-
Για αυτό λέμε καλύτερα απλο και καινούργιο παρά οτι να ναι και υπερτιμημένο μεταχειρισμένο.
Εξαίρεση αν ξέρεις το αυτοκίνητο η αν όντως πεσεις σε καλο.
-
Αν πρέπει μεταχειρισμένο, εγώ θα κοιτούσα αρχικά στις γνωστές και σχετικά αξιόπιστες μάντρες των Αθηνών και ακόμα καλύτερα (για εμένα), θα απευθυνομουν απευθείας στις εταιρείες Leasing.
Αν δεν έβρισκα κάτι, θα ρωτούσα όλο τον κόσμο να μάθω τον καλύτερο μαντρα της περιοχής μου. Εκεί χωρίς περιστροφές θα του έλεγα να βρούμε μαζί ποιο όχημα μπορεί να μου φέρει από το εξωτερικό. Πιθανότατα αυτά που έχει ήδη εκεί δε θα με καλύπτουν ούτως ή άλλως. Προσοχή η κίνηση αυτή έχει αρκετά ρίσκα. Επίσης λόγω και της κατάστασης, καλό μεταχειρισμένο από το εξωτερικό, στις μικρομεσαίες κατηγορίες μπορεί να βγει πιο ακριβό και από τα "ελληνικά".
Αν είχα μέγιστα κάπου 12-13 θα κοιτούσα κάποιο asx ή s-cross , τώρα στα 18 δε νομίζω ότι αξίζει τόσο πολύ το ρίσκο ενός μεταχειρισμένου kadjar π Χ σε σχέση με ένα s tonic καινούργιο με εγγύηση.
-
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κανεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
-
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά; -
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά;Φανταζομαι δεν ρωτας εμενα, γιατι απο οτι καταλαβα συμφωνουμε.
-
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά;Φανταζομαι δεν ρωτας εμενα, γιατι απο οτι καταλαβα συμφωνουμε.
Σαφέστατα συμφωνούμε!
Υ.Γ. Δεν είναι το θέμα με τα κιβώτια εδώ! -
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά;Φανταζομαι δεν ρωτας εμενα, γιατι απο οτι καταλαβα συμφωνουμε.
Σαφέστατα συμφωνούμε!
Υ.Γ. Δεν είναι το θέμα με τα κιβώτια εδώ!
Και στα κιβωτια συμφωνουμε, αλλά δεν το ξερεις -
Βλέπω συχνά στην περιοχή μου τις τελευταίες ημέρες ένα λευκό baygon, τι ωραίο αυτοκινητάκι, δεν μοιάζει καθόλου με Suv , αλλά ούτε και με μικρό Supermini, το τέλειο μέγεθος, και πολύ πιο όμορφο τελικά από τα περισσότερα και σίγουρα από το Sandero stepway που το συζητούσαμε σε κάποιο τοπικό τελευταία και ο andya3 το συγκρινε με το νέο fabia πως αξίζει περισσότερο για 1500 -2000 διαφορά.
Το baygon νομίζω είναι καλύτερη επιλογή τελικά.
Αν σε κανονικές συνθήκες έπαιζε στα 17 με 18κ θα ήταν η τέλεια επιλογή για το νησί του θεματοθετη.
Βλέπω επίσης ρε παιδιά συχνά και ένα κόκκινο ολοκαίνουριο Duster με ωραίες ζάντες, πανυψηλο με ωραίες αναλογίες, απλά το τέλειο SUVακι κατά την άποψη μου. Και αυτό με τις παλιές τιμές σε 1ή ή δεύτερη έκδοση θα ήταν τέλεια επιλογή ειδικά σε lpg δεν ξεπερνούσε τα 18κ.
Πόσο ζηλεύω όσους πρόλαβαν με 21 κάτι χιλιάρικα για λίγο το AWD με τα 150 άλογα... -
Εντωμεταξύ το baygon στην Ιταλία βγαίνει με lpg. Οι δικοί μας που χάσκουν;
-
@lap said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
Εντωμεταξύ το baygon στην Ιταλία βγαίνει με lpg. Οι δικοί μας που χάσκουν;
Ειναι εργοστασιακο ή καμια μετατροπη των Ιταλων ?
-
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά;Η αξία του μεταχειρισμένου Θα ήταν ανάλογη με την τιμή του καινούργιου αν κυκλοφορούσε το ίδιο μοντέλο αλλά από την στιγμή που δεν κυκλοφορεί είναι η τιμή αγοράς.
Άλλο πράγμα η αξία καινούργιου και άλλο η απαξίωση. Η απαξίωση είναι κάτι που επέρχεται στο προϊόν που έχουμε.
Το νέο μοντέλο έχει άλλους ρύπους, άλλη κατανάλωση, άλλο εξοπλισμό, άλλο λογισμικό οθόνης ( πως να συγκρίνουμε οθόνη κεντρικής κονσόλας του 2016 με του 2022 Έχουν γίνει άλματα σε πολλά μοντέλα. Βάλε και τα συστήματα ασφαλείας (πχ. τα αυτόματα φρένα που δουλεύουν και δεν είναι στο περίπου κοκ).
Είναι λογικό λόγω αύξησης τιμής του καινούργιου και περιορισμού της διάθεσης να έχουμε αυξήσεις στα μεταχειρισμένα αλλά σε σημαντικά μικρότερο βαθμό. -
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@lap said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
Εντωμεταξύ το baygon στην Ιταλία βγαίνει με lpg. Οι δικοί μας που χάσκουν;
Ειναι εργοστασιακο ή καμια μετατροπη των Ιταλων ?
Τώρα που το ψάχνω, μάλλον αντιπροσωπείας.
Μπορεί να είναι όμορφη η κατσαριδούλα αλλά το +40% κόστος μετακίνησης (λόγω βενζίνης) δεν το δικαιολογεί, κατ' εμέ
Είπαμε η dacia έχει φτιάξει φοβερό value for money, καλύτερο ακόμα και από τη νούμερο ένα εταιρεία του πλανήτη. Τη Σουζούκι
-
@sprsk said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@manast said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@sprsk said in [Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV]
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ παράξενος αλλά πιστεύω ότι η απαξίωση της 5ετίας 6ετίας πρέπει να είναι μεταξύ του 45%-55% . Κάνω λάθος ?
Κάνεις. Συγκρινεις ποσο ειχαν ΤΟΤΕ, κι οχι ποσο εχουν ΤΩΡΑ.
Πράγματι η απαξίωση είναι 45-55%, αλλά από την τιμή του τώρα.
Δηλαδή αν οι τιμές των καινούριων είχαν αντίστοιχα πέσει, εσύ θα αγόραζες το μεταχειρισμένο σε μεγαλύτερη τιμή γιατί ο πωλητής είχε ψωνίσει ακριβά;Η αξία του μεταχειρισμένου Θα ήταν ανάλογη με την τιμή του καινούργιου αν κυκλοφορούσε το ίδιο μοντέλο αλλά από την στιγμή που δεν κυκλοφορεί είναι η τιμή αγοράς.
Άλλο πράγμα η αξία καινούργιου και άλλο η απαξίωση. Η απαξίωση είναι κάτι που επέρχεται στο προϊόν που έχουμε.
Το νέο μοντέλο έχει άλλους ρύπους, άλλη κατανάλωση, άλλο εξοπλισμό, άλλο λογισμικό οθόνης ( πως να συγκρίνουμε οθόνη κεντρικής κονσόλας του 2016 με του 2022 Έχουν γίνει άλματα σε πολλά μοντέλα. Βάλε και τα συστήματα ασφαλείας (πχ. τα αυτόματα φρένα που δουλεύουν και δεν είναι στο περίπου κοκ).
Είναι λογικό λόγω αύξησης τιμής του καινούργιου και περιορισμού της διάθεσης να έχουμε αυξήσεις στα μεταχειρισμένα αλλά σε σημαντικά μικρότερο βαθμό.Δεν απαντησες στην ερωτηση που σου εκανε ομως. Αν ειχαν πεσει οι τιμες στα καινουρια, εσυ το μεταχειρισμενο θα το αγοραζες πιο ακριβα, επειδη ο αγοραστης το πηρε με τις παλιες ακριβες τιμες?
-
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
ησες στην ερωτηση που σου εκανε ομως. Αν ειχαν πεσει οι τιμες στα καινουρια, εσυ το μεταχειρισμενο θα το αγοραζες πιο ακριβα, επειδη ο αγοραστης το πηρε με τις παλιες ακριβες τιμες?
Το να απαντήσω σε ένα ερώτημα υποθετικό, που δεν συμβαίνει τι αξία έχει (αντιπαράθεση για την αντιπαράθεση) ?
Η μόνη περίπτωση που συμβαίνει αυτό είναι "ειδική" Δηλαδή περιπτώσεις όπως η συλλεκτική ή συναισθηματική.
Κατά τα άλλα όπως τόοοοοσαααα πολλά προϊόντα τα αυτοκίνητα χάνουν αξία. Σπανίως είναι αντικείμενο επένδυσης. -
@sprsk said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
ησες στην ερωτηση που σου εκανε ομως. Αν ειχαν πεσει οι τιμες στα καινουρια, εσυ το μεταχειρισμενο θα το αγοραζες πιο ακριβα, επειδη ο αγοραστης το πηρε με τις παλιες ακριβες τιμες?
Το να απαντήσω σε ένα ερώτημα υποθετικό, που δεν συμβαίνει τι αξία έχει (αντιπαράθεση για την αντιπαράθεση) ?
Η μόνη περίπτωση που συμβαίνει αυτό είναι "ειδική" Δηλαδή περιπτώσεις όπως η συλλεκτική ή συναισθηματική.
Κατά τα άλλα όπως τόοοοοσαααα πολλά προϊόντα τα αυτοκίνητα χάνουν αξία. Σπανίως είναι αντικείμενο επένδυσης.Κανενας δεν ειπε οτι ειναι επενδυση . Αλλά οταν οι τιμες των καινουριων ανεβαινουν, ανεβαινουν και των παλιων . Το ιδιο συμβαινει και οταν κατεβαινουν . Ετσι λειτουργει η αγορα, μας αρεσει δεν μας αρεσει
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί σου αρέσει απλά να διαφωνείς.
Έχω γράψει λίγο πιο πάνω ότι ΝΑΙ κατανοώ τη αύξηση λόγω της αύξησης των καινούργιων αλλά δεν μπορεί να αύξηση αυτή να είναι ανάλογη και δεν μπορεί να αφορά όλα τα μοντέλα. Παρακολουθώ κάποιες αγγελίες που η τιμή έχει ανέβει 1500€ σε μεταχειρισμένο 6ετίας. Αυτό είναι στρέβλωση είτε συμφωνείς είτε όχι. -
@sprsk said in Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV:
Δεν καταλαβαίνω γιατί σου αρέσει απλά να διαφωνείς.
Έχω γράψει λίγο πιο πάνω ότι ΝΑΙ κατανοώ τη αύξηση λόγω της αύξησης των καινούργιων αλλά δεν μπορεί να αύξηση αυτή να είναι ανάλογη και δεν μπορεί να αφορά όλα τα μοντέλα. Παρακολουθώ κάποιες αγγελίες που η τιμή έχει ανέβει 1500€ σε μεταχειρισμένο 6ετίας. Αυτό είναι στρέβλωση είτε συμφωνείς είτε όχι.Ναι εγω εχω το προβλημα
Παμε παρακατω -
Να συμπληρωσω για το CHR με τις 100.000 που αναφερθηκε , η μηχανή του θα έχει δουλεψει το πολυ 50.000 και σε συνδιασμο με το ecvt , δεν εχεις πολλά να φοβάσαι απο τα μηχανικά του μερη.
-
Το ερώτημα είναι, αξίζει 19 (μαλλον 20+ χιλιάρικα γιατί θα χρειαστεί μεγαλο σέρβις, νεα λάστιχα, βιολογικό καθαρισμό κι ό,τι λεπτομέρεια προκύψει) ένα αμάξι που πάει προς το τέλος εγγύησης με 100.000χλμ όταν η έκδοση c-enter έχει αγγελίες καινούριο με 25.000€ ;
Επίσης, τα αυτοκίνητα που πωλούνται νωρίς χωρίς να είναι λίζινγκ, εκτός σπανίων περιπτώσεων, έχουν ένα μικρότερο ή μεγαλύτερο λακο στη φάβα.
Κι υπάρχει λόγος που τα λίζινγκ αλλάζουν στην 5ετια, κι ότι εκεί λήγουν κι οι εγγυήσεις.Σύμφωνα με τα δεδομένα σου το αμάξι που ΘΑ ΠΡΕΠΕ να αγοράσεις, εφόσον το κρος καθυστερεί πολύ, είναι το Bayon αν θες φθηνότερο αυτόματο ή το Stepway αν θες οικονομία καυσίμου.
Αν όμως επιλέξεις να μην αγοράσεις αυτά που θα έπρεπε, να πεις στη γυναίκα πως κουρτίνες και σερβίτσια θα επιλέγεις εσύ από δω και πέρα. -
Εγώ πάντα ήμουν της άποψης ότι για μεταχειρισμένα δεν αξίζει να δίνει κάποιος πάνω από 5 χιλιάρικα. Το μεταχειρισμένο αξίζει μόνο αν είναι για ειδική χρήση π.χ. αυτοκίνητο χαμάλης, βοηθητικό αυτοκίνητο πόλης, 1ο αυτοκίνητο για νέους/νέες οδηγούς.
Υπάρχει πολύ χρέπι στα μεταχειρισμένα και δυστυχώς πολλοί που πάνε και αγοράζουν, δίνουν πολλά λεφτά και μετά αρχίζουν και ανακαλύπτουν θεματάκια στην αγορά που έκαναν.
Πρόσφατο παράδειγμα φίλου που βγήκε παγανιά και μπαμ-μπαμ αγόρασε Γερμανικό σπορ αυτοκίνητο και τώρα αρχίζει να ανακαλύπτει διάφορα περίεργα πράγματα για το αυτοκίνητο και έδωσε κοντά στα 15 χιλιάρικα. Και φυσικά του έχουν μπει σκέψεις ότι έκανε λάθος που πούλησε το προηγούμενό του (Γερμανικό) αυτοκίνητο που το είχε αγοράσει καινούριο, δεν του είχε βγάλει τίποτα απολύτως και δεν είχε ακόμη παλιώσει.
Ο φίλος @alexandros-k την ξέρει την περίπτωση.Προσοχή λοιπόν, γιατί ότι λάμπει εκεί έξω δεν είναι χρυσός...
Αγορά μεταχειρισμενου ή καινούργιου SUV