-
Καλησπέρα είμαι ανάμεσα σε Peugeot 208 allure 1200cc 100Hp βενζίνη του 2023
Η Toyota hybrid style 1500cc120 ΗP βενζίνη καμία γνώμη? -
Τρόλ για να γραφτούν 4 - 5 σελίδες σχόλια...
-
Ευτυχώς δεν έγραψαν στο τέλος εκ της διοικήσεως του περιοδικού.
#mono_vitara
-
Suzuki vitara all grip
-
Ανέβα λίγο ακόμη για Tesla Model 3.
Πόσο έχουν πάει αυτοί οι κουβάδες που κοιτάς;
28-30 χιλιάδες; -
Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.
Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.
Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.
-
@babisstinson said in Peugeot 208:
Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.
Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.
Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.
Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....
-
@alexandros-k said in Peugeot 208:
@babisstinson said in Peugeot 208:
Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.
Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.
Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.
Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....
Αλέξανδρε θεωρώ απαράδεκτο να σφυρίζουν τακάκια σε καινούριο αυτοκίνητο μη-ειδικής χρήσης στα 6.5, 18 και 23Κ (αλλαγμένα ήδη μια φορά).
Έχω αναφέρει ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ως όχημα για το τι προσφέρει, ειδικά με την κατανάλωση γελάω (πλέον έως και μου κακοφαίνεται αν δω το 5 μπροστά), μάλιστα έχω προτείνει και τι θεωρώ θέλει βελτίωση, σε ανάρτηση και φρένα. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτε κρίνοντας από την ποιότητα των ανταλλακτικών που φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται. Χωριά αυτά που διαβάζω σε άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας.Παρεμπιπτόντως, το βερνίκι στο αμάξι φεύγει και με την σκέψη, αν πετύχεις κανένα χαλικάκι στην εθνική από τον μπροστινό, πιάνει χρώμα. Το έπαθα τώρα που γυρνούσα..
-
Επειδή έχω το 208 από το 2016 - πέρασα και ΚΤΕΟ προχθές στα 153500- θα πρότεινα να μην δίνεις σημασία σε τέτοια πταίσματα. Τα τακάκια που βάζει η μαμά τα τρώει για πλάκα, βάλε aftermarket και θα με θυμηθείς. Άλλωστε το κόστος τους είναι πολύ χαμηλό. Και θα κρατήσουν και πολύ περισσότερο. Με όλο το θάρρος, δώσε σημασία στη μεγάλη εικόνα και όχι σε τέτοια χαζά.
-
@babisstinson said in Peugeot 208:
@alexandros-k said in Peugeot 208:
@babisstinson said in Peugeot 208:
Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.
Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.
Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.
Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....
Αλέξανδρε θεωρώ απαράδεκτο να σφυρίζουν τακάκια σε καινούριο αυτοκίνητο μη-ειδικής χρήσης στα 6.5, 18 και 23Κ (αλλαγμένα ήδη μια φορά).
Έχω αναφέρει ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ως όχημα για το τι προσφέρει, ειδικά με την κατανάλωση γελάω (πλέον έως και μου κακοφαίνεται αν δω το 5 μπροστά), μάλιστα έχω προτείνει και τι θεωρώ θέλει βελτίωση, σε ανάρτηση και φρένα. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτε κρίνοντας από την ποιότητα των ανταλλακτικών που φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται. Χωριά αυτά που διαβάζω σε άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας.Παρεμπιπτόντως, το βερνίκι στο αμάξι φεύγει και με την σκέψη, αν πετύχεις κανένα χαλικάκι στην εθνική από τον μπροστινό, πιάνει χρώμα. Το έπαθα τώρα που γυρνούσα..
Το σφυριγμα ειναι κατα 99% απο την παστα του τακακιου. Με άλλο ειδος τακακια θα σταματησει. Παντως για μενα ειναι πταισμα
Για το βερνικι και το χρωμα το ιδιο λενε πολλοι για ολα τα καινουρια αμαξια. Ειναι πολυ ευαισθητα
Μακαρι ολα τα προβληματα του, να ειναι μονο αυτα -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το θέμα είναι αν σε εταιρικό αυτοκίνητο μπορώ να βάλω ότι τακάκια θέλω. Έχετε κάποια να προτείνετε; Στο BMW ATE είναι τα ΟΕΜ και βάζουμε συνήθως.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτε άλλο, μόνο 2-3 φορές που ξαφνικά από το πουθενά γυρνάει η γλώσσα στα γαλλικά, στην μητρική του γλώσσα
-
@babisstinson said in Peugeot 208:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το θέμα είναι αν σε εταιρικό αυτοκίνητο μπορώ να βάλω ότι τακάκια θέλω. Έχετε κάποια να προτείνετε; Στο BMW ATE είναι τα ΟΕΜ και βάζουμε συνήθως.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτε άλλο, μόνο 2-3 φορές που ξαφνικά από το πουθενά γυρνάει η γλώσσα στα γαλλικά, στην μητρική του γλώσσα
Δεν εχω συγκεκριμενα να προτεινω. Textar , Ferodo, Bosch , Brembo , οτι θες βαλε αρκει να ταιριαζουν
Αν πρεπει να πηγαινεις μονο σε εξουσιοδοτημενο , ζητα τους να αγορασουν αυτοι καποια after market και να στα βαλουν
Μονος σου μπορεις να τα αλλαξεις φυσικα σε καποιο συνεργειο, δεν θα το καταλαβεις κανεις , αλλά θα πληρωσεις απο την τσεπη σου -
Απουσία αμιάντου από τα τακάκια, κατάσταση δίσκων και τρόπος χρήσης αυτοκινήτου και φρένων.
Με μερικά καλά και δυνατά φρεναρίσματα θα πάψουν να σφυρίζουν.
Κάντε δοκιμή μερικές μέρες με ξερά πατήματα στο φρενάρισμα και όχι με απαλά φρεναρίσματα βάζοντας το πόδι πάνω στο φρένο. Πολλοί θεωρούν ότι πατώντας χαλαρά τα φρένα με σκοπό το ήρεμο και προοδευτικό φρενάρισμα κάνουν καλό στα τακάκια και στους δίσκους. Αυτό δεν ισχύει. Για αυτό πολλά τακάκια επιμένουν και σφυρίζουν ακόμη και μετά από 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Καλησπέρα σε ολους
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω 208 1.2 puretech 110 hp του 2019, θα ήθελα από τους κατόχους να μου πουν αν αντιμετώπισαν το προβλημα με τον ιμάντα που είναι μέσα στο δοχείο του λαδιού. Επίσης αν γνωρίζετε αν λύθηκε το πρόβλημα στα επόμενα μοντέλα.
Επίσης αν μπορείτε γράψτε πληροφορίες για το αυτοκίνητο γενικά, κόστος σέρβις, συμπεριφορά στο δρόμο, κατανάλωση κλπ.Ευχαριστώ εκ των προτέρω
-
Καλησπερα
Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Θετικά:
- Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
- Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
- Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
- Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.
Αρνητικά:
- Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
- Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.
Ευχαριστω.
-
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω αν ρωτήσω αν έχει κάποιος θέμα με κατανάλωση λαδιού; Κινητήρας 1.2 με 100ps, 2021 μοντέλο.
-
@cdim said in Peugeot 208:
Καλησπερα
Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Θετικά:
- Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
- Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
- Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
- Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.
Αρνητικά:
- Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
- Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.
Ευχαριστω.
Έχοντας κάνει πολλά ταξίδια με 130-150 χλμ/ω, δεν παρατήρησα τόσο εντός θόρυβο. Ίσα ίσα που μου φαινόταν και μια χαρά. Ειδικά με χαμηλά μουσική καμία ενόχληση.
-
@babisstinson said in Peugeot 208:
@cdim said in Peugeot 208:
Καλησπερα
Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Θετικά:
- Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
- Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
- Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
- Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.
Αρνητικά:
- Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
- Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.
Ευχαριστω.
Έχοντας κάνει πολλά ταξίδια με 130-150 χλμ/ω, δεν παρατήρησα τόσο εντός θόρυβο. Ίσα ίσα που μου φαινόταν και μια χαρά. Ειδικά με χαμηλά μουσική καμία ενόχληση.
Τοτε ισως ειχε θεμα το λαστιχο της πορτας, γιατι δεν εξηγειται αλλιως.
-
Και μετά από ένα ΣΚ σε σκιερό μέρος, χάσαμε την οθόνη του infotainment.
Ράδιο και Android auto παίζουν κανονικά από πίσω. Απλά η οθόνη είναι μαύρη.(Ευτυχώς είχα αφήσει ac αναμμένο όταν παρκαρα)
-
Επανήλθε μόνη της τελικά next day.
-
Το είχα πάθει στο C3, έβγαλα μπαταρία και επανήλθε.
Peugeot 208