Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 345
    • 346
    • 347
    • 348
    • 349
    • 405
    • 406
    • 347 / 406
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8113
    249956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Τα πούλησε τα δημοσιογραφικά....😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        To Ford Capri επιστρέφει ως ηλεκτρικό, να πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

        https://cartalk.gr/analytikos-timokatalogos-eksoplismos-gia-neo-ford-capri/

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Με φωνή Λαζόπουλου στους 10 μικρούς Μήτσους: "Πάμε Mall να χαζέψουμε το νέο Kuga;"

          https://cartalk.gr/deite-apo-konta-ford-kuga-sto-golden-hall-kleiste-test-drive/

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dimsabas last edited by

            Να πώς θα είναι τα Suzuki της επόμενης δεκαετίας!

            https://cartalk.gr/suzuki-anakoinonei-stratigiki-tis-gia-epomena-10-chronia/

            ΥΓ. Αφιερωμένο στον Λάπη με αγάπη!

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by

              💪 🖖

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ευρώπη μπορεί να γίνει δικό σας με λιγότερα από 16 χιλιάρικα.

                https://cartalk.gr/dacia-sandero-diathesimo-pros-15-900e-kleidi-sto-cheri/

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Απεχθάνεσαι τις μπαταρίες; Κανένα πρόβλημα, λέει η Ford.

                  https://cartalk.gr/neo-ford-kuga-aftomato-8ari-kai-1-5-venzinis-186-ippon/

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    2 εκατομμύρια Tucson, αυτό θα πει επιτυχία.

                    https://cartalk.gr/hyundai-eftase-2-000-000-tucson-etoimazei-syllektiki-version/

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Αναγνώστης μας παραλαμβάνει το νέο του BYD Seal U, αντίπαλο του Model Y, και καταγράφει τα πεπραγμένα.

                      https://cartalk.gr/byd-seal-design-87-kwh/

                      https://cartalk.gr/

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        teo-mak last edited by

                        Εχω μια απορία .
                        Τι στρώσιμο χρειάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκινήτο εκτός απο τακάκια και δίσκους ;😕

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Σήμερα ούτε τα θερμικά χρειάζονται κάποιο ιδιαίτερο στρώσιμο. υπάρχει μάλιστα και το λεγόμενο italian tuning, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dettol @dimsabas last edited by dettol

                            @dimsabas said in CarTalk.gr:

                            Αναγνώστης μας παραλαμβάνει το νέο του BYD Seal U, αντίπαλο του Model Y, και καταγράφει τα πεπραγμένα.

                            https://cartalk.gr/byd-seal-design-87-kwh/

                            ωραιο αρθρο αλλα η αληθεια ειναι οτι πιο πολλες αποριες μου δημιουργησε παρα μου ελυσε 🙂

                            α. θα ηθελα πολυ να μαθω τον συλλογισμο του αγοραστη και γιατι προτιμησε το συγκεκριμενο αμαξι σε σχεση με την "πεπατημενη" του Υ. Διαφορα τιμης ειτε ειναι ελαχιστη ειτε ειναι υπερ του Υ (αν πηγαινε για το "μικρο")

                            β. δεν εχω πειστει για την καταναλωση και τα νουμερα που αναφερει ο συγγραφεας. Ο bjorn αναφερει 264wh/km σε 11C (δηλαδη οχι πολικο ψυχος). Δεν μπορω να πιστεψω πως ενα τοσο ενεργοβορο οχημα, πεφτει στις 135wh/km σε ταχυτητες 50-60km/h

                            γ. ειλικρινα δεν περιμενα να ασκησει τετοια επιρροη το ΚΗ3 στους επιδοξους αγοραστες. "Φερτο μαστορα το αμαξι, το παιρνω οπως ειναι"....
                            "μα κυριε ειναι εκθεσιακο..."
                            "φερτο σου λεω να φυγω!"
                            🙂
                            Το ελαφρυνω, αλλα ισως οτι ειναι 9χιλιαρικα, ισως οτι ο κοσμος νιωθει οτι στενευουν τα περιθωρια, τους ωθει να παρουν ισως βεβιασμενες αποφασεις. Ειλικρινα δεν με φανταζομαι να δινω 45 χιλιαρικα (ακομα και αν θα παρω πισω τα 9) χωρις να εχω οδηγησει εστω 10' ενα αμαξι.

                            δ. δενει απολυτα με το γ. Φαινεται πλεον να εχει αλλαξει αρκετα το σκεπτικο των αγοραστων, ακομα και ακριβως προϊοντων (οπως ειναι ενα αυτοκινητο). Η πληθωρα υλικου μεσω ιντερνετ και youtube φαινεται οτι επιτρεπει στους αγοραστες να νιωθουν ανετα να παραγγελνουν ακομα και αυτοκινητο sight unseen, κατι το οποιο πριν μερικα χρονια νομιζω οτι θεωρουνταν αδιανοητο.

                            ΥΓ: σορρυ, αλλα ψιλοαπαραδεκτο αυτο με το στρωσιμο που του ειπαν απο την αντιπροσωπεια.

                            edit: βρηκα το fb ποστ πανω στο οποιο βασιζεται το αρθρο. Το γραφει αυτο για το στρωσιμο οντως η byd.. νταξ.. δεν εχω λογια

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • cirus
                              cirus @dettol last edited by cirus

                              @dettol said in CarTalk.gr:

                              @dimsabas said in CarTalk.gr:

                              Αναγνώστης μας παραλαμβάνει το νέο του BYD Seal U, αντίπαλο του Model Y, και καταγράφει τα πεπραγμένα.

                              https://cartalk.gr/byd-seal-design-87-kwh/

                              ΥΓ: σορρυ, αλλα ψιλοαπαραδεκτο αυτο με το στρωσιμο που του ειπαν απο την αντιπροσωπεια.

                              edit: βρηκα το fb ποστ πανω στο οποιο βασιζεται το αρθρο. Το γραφει αυτο για το στρωσιμο οντως η byd.. νταξ.. δεν εχω λογια

                              κοιτα σε ενα στρωσιμο αυτοκινητου δεν στρωνεται ο κινητηρας μονο αλλα ολα τα μηχανικά μεση

                              τωρα χρειαζονται τοσα χλμ για τα εκτος κινητηρα? ΟΧΙ αλλα οκ

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                iceman7 last edited by iceman7

                                Συμμερίζομαι ακριβώς όσα γράφει ο @dettol
                                Ειδικά μοντέλο που δεν έχει βγει καν για τεστ.
                                Το να μην αγοράσει αυτή τη στιγμή κάποιος το Υ ενόψει ανανέωσης δεν είναι παράλογο αλλά το να αγοράσει κάτι τόσο ογκώδες για νησί κιολας και αδοκίμαστο μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει την επιδότηση με εκπλήσσει.
                                Επίσης και εγώ αμφιβάλλω πως προκύπτουν τετοιες καταναλώσεις σε τέτοιο θηρίο ειδικά όταν τα BYD σε ότι έχω δοκιμάσει είναι πιο ενεργοβόρα σε σχέση με τα αντίστοιχα τεσλα.
                                Ένας λόγος να προτιμήσεις τα ΒΥD είναι ότι εσωτερικά είναι όπως έχεις συνηθίσει ένα κανονικό αυτοκινήτο. Δεν έχουν το νεωτερισμό με τη μοναδική οθόνη ως interface των τεσλα.
                                Αλλά από εκεί και περα….
                                Νομίζω οι πωλήσεις μιλάνε μόνες τους.
                                Δείτε τι πούλησε η μια εταιρία χωρίς καμία διαφήμιση και τι η άλλη ενώ έγινε έντονο πουσάρισμα λόγω της σχέσης και ισχύος στην ελληνική αγορά του εισαγωγέα.

                                Τώρα όσον αφορά το κίνητρο της επιδότησης, νομίζω είναι εύγλωττο Χάρη.
                                Τα είχαμε συζητήσει κιολας. Δεν είναι πολλές οι «ευκαιρίες» να πάρεις λεφτά από ένα κράτος που συνέχεια στα παίρνει και δεν σου προσφέρει τίποτα σε αντάλλαγμα!
                                Και δεν μιλάω για τα επιδόματα των ρομα που τα εισπράττουν κατ επάγγελμα αλλά για σοβαρά χρήματα όπως στα ΚΗ και δη για ένα αντικείμενο (αμάξι) που έχει ιδιαίτερη σημασία στη ζωή του νεοέλληνα.
                                Δυστυχώς το ΚΗ3 σε αντίθεση με τα προηγούμενα λειτοργει ανάποδα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χρόνος για σκέψη και επιλογή. Πάρε τώρα ότι υπάρχει και σκέψου το αργότερα.
                                Βέβαια και τα προηγούμενα είχαν το κακό να δεσμεύονται κονδύλια στον αέρα αλλά θα ήταν προτιμότερο να βελτιωθεί αυτό το κομμάτι παρα να αντιστραφεί η λειτουργία του προγράμματος.
                                Μαζί με το απαράδεκτο γεγονός που δείχνει ποσο γενικά ασοβαρο κράτος είμαστε του ότι έμειναν απέξω αγορές πριν την 1/5 ενώ το σύστημα υπολειτουργούσε για υποβολή λόγω ελλειψης πόρων στο ΚΗ2, δείχνει ποσο στρεβλώνουν την αγορά τέτοια προγράμματα επιδοτήσεων.

                                Τα του σερβις μόνο ως αστείο ακούγονται στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Καπως βέβαια πρέπει να μεταβεί σταδιακά ο χώρος της συντήρησης στην ηλεκτροκίνηση αλλά υποχρεωτικό ετήσιο σερβις με υψηλές χρεωσεις είναι αστείες όπως και αστεία είναι τα τόσα χλμ για δήθεν στρώσιμο. 500 χλμ για ελαστικά, φρενα καπως να το ακούσω ειδικά σε αμάξια με μικρή ανάκτηση (byd) αλλά 2000 χλμ ;;;
                                Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                fanis75 realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                                  @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                  Μαζί με το απαράδεκτο γεγονός που δείχνει ποσο γενικά ασοβαρο κράτος είμαστε

                                  Αυτό περιμενες για να το διαπιστώσεις!?! Τίποτα σοβαρό δεν έχει κάνει το Ελληνικό κράτος εδώ και 50 χρόνια (πιο πριν δεν ζούσα, δεν ξέρω). Ένα απέραντο τσίρκο πολιτικάντηδων και δήθεν πολιτών.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                    Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                    Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                    Όλοι οι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή ψυκτικού υγρού αναλόγως του χρόνου, ή των χιλιομέτρων. Το ψυκτικό υγρό χάνει τις ιδιότητες του με την χρήση. Γιατί σου φαίνεται λογικό να αλλάζεις λάδια και όχι παραφλού; Η τιμή του είναι πάμφτηνη, ούτε 20 Ευρώ δεν κάνει.

                                    nickthetrib I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in CarTalk.gr:

                                      @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                      Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                      Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                      Όλοι οι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή ψυκτικού υγρού αναλόγως του χρόνου, ή των χιλιομέτρων. Το ψυκτικό υγρό χάνει τις ιδιότητες του με την χρήση. Γιατί σου φαίνεται λογικό να αλλάζεις λάδια και όχι παραφλού; Η τιμή του είναι πάμφτηνη, ούτε 20 Ευρώ δεν κάνει.

                                      Μάλλον εννοεί το ψυκτικό υγρό των μπαταριών στα full hybrid ή ηλεκτρικά, οπότε η τιμή αλλάζει προς τα πάνω
                                      Αλλά κατά τα άλλα δίκιο έχεις!

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        iceman7 @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in CarTalk.gr:

                                        @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                        Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                        Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                        Όλοι οι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή ψυκτικού υγρού αναλόγως του χρόνου, ή των χιλιομέτρων. Το ψυκτικό υγρό χάνει τις ιδιότητες του με την χρήση. Γιατί σου φαίνεται λογικό να αλλάζεις λάδια και όχι παραφλού; Η τιμή του είναι πάμφτηνη, ούτε 20 Ευρώ δεν κάνει.

                                        Για τα υγρά ψύξης της μπαταριας γράφω. Που είναι κλειστο κύκλωμα. Και δεν χρειάζεται αλλαγή προληπτικά.

                                        realzeus nickthetrib 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                          @realzeus said in CarTalk.gr:

                                          @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                          Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                          Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                          Όλοι οι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή ψυκτικού υγρού αναλόγως του χρόνου, ή των χιλιομέτρων. Το ψυκτικό υγρό χάνει τις ιδιότητες του με την χρήση. Γιατί σου φαίνεται λογικό να αλλάζεις λάδια και όχι παραφλού; Η τιμή του είναι πάμφτηνη, ούτε 20 Ευρώ δεν κάνει.

                                          Για τα υγρά ψύξης της μπαταριας γράφω. Που είναι κλειστο κύκλωμα. Και δεν χρειάζεται αλλαγή προληπτικά.

                                          Νόμιζα έλεγες για τα ψυκτικά του κινητήρα. Ζητώ συγγνώμη, αν και κάτι θα ξέρουν περισσότερο από εμάς οι μηχανικοί.

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib @iceman7 last edited by

                                            @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                            @realzeus said in CarTalk.gr:

                                            @iceman7 said in CarTalk.gr:

                                            Κάπου διάβασα ότι η Hyundai αλλάζει υποχρεωτικά τα υγρά ψύξης κάθε 3-4 χρονια με κόστος 600-70» ευρώ.
                                            Τραγικό για ένα κλειστο σύστημα που δεν το πειράζεις αν δεν υπαρχει διαρροή.

                                            Όλοι οι κατασκευαστές προβλέπουν αλλαγή ψυκτικού υγρού αναλόγως του χρόνου, ή των χιλιομέτρων. Το ψυκτικό υγρό χάνει τις ιδιότητες του με την χρήση. Γιατί σου φαίνεται λογικό να αλλάζεις λάδια και όχι παραφλού; Η τιμή του είναι πάμφτηνη, ούτε 20 Ευρώ δεν κάνει.

                                            Για τα υγρά ψύξης της μπαταριας γράφω. Που είναι κλειστο κύκλωμα. Και δεν χρειάζεται αλλαγή προληπτικά.

                                            Θεωρητικά πολλά κυκλώματα είναι κλειστά αλλά γίνονται αλλαγές σε στοιχεία τους!
                                            Και η ψύξη του κινητήρα κλειστό κύκλωμα είναι και το κύκλωμα ψύξης στο air-condition το ίδιο!!!
                                            Έχει να κάνει με τις ιδιότητες του ψυχικού υγρού όπως είπε ο @realzeus

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 345
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 347 / 406
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr