Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG (SAIC) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG (SAIC) forum
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 64
    • 65
    • 36 / 65
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    1281
    44763
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Η εταιρεία πλασσαρίστηκε ως φτηνή επιλογή και δεν έχει αποδώσει τόσο αυτό.

      Αυτό είναι το σημαντικό, ενώ έπεσε και πολύ διαφήμιση στον ειδικό και μη τύπο.

      Για την Μάζντα δεν έγινε τόση διαφήμιση.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by dstou

        Μπορεί να πήρε λεφτά και από τους Κινέζοι για τη διαφήμιση. Συμφωνώ βέβαια ότι διαφημίζεται αρκετά, σίγουρα παραπάνω από τη Μάζντα, αυτό είναι το σωστό άλλωστε. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η Μάζντα δεν είχε γκάμα όταν ήρθε, τι να διαφημίσεις με 2.000 κυβικά μοτέρ που είχαν και δυό εκθέσεις?, πεταμένα λεφτά...

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vdx @criuser last edited by

          @criuser said in MG (SAIC) forum:

          Η εταιρεία πλασσαρίστηκε ως φτηνή επιλογή και δεν έχει αποδώσει τόσο αυτό.

          Αυτό είναι το σημαντικό, ενώ έπεσε και πολύ διαφήμιση στον ειδικό και μη τύπο.

          Για την Μάζντα δεν έγινε τόση διαφήμιση.

          Ο Έλληνας έχει απόδειξη ότι προτιμάει να βάζει το χέρι βαθιά στην τσέπη για να πάρει το «καλό» και επώνυμο brand και ας ύστερη σε εξοπλισμό. Για να πάει σε sub brands πρέπει να είναι αισθητά φθηνότερα και να έχουν καλό όνομα. Τα mg τα γνωρίζουμε μόνο εμείς και κάτι παπουδια που είχαν πετάξει λεφτά σε rover πριν 20 χρόνια! Έλα τώρα να εξηγήσεις στο εύρη κοινό η mg ανήκει στην saic και ο θερμικός είναι από κοινοπραξία με την gm και λογικά δεν θα αντιμετώπιση κάποιο θέμα μελλοντικά. Και όλα αυτά όταν το mg3 hybrid θα κοστίζει στην καλύτερη 2-3κ κάτω από ένα Yaris. Και όχι ο μέσος αγοραστής δεν δώσει σημασία στα «200» άλογα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • .SPIROS. 0
            .SPIROS. 0 last edited by

            στα 200 μπορει να μην δωσουν πολλοι σημασια, θα δωσουν ομως στην οικονομια και στην εγγυηση, αν εχει.

            V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser @dstou last edited by

              @dstou said in MG (SAIC) forum:

              Μπορεί να πήρε λεφτά και από τους Κινέζοι για τη διαφήμιση. Συμφωνώ βέβαια ότι διαφημίζεται αρκετά, σίγουρα παραπάνω από τη Μάζντα, αυτό είναι το σωστό άλλωστε. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η Μάζντα δεν είχε γκάμα όταν ήρθε, τι να διαφημίσεις με 2.000 κυβικά μοτέρ που είχαν και δυό εκθέσεις?, πεταμένα λεφτά...

              Δεν είναι έτσι.
              Οταν ήρθε πριν 4 χρόνια, είχε τους 1,5 κινητήρες στα 3άρια, που ήταν 4 μοντέλα. 3 - 30 - σεντάν και χάτς. Το 2 ήταν μια χαρά και μόνο το 5 ήταν δίλιτρο.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Επίσης τι εννοούμε φτηνό ?

                Το μικρό σουβ στα 18950, έβγαινε με αρχαίο κινητήρα 5 ταχύτητες με ακριβά τέλη λόγω ρύπων και είχε όσο το 3 αιρκρος, ή το στόνικ, ή το κροσλαντ, ή το αρόνα, ή κάποια έκδοση του Τ-κρος, το βιτάρα, το μπαγιόν, το 500 Χ, το Καπτούρ, χωρίς να ξεχνάμε και το σαντέρο, που πλέον πατάει σε σύγχρονη πλατφόρμα, αλλά και το απλό γιάρις κρος.

                Δηλαδή τιμές από 18-21000 που κυκλοφορούν όλα τα ευρωπαϊκά και κορεάτικα και γιαπωνέζικα, ποιος θα δώσει για το κινέζικο 19000, επειδή έχει μία δερματίνη στα καθίσματα ?

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vdx @.SPIROS. 0 last edited by

                  @spiros-0 said in MG (SAIC) forum:

                  στα 200 μπορει να μην δωσουν πολλοι σημασια, θα δωσουν ομως στην οικονομια και στην εγγυηση, αν εχει.

                  Ζούμε στην χώρα του Yaris (Ιαπωνικά κατ επέκταση) & PlayStation.. πρέπει να είναι αισθητά φθηνότερο για να προσέγγιση κόσμο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    jammamon last edited by

                    Δεν ξερω ρε σεις. Το mg3 αν δεν ηταν τα 7 χρονια εγγυηση δε νομιζω οτι θα το κοιταγε κανενας στην τιμη που ακουγεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Στα 17.000 θα είναι το απλό. Και 20.000 το full hybrid

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jammamon last edited by

                        Ε νταξ πας ζουπητος για τογιοτα. Υπαρχει λογος που πουλησε 11 εκατ. αυτοκινητα περυσι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • .SPIROS. 0
                          .SPIROS. 0 last edited by

                          το hybrid με τον καλο εξοπλισμο θα παει προς τα 22Κ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Όσο κοστίζει το βασικό ατμοσφαιρικο yaris με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνει το full hybrid MG 3 με 200 άλογα και αυτόματο κιβώτιο.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • antonakis
                              antonakis @lap last edited by

                              @lap said in MG (SAIC) forum:

                              @antonakis said in MG (SAIC) forum:

                              @iceman7 said in MG (SAIC) forum:

                              @antonakis said in MG (SAIC) forum:

                              Κυκλοφορεί ένας ιδιοκτήτης που λέει ότι παρέλαβε αυτοκίνητο γεμάτο αλάτι (φαντάζομαι θάλασσα ή λιμάνι)

                              Ιδιοκτήτης mg;

                              HS για την ακρίβεια

                              Πάντως εδώ φαίνεται καλουτσικο

                              Youtube Video

                              Μπα μωρέ, ο άλλος πήρε αυτοκίνητο καινούργιο που πέρασε πολύ κακό PDI.
                              Μάλλον έφαγε λασπoβροχή στο τελωνείο.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jammamon last edited by

                                Δεν βγαινει η εξισωση με τπτ. Για ελαχιστα λεφτα λιγοτερα θα προτιμησει ο αλλος μαρκα αγνωστης αξιοπιστιας απο το γιαρις;

                                Ασε που mg εχει τα θεματακια της, το λογισμικο ειναι ασταθες κατι που εχω διαπιστωσει και ο ιδιος μετα απο 1 μηνα με το mg4.

                                D V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @jammamon last edited by

                                  @jammamon said in MG (SAIC) forum:

                                  Δεν βγαινει η εξισωση με τπτ. Για ελαχιστα λεφτα λιγοτερα θα προτιμησει ο αλλος μαρκα αγνωστης αξιοπιστιας απο το γιαρις;

                                  Ασε που mg εχει τα θεματακια της, το λογισμικο ειναι ασταθες κατι που εχω διαπιστωσει και ο ιδιος μετα απο 1 μηνα με το mg4.

                                  Το πηγες καμμία εκδρομή; Κάτι πιο πέρα από Αθήνα δηλ ώστε να χρειαστεί να φορτίσεις; Εντυπώσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jammamon last edited by

                                    Πηγα ενα ταξιδι 170+170χμ. Φορτισα κορινθο στον ταχυφορτιστη της δεη. Θεωρητικη ισχυς 60kw, στην πραξη γεμιζε με 40kw.

                                    Κατα τα αλλα κομπλε ηταν, εγραψε γυρω στα 14kwh/100 αλλα στο πηγαινε τσουλαγα με ρυθμους χελωνας λογω κινησης οποτε δεν ειναι αντιπροσωπευτικο.

                                    V D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vdx @jammamon last edited by

                                      @jammamon said in MG (SAIC) forum:

                                      Δεν βγαινει η εξισωση με τπτ. Για ελαχιστα λεφτα λιγοτερα θα προτιμησει ο αλλος μαρκα αγνωστης αξιοπιστιας απο το γιαρις;

                                      Ασε που mg εχει τα θεματακια της, το λογισμικο ειναι ασταθες κατι που εχω διαπιστωσει και ο ιδιος μετα απο 1 μηνα με το mg4.

                                      Για να πάρεις Yaris με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού θες τουλάχιστον 26, μη σου πω ότι το MG μπορεί να έχει συστήματα που δεν είναι διαθέσιμη στο Toyota. Αλλά ο μέσος αγοραστής θα προτίμηση να Yaris με λιγότερο εξοπλισμό γιατί όταν αγοράζεις Toyota αγοράσεις peace of mind!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        Αν δεις πως λειτουργουν τα βοηθηματα οδηγησης στο mg θα προτιμουσες να μη τα ειχε😄

                                        D V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vdx @jammamon last edited by

                                          @jammamon said in MG (SAIC) forum:

                                          Πηγα ενα ταξιδι 170+170χμ. Φορτισα κορινθο στον ταχυφορτιστη της δεη. Θεωρητικη ισχυς 60kw, στην πραξη γεμιζε με 40kw.

                                          Κατα τα αλλα κομπλε ηταν, εγραψε γυρω στα 14kwh/100 αλλα στο πηγαινε τσουλαγα με ρυθμους χελωνας λογω κινησης οποτε δεν ειναι αντιπροσωπευτικο.

                                          Μετά το 60% τα kw μειώνονται και μετά ξανά στο 80% έχει αρκετά βίντεο. Το ίδιο συμβαίνει και στα κινητά!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @jammamon last edited by

                                            @jammamon said in MG (SAIC) forum:

                                            Πηγα ενα ταξιδι 170+170χμ. Φορτισα κορινθο στον ταχυφορτιστη της δεη. Θεωρητικη ισχυς 60kw, στην πραξη γεμιζε με 40kw.

                                            Κατα τα αλλα κομπλε ηταν, εγραψε γυρω στα 14kwh/100 αλλα στο πηγαινε τσουλαγα με ρυθμους χελωνας λογω κινησης οποτε δεν ειναι αντιπροσωπευτικο.

                                            Μήπως ήσουν πολύ γεμάτος (μπαταρία);

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 36 / 65
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr