-
Ο «άνθρωπος» (που δεν είναι του προέδρου..) ρώτησε στον πληθυντικό, εκτός αν μεταξύ σας έχουτε τέτοια ευγένεια, που ακόμα και στο φόρουμ, απευθύνεστε ο ένας στον άλλο έτσι.
Ωπωται παω πασω!
(ετσι, για να μάθετε) -
Θεωρώ ότι η ανορθογραφία και η ασυνταξία είναι αποτέλεσμα αφενός της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης τα τελευταία πενήντα χρόνια ( η οποία μόνο τυχαία δεν ήταν) αλλά και του γρήγορου καταναλωτικού τρόπου ζωής μας, όπου όλα γίνονται είτε για το χρήμα είτε για την καλοπέραση μέσω αυτού.
Στο βωμό του χρήματος και του υποτιθέμενου ευ ζην που αυτό εξασφαλίζει, ποιος άνθρωπος θα καθίσει να εξελιχθεί και να βελτιωθεί ακούγοντας μουσική, βλέποντας αξιόλογο κινηματογράφο, διαβάζοντας λογοτεχνία και ποίηση;
Τα αποτελέσματα της απομάκρυνσης από όλα όσα μας βελτιώνουν και μας εξελίσσουν πραγματικά, τα βλέπουμε στον τρόπο που γράφουν οι Έλληνες χρήστες τους διαδικτύου. -
διαβάζοντας λογοτεχνία και ποίηση;
..βαρετοί φλώροι και αγάμητες οδοντίατροι;
-
Οδοντίατρος είσαι;
-
@bassstarlet said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
διαβάζοντας λογοτεχνία και ποίηση;
..βαρετοί φλώροι και αγάμητες οδοντίατροι;
Ο,τι πεις
-
Εγώ αυτό που θα ήθελα να δω σε δοκιμές είναι εντυπώσεις για τα βασικά μοντέλα. Συνήθως οι αντιπροσωπείες δίνουν στους ρεπορτερ το φουλ έξτρα μοντέλο φυσικά γιατί θα κάνει καλύτερη εντύπωση. Οποτε σε μεγαλο βαθμό η δοκιμή είναι ψιλοάκυρη για εμάς που θα πάμε στην βασική έκδοση.
Επίσης κάτι που λείπει συνήθως είναι η δοκιμή του ηχοσυστήματος. Έστω μια βασική ιδεα του στυλ "παιξαμε το αγαπημενο μας τραγουδι και τα μπασσα ήτανε πνιγμενα, τα πριμα ανυπαρκτα και γενικα χαλια".
-
Συμπληρώνω ότι σπάνια υπάρχει πραγματική δοκιμή την νύκτα να μας πουν αν τα ακριβοπληρωμένα σούπερ φώτα led laser κλπ δουλεύουν η τζάμπα τα λεφτά.
Επίσης για τα καθίσματα εκστασιάζουν την πλευρική στήριξη και τις σπορ άβολες βλακείες λες και θα τα πάμε στις Σέρρες και σπάνια θα ακούσεις για άνεση στο μπες βγες και την πολύωρη χρήση.
-
Όχι μόνο αυτό με τα καθίσματα αλλά νομίζουν ότι ο μέσος οδηγός φοράει σμολ ρούχα και κάνει σφήνες με την βροχή
-
Δίαιτα κύριοι. Δίαιτα
-
@williamg said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Επίσης κάτι που λείπει συνήθως είναι η δοκιμή του ηχοσυστήματος. Έστω μια βασική ιδεα του στυλ "παιξαμε το αγαπημενο μας τραγουδι και τα μπασσα ήτανε πνιγμενα, τα πριμα ανυπαρκτα και γενικα χαλια".
με ηχοσυστημα πολυ σπανια ασχολουνται. Ειναι κατι που πρεπει να το εχει πραγματικο μερακι ο αλλος για να τον ενδιαφερει. Οι περισσοτεροι reviewers εντυπωσιαζονται απο το brand του ηχοσυστηματος και δεν πανε παραπερα.
Ο bjorn εχω δει να ασχολειται με τα ηχοσυστηματα και πολυ καλη δουλεια κανουν οι savage geese με charts κτλπ.
-
@monman2 said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Συμπληρώνω ότι σπάνια υπάρχει πραγματική δοκιμή την νύκτα να μας πουν αν τα ακριβοπληρωμένα σούπερ φώτα led laser κλπ δουλεύουν η τζάμπα τα λεφτά.
Επίσης για τα καθίσματα εκστασιάζουν την πλευρική στήριξη και τις σπορ άβολες βλακείες λες και θα τα πάμε στις Σέρρες και σπάνια θα ακούσεις για άνεση στο μπες βγες και την πολύωρη χρήση.
Για το μπες- βγες αποκτας πολυ ευκολια ιδια αποψη αν πας και δεις απο κοντα το αμαξι. Για την πολυωρη χρηση εχεις δικιο ομως
-
@lap said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Δίαιτα κύριοι. Δίαιτα
Δίαιτα κάνουν οι χοντροί.
Οχι οι ευρύστερνοι...
-
Σωστά!
-
@dettol said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
@williamg said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Επίσης κάτι που λείπει συνήθως είναι η δοκιμή του ηχοσυστήματος. Έστω μια βασική ιδεα του στυλ "παιξαμε το αγαπημενο μας τραγουδι και τα μπασσα ήτανε πνιγμενα, τα πριμα ανυπαρκτα και γενικα χαλια".
με ηχοσυστημα πολυ σπανια ασχολουνται. Ειναι κατι που πρεπει να το εχει πραγματικο μερακι ο αλλος για να τον ενδιαφερει. Οι περισσοτεροι reviewers εντυπωσιαζονται απο το brand του ηχοσυστηματος και δεν πανε παραπερα.
Ο bjorn εχω δει να ασχολειται με τα ηχοσυστηματα και πολυ καλη δουλεια κανουν οι savage geese με charts κτλπ.
Για σοβαρή δοκιμή ηχοσυστήματος αυτοκίνητου, θα πρέπει τη σχετική παρουσίαση να την κάνει τράπερ.
-
Τα αυτιά είναι υποκειμενικά.
Οι δοκιμές ηχοσυστημάτων μπορούν να είναι από απλές, μέχρι audiophile.
Δε θα κάτσει κανένας autoreviewer να στήσει γεννήτριες ήχου και μικροφωνικές. Αυτά δεν τα κάνεις σε αυτοκίνητα που κοστίζουν όσο κάποια ηχεία. -
@antonakis said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Τα αυτιά είναι υποκειμενικά.
Οι δοκιμές ηχοσυστημάτων μπορούν να είναι από απλές, μέχρι audiophile.
Δε θα κάτσει κανένας autoreviewer να στήσει γεννήτριες ήχου και μικροφωνικές. Αυτά δεν τα κάνεις σε αυτοκίνητα που κοστίζουν όσο κάποια ηχεία.Γι' αυτό σκεφτόμουν κάτι πολύ απλό. Ένα συγκεκριμμένο τραγούδι πχ που ο δοκιμαστης το εχει ακουσει σε ενα πολυ καλο ηχοσυστημα. Οχι τπτ σπουδαιο.Μια παραγραφο του στυλ "ηχοσυστημα ΟΚ ή ηχοσυστημα πατος".
-
Μάλλον είναι κάτω του 0.1% αυτοί που θα επιλέξουν ένα αυτοκίνητο, έναντι ενός άλλου, λόγω ηχοσυστήματος.Και πολλούς λέω.
Οπότε, το βρίσκω περιττό να γίνεται ιδιαίτερη αναφορά, εκτός αν πρόκειται για κάτι εξαιρετικό. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα, απλώς αντιγράφει το press kit, βάζει και δύο φωτογραφίες και έβγαλε την υποχρέωση. Καλοπιάνει τους αντιπροσώπους, η κριτική του είναι από χλιαρή έως μηδαμινή.
δεκτό όλο αυτό, σίγουρα οι δημοσιογράφοι έχουν τα δωράκια τους κτλ, αλλά νομίζω οτι αγγίζει τα όρια της υπερβολής. Ένας επαγγελματίας, για να φτιάξει το όνομα του πρέπει να ειναι αντικειμενικός. Στην περίπτωση που γλύφει απο εδώ και απο εκεί, αργά η γρήγορα θα χάσει την αντικειμενικότητα του, την πένα του, οι αναγνώστες κλτ δεν θα έχουν κίνητρο να τον διαβάζουν, οπότε αντίστοιχα θα χαλάσει και το καλό όνομα που έκανε τόσα χρόνια. Σίγουρα κάποιοι το κάνουν πιο στοχευμένα. Από την μικρή εμπειρία που έχω στην ζωή και στην δουλεία, να γλύφεις μόνο, δεν αρκει για να ανέβεις, πρέπει να εισαι και καλός στην δουλεια...
-
Παραπάνω ο dimsabas λεει κατι αλλο
ότι από το πολύ τζάμπα εχουν χάσει καθε επαφή με την πραγματικότητα τιμών απόκτησης και κοστολόγιο συντήρησης -καυσίμων ... -
Πρωτομπήκα στον χώρο πριν 25,5 χρόνια. Ό,τι γράφω (και το έγραψα και στο ΦουΜπού και μου την είπε συνάδελφος), το ζύγισα καλά πριν πατήσω το enter. Τώρα, αν ο καθένας έξω από το χορό μπορεί να εκφέρει γνώμη και να μου πει ότι "αγγίζει τα όρια της υπερβολής", ε, δικαίωμά του.
Επίσης, έχε κατά νου ότι λόγω της ενεργούς συμμετοχής μου αυτή τη στιγμή στον κλάδο, απέκρυψα και κάποιες ακμές. Η πραγματικότητα είναι λίγο χειρότερη από αυτό που περιέγραψα. Αλλά μετά θα έβρισκα τον μπελά μου.
Ξέχασα να αναφέρω ότι υπάρχουν και λίγοι ορεξάτοι που διαφέρουν. Η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Περιοδικά Αυτοκινήτου