-
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
- BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
- VW Tiguan life 150ps mild hybrid
- Hyundai Tucson full hybrid
- Kia Sportage titanium 48v hybrid
- DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line
Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.
Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;
Από αυτά που κοιτάζεις το Χ1, που για εμένα είναι το καλύτερο, να ξέρεις έχεις παράδοση 10 μήνες και τιμή πάνω που άνετα πάει 45Κ+ (και ακριβή συντήρηση)
Μετά είναι τα Sportage και το Tuscon (το καινούργιο FL που έρχεται) Εξαιρετικά αυτοκίνητα απροβλημάτιστα με πολλά επάνω.
Μετά το καινούργιο Tiguan που Ναι μέν είναι το πιο φρέσκο αλλά είναι VW και η αξιοπιστία δεν είναι το δυνατό σημείο.
DS7 όμορφο αλλά άχρωμο Fl ενός μέτριου αυτοκινήτου.
Η τονάλε είναι κατηγορία Β όχι C και ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Τo φθηνότερο corrola cross είναι αρκετά σπαρτιατικό
Το Arcana ... Γελάει ο κόσμος.
Τα χόνδα έχουν πορτμπαγκαζ 2θέσιου ( δεν κάνουν για οικογένεια ) έσε που εσωτερικά είναι ο σχεδιασμός πολύ συντηριτικός έως 5 χρόνια πίσω θα έλεγα.
Βγαίνει καινούργιο 3008 και καινούργιο Grandland ( ίδιο αμάξια είναι )
Στην θέση σου θα κοιτούσα το νέο KUGA (fl) που συνδιάζει πιστεύω καλύτερα από όλα χώρους, κατασκευή και οδήγηση. -
@fanis75 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Σωστά, αλλά με ορισμένα σχόλια από μέρους μου:
- Ειναι πανάκριβα, πιο ακριβά από ένα αμιγώς ηλεκτρικό και δεν έχουν επιδότηση.
- Αχρείαστα πολύπλοκη τενχολογία, που δεν ειναι δοκιμασμένη αρκετά χρόνια και όπως βλέπουμε έχει πολλά προβλήματα νεότητας.
ΥΓ: το βασικότερο όμως ειναι η τιμή, πιστεύω.
Να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι τα plugin κατά την γνώμη μου είναι ένα ημίμετρο που έχει βρει λόγο ύπαρξης κυρίως λόγω του range anxiety που έχουν ακόμα τα full ηλεκτρικά.
Με την εξέλιξη των ηλεκτρικών, των μπαταριών, αλλά και των φορτιστών, πιστεύω πως σε 10-15 χρόνια δεν θα υπάρχουν πλέον plug-in. Ποιος ο λόγος να συνεχίσουν να συντηρούν μια τόσο περίπλοκη και πανάκριβη τεχνολογία... Άρα μιλάμε για αυτοκίνητα με ημερομηνία λήξης... -
To X1 έχει αναμονή κάτω από 5μηνο. Δεν ξέρω γιατί στις αντιπροσωπείες λένε για 6-8-10 μήνες. Ο κουμπάρος μου το παρέλαβε πριν μια εβδομάδα ενώ το περίμενε Ιούλιο και μάλιστα είχε κάνει και δύο αλλαγές στην παραγγελία για να καταλήξει στο γκρι ματ χρώμα.
Η Τονάλε είναι τεξτμπουκ C-Suv τόσο ως διαστάσεις όσο και ως πλατφόρμα. Εξαιρετικό αυτοκίνητο που χάνει λόγω κακής τιμολόγησης και ασθενικών κινητήρων. Μαζί με το Χ1 μάλλον τα δύο απ' το τοπ-3 της κατηγορίας αλλά για σωστή έκδοση ζητάνε άνω των 45Κ.
-
@sprsk said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
- BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
- VW Tiguan life 150ps mild hybrid
- Hyundai Tucson full hybrid
- Kia Sportage titanium 48v hybrid
- DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line
Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.
Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;
Από αυτά που κοιτάζεις το Χ1, που για εμένα είναι το καλύτερο, να ξέρεις έχεις παράδοση 10 μήνες και τιμή πάνω που άνετα πάει 45Κ+ (και ακριβή συντήρηση)
Μετά είναι τα Sportage και το Tuscon (το καινούργιο FL που έρχεται) Εξαιρετικά αυτοκίνητα απροβλημάτιστα με πολλά επάνω.
Μετά το καινούργιο Tiguan που Ναι μέν είναι το πιο φρέσκο αλλά είναι VW και η αξιοπιστία δεν είναι το δυνατό σημείο.
DS7 όμορφο αλλά άχρωμο Fl ενός μέτριου αυτοκινήτου.
Η τονάλε είναι κατηγορία Β όχι C και ακριβή για αυτά που προσφέρει.
Τo φθηνότερο corrola cross είναι αρκετά σπαρτιατικό
Το Arcana ... Γελάει ο κόσμος.
Τα χόνδα έχουν πορτμπαγκαζ 2θέσιου ( δεν κάνουν για οικογένεια ) έσε που εσωτερικά είναι ο σχεδιασμός πολύ συντηριτικός έως 5 χρόνια πίσω θα έλεγα.
Βγαίνει καινούργιο 3008 και καινούργιο Grandland ( ίδιο αμάξια είναι )
Στην θέση σου θα κοιτούσα το νέο KUGA (fl) που συνδιάζει πιστεύω καλύτερα από όλα χώρους, κατασκευή και οδήγηση.η τοναλε ειναι c
το τρεχων 3008 σε φεβ ειναι εξαιρετικο οσο και προβληματικο - εαν το χρησιμοποιησεις ομως δεν βλεπεις καν τα κορεατικα, μιλαμε και τα δυο που τεσταρα ειναι γτπκ. ντιπ για ντιπ ομως. παντα σε φεβ. το ντιες εφτα ειναι ενα πολυ χειροτερο 3008. το χι ενα που ειδα καλο δειχνει μεν αλλα ή ψοφιο ή πανακριβο, περναει τα 60. το τιγκουαν δεν τοχω οδηγησει το νεο, το βρισκω ομως εξαιρετικη λυση, εχει στρωσει παραλογα πολυ η φαου απο τοτες που εμπλεξα με τα τσι. ψψ, οκ, αμα παραιτηθει καποιος απο τα εγκοσμια.
κουγκα αναλογο των ψιψι, χαλι.... -
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.
Γιατί;
Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .
Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.
Το να πληρώσεις όμως πολύ περισσότερα χρήματα για PHEV για να το λειτουργείς αποκλειστικά ως HEV δεν έχει νόημα.
Είναι μεγάλη η διαφορά κόστους αγοράς PHEV με HEV.
Το θέμα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς τη δυνατοτήτα του PHEV για αποκλειστική κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, ώστε να απολαμβάνεις τα οφέλη που σου προσφέρει και όταν θα βρεθείς σε στιγμή που θα σου έχει τελειώσει η μπαταρία, να επωφεληθείς και τη χρήση ως HEV μέχρι να γυρίσεις σπίτι να φορτίσεις. -
@katafractos17 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.
Γιατί;
Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .
Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.
Το να πληρώσεις όμως πολύ περισσότερα χρήματα για PHEV για να το λειτουργείς αποκλειστικά ως HEV δεν έχει νόημα.
Είναι μεγάλη η διαφορά κόστους αγοράς PHEV με HEV.
Το θέμα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς τη δυνατοτήτα του PHEV για αποκλειστική κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, ώστε να απολαμβάνεις τα οφέλη που σου προσφέρει και όταν θα βρεθείς σε στιγμή που θα σου έχει τελειώσει η μπαταρία, να επωφεληθείς και τη χρήση ως HEV μέχρι να γυρίσεις σπίτι να φορτίσεις.σε βρισκω αδικο
εξηγω
στο προσφατο ταξιδακι των 1140km. ολα πατημενα στην εο σε ταχυτητες τελικης κορολας ή σε χωματοδρομο ή σανιδωτα σε επαρχιακο, η καταναλωση μου ηταν στα 8.1. προφανως με μονο την 1η φορτιση και αυτη μιση, δηλαδη σκαρτα 20km.
δεν υπαρχει αναλογο οχημα πλην αλλων φεβ που να το κανουνε αυτο, ουτε τα φουλ χιμπριντ - ας πουμε στο κατεβασμα απο μπαρο η μπαταρια εφτασε ενα τσακ πριν το γεμισμα. και σε αλλα αρκετα κατεβασματα απο βουνα. που σημαινει η ενεργεια αυτη θα πηγαινε χαμενη και σε φουλ χιμπριντ που εχουν κουτσικες.
και εμεινε η απολαυση του δυνατοτερου και καλυτερα φτιαγμενου αμαξιου καθως τα φευ ειναι τοπ των σειρων και ποιο προσεγμενα
δεν ειναι θεμα συγκρισης τιμων μονο, ειναι και θεμα συγκρισης πιγιοτητας κινησης και καλυτερης κατηγοριας κουρσας -
@niou said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Καλησπέρα σας. Πρώτο post στο φόρουμ και θα προσπαθήσω να συνοψίσω τα ερωτήματα μου στο παρόν. Καταρχάς οι γνώσεις μου στα αυτοκίνητα περιορίζονται στα βασικά συν κάτι έξτρα. Επίσης, τον τελευταίο καιρό ξεκίνησα να ενημερώνομαι για διαφορά θέματα τελευταίων ετών (ζητήματα VAG κλπ) και γενικά . Στο δια ταύτα… Μετά από χρόνια αποφάσισα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο. Το παλιό (Opel Corsa) δεν βολεύει πλέον καθώς είμαστε οικογένεια με παιδάκι 2 ετών και στο μέλλον με δεύτερο. Χρήση θα είναι και εντός πόλης αλλά και εκτός με εξορμήσεις μέσης απόστασης, ενώ το καλοκαίρι κινούμαστε σε μεγαλύτερες αποστάσεις, προς ορεινά χωριά με μεγάλο όγκο αποσκευών (υπολογίζω γύρω στα 12000 - 15000 χλμ ανά έτος). Σκεφτόμουν λοιπόν να κινηθώ προς medium - large SUV. Το μπάτζετ θα είναι πέριξ των 40.000€. Σκεφτόμουν για αυτόματο κιβώτιο και κάποια hybrid έκδοση. Το 1ο ερώτημα είναι αν θα πρέπει να κοιτάξω για μεταχειρισμένο (κάτω από 40000 χλμ) ή για καινούργιο με τα χρήματα που διαθέτω. 2o ερώτημα αν αξίζει mild hybrid, full ή plug-in για την περίπτωση μου. Τέλος, έχω καταλήξει σε κάποια πιθανά αυτοκίνητα με μικρή αναζήτηση:
- BMW X1 sdrive 20i xline stepronic
- VW Tiguan life 150ps mild hybrid
- Hyundai Tucson full hybrid
- Kia Sportage titanium 48v hybrid
- DS DS7 2022 Crossback etense 300 performance line
Ευπρόσδεκτες οι απόψεις σας και οι προσωπικές σας εμπειρίες.
Υ.Γ. Με ψήνει ιδιαιτέρως η ύπαρξη ηλιοροφής. Αξίζει το κόστος ή περισσότερα προβλήματα θα έχω στο μέλλον με πιθανές βλάβες κ.α.;
PHEV στα 40 χιλιάρικα σε αυτά τα μοντέλα δεν υπάρχει. Οι τιμές είναι αρκετά μεγαλύτερες.
Αν δεν μπορείς να το φορτίζεις κιόλας τότε ακόμη και τα λεφτά να διαθέσεις, είναι λάθος επιλογή γιατί δεν θα αποκομίσεις κάτι από τα οφέλη που προσφέρουν τα PHEV στην καθημερινότητα και στην κίνηση μέσα στην πόλη.Η VW έβγαλε νέο μοντέλο όσον αφορά το Tiguan. Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε αυτό ή στο ήδη υπάρχον που πιθανόν να υπάρχουν ακόμη μοντέλα στις εκθέσεις και στις αποθήκες. Αν μιλάμε λοιπόν για το ήδη υπάρχον σε στοκ, εγώ δεν θα πήγαινα σε ένα μοντέλο το οποίο έχει αντικατασταθεί.
Το ίδιο ισχύει και για Tucson και Sportage με τη διαφορά ότι μιλάμε για facelift και όχι για αλλαγή μοντέλου.
Από τα πέντε αυτά μοντέλα εγώ γουστάρω περισσότερο και θα πήγαινα μάλλον στη Χ1.
Έχε υπόψιν σου όμως ότι τα BMW τα πληρώνεις και στα συνεργεία. Ωραία αυτοκίνητα, με τεχνολογία, με ποιότητα στο εσωτερικό, με καλή οδική συμπεριφορά και αίσθηση οδήγησης, αλλά βγάζουν και τα θεματάκια τους. Όχι ότι θα σου συμβεί ντε και καλά αλλά καλό είναι να το έχεις στο νου.Το ίδιο ισχύει και για τα VW με μία εξαίρεση για εμένα στο θέμα της εμφάνισης όπου πλέον η σχεδιαστική φιλοσοφία του Tiguan δε μου κάνει κλικ. Μόνο το R Line σώζεται λίγο. Η Χ1 μακράν πιο όμορφη.
Με τα Κορεάτικα υποτίθεται ότι θα έχεις μια αξιοπιστία λίγο παραπάνω όσον αφορά τα προβλήματα. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε μέχρι πριν κάποια χρόνια. Σε ποιότητα όμως και οδική συμπεριφορά δεν νομίζω ότι έχουν σχέση με BMW και VW.
Για το DS δεν ξέρω αλλά το 3008 PHEV που έχω είναι εργαλείο.
Όμως όπως είπαμε στα 40Κ, PHEV γιοκ. Εκτός αυτού αλλάζει και αυτό μοντέλο.Εγώ για μεταχεισρισμένο, 40 χιλιάρικα δεν θα έδινα με τίποτα για κάποια από αυτά τα 5, αλλά και για τα περισσότερα SUV αυτής της κατηγορίας.
Δε νομίζω ότι θα έδινα γενικώς 40Κ για μεταχειρισμένο. Θα πρέπει να ήταν κάτι πολύ σπέσιαλ και φυσικά άλλης κατηγορίας και κλάσης. -
@gatoz said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@katafractos17 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.
Γιατί;
Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .
Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.
Το να πληρώσεις όμως πολύ περισσότερα χρήματα για PHEV για να το λειτουργείς αποκλειστικά ως HEV δεν έχει νόημα.
Είναι μεγάλη η διαφορά κόστους αγοράς PHEV με HEV.
Το θέμα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς τη δυνατοτήτα του PHEV για αποκλειστική κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, ώστε να απολαμβάνεις τα οφέλη που σου προσφέρει και όταν θα βρεθείς σε στιγμή που θα σου έχει τελειώσει η μπαταρία, να επωφεληθείς και τη χρήση ως HEV μέχρι να γυρίσεις σπίτι να φορτίσεις.σε βρισκω αδικο
εξηγω
στο προσφατο ταξιδακι των 1140km. ολα πατημενα στην εο σε ταχυτητες τελικης κορολας ή σε χωματοδρομο ή σανιδωτα σε επαρχιακο, η καταναλωση μου ηταν στα 8.1. προφανως με μονο την 1η φορτιση και αυτη μιση, δηλαδη σκαρτα 20km.
δεν υπαρχει αναλογο οχημα πλην αλλων φεβ που να το κανουνε αυτο, ουτε τα φουλ χιμπριντ - ας πουμε στο κατεβασμα απο μπαρο η μπαταρια εφτασε ενα τσακ πριν το γεμισμα. και σε αλλα αρκετα κατεβασματα απο βουνα. που σημαινει η ενεργεια αυτη θα πηγαινε χαμενη και σε φουλ χιμπριντ που εχουν κουτσικες.
και εμεινε η απολαυση του δυνατοτερου και καλυτερα φτιαγμενου αμαξιου καθως τα φευ ειναι τοπ των σειρων και ποιο προσεγμενα
δεν ειναι θεμα συγκρισης τιμων μονο, ειναι και θεμα συγκρισης πιγιοτητας κινησης και καλυτερης κατηγοριας κουρσαςΜαζί σου, εννοείται.
Το σχόλιο μου είχε να κάνει με την κίνηση μέσα στην πόλη και την καθημερινότητα. Μου διέφυγε να το διευκρινίσω. -
@gatoz said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@katafractos17 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.
Γιατί;
Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .
Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.
Το να πληρώσεις όμως πολύ περισσότερα χρήματα για PHEV για να το λειτουργείς αποκλειστικά ως HEV δεν έχει νόημα.
Είναι μεγάλη η διαφορά κόστους αγοράς PHEV με HEV.
Το θέμα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς τη δυνατοτήτα του PHEV για αποκλειστική κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, ώστε να απολαμβάνεις τα οφέλη που σου προσφέρει και όταν θα βρεθείς σε στιγμή που θα σου έχει τελειώσει η μπαταρία, να επωφεληθείς και τη χρήση ως HEV μέχρι να γυρίσεις σπίτι να φορτίσεις.σε βρισκω αδικο
εξηγω
στο προσφατο ταξιδακι των 1140km. ολα πατημενα στην εο σε ταχυτητες τελικης κορολας ή σε χωματοδρομο ή σανιδωτα σε επαρχιακο, η καταναλωση μου ηταν στα 8.1. προφανως με μονο την 1η φορτιση και αυτη μιση, δηλαδη σκαρτα 20km.
δεν υπαρχει αναλογο οχημα πλην αλλων φεβ που να το κανουνε αυτο, ουτε τα φουλ χιμπριντ - ας πουμε στο κατεβασμα απο μπαρο η μπαταρια εφτασε ενα τσακ πριν το γεμισμα. και σε αλλα αρκετα κατεβασματα απο βουνα. που σημαινει η ενεργεια αυτη θα πηγαινε χαμενη και σε φουλ χιμπριντ που εχουν κουτσικες.
και εμεινε η απολαυση του δυνατοτερου και καλυτερα φτιαγμενου αμαξιου καθως τα φευ ειναι τοπ των σειρων και ποιο προσεγμενα
δεν ειναι θεμα συγκρισης τιμων μονο, ειναι και θεμα συγκρισης πιγιοτητας κινησης και καλυτερης κατηγοριας κουρσαςΠολύ σωστός. Είναι βασική προτεραιότητα για κάποιον με 2χρονο και μελλοντικά και με νέο μωρό να μπορεί να πηγαίνει με 180 στην εθνική και σανιδωμενος στους επαρχιακούς.
-
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gatoz said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@katafractos17 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@gchris7 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@civil357 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Το καταλαβαίνω ότι όλοι γράφουμε για τα phev ότι αν δεν είναι εταιρικά δεν έχουν νόημα , ΑΛΛΑ , ξεχνάτε κάτι σημαντικό , στα γαλλικά προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη και στα υπόλοιπα ένα σεβαστό αριθμό περισσότερων αλόγων στα ίδια κυβικά. Επίσης μακράν πιο σύγχρονη λύση από τα αμιγώς θερμικά ή τα mild και η αίσθηση της έστω και για λίγα χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης είναι πολύ ωραία.
Κοινώς , ο.κ. μπορεί να μην τον ενδιαφέρει άμεσα τον άνθρωπο , αλλά τόσα περισσότερα άλογα , με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα και με παρόμοια κατανάλωση ( που σε φυσιολογικούς ρυθμούς που δουλεύουν φουλ υβριδικά , μπορεί να είναι και χαμηλότερη ) , είναι κάτι που δε μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.
Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων συστημάτων.
Για να πάρει plugin πρέπει να έχει την δυνατότητα να φορτίζει στο σπίτι. Αν έχει αυτή την δυνατότητα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να πάρει plugin σαν ιδιώτης και όχι model y.
Γιατί;
Χρήστες και εδώ μέσα αναφέρουν την εμπειρία τους και χωρίς φόρτιση , ότι δουλεύουν ως καθαρά υβριδικά , στο 99% των περιπτώσεων έχουν διαθέσιμη τη συνδυαστική τους ιπποδύναμη και ιδίως σε σχέση με την ιπποδύναμή τους είναι οικονομικά.Παρόμοια από ( σχετικά μικρή) προσωπική εμπειρία σε όχι και τόσο ανεπτυγμένο σύστημα ( Q3) .
Εννοείται ότι τα οφέλη τους πολλαπλασιάζονται αν έχεις καθημερινή φόρτιση.
Το να πληρώσεις όμως πολύ περισσότερα χρήματα για PHEV για να το λειτουργείς αποκλειστικά ως HEV δεν έχει νόημα.
Είναι μεγάλη η διαφορά κόστους αγοράς PHEV με HEV.
Το θέμα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς τη δυνατοτήτα του PHEV για αποκλειστική κίνηση με ηλεκτροκινητήρα, ώστε να απολαμβάνεις τα οφέλη που σου προσφέρει και όταν θα βρεθείς σε στιγμή που θα σου έχει τελειώσει η μπαταρία, να επωφεληθείς και τη χρήση ως HEV μέχρι να γυρίσεις σπίτι να φορτίσεις.σε βρισκω αδικο
εξηγω
στο προσφατο ταξιδακι των 1140km. ολα πατημενα στην εο σε ταχυτητες τελικης κορολας ή σε χωματοδρομο ή σανιδωτα σε επαρχιακο, η καταναλωση μου ηταν στα 8.1. προφανως με μονο την 1η φορτιση και αυτη μιση, δηλαδη σκαρτα 20km.
δεν υπαρχει αναλογο οχημα πλην αλλων φεβ που να το κανουνε αυτο, ουτε τα φουλ χιμπριντ - ας πουμε στο κατεβασμα απο μπαρο η μπαταρια εφτασε ενα τσακ πριν το γεμισμα. και σε αλλα αρκετα κατεβασματα απο βουνα. που σημαινει η ενεργεια αυτη θα πηγαινε χαμενη και σε φουλ χιμπριντ που εχουν κουτσικες.
και εμεινε η απολαυση του δυνατοτερου και καλυτερα φτιαγμενου αμαξιου καθως τα φευ ειναι τοπ των σειρων και ποιο προσεγμενα
δεν ειναι θεμα συγκρισης τιμων μονο, ειναι και θεμα συγκρισης πιγιοτητας κινησης και καλυτερης κατηγοριας κουρσαςΠολύ σωστός. Είναι βασική προτεραιότητα για κάποιον με 2χρονο και μελλοντικά και με νέο μωρό να μπορεί να πηγαίνει με 180 στην εθνική και σανιδωμενος στους επαρχιακούς.
ναι εισαι καλα!
μονο που η περιγραφη των συνθηκων καταναλωσης γινεται για να αναφερθει η καταναλωση.
δεν πειραζει, καταλαβαινω, τη νηστεια. τη μονιμη.
πως αλλιως να γινει η εξηγησις που ολοι με τα αργοσχολα γινατε τροχονομοι οδικης ασφαλειας
προφανως και πηγαινωντας σαν τα συνταξιουχα φουλχάιμπριντ θα εκαιγε σαφεστατα λιγοτερο απο αυτα
απο την αλλη ειναι αλλο το επιπεδο ασφαλειας ενεργητικης αλλα και αισθησης στον δρομο
φθηνο ειναι το πρασινο λεωφορειο απο τον κηφισσο για καρδιτσα -
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
-
@sprsk said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Η τονάλε είναι κατηγορία Β όχι C και ακριβή για αυτά που προσφέρει.
C ειναι η Τονάλε. Β ειναι η Sprint.
-
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
-
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
λανθανεις κε συμφοιτητα
3008 με 180/225 ειναι κατω απο 45 -
@gatoz said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
λανθανεις κε συμφοιτητα
3008 με 180/225 ειναι κατω απο 4544900 λέει με τα 180, όσα ατια και το sportage κσι σντικαθισταται οσονούπω (γι αυτο κι εμεις δεν εχουμε στην "δικη μας" λιστα 3008). Από εμένα δεν. Είναι πλατφόρμα του 2016!
-
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@czio said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Εγω σε αυτά τα ποσά 40-45k θα κοιτούσα μόνο full hybrid πάντως, είναι πολλά για mild hybrid.
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
https://www.honda-cars.gr/range/ZR-V/technical/
Αν θεωρείται C segment, full hybrid εννοώ αυτά που μπορούν να κινηθούν και μόνο με την μπαταρία έστω και για 10 μέτρα , όχι απαραίτητα PHEV -
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
Υπάρχει το Κούγκα.
-
@fanis75 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
@fiverg said in Βοήθεια για αγορά SUV:
Δεν υπάρχουν PHEV (φαντάζομαι αυτά εννοείς σαν full) C segment σε αυτά τα χρήματα.
Υπάρχει το Κούγκα.
Απαλλάσσεται του φόρου πολυτελείας αυτο ως PHEV?
-
@stefan147 said in Βοήθεια για αγορά SUV:
To X1 έχει αναμονή κάτω από 5μηνο. Δεν ξέρω γιατί στις αντιπροσωπείες λένε για 6-8-10 μήνες. Ο κουμπάρος μου το παρέλαβε πριν μια εβδομάδα ενώ το περίμενε Ιούλιο και μάλιστα είχε κάνει και δύο αλλαγές στην παραγγελία για να καταλήξει στο γκρι ματ χρώμα.
Η Τονάλε είναι τεξτμπουκ C-Suv τόσο ως διαστάσεις όσο και ως πλατφόρμα. Εξαιρετικό αυτοκίνητο που χάνει λόγω κακής τιμολόγησης και ασθενικών κινητήρων. Μαζί με το Χ1 μάλλον τα δύο απ' το τοπ-3 της κατηγορίας αλλά για σωστή έκδοση ζητάνε άνω των 45Κ.
Ξέρεις και για PHEV τι χρόνο δίνουν;
-
https://www.car.gr/s/zdhi22he/
Honda crv καινούργιο hybrid προηγούμενο μοντέλο
Βοήθεια για αγορά SUV