Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 78
    • 79
    • 62 / 79
    Περί αυτοκίνησης
    92
    1572
    71332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • williamg
      williamg @super-t last edited by williamg

      @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      alt text
      .
      alt text

      Ότι η VW είναι πρώτη με ξεπερνάει.

      Πριν από 20 χρόνια όλη η ευρύτερη οικογένεια είχε VW (εγώ Ibiza). Πλεον όλοι είμαστε ασία. Και αυτό βλέπω και σε πολλούς γυρω μου (μικροαστοι - οικονομικα μιλώντας). Τώρα πώς είμαστε τοσο στατιστικο περιθωριο για την Ευρωπη τω 28 δεν μπορω να το καταλαβω. Ούτε και ακουσα κανεναν να γραφει επαινους για το γκολφ και το ψηλωμενο γκολφ. Τί να πω.

      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by dstou

        Oι βαγγέουλες είναι πρώτοι συνολικά με 1.6 μύρρια ιχ, έτσι είναι εδώ και χροοοοόνια. Δεύτεροι οι στέλιοι με 1,07. Τρίτη η ρενώντάτσιανισσάν με λίγο κάτω από μύρριο. Μετά η Τουότα, μετά οι κορεάται.
        Το ρεκόρ των βαγκέουλων γιατί σε ξαφνιάζει?
        Ή κατρακύλα μέχριΣ αφανισμού της Φίατ, αλλά και η συρρίκνωση της Φορντ, θα έπρεπε αντίθετα να προβληματίζει. Στα έιτις ήταν οι νο1 της δεκαετίας, εναλλάξ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Η φίατ καλά να πάθει.
          Πόσος κόσμος έχει ταλαιπωρηθεί, μένοντας εν μέση οδού, επειδή έβρεξε;
          Χώρια όλα τα άλλα...
          Το golf το αγοράζουν οδοντίατροι, φαρμακοποιοί που απλά έχει αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο πως «είναι καλό αυτοκίνητο» από εποχές '90's, επειδή(ς) ήταν ακριβό.
          Καλά, η χόντα που είναι;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Αφού σε χαλάει γιατί το καπνίζεις;;;😊

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Το αφήνω εδώ:
              Youtube Video

              πολύ ενδιαφέρουσα άποψη και συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό αφού και εγώ τα περισσότερα αυτοκίνητά μου τα έχω αγοράσει μεταχειρισμένα, ώστε να πάρω το αυτοκίνητο που ήθελα και δεν μπορούσα να το αγοράσω καινούργιο. Και το ίδιο σκέφτομαι και για το επόμενό μου.

              Σκεφτείτε να γινόταν αυτό στα σπίτια!! από 1 μύριο το διαμέρισμα, τώρα ειναι μεταχειρισμένο 5 ετών, το πουλάνε 600.000 και 10 ετών 400.000....χαχαχα!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 @lap last edited by

                @lap said in BYD forum:

                Έτσι! μακρυά από τα eco ελαστικά. Εάν θέλουν να δώσουν οικονομία στ αυτοκίνητα τους ας τα συναρμολογήσουν με υψηλότερης αντοχής χάλυβα ώστε να μειώσουν το απαιτούμενο πάχος που χρειάζεται για την ασφάλεια τους και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο και τους ρύπους.

                Ο υψηλότερης αντοχής χάλυβας είναι ακριβότερος και η μείωση πάχους φέρνει αλλες δυσκολίες στην διαχείριση και συγκόλληση της λαμαρίνας άρα και άλλο έξτρα κόστος.
                Και γενικά αυτό που λες είναι το δυσκολότερο βήμα απαιτεί έρευνα εξέλιξη άρα και άλλα κόστη.

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @mesastou last edited by

                  @mesastou said in BYD forum:

                  @dettol said in BYD forum:

                  @mesastou said in BYD forum:

                  Δεν είναι πολλά τα κιλά των Byd , ξεπερνούν τα 1700 ενώ ecocar είναι 1300 και spring περίπου 1000. Νομίζω πολλά κιλά για να κουβαλάς μέσα στην πόλη, τριπλάσια σχετικά με τα διαφορά microcars… απλά είπα να φέρω στο προσκήνιο το θέμα του βάρους …

                  δεν εχει σημασια το βαρος, αλλα η αναλογια ιππων/βαρους 🙂

                  Έχει στην κατανάλωση όμως ….

                  Το μεγαλο βαρος εχει πολλα μειον στην οδικη συμπεριφορα στην καταναλωση στις φθορες που θα εχει το αμαξι και η αναρτηση/φρενα, στην φθορα που κανει στους δρομους (στην Ολλανδια τα τελη κυκλοφοριας πανε με το βαρος λογω φθορων στους δρομους).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ataim
                    ataim last edited by ataim

                    Βρήκα έναν που έλεγε μόλις του τελειώσει η μπαταρία (sealudm) στις ανηφόρες πάει μέχρι 110 τελική, λογικό αφού βγάζει μόλις 100 άλογα ο θερμικός. Το έχουν παρακάνει στο συγκεκριμένο το οποίο είναι 2τ αμάξωμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in BYD forum:

                      @lap said in BYD forum:

                      Έτσι! μακρυά από τα eco ελαστικά. Εάν θέλουν να δώσουν οικονομία στ αυτοκίνητα τους ας τα συναρμολογήσουν με υψηλότερης αντοχής χάλυβα ώστε να μειώσουν το απαιτούμενο πάχος που χρειάζεται για την ασφάλεια τους και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο και τους ρύπους.

                      Ο υψηλότερης αντοχής χάλυβας είναι ακριβότερος και η μείωση πάχους φέρνει αλλες δυσκολίες στην διαχείριση και συγκόλληση της λαμαρίνας άρα και άλλο έξτρα κόστος.
                      Και γενικά αυτό που λες είναι το δυσκολότερο βήμα απαιτεί έρευνα εξέλιξη άρα και άλλα κόστη.

                      Ετσι. Ακριβώς αυτό ήθελα να θίξω. Πως αντί να επιλεχθεί η δύσκολη οδός με την οικονομία κλίμακας που προσφέρει το ίδιο αποτελεσμα δίνοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε σοβαρά ελαστικά. Ακολουθούν τον δρόμο που δεν βαραίνει την τσέπη και δεν δυσκολεύει τις καμπύλες κοστολόγησης του προϊόντος τους αλλά μειώνει την ασφάλεια των αγοραστών .

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @lap last edited by

                        @lap said in BYD forum:

                        Ξέρω τι γράφω. Ποτέ δεν γράφω κάτι χωρίς να το έχω ψάξει.😁

                        Στις σύνθετες διατομές παρόμοιων υλικών σε ενδιαφέρει το μέτρο ελαστικότητας και ο λόγος poisson. Ποιο είναι το μέτρο ελαστικότητας του κοινού με τον υψηλής αντοχής χάλυβα ?

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @red_monster last edited by lap

                          @red_monster said in BYD forum:

                          @lap said in BYD forum:

                          Ξέρω τι γράφω. Ποτέ δεν γράφω κάτι χωρίς να το έχω ψάξει.😁

                          Στις σύνθετες διατομές παρόμοιων υλικών σε ενδιαφέρει το μέτρο ελαστικότητας και ο λόγος poisson. Ποιο είναι το μέτρο ελαστικότητας του κοινού με τον υψηλής αντοχής χάλυβα ?

                          Πρώτα από όλα δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να ορίσεις και να υποθέσεις ότι το κράμα των AHSS με τον απλό χάλυβα που χρησιμοποιείται ευρέως κατά την κατασκευή οχημάτων είναι παρόμοια. Έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και ανα γενιές.

                          Δεύτερον δεν τους ενδιαφέρει μονάχα η ελαστικότητα αλλά και ακόμα παραπάνω ο η θλίψη.

                          Οι διαφορές είναι τεράστιες

                          Για παράδειγμα

                          alt text

                          Το δύσκολο κομμάτι είναι η συναρμολόγηση αυτών. Και για αυτό επιλέγονται υλικά χαμηλότερης ποιότητας που για να ανταπεξέλθουν στις δοκιμές πρόσκρουσης και έγκριση τύπων αυξάνουν το πάχος τους και παράλληλα αυξάνουν το βάρος του οχήματος. Κάτι που οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση. Και στον αντίποδα αυτού προσφέρουν οικολογικά ελαστικά μπας και μειώσουν κατά ελάχιστο τους ρύπους σε βαρύτερα αυτοκίνητα τα οποία θα υπόκεινται σε φυγόκεντρες δυνάμεις στις στροφές. Δηλαδή συνταγή καταστροφής.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Είπαμε το να αλλάξεις λάστιχο είναι απόφαση εύκολη δοκιμάζεις και βλέπεις άμεσα αποτελέσματα.
                            Το να αλλάξεις πάχος λαμαρίνας γίνεται αλλά θέλει χρόνια έρευνα δοκιμές εξέλιξη αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
                            Το κάνουν δλδ αλλά το κάνουν από γενιά σε γενιά και αφού διασφαλισουν ότι οι αλλαγές εν μη τι άλλο δεν χαμηλώνουν τα κέρδη τους ή δεν τους αναγκάζουν να αυξήσουν τις τιμές κάνοντας το προϊόν μη ανταγωνιστικο.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Στο κόστος θα αφήσω αστερίσκο. εφόσον δεν έχουμε πρόσβαση στα λογιστικά τους βιβλία δεν πιστεύω τίποτα από όσα λένε.

                              Για παράδειγμα μου έκανε εντύπωση το mg3 . Πέρα του ότι έχει ζώνη παραμόρφωσης small overlap που οι Ευρωπαίοι ακόμα να υιοθετήσουν και να εισάγουν στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, κάνει χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Μιλάμε για ένα τεράστιο κομμάτι του BIW με υλικά άνω των 1200-1500 MPa/mm2

                              Και όπου χρειάζεται όπως στην οροφή του έχει συγκόλληση lazer στα πρότυπα του vw group. Και είναι το φθηνότερο όλων και έχει και επιβάρυνση δασμού 10%.

                              Αντίστοιχα και το Tesla. Που έχει εξαιρετικό χάλυβα και τρόπο συναρμολόγησης.

                              Δηλαδή, μετά ένα σημείο κατανόησης των δυσκολιών μπαίνουν υποψίες για επιτηδευμένη μη υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone @tkin73 last edited by

                                @tkin73 said in BYD forum:

                                Είπαμε το να αλλάξεις λάστιχο είναι απόφαση εύκολη δοκιμάζεις και βλέπεις άμεσα αποτελέσματα.
                                Το να αλλάξεις πάχος λαμαρίνας γίνεται αλλά θέλει χρόνια έρευνα δοκιμές εξέλιξη αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
                                Το κάνουν δλδ αλλά το κάνουν από γενιά σε γενιά και αφού διασφαλισουν ότι οι αλλαγές εν μη τι άλλο δεν χαμηλώνουν τα κέρδη τους ή δεν τους αναγκάζουν να αυξήσουν τις τιμές κάνοντας το προϊόν μη ανταγωνιστικο.

                                Η Λαντσια το 1990 κοντα εκει εβαζε σε παραγωγη το Ιντεγκραλε με λεπτοτερη λαμαρινα για τα αγωνιστικα αμαξια για να ειναι ελαφρυτερα φυσικα ειχαν roll cage αλλα το να αλλαξεις παχος λαμαρινας δεν ειναι δυσκολο αφου το λογισμικο θα υπολογισει τα παντα αμεσα.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @lap last edited by

                                  @lap said in BYD forum:

                                  Στο κόστος θα αφήσω αστερίσκο. εφόσον δεν έχουμε πρόσβαση στα λογιστικά τους βιβλία δεν πιστεύω τίποτα από όσα λένε.

                                  Για παράδειγμα μου έκανε εντύπωση το mg3 . Πέρα του ότι έχει ζώνη παραμόρφωσης small overlap που οι Ευρωπαίοι ακόμα να υιοθετήσουν και να εισάγουν στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, κάνει χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Μιλάμε για ένα τεράστιο κομμάτι του BIW με υλικά άνω των 1200-1500 MPa/mm2

                                  Και όπου χρειάζεται όπως στην οροφή του έχει συγκόλληση lazer στα πρότυπα του vw group. Και είναι το φθηνότερο όλων και έχει και επιβάρυνση δασμού 10%.

                                  Αντίστοιχα και το Tesla. Που έχει εξαιρετικό χάλυβα και τρόπο συναρμολόγησης.

                                  Δηλαδή, μετά ένα σημείο κατανόησης των δυσκολιών μπαίνουν υποψίες για επιτηδευμένη μη υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

                                  τα τεσλα ειναι αλουμινιενα στο μεγαλυτερο βαθμο, που τον ειδες τον χαλυβα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @wantone last edited by

                                    @wantone said in BYD forum:

                                    @tkin73 said in BYD forum:

                                    Είπαμε το να αλλάξεις λάστιχο είναι απόφαση εύκολη δοκιμάζεις και βλέπεις άμεσα αποτελέσματα.
                                    Το να αλλάξεις πάχος λαμαρίνας γίνεται αλλά θέλει χρόνια έρευνα δοκιμές εξέλιξη αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
                                    Το κάνουν δλδ αλλά το κάνουν από γενιά σε γενιά και αφού διασφαλισουν ότι οι αλλαγές εν μη τι άλλο δεν χαμηλώνουν τα κέρδη τους ή δεν τους αναγκάζουν να αυξήσουν τις τιμές κάνοντας το προϊόν μη ανταγωνιστικο.

                                    Η Λαντσια το 1990 κοντα εκει εβαζε σε παραγωγη το Ιντεγκραλε με λεπτοτερη λαμαρινα για τα αγωνιστικα αμαξια για να ειναι ελαφρυτερα φυσικα ειχαν roll cage αλλα το να αλλαξεις παχος λαμαρινας δεν ειναι δυσκολο αφου το λογισμικο θα υπολογισει τα παντα αμεσα.

                                    Η λαμαρίνα επικάλυψης δεν είναι δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @lap last edited by wantone

                                      @lap said in BYD forum:

                                      @wantone said in BYD forum:

                                      @tkin73 said in BYD forum:

                                      Είπαμε το να αλλάξεις λάστιχο είναι απόφαση εύκολη δοκιμάζεις και βλέπεις άμεσα αποτελέσματα.
                                      Το να αλλάξεις πάχος λαμαρίνας γίνεται αλλά θέλει χρόνια έρευνα δοκιμές εξέλιξη αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.
                                      Το κάνουν δλδ αλλά το κάνουν από γενιά σε γενιά και αφού διασφαλισουν ότι οι αλλαγές εν μη τι άλλο δεν χαμηλώνουν τα κέρδη τους ή δεν τους αναγκάζουν να αυξήσουν τις τιμές κάνοντας το προϊόν μη ανταγωνιστικο.

                                      Η Λαντσια το 1990 κοντα εκει εβαζε σε παραγωγη το Ιντεγκραλε με λεπτοτερη λαμαρινα για τα αγωνιστικα αμαξια για να ειναι ελαφρυτερα φυσικα ειχαν roll cage αλλα το να αλλαξεις παχος λαμαρινας δεν ειναι δυσκολο αφου το λογισμικο θα υπολογισει τα παντα αμεσα.

                                      Η λαμαρίνα επικάλυψης δεν είναι δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου.

                                      Ναι μονο το σασσι ειναι δομικο αλλα υποθετω και το σασσι ηταν με λεπτοτερη λαμαρινα (νομιζω φτερα καπω κλπ πιθανον να ηταν και πλαστικα), απλα φανταζομαι με λεπτοτερη λαμαρινα θα θελεις περισσοτερες συγκολλησεις για να επετυχεις την ιδια ακαμψια. Btw ασχολεισαι με μη παραγωγικα πραγματα, μονο αν δουλευεις στον τομεα οπως ναυπηγειο η εργοστασιο αυτοκινητων χρειαζεται να τα ξερεις αυτα και αφορα ελαχιστο κοσμο ακομη και εκει περα.

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap @wantone last edited by lap

                                        @wantone said in BYD forum:

                                        Btw ασχολεισαι με μη παραγωγικα πραγματα, μονο αν δουλευεις στον τομεα οπως ναυπηγειο η εργοστασιο αυτοκινητων χρειαζεται να τα ξερεις αυτα και αφορα ελαχιστο κοσμο ακομη και εκει περα.

                                        Χαχα, δεν έχεις άδικο. Σωστή παρατήρηση. Αλλά ότι έχει να κάνει με τ αυτοκίνητα και τις κατασκευές μου προκαλεί το ενδιαφέρον και διαβάζω για αυτά από ευχαρίστηση. Αντί να βλέπω τηλεόραση προτιμώ να πάρω το τάμπλετ και να διαβάσω κάποια σχετική μελέτη

                                        Που να δεις μέχρι που έχει φτάσει η ερασιτεχνική μου ενασχόληση. Ειχα κατεβάσει και διάβαζα για τις μεθόδους συναρμολόγησης του χάλυβα υπερυψηλής αντοχής με ανάλυση ραδιογραφιας αυτών και χρήσης σχετικών μηχανημάτων.

                                        Πρακτικά οντως μου είναι τελείως άχρηστες αυτές οι πληροφορίες, αλλά όπως είπα, άλλοι έχουν την μπάλα που ασχολούνται εγώ με ότι έχει να κάνει με αυτοκίνητα και κτήρια.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Ρε συ να σε βοηθησω θελω. Το να διαβαζεις μονος σου χωρις να δουλευεις σε καποιο εργοστασιο δεν σε βοηθαει σε τιποτα γιατι στην πραξη οι γνωσεις βρισκονται σε αυτους που εφαρμοζουν (δηλ στην βιομηχανια). Ακομα και εμεις που εχουμε σπουδασει μηχανολογοι και εχουμε κανει πολλα μαθηματα για μεταλλα κλπ οι γνωσεις αν δεν κανεις καποια πρακτικη εφαρμογη ειναι αχρηστες. Πχ μπορεις να κανεις μια επιχειρηση με μεταλλικες κατασκευες οπως ηταν μια τοπικη κοντα στο σπιτι μου που ξεκινησε σε ενα υπογειο και μετα επεκταθηκε τοσο πολυ που ειναι τωρα μεγαλη επιχειρηση, Εκοβαν μεταλλα και τα συγκολλουσαν για σπιτια και μαγαζια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Μα εμένα με ευχαριστεί η γνώση. Δεν θέλω να βγάλω λεφτά από αυτό. Επίσης όπως έχω κατανοήσει η θεωρητική γνώση εμπεριέχει έναν ρομαντισμό που κολακεύει το μυαλό και τη σκέψη. Η πρακτική εφαρμογή συνήθως λόγω των πολλών παράπλευρων λεπτομερειών καταστρέφει αυτήν την εικόνα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 62 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr