-
-
Οι Γερμανοί, ως εξαγωγείς στην Κίνα, δεν νομίζω ότι θέλουν δασμούς στα Κινεζικα. Η ανταπαντηση των Κινεζων θα ήταν επίσης δασμοι και αρα θα επλητε πολυ τους Γερμανους. Το BYD θα ακριβαινε στη Γερμανια αλλα και το Γκολφ θα ακριβαινε στην Κινα και αρα θα εμενε απουλητο.
Δασμους θες αν δεν πουλάς τιποτα στους Κινεζους οποτε για σενα ειναι μονο ανταγωνίστες στις αγορες που παιζεις και όχι (και) πελατες σου.
upd. το οποίο ειναι το κακο το ριζικο των Γερμανων. Προσπαθησαν να διεκδικησουν παγκοσμιο μεριδιο 2 φορες με πολεμο αφου τους κοψανε πιο ειρηνικες διεξοδους οι αλλοι ιμπεριαλιστες. Αποτυχανε. Τωρα προσπαθησανε ειρηνικα μεσω παγκοσμιοποιησης/εμποριου και τα πηγαινανε περιφημα μεχρι που μας τελειωσε η παγκοσμιοποιηση. Αν δεν μας ειχανε κανει ολα αυτα που κανανε με μνημονια κλπ θα ενιωθα μια λυπη να πω την αλήθεια. Αλλα μαλλον μεχρι εκει τους κοβει κι αυτων αν σκεφτει κανεις οτι πολλα απ τα προβληματα τους ηταν στην ουσια αυτοπροκαλουμενα οπως πχ σε μεγαλο βαθμο το Ουκρανικο. Τί να πεις.
-
@panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Aναμένω άποψη μετόχων..
Κάτσε να ξυπνήσει το γαλλικό γραφείο τύπου να εκδόσει την σχετική ανακοίνωση και θα μας απαντήσει!
-
@panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
https://www.newsauto.gr/news/i-italiki-kivernisi-apili-ti-stellantis-me-autobianchi-ke-innocenti/
Aναμένω άποψη μετόχων..
Αυτά είναι βέλη στην διαμάχη της δεξιάς και πατριωτικής μην το ξεχνάμε Ιταλικής κυβέρνησης, με τον όμιλο Στελλάντις, για την λειτουργία των εργοστασίων στην Ιταλία.
Προφανώς η κυβέρνηση δεν γουστάρει να φτιάχντονται ιταλικά προϊόντα στην Σλοβακία, Πολωνία, Σερβία κλπ και να μειώνονται οι θέσεις εργασίας στην Ιταλία.
Από την άλλη δεν νομίζω ότι θα πουλούσε τα ονόματα στην Κίνα έτσι, χωρίς αυτοί να δεσμευτούν για θέσεις εργασίας στην Ιταλία.
Η Στελλάντις από την μεριά της, πρέπει να σταθεί σε μία παγκόσμια αγορά, που εκτός Δυτικής Ευρώπης οι μισθοί είναι πιο χαμηλοί και εκτός Ευρώπης στα τάρταρα.
Μου έλεγε φίλος ναυτικός στο χωριό που έχει παραδοσιακά αρκετούς ναυτικούς, ότι οι Φιλιππινέζοι ναυτικοί, μετά από κάθε μπάρκο, αγοράζουν ένα σπίτι στην πατρίδα τους με τα λεφτά που έχουν μαζέψει.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για κρατικές εταιρείες στην Κίνα που πέραν των χαμηλών μισθών, έχουν και κρατικές επιδοτήσεις.
Η παγκοσμιοποίηση ήταν καλή για την Γερμανία, όταν είχε αυτή την τεχνογνωσία και εκμεταλλευόταν τα φτηνά μεροκάματα αλλού.
Τώρα που αυτά άλλαξαν ως προς την τεχνογνωσία, τα φτηνά μεροκάματα γίνονται μπούμπεραγκ.Και μιλάμε για κατώτερα πληρώματα κυρίως.
-
Είδες πως ο λαϊκισμός έχει κοντά ποδάρια;;; Ένα αντιφατικό ποστ που καταδεικνύει την πραγματικότητα και τους ηλίθιους.
Εγώ προτείνω να φορολογηθούν οι έχοντες κεφάλαιο ώστε να γίνουν κρατικές οι φιατ κτλ και να πάρουν πίσω τα λεφτά τους οι πολυεθνικές που τις εξαγόρασαν και συνεργάστηκαν μαζί της ...εεε;;;;; Καλο;;;;
Στην τιμή θα περιλαμβάνεται και το κόστος των εργοστασίων που επένδυσαν σε διαφορες χώρες με σκοπό να την διατηρήσουν ανταγωνιστική
Και όταν γίνουν κρατικές θα μπορέσει η φιατ να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες με χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτά τα χρήματα θα τα εισπράτουν από τους φόρους των εργαζομενων των υπολοίπων επιχειρήσεων
Σωστά;;;;
-
Αυτά τα νούμερα πάντως στην εικόνα, πολύ περίεργα μου φαίνονται.
Τι αντιπροσωπευουν τα ποσοστά;
Τεμάχια;
Αξία;
Γιατί πχ όσο είδα Μέση Ανατολή, όλες οι υπόλοιπες μάρκες μαζί, ίσως έφταναν τον αριθμό των ΤΟΥΟΤΑ στο δρόμο. -
Ποσοστό πωλήσεων από τις συνολικές πωλήσεις τους.
Τώρα λογικά είναι σε τζίρο
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είδες πως ο λαϊκισμός έχει κοντά ποδάρια;;; Ένα αντιφατικό ποστ που καταδεικνύει την πραγματικότητα και τους ηλίθιους.
Εγώ προτείνω να φορολογηθούν οι έχοντες κεφάλαιο ώστε να γίνουν κρατικές οι φιατ κτλ και να πάρουν πίσω τα λεφτά τους οι πολυεθνικές που τις εξαγόρασαν και συνεργάστηκαν μαζί της ...εεε;;;;; Καλο;;;;
Στην τιμή θα περιλαμβάνεται και το κόστος των εργοστασίων που επένδυσαν σε διαφορες χώρες με σκοπό να την διατηρήσουν ανταγωνιστική
Και όταν γίνουν κρατικές θα μπορέσει η φιατ να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες με χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτά τα χρήματα θα τα εισπράτουν από τους φόρους των εργαζομενων των υπολοίπων επιχειρήσεων
Σωστά;;;;
Σωστά κ. Πορτοσάλτε...
-
Είδες πως δεν βγαινει ευκολα ο λογαριασμός οταν μπλέκονται τόσο πολύ τα πράγματα.
Αυτό ισχύει και για τους αριστερούς και για τους υπέρ δεξιούς
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Είδες πως δεν βγαινει ευκολα ο λογαριασμός οταν μπλέκονται τόσο πολύ τα πράγματα.
Αυτό ισχύει και για τους αριστερούς και για τους υπέρ δεξιούς
Σωστά κ. Πορτοσάλτε...
-
Λοιπόν , τον τελευταίο καιρό , σε κάποιες υπέρτατες στιγμές οδηγικής βαρεμάρας, προκειμένου να τσουλάνε τα χιλιόμετρα στην Εθνική , κάθομαι και κάνω καταγραφή κατανομής των προτιμήσεων στο χώρο της Ελληνικής νταλίκας ( μετράω με το νου μου κοινώς...) . Χονδρικά.... πολύ χονδρικά....
Τα αποτελέσματα στις πρώτες θέσεις δεν εκπλήσσουν:
1η συνήθως έρχεται η βολβο , με τον γνωστό Κινέζο ( μοντέλο τράκτορα περασμένης γενιάς) να κατακλύζει τους δρόμους μας...
2η η Σκάνια. Εδώ τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα ίδια. Υπήρξαν και αρκετά ταξίδια στα οποία η κατάταξη ήταν αντίστροφη.
Μετά το χάος . Σε αρκετή απόσταση λοιπόν
3η η Daf , και ακολουθούν πολύ κοντά με διακυμάνσεις παρόμοιες με την 1η και 2η θέση η Man και η Mercedes.
Η iveco που είναι και η "αγαπημένη¨ μου τελευταία και καταιδρωμένη.Στα καινούργια και συνήθως ξένα φορτηγά, το χάσμα των πρώτων μικραίνει πάρα πολύ και η κατάταξη αλλάζει πολλές φορές, τα καινούργια daf και man είναι πολλά περισσότερα ανάμεσά τους.
Δε ξέρω αν κολλάει με το νήμα ή αν υπάρχει κάποια άλλη υποενότητα για νταλίκες , αλλά και αυτές αυτοκίνηση είναι και ειλικρινά πάντα μου άρεσε η νταλίκα ως όχημα....
-
Αγαπώ Volvo Globetrotter, ενα F18 ηθελα πάντα!!
-
@civil357 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Λοιπόν , τον τελευταίο καιρό , σε κάποιες υπέρτατες στιγμές οδηγικής βαρεμάρας, προκειμένου να τσουλάνε τα χιλιόμετρα στην Εθνική , κάθομαι και κάνω καταγραφή κατανομής των προτιμήσεων στο χώρο της Ελληνικής νταλίκας ( μετράω με το νου μου κοινώς...) . Χονδρικά.... πολύ χονδρικά....
Τα αποτελέσματα στις πρώτες θέσεις δεν εκπλήσσουν:
1η συνήθως έρχεται η βολβο , με τον γνωστό Κινέζο ( μοντέλο τράκτορα περασμένης γενιάς) να κατακλύζει τους δρόμους μας...
2η η Σκάνια. Εδώ τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα ίδια. Υπήρξαν και αρκετά ταξίδια στα οποία η κατάταξη ήταν αντίστροφη.
Μετά το χάος . Σε αρκετή απόσταση λοιπόν
3η η Daf , και ακολουθούν πολύ κοντά με διακυμάνσεις παρόμοιες με την 1η και 2η θέση η Man και η Mercedes.
Η iveco που είναι και η "αγαπημένη¨ μου τελευταία και καταιδρωμένη.Στα καινούργια και συνήθως ξένα φορτηγά, το χάσμα των πρώτων μικραίνει πάρα πολύ και η κατάταξη αλλάζει πολλές φορές, τα καινούργια daf και man είναι πολλά περισσότερα ανάμεσά τους.
Δε ξέρω αν κολλάει με το νήμα ή αν υπάρχει κάποια άλλη υποενότητα για νταλίκες , αλλά και αυτές αυτοκίνηση είναι και ειλικρινά πάντα μου άρεσε η νταλίκα ως όχημα....
Σε μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη ,συνήθως η MB είναι πρώτη και η Iveco τελευταία.
-
Χαζεύοντας κατά καιρούς στο ίντερνετ , καταλαβαίνω ότι οι εταιρίες του εξωτερικού δεν έχουν καμία σχέση με τις Ελληνικές. Εκεί ο στόλος μπορεί να αποτελείται από εκατοντάδες οχήματα , όχι όπως εδώ που έχουμε λίγα οχήματα ανά εταιρία ( είχε ο πατέρας ένα , και τα παιδιά αγόρασαν άλλες δύο τρείς άδειες π.χ. ) . Προφανώς εκεί τα συμβόλαια μίσθωσης ( ή αγοράς με εγγυημένη επαναγορά από το εργοστάσιο ) , μάλλον καθορίζουν πάρα πολλά. Υποθέσεις κάνω, δεν γνωρίζω.
Γνωστός "καπετάνιος" της ξηράς , που δουλεύει μόνο διεθνή ( μπορεί να λείπει έξω τρίμηνα πχ) , έπινε νερό στο όνομα της Βόλβο, πήρε το καινούργιο και γκρινιάζει για βλάβες, αλλά επιμένει ότι από Σκάνια, πάλι λιγότερο ζημιάρικο είναι το Βόλβο ( το τεκμηρίωνε κιόλας ....). Προφανώς οι Σκανιάκηδες θα πούνε τα αντίθετα.
Νομίζω ότι Σκάνια και Μαν αγοράστηκαν από το γνωστό γκρουπ, η βόλβο έχει αγοράσει τη Ρενώ και μόνες τους είναι οι υπόλοιπες . Πέτυχα στο δρόμο και καινούργιο τράκτορα Ford ( τούρκικο βεβαίως).
Στα χωματουργικά , η Μαν και η Μερσεντές παίρνουν κεφάλι εύκολα πάντως , μετά από χρόνια παρατήρησης στα εργοτάξια.
Από τεχνολογία όμως , αν χαζέψετε στο ίντερνετ θα εκπλαγείτε , όσοι δεν έχουν έστω την ελάχιστη επαφή με το θέμα .
-
Φαντάζομαι και ότι στην Ελλάδα αγοράζουν τα μεταχειρισμένα της κεντρικό βόρειας Ευρώπης γενικά.
-
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Φαντάζομαι και ότι στην Ελλάδα αγοράζουν τα μεταχειρισμένα της κεντρικό βόρειας Ευρώπης γενικά.
Έχεις δίκιο .
https://www.statista.com/statistics/1196074/mhcv-market-share-producer-europe/
Μικρές οι διαφορές βέβαια, αλλά η μερσεντές είναι πρώτη!
Δε ξέρω βέβαια τι εννοούν με τον όρο medium commercial vehicles, προφανώς όχι τους τράκτορες. Κοινώς δεδομένα μόνο για heavy δε βρήκα....
-
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αγαπώ Volvo Globetrotter, ενα F18 ηθελα πάντα!!
Συμβιβάστηκες με YC , κοντα ειναι σε φιλοσοφια
-
@alexandros-k said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αγαπώ Volvo Globetrotter, ενα F18 ηθελα πάντα!!
Συμβιβάστηκες με YC , κοντα ειναι σε φιλοσοφια
Corolla. To YC δεν ειναι δικό μου!
-
@civil357 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Φαντάζομαι και ότι στην Ελλάδα αγοράζουν τα μεταχειρισμένα της κεντρικό βόρειας Ευρώπης γενικά.
Έχεις δίκιο .
https://www.statista.com/statistics/1196074/mhcv-market-share-producer-europe/
Μικρές οι διαφορές βέβαια, αλλά η μερσεντές είναι πρώτη!
Δε ξέρω βέβαια τι εννοούν με τον όρο medium commercial vehicles, προφανώς όχι τους τράκτορες. Κοινώς δεδομένα μόνο για heavy δε βρήκα....
κάτι τέτοιο είναι το medium duty
-
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!