Δεν καταλαβαίνω γιατι απορίπτεις ΟΛΑ τα τρικιλινδρα Turbo
καλύτερο Warm Hatch από το Fiesta 1000ρι με τον 3κιλυνδρο turbo σε 125 ή 155 άλογα (με mild hybrid που το βοηθάει στις χαμηλές) απλά δεν υπάρχει. Και σε στησιμο, ανάρτηση, τιμόνι επίσης είναι κορυφη. ΑΝΕΤΑ με 150-160 και 6ρι κιβώτιο (κατανάλωση γενικά είναι οικονομικο αλλά οταν πάς με 160 μην περιμένεις και 5-6 καταναλωση, θα πάει στα 8-9 σιγουρα που είναι πολύ καλά για αυτη την ταχυτητα)
Οπως υπάρχουν κακοι τετρακιλυνδροι και καλοί , το ίδιο ισχύει και για τους 3κιλυνδρους. Το συγκεκριμενο εχεί ΤΟΝ καλυτερο και πιο πολυβραβευμένο 1000ρι τρικύλινδρο κινητηρα που υπάρχει
Συγκεκριμένα στην τελευταια του γενια ο ecoboost (2018 και μετα) έχει επιλύσει ολα του τα προβλήματα (καδενα αντι εμβαπτισμένου ιμαντα) και είναι πολύ αξιοπιστος και δυνατος κινητηρας. Φαντασου οτι η ίδια η Ford τον βγάζει σε puma μεχρι και 170 άλογα με 8 χρόνια εγγυηση (που αν πάρεις fiesta μεταχειρισμένο θα έχει εγγυηση ΑΚΟΜΑ).
Αν οχι το Fiesta που για μενα είναι ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο που μπορεις να πάρεις εκτος από χωρο αποσκευων που είναι μέτριο 2ο θα έβαζα το Suzuki swift sport
ΥΓ το Α1 είναι μια υπερκοστολογημένη μ@λ@κια με ρόδες, αν είναι να πας σε vag που δεν θα το σύστηνα καλύτερα σε ibiza
ΥΓ Ειναι τουλάχιστον αστειο να ψάχνεις για warm hatch και να βάζεις στην πρόταση το yaris. Αν δεν θες warm hatch μια χαρά είναι φυσικά