Η δική μου αναζήτηση ξεκίνησε πριν κάνα 2μηνο ...
Μεταχειρισμένο SUV στα 14-15,000 με χιλιόμετρα όσο πιο λίγα και κάτω από 125,000. Αν έβρισκα κάτι που να το θεωρούσα θα ανέβαινα στα ευκαιρία 16,000€
Η λίστα είχε :
- Citroen C4 AirCross 2015-2016 - 115hp
- Citroen C3 AirCross 2018 - 120hp
- Fiat 500X 2016+ - 120hp
- Huyndai ix35 - 116hp
- KIA Sportage - 116hp
- Opel Crossland Χ 2017+ - 120hp
- Opel Mokka Χ 2017+ - 136hp
- Peugeot 2008 2017-2018 - 120hp
- Peugeot 3008 2015-2016 - 120hp
- Renault Kadjar 2016 δύσκολα 2017 με τα 130hp
Είδα αρκετά και οδήγησα κάποια από αυτά .... Αλλά δύσκολο το συμπέρασμα.
Αρχικά το κακό είναι ότι οι περισσότεροι πωλητές που είναι ιδιώτες ζητάνε περισσότερα χρήματα από τις μάντρες.
Ένα αυτοκίνητο που το 2016 - 2017 το αγόρασαν 19-21,000 χιλιάρικα θέλουν να το δώσουν 100,000 χιλιόμετρα μετά και 5-6 χρόνια μετά στα 16,000 χιλιάρικα.
Στην συνέχεια είναι το θέμα των εισαγωγών. Κυριολεκτικά είσαι βέβαιος ότι σε έχουν κλέψει στα χιλιόμετρα απλά δεν ξέρεις πόσο. Ευχαριστημένος με 10-20-30Κ και δυστυχής με +100-150Κ
Βιβλίο service σχεδόν ούτε για αστείο. Όλα για έναν ανεξήγητο λόγο χάνονται...
Οδήγησα ένα 3008 και αν εξαιρέσεις το αργό αυτόματο κιβώτιο και το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι ήταν μία χαρά στο δρόμο. Συμπαγές, κατάπινε λακκούβες εύκολα, ήσυχο κλπ. Ζητούσε βέβαια 17,000χιλιάρικα για αμάξι 6 ετών. Το σκέφτηκα και είπα ας δώ κάποιο άλλο. Βρήκα παρόμοιο σε εξοπλισμό και 1000 κάτω. Το οδηγώ και ήταν κουδουνίστρα κυριολεκτικά. Σκέφτηκα ότι μπήκα σε άλλο αμάξι. Ανεξήγητο.
Κοιτάω να δώ ζάντες και λάστιχα και φορούσαν ίδιες διατάσεις και παρόμοια λάστιχα και σε ηλικία.
Στην συνέχεια οδήγησα ένα Kadjar με τα 130hp. αρχικά με ξένισε ότι όπου και να έπιανες στο εσωτερικό έτριζε. όχι στο δρόμο, στο δρόμο ήταν αξιοπρεπές. Δεν σιδέρωνε αλλά περνούσε ανεκτά χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Ο κινητήρας είναι σχετικά οριακός (απορώ με όσους έχουν το 1,5 με τα 115hp) και κινεί δύσκολα το αμάξωμα. Σχετικά ευθύβολο αλλά με κλίσεις στις στροφές που τελικά τις συνηθίζεις.
Επόμενο ήταν το 2008. Φάνηκε από έξω και μέσα ότι ήταν ταλαιπωρημένο. Ίδιο χάλι με το 3008 (το χρέπι όχι το καλό) και με σαφώς περισσότερο θόρυβο να έρχεται από τον κινητήρα στην καμπίνα. Δύναμη είχε ( λόγω μικρότερου βάρους) και μπορούσες να κινηθείς αξιοπρεπώς, φαντάζομαι και να προσπεράσεις.
Ίδια φάση με τα 3008 ήταν και τα KIA Sportage. Το ένα διαλυμένο ταλαιπωρημένο χρέπι. Το άλλο Βράχος και συμπαγές που δεν άκουγες κιχ. αλλά ζητούσε σχεδόν 18,000€
Επίσης καλή εντύπωση το Crossland Χ 12/2017. με γκαζάκι και στιβαρό αλλά με 17,000€
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?