-
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να διαλέξω πιο είναι πιο σκουπιδο σάιτ, το carandmotor ή το αυτοτριτι.
-
-
Πάντως μιλώντας τώρα το Πάσχα με συγγενείς που ζουν και δουλεύουν στις χώρες της πρώτης ταχύτητας στην κεντρική Ευρώπη, έλεγαν ότι παρ΄ ότι εκεί οι υποδομές είναι περίπου 1000 φορές καλύτερες από ότι εδώ, δηλαδή σε κάθε βενζινάδικο, υπάρχουν τουλάχιστον 6 φορτιστές, στα πάρκινγκ των εταιρειών, υπάρχουν πολλές θέσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέσεις για ηλεκτρικά ποδήλατα και μετά κάποιες θέσεις για θερμικά, παρ΄ όλα αυτά πέραν των εταιρικών, οι ιδιώτες παραμένουν πιστοί στα θερμικά.
Εννοείται ότι και εκεί στις μεγάλες εξόδους οι ηλεκτρικοί τραβάνε ζόρια για την φόρτιση.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως μιλώντας τώρα το Πάσχα με συγγενείς που ζουν και δουλεύουν στις χώρες της πρώτης ταχύτητας στην κεντρική Ευρώπη, έλεγαν ότι παρ΄ ότι εκεί οι υποδομές είναι περίπου 1000 φορές καλύτερες από ότι εδώ, δηλαδή σε κάθε βενζινάδικο, υπάρχουν τουλάχιστον 6 φορτιστές, στα πάρκινγκ των εταιρειών, υπάρχουν πολλές θέσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέσεις για ηλεκτρικά ποδήλατα και μετά κάποιες θέσεις για θερμικά, παρ΄ όλα αυτά πέραν των εταιρικών, οι ιδιώτες παραμένουν πιστοί στα θερμικά.
Εννοείται ότι και εκεί στις μεγάλες εξόδους οι ηλεκτρικοί τραβάνε ζόρια για την φόρτιση.
Με τη βενζίνη στα 2 ευρώ και το πετρέλαιο ακατάλληλο για καθημερινή χρήση στην πόλη, αναγκαστικά θα προβληματιστείς.
Στην Ελλάδα βέβαια έχει γίνει μοδα το να έχεις ηλεκτρικό. Βοηθάει και η επιδότηση αλλά γενικά είναι μοδα.
Τέτοια που όλα τα σχετικά με ηλεκτροκίνηση τα βαρανε στο θεό.
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
Ακόμα και να το πάρω θα φορτιζω golden hall που είναι κοντά στο σπίτι. -
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως μιλώντας τώρα το Πάσχα με συγγενείς που ζουν και δουλεύουν στις χώρες της πρώτης ταχύτητας στην κεντρική Ευρώπη, έλεγαν ότι παρ΄ ότι εκεί οι υποδομές είναι περίπου 1000 φορές καλύτερες από ότι εδώ, δηλαδή σε κάθε βενζινάδικο, υπάρχουν τουλάχιστον 6 φορτιστές, στα πάρκινγκ των εταιρειών, υπάρχουν πολλές θέσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέσεις για ηλεκτρικά ποδήλατα και μετά κάποιες θέσεις για θερμικά, παρ΄ όλα αυτά πέραν των εταιρικών, οι ιδιώτες παραμένουν πιστοί στα θερμικά.
Εννοείται ότι και εκεί στις μεγάλες εξόδους οι ηλεκτρικοί τραβάνε ζόρια για την φόρτιση.
Με τη βενζίνη στα 2 ευρώ και το πετρέλαιο ακατάλληλο για καθημερινή χρήση στην πόλη, αναγκαστικά θα προβληματιστείς.
Στην Ελλάδα βέβαια έχει γίνει μοδα το να έχεις ηλεκτρικό. Βοηθάει και η επιδότηση αλλά γενικά είναι μοδα.
Τέτοια που όλα τα σχετικά με ηλεκτροκίνηση τα βαρανε στο θεό.
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
Ακόμα και να το πάρω θα φορτιζω golden hall που είναι κοντά στο σπίτι.Εγώ σας έχω πει ότι οι φορτιστές θα παίζουν από 2-5000 αλλά δεν με ακούτε.
Μιλάμε βέβαια για σοβαρή δουλειά, από απόψεως και κατασκευής, αλλά και αισθητικής.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως μιλώντας τώρα το Πάσχα με συγγενείς που ζουν και δουλεύουν στις χώρες της πρώτης ταχύτητας στην κεντρική Ευρώπη, έλεγαν ότι παρ΄ ότι εκεί οι υποδομές είναι περίπου 1000 φορές καλύτερες από ότι εδώ, δηλαδή σε κάθε βενζινάδικο, υπάρχουν τουλάχιστον 6 φορτιστές, στα πάρκινγκ των εταιρειών, υπάρχουν πολλές θέσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέσεις για ηλεκτρικά ποδήλατα και μετά κάποιες θέσεις για θερμικά, παρ΄ όλα αυτά πέραν των εταιρικών, οι ιδιώτες παραμένουν πιστοί στα θερμικά.
Εννοείται ότι και εκεί στις μεγάλες εξόδους οι ηλεκτρικοί τραβάνε ζόρια για την φόρτιση.
Με τη βενζίνη στα 2 ευρώ και το πετρέλαιο ακατάλληλο για καθημερινή χρήση στην πόλη, αναγκαστικά θα προβληματιστείς.
Στην Ελλάδα βέβαια έχει γίνει μοδα το να έχεις ηλεκτρικό. Βοηθάει και η επιδότηση αλλά γενικά είναι μοδα.
Τέτοια που όλα τα σχετικά με ηλεκτροκίνηση τα βαρανε στο θεό.
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
Ακόμα και να το πάρω θα φορτιζω golden hall που είναι κοντά στο σπίτι.Εγώ σας έχω πει ότι οι φορτιστές θα παίζουν από 2-5000 αλλά δεν με ακούτε.
Μιλάμε βέβαια για σοβαρή δουλειά, από απόψεως και κατασκευής, αλλά και αισθητικής.
Πολλά λεφτά για να τραβήξεις απλα μια πρίζα.
Ειδικά αν κανεις 500 - 600 χλμ τον μήνα όπως εγώ δεν θα κάνω ποτε απόσβεση -
Μα και εγώ αν αντικαταστήσω το 19χρονο C4 που κάνει 5000 χλμ το χρόνο, με ένα ηλεκτρικό C3, θα δω αν χωράω μέσα όταν έλθει, δεν θα το φορτίζω στο σπίτι, αλλά θα πηγαίνω για καφέ κάπου και θα φορτίζει εκεί.
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
εννοείς μαζί με τον Φορτιστή προφανώς. Ένας τοπ φορτιστής έχει €975+ΦΠΑ. Μετά ειναι θέμα εγκατάστασης, ανάλογα με τις προδιαγραφές του σπιτιού. Όπως είπα έχω ει με €50 έχω δει και με €500, που το σπίτι ήταν παλιό και ήθελε πολύ δουλειά. Εμένα π.χ. θέλει €200 για σωστή εγκατάσταση.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
εννοείς μαζί με τον Φορτιστή προφανώς. Ένας τοπ φορτιστής έχει €975+ΦΠΑ. Μετά ειναι θέμα εγκατάστασης, ανάλογα με τις προδιαγραφές του σπιτιού. Όπως είπα έχω ει με €50 έχω δει και με €500, που το σπίτι ήταν παλιό και ήθελε πολύ δουλειά. Εμένα π.χ. θέλει €200 για σωστή εγκατάσταση.
Βρε συ Φανη ωρες ωρες με τρελαίνεις με όσα γραφεις.
535 ευρώ τελική έχει ο φορτιστης τεσλα.
Άρα για την εργασία και τα υπόλοιπα υλικά μου ζητάνε 1300-1400 ευρώ.
Πολλά λεφτά και λένε ολοι πάνω κάτω το ίδιο γιατί προφανώς παίζει καρτέλ. -
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρε συ Φανη ωρες ωρες με τρελαίνεις με όσα γραφεις.
535 ευρώ τελική έχει ο φορτιστης τεσλα.
Άρα για την εργασία και τα υπόλοιπα υλικά μου ζητάνε 1300-1400 ευρώ.
Πολλά λεφτά και λένε ολοι πάνω κάτω το ίδιο γιατί προφανώς παίζει καρτέλ.Αχαχαχα!
Δεν ξέρω πόσο έχει ο Τέσλα, δεν έχω ασχοληθεί. Εαν σου ζητάνε 1.400 για εργασία, προφανώς πρέπει να σκάψουν το μισό σπίτι ή χρεώνουν ό,τι θέλουν. Όπως σου είπα, επειδή αυτή ειναι η δουλειά του κουμπάρου μου, μου εχει πει τιμές και για φορτιστές και για εγκαταστάσεις. Και σκέψου ότι τοποθετούν μέχρι και superchargers. Ναι τα 1.400 ειναι τιμή όταν πρέπει να τραβήξουν δεκάδες μέτρα καλώδιο και να φτιάξουν ουσιαστικά τα πάντα από την αρχή.
ΥΓ: Ευκαιρία να αλλάξεις και σπίτι με μονδέρνο που έχει έτοιμη εγκατάσταση....είδες φωτό που έβαλα από το πάρκινγκ νέας πολυκατοικίας και μέχρι και ο Κρούζερ νόμιζε ότι ειναι εταιρία!! Με ειδικό πάτωμα, άνετες θέσεις και αυτόματη πυρόσβεση!
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρε συ Φανη ωρες ωρες με τρελαίνεις με όσα γραφεις.
535 ευρώ τελική έχει ο φορτιστης τεσλα.
Άρα για την εργασία και τα υπόλοιπα υλικά μου ζητάνε 1300-1400 ευρώ.
Πολλά λεφτά και λένε ολοι πάνω κάτω το ίδιο γιατί προφανώς παίζει καρτέλ.Αχαχαχα!
Δεν ξέρω πόσο έχει ο Τέσλα, δεν έχω ασχοληθεί. Εαν σου ζητάνε 1.400 για εργασία, προφανώς πρέπει να σκάψουν το μισό σπίτι ή χρεώνουν ό,τι θέλουν. Όπως σου είπα, επειδή αυτή ειναι η δουλειά του κουμπάρου μου, μου εχει πει τιμές και για φορτιστές και για εγκαταστάσεις. Και σκέψου ότι τοποθετούν μέχρι και superchargers. Ναι τα 1.400 ειναι τιμή όταν πρέπει να τραβήξουν δεκάδες μέτρα καλώδιο και να φτιάξουν ουσιαστικά τα πάντα από την αρχή.
ΥΓ: Ευκαιρία να αλλάξεις και σπίτι με μονδέρνο που έχει έτοιμη εγκατάσταση....είδες φωτό που έβαλα από το πάρκινγκ νέας πολυκατοικίας και μέχρι και ο Κρούζερ νόμιζε ότι ειναι εταιρία!! Με ειδικό πάτωμα, άνετες θέσεις και αυτόματη πυρόσβεση!
Αχ αχ αχ.
Κατασκευή του 2004 είναι. Πυρόσβεση έχει, μεγαλες και άνετες θέσεις έχουμε.
Απλά το ρεύμα μπαίνει από τη μια πλευρά του κτιρίου και η θέση είναι 40 μέτρα πιο μακριά.
Την απόσταση αυτή χρεώνουν.
Τρυπηματα μηδέν μόνο κόψιμο παροχής για να διακλαδωθει το καλωδιο, αφημα του καλωδίου πάνω στις αλουμινένιες ραγες που υπάρχουν στην οροφή του πάρκινγκ έτοιμες για οδευσεις καλωδίων. Ούτε καν στερέωση δεν χρειάζεται.Μιλάμε απλα για κάτι που είναι στη μοδα και το καρτέλ των διαφορων evπαπαρια εταιρειών βαράει στο κέφαλι.
-
Εεε το καλώδιο ειναι, 40 μέτρα ειναι πολλά. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει βέβαια, πάλι πολλά μου φαίνονται τα 1.400 Ευρά! Βάλτο μόνος σου, πιο φτηνά θα σου κοστίσει!!
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εεε το καλώδιο ειναι, 40 μέτρα ειναι πολλά. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει βέβαια, πάλι πολλά μου φαίνονται τα 1.400 Ευρά! Βάλτο μόνος σου, πιο φτηνά θα σου κοστίσει!!
αγορασα 10 μετρα καλωδιο για να μου βαλει ο γνωστος μου και εδωσα γυρω στα 200-250 ευρω (στον καυκα, μονο για το καλωδιο). Οπως αποδειχτηκε, πηρα μεγαλυτερης διατομης απο οτι χρειαζοταν, αλλα τουλαχιστον εχω το κεφαλι μου ησυχο απο θεμα υπερθερμανσης. Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι τα καλωδια κοστιζουν.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εεε το καλώδιο ειναι, 40 μέτρα ειναι πολλά. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει βέβαια, πάλι πολλά μου φαίνονται τα 1.400 Ευρά! Βάλτο μόνος σου, πιο φτηνά θα σου κοστίσει!!
Εμενα μου ειχαν πει 18 ευρω το μετρο για το 10ρι καλωδιο.
-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εεε το καλώδιο ειναι, 40 μέτρα ειναι πολλά. Δεν ξέρω πόσο κοστίζει βέβαια, πάλι πολλά μου φαίνονται τα 1.400 Ευρά! Βάλτο μόνος σου, πιο φτηνά θα σου κοστίσει!!
Εμενα μου ειχαν πει 18 ευρω το μετρο για το 10ρι καλωδιο.
To καλώδιο 3*10 (μονοφασικό) έχει 5€ το μετρο, και το τριφασικό 5 *10 7,5€. Για συνήθεις εγκαταστάσεις είναι ΟΚ εκτός αν πας σε πάρα πολλά μέτρα οπότε πρέπει να πας σε πιο χοντρό για να μην πέφτει σημαντικά η ταση. Άντε και μια ασφάλεια και τη σύνδεση στον πίνακα και κάτω να την κάνει ο ηλεκτρολόγος. Και κάνα κανάλι αυτοκόλλητο πλαστικό να κρυψεις το καλώδιο.
Πάντως αν έβαζα φορτιστή τώρα, θα έψαχνα για bidirectional (μονοφασικό ή τριφασικό) από ότι είδα έχουν κατά Κίνα μεριά... -
παλικαρια μου η τιμη του χαλκου βρισκεται στο θεο σημερα διεθνως.
-
Εγώ δεν μιλάω αλλά το τζάμπα έχει πεθάνει καιρό τώρα.
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
2000 ευρώ μου ζητάνε για να μου βάλουν φορτιστή σπίτι.
εννοείς μαζί με τον Φορτιστή προφανώς. Ένας τοπ φορτιστής έχει €975+ΦΠΑ. Μετά ειναι θέμα εγκατάστασης, ανάλογα με τις προδιαγραφές του σπιτιού. Όπως είπα έχω ει με €50 έχω δει και με €500, που το σπίτι ήταν παλιό και ήθελε πολύ δουλειά. Εμένα π.χ. θέλει €200 για σωστή εγκατάσταση.
Βρε συ Φανη ωρες ωρες με τρελαίνεις με όσα γραφεις.
535 ευρώ τελική έχει ο φορτιστης τεσλα.
Άρα για την εργασία και τα υπόλοιπα υλικά μου ζητάνε 1300-1400 ευρώ.
Πολλά λεφτά και λένε ολοι πάνω κάτω το ίδιο γιατί προφανώς παίζει καρτέλ.Καρτέλ, μας κοροϊδεύουν όλοι, όλοι είναι εχθροί !
Ανέβασες το τιμολόγιο στο φβ σε δυο γκρουπ, οι μισοί σε έκραξαν για το ύφος σου και οι άλλοι μισοί σου είπαν ότι οι τιμές είναι σωστές και εσυ επιμένεις να γράφεις χαζομάρες για κάτι που δεν έχει την παραμικρή ιδέα.
Στα τεχνικά επαγγέλματα, ένα και ένα κάνει δυο για αυτό η σύμπνοια τιμολογίων. Στα θεωρητικά ο καθένας χρεώνει ότι του έρθει χωρίς να μπορεί να το τεκμηριώσει! -
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καρτέλ, μας κοροϊδεύουν όλοι, όλοι είναι εχθροί !
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά