Admins κλειδώσετε το νήμα
-
Θα έβγαζα από τη λίστα τα 2.3 και5.
-
@gtsartsal said in Leasing Crossover - SUV:
Θα έβγαζα από τη λίστα τα 2.3 και5.
Και αργότερα το 4 και 6;
-
Για leasing μια χαρά είναι το 1.
Κάτι καδένες, κάτι λαδακια, κάτι ψευτοκαπακα και φλατζοκολλες είναι πταίσματα για leasing , 4 χρόνια και γεια σας. -
Θα πρόσθετα στις απαιτήσεις adaptive cruise control και lane center assist για τέτοια ταξίδια.
-
@antonakis said in Leasing Crossover - SUV:
Θα πρόσθετα στις απαιτήσεις adaptive cruise control και lane center assist για τέτοια ταξίδια.
Έχει Lane Keeping Assist αλλά κανονικό Cruise Control, όχι Adaptive.
-
Από τα 2,3,4 κράτα μόνο το 4 σε 1.5, αλλά να ξέρεις ότι καίει πολύ.
Τα χλμ που κάνεις φωνάζουν ντίζελ.
Αν ήταν το νέο 3008 θα επέλεγα αυτό, αλλά το προηγούμενο όχι, είναι κρίμα να πάρεις το παλιό, ενώ πωλείται ήδη το νέο μοντέλο, ήταν ο λόγος που το απέκλεισα.
Το chr μου άρεσε, αλλά το απέκλεισα γιατί ήταν κλειστοφοβικό το πίσω κάθισμα, αλλά εγώ έχω ειδικές ανάγκες στο πίσω κάθισμα. -
@a-d-p said in Leasing Crossover - SUV:
Από τα 2,3,4 κράτα μόνο το 4 σε 1.5, αλλά να ξέρεις ότι καίει πολύ.
Τα χλμ που κάνεις φωνάζουν ντίζελ.
Αν ήταν το νέο 3008 θα επέλεγα αυτό, αλλά το προηγούμενο όχι, είναι κρίμα να πάρεις το παλιό, ενώ πωλείται ήδη το νέο μοντέλο, ήταν ο λόγος που το απέκλεισα.
Το chr μου άρεσε, αλλά το απέκλεισα γιατί ήταν κλειστοφοβικό το πίσω κάθισμα, αλλά εγώ έχω ειδικές ανάγκες στο πίσω κάθισμα.Και εγώ δεν καταλαβαίνω πως έχουμε γεμίσει CHR ενώ υπάρχει το Yaris Cross και αν χρειάζεται κάποιος παραπάνω χώρο πηγαίνει στο Corolla Cross, κρίμα να μην υπάρχουν διαθέσιμα τα συγκεκριμένα.
-
Μα καλά απορώ που το συζητάμε ρε παιδιά!
Ή το MG με τα 280!!!! πόσα λέει άλογα ή το πανέμορφο CHR με τα 200!!!
Είναι δυνατόν;
Ποια χιλιαρια και ειδικά ή dieselοτρατα με επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1.4 80 ίππων 30ετιας;;;;
-
@vagkirk said in Leasing Crossover - SUV:
Μα καλά απορώ που το συζητάμε ρε παιδιά!
Ή το MG με τα 280!!!! πόσα λέει άλογα ή το πανέμορφο CHR με τα 200!!!
Είναι δυνατόν;
Ποια χιλιαρια και ειδικά ή dieselοτρατα με επιδόσεις ατμοσφαιρικού 1.4 80 ίππων 30ετιας;;;;
Εάν υπήρχε διαθέσιμο CHR που να μην ήταν Plug-In θα το σκεφτόμουν, το θέμα με το συγκεκριμένο είναι ότι κόλλησαν κυριολεκτικά από κάτω μια τεράστια μπαταρία κάνοντας την απόσταση από το έδαφος οριακά 10 εκ.
-
Το βασικό ερώτημα είναι ποιο είναι το όριο του μισθωματος, εάν υπάρχει.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Το βασικό ερώτημα είναι ποιο είναι το όριο του μισθωματος, εάν υπάρχει.
Δεν υπάρχει όριο, απλά για να μην επιβαρυνθώ πολύ φορολογικά θα πρέπει να κινηθώ σε αυτοκίνητο έως 25.000€ ΛΤΠΦ, σε Plug-In μπορώ να φτάσω πάνω από 40.000€ ΛΤΠΦ.
-
Σ΄αυτή την περιπτωση και επειδή βρέθηκα σχετικά πρόσφατα σε ανάλογη θέση, μετά τη σχετική μου έρευνα κατέληξα εδώ:
https://www.myavis.gr/el/ford-kuga
Δύσκολα μπορεί να βρεθεί καλύτερο deal. Καμία σχέση με τα προαναφερθέντα θερμικά, καμία σχέση με τους τενεκέδες της Τουότα. Το δε facelift έχει βελτιώσεις στα σημεία που τις χρειαζόταν (μεγαλύτερο infotainment, καλύτερες επιδόσεις, μνήμες στα καθίσματα και ηλεκτρικό και του συνοδηγού πλέον, 360 κάμερα).
Κατά τα άλλα διατηρεί τα όποια θετικά ή αρνητικά είχε σα μοντέλο. Δηλαδή μέτρια έως κακή ανάρτηση και μέτρια συναρμογή αλλά με καλά υλικά. Απ' την άλλη προσφέρει τεράστιους χώρους, εξαιρετικό εξοπλισμό και είναι και οικονομικό στη χρήση. Μετά από 11.000χλμ και μικτή χρήση, η κατανάλωση του είναι στα 3λτ/100 αλλά με προσπάθεια τα αστικά χιλιόμετρα να γίνονται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Και σα HEV όμως λειτουργεί πιο αποδοτικά από ένα αντίστοιχης κατηγορίας Τουότα, πχ Corolla Cross, και δύσκολα θα δείξει πάνω από 7λτ στο ταξίδι με 140χαω.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Σ΄αυτή την περιπτωση και επειδή βρέθηκα σχετικά πρόσφατα σε ανάλογη θέση, μετά τη σχετική μου έρευνα κατέληξα εδώ:
https://www.myavis.gr/el/ford-kuga
Δύσκολα μπορεί να βρεθεί καλύτερο deal. Καμία σχέση με τα προαναφερθέντα θερμικά, καμία σχέση με τους τενεκέδες της Τουότα. Το δε facelift έχει βελτιώσεις στα σημεία που τις χρειαζόταν (μεγαλύτερο infotainment, καλύτερες επιδόσεις, μνήμες στα καθίσματα και ηλεκτρικό και του συνοδηγού πλέον, 360 κάμερα).
Κατά τα άλλα διατηρεί τα όποια θετικά ή αρνητικά είχε σα μοντέλο. Δηλαδή μέτρια έως κακή ανάρτηση και μέτρια συναρμογή αλλά με καλά υλικά. Απ' την άλλη προσφέρει τεράστιους χώρους, εξαιρετικό εξοπλισμό και είναι και οικονομικό στη χρήση. Μετά από 11.000χλμ και μικτή χρήση, η κατανάλωση του είναι στα 3λτ/100 αλλά με προσπάθεια τα αστικά χιλιόμετρα να γίνονται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Και σα HEV όμως λειτουργεί πιο αποδοτικά από ένα αντίστοιχης κατηγορίας Τουότα, πχ Corolla Cross, και δύσκολα θα δείξει πάνω από 7λτ στο ταξίδι με 140χαω.
Μου κάνει εντύπωση το "μέτρια έως κακή ανάρτηση" σε ford
-
Κι εμένα μου κάνει εντύπωση και μάλιστα ήμουν ήσυχος λόγω φήμης και δεν το οδήγησα πριν το παραγγείλω. Κακώς απ' ότι φαίνεται. Όχι ότι θα άλλαζα απόφαση γιατι βάσει κριτηρίων δεν υπήρχε κάτι καλύτερο, απλά δεν θα υπήρχε αυτή η αρνητική έκπληξη.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Σ΄αυτή την περιπτωση και επειδή βρέθηκα σχετικά πρόσφατα σε ανάλογη θέση, μετά τη σχετική μου έρευνα κατέληξα εδώ:
https://www.myavis.gr/el/ford-kuga
Δύσκολα μπορεί να βρεθεί καλύτερο deal. Καμία σχέση με τα προαναφερθέντα θερμικά, καμία σχέση με τους τενεκέδες της Τουότα. Το δε facelift έχει βελτιώσεις στα σημεία που τις χρειαζόταν (μεγαλύτερο infotainment, καλύτερες επιδόσεις, μνήμες στα καθίσματα και ηλεκτρικό και του συνοδηγού πλέον, 360 κάμερα).
Κατά τα άλλα διατηρεί τα όποια θετικά ή αρνητικά είχε σα μοντέλο. Δηλαδή μέτρια έως κακή ανάρτηση και μέτρια συναρμογή αλλά με καλά υλικά. Απ' την άλλη προσφέρει τεράστιους χώρους, εξαιρετικό εξοπλισμό και είναι και οικονομικό στη χρήση. Μετά από 11.000χλμ και μικτή χρήση, η κατανάλωση του είναι στα 3λτ/100 αλλά με προσπάθεια τα αστικά χιλιόμετρα να γίνονται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια. Και σα HEV όμως λειτουργεί πιο αποδοτικά από ένα αντίστοιχης κατηγορίας Τουότα, πχ Corolla Cross, και δύσκολα θα δείξει πάνω από 7λτ στο ταξίδι με 140χαω.
Για Φόρος Πολυτελείας δίνεις 1.729€ ?
-
Όχι ο χρήστης δεν επιβαρύνεται με ΦΠ.
-
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Όχι ο χρήστης δεν επιβαρύνεται με ΦΠ.
Δεν τον πληρωνει κανενας ή τον πληρωνει η εταιρεια ληζινγκ?
-
Υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς ως προς αυτό. Απ' ότι θυμάμαι απ' όταν έκανα fleet management, με μια υπεύθυνη δήλωση ο νόμιμος εκπρόσωπος "παίρνει πάνω του" τα οχήματα που έχουν ΦΠ αλλά τελικά χρεώνεται για το ένα από αυτά. Φυσικά είναι κόστος που βαρύνει την όποια εταιρία και όχι τον άνθρωπο.
Leasing Crossover - SUV