Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 95
    • 96
    • 77 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson last edited by

      Η πιο εύκολη όπισθεν, απόλαυση στην 46αρα. Απλά θέλει αποφασιστικότητα. Η γυναίκα μου που την οδηγεί χρειάζεται δύο χέρια βέβαια, γτ είναι αριστερόχειρας και δεν έχει δύναμη. Μου φαινόταν περίεργο, αλλά τώρα με το Panda που πήρε είναι "βασίλισσα"..!

      @fanis75 σαν το καλό χειροκίνητο δεν έχει, μην τα ξαναλέμε! Αυτό το κλακ-κλουκ είναι απολαυστικό. 🙂

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @babisstinson last edited by

        @babisstinson said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @fanis75 σαν το καλό χειροκίνητο δεν έχει, μην τα ξαναλέμε! Αυτό το κλακ-κλουκ είναι απολαυστικό. 🙂

        Aκόμα και να συμφωνούσα (που δεν), της bmw δεν συγκαταλέγονται στα καλά χειροκίνητα, πολύ μέτρια κιβώτια. Να μου πεις για φορντ ή μάζντα ή ακόμα και χόντα το ακούω. Αλλά bmw είναι άθλια τα χειροκίνητα, μόνο η Μερτσέντα και οι γάλλοι έχουν χειρότερα!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • babisstinson
          babisstinson @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          @babisstinson said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          @fanis75 σαν το καλό χειροκίνητο δεν έχει, μην τα ξαναλέμε! Αυτό το κλακ-κλουκ είναι απολαυστικό. 🙂

          Aκόμα και να συμφωνούσα (που δεν), της bmw δεν συγκαταλέγονται στα καλά χειροκίνητα, πολύ μέτρια κιβώτια. Να μου πεις για φορντ ή μάζντα ή ακόμα και χόντα το ακούω. Αλλά bmw είναι άθλια τα χειροκίνητα, μόνο η Μερτσέντα και οι γάλλοι έχουν χειρότερα!

          Σε καλό αναφερόμουν στης Mazda κυρίως αλλά και στης Honda από το Civic 2004 που είχα οδηγήσει μερικές φορές και μου άρεσε αρκετά. Αλλά και της BMW δεν είναι χάλια, ειδικά με ένα short shifter.

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            spi_duster last edited by

            Πάντως εγώ το λάτρεψα. Σαφέστατο . Ο επιλογέας κάνει ένα υπέροχο κλείδωμα σε κάθε σχέση και αλλάζει γρήγορα δίχως να προβληματίζει.

            ....

            A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • A
              argonautis @spi_duster last edited by

              @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              Πάντως εγώ το λάτρεψα. Σαφέστατο . Ο επιλογέας κάνει ένα υπέροχο κλείδωμα σε κάθε σχέση και αλλάζει γρήγορα δίχως να προβληματίζει.

              Ακριβώς αυτό. Συμφωνώ απόλυτα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @spi_duster last edited by fanis75

                @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                Πάντως εγώ το λάτρεψα. Σαφέστατο . Ο επιλογέας κάνει ένα υπέροχο κλείδωμα σε κάθε σχέση και αλλάζει γρήγορα δίχως να προβληματίζει.

                Mμπορεί στα προσθιοκίνητα να είναι καλυτερο, δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη. Αλλά στις πισωκούνες δεν είναι καλό, είναι απλά ΟΚ.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  Green Power last edited by

                  Πέρασα πριν ένα διάστημα από την αντιπροσωπεία για να δω δια ζώσης το μπλε χρώμα για τον άσο που περιμένω σε μια gran coupe που είχαν στα μεταχειρισμένα και πέτυχα μία σειρά 2 coupe.

                  Χάλια πίσω φώτα αλλά συνολικά το βρήκα εξαιρετικό.

                  Δίλιτρο και με πίσω κίνηση τελείως άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με την gran coupe.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • realzeus
                    realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                    @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Πάντως εγώ το λάτρεψα. Σαφέστατο . Ο επιλογέας κάνει ένα υπέροχο κλείδωμα σε κάθε σχέση και αλλάζει γρήγορα δίχως να προβληματίζει.

                    Mμπορεί στα προσθιοκίνητα να είναι καλυτερο, δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη. Αλλά στις πισωκούνες δεν είναι καλό, είναι απλά ΟΚ.

                    Μέτρια είναι, όπως λες. Στην Ε92 330i ήταν πολύ σαφής, αλλά σκληρός και αργός (όταν δεν έβαζες δύναμη). Δεν έμπαινε γλυκά και γρήγορα, όπως σε ένα Mazda/Ford/Honda. Όμως στις γρήγορες αλλαγές ήταν δεκτικός. Σε καθημερινή-ήρεμη χρήση ήταν κουραστικός. Αφού πολλές φορές βαριόμουν να κατεβάσω γιατί δεν γούσταρα να τον κουνήσω και βασιζόμουν στα 32 κιλά ροπής της τρίλιτρης μοτερούκλας για να με βγάλει ασπροπροσωπο.

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • W
                      wantone @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Πάντως εγώ το λάτρεψα. Σαφέστατο . Ο επιλογέας κάνει ένα υπέροχο κλείδωμα σε κάθε σχέση και αλλάζει γρήγορα δίχως να προβληματίζει.

                      Mμπορεί στα προσθιοκίνητα να είναι καλυτερο, δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη. Αλλά στις πισωκούνες δεν είναι καλό, είναι απλά ΟΚ.

                      Μέτρια είναι, όπως λες. Στην Ε92 330i ήταν πολύ σαφής, αλλά σκληρός και αργός (όταν δεν έβαζες δύναμη). Δεν έμπαινε γλυκά και γρήγορα, όπως σε ένα Mazda/Ford/Honda. Όμως στις γρήγορες αλλαγές ήταν δεκτικός. Σε καθημερινή-ήρεμη χρήση ήταν κουραστικός. Αφού πολλές φορές βαριόμουν να κατεβάσω γιατί δεν γούσταρα να τον κουνήσω και βασιζόμουν στα 32 κιλά ροπής της τρίλιτρης μοτερούκλας για να με βγάλει ασπροπροσωπο.

                      οντως και εγω εχω τετοιο θεμα, βαριεμαι να κατεβασω πολλες φορες. ευτυχως το επομενο θα ειναι ηλεκτρικο χαχα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Εγώ πάντως δε βαριέμαι καθόλου τις αλλαγές. Μου άρεσαν ήδη από την Α και χαίρομαι που το κάνω έτσι πάλι, στον άσσο.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Καλά σε όλους μας αρεσει να αλλάζουμε αυτοκινητο! Λεφτά δεν έχουμε!

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spi_duster @lap last edited by

                            @lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Καλά σε όλους μας αρεσει να αλλάζουμε αυτοκινητο! Λεφτά δεν έχουμε!

                            Για την επιλογή σχέσεων με τον επιλογέα έλεγα.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by

                              Traction - Νέα τιμή για το γερμανικό best seller στα μικρά οικογενειακά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Έκλεισε δύο μήνες στα χέρια μου. 3600 χλμ ακριβώς. Το αμάξι είναι έρωτας. Άψογο σε όλα του . Κυκλοφορεί κατά κανόνα σε ανοικτούς δρόμους και η μέση κατανάλωση του σε αυτά τα χλμ είναι 5,9 με μεση ταχύτητα τα 42km/h. Παρόμοια σχεδόν με του νταστερ που για τις ίδιες διαδρομές έχει 5,7. Όχι δε την ζωριζω. Την απολαμβάνω. Απτή ποιότητα, άριστη συναρμογή, κράτημα υποδειγματικό, απορρόφηση ανάρτησης για περγαμηνές, ησυχία στην καμπίνα με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας των. Η απενεργοποίηση του start stop στα τσεκ πριν μπει η πρώτη, άριστη συνδεσιμότητα με το κινητό και πολλά άλλα που εξηγούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί το αμάξι αυτό είναι μια κατηγορία μόνο του. Η επιλογή του σπορ μουντ επιβάλλεται για να διαπιστώσει κάποιος πόση ζωντάνια και ελαστικότητα διακρίνουν τον τρικυλινδρο στη συνεργασία του με ένα κιβώτιο αναφοράς. Αδύνατο βέβαια να καταλάβει κάποιος πως είναι τρικυλινδρος αυτός ο κινητήρας. Τα τουραντσα τέλος δίνουν τέτοιο πάτημα και κράτημα στο δρόμο (στεγνό και βρεγμένο) που πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια για αντικατάσταση με κάποιο άλλο ελαστικό. Η θέση οδήγησης και η εργονομία απλά κορυφαίες. Οι χώροι για τους πίσω και αποσκευών είναι μικροί αλλά ποιος νοιάζεται? Το αμάξι δεν κάνει για μεταφορές αλλά έτσι κι αλλιώς κάνει για δικαβαλο και σπανιότερα για τρικαβαλο. 'Η ζωή είναι ωραία'!

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • F
                                  famas last edited by famas

                                  spi_duster μιλάμε για σχεδόν entry level μοντέλο;

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Φυσικά φίλε μιλάμε για entry level . Έκανα ένα λάθος όμως σε αυτά που έγραψα. Η μέση κατανάλωση 5,9 l/100km συνοδεύεται από μέση ταχύτητα 48km/h. Κατά τα άλλα αυτές είναι οι προσλαμβανουσες που έχω από το αυτοκίνητο στους δύο μήνες.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Η σειρά 1 είναι -αναλογικά- πολύ καλοστημένη ανεξάρτητα έκδοσης.
                                      Ακόμα και στη βασική έκδοση με τις 16αρες ζάντες είναι αρμονική και ομορφούλα. Μόνο καθίσματα και led θα έβαζα, ούτε καν αυτόματο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Έτσι βασική έκδοση και ξερό ψωμί. Χαίρεσαι bmw με λίγα χρήματα

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά για εμένα λόγω σωματοδομής. Δεν είναι βολικά για παχουλούς. Επίσης οι ρυθμίσεις τους μαζί με εκείνες του τιμονιού μπορούν να βολέψουν όλα τα υψη . Οχι όλα τα κιλά. 😉

                                          ....

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            red_monster @spi_duster last edited by red_monster

                                            @spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά για εμένα λόγω σωματοδομής. Δεν είναι βολικά για παχουλούς. Επίσης οι ρυθμίσεις τους μαζί με εκείνες του τιμονιού μπορούν να βολέψουν όλα τα υψη . Οχι όλα τα κιλά. 😉

                                            Δεν έχουν επέκταση ποδιών και έχουν μετριότατη στήριξη. Δεν κατάφερα να βολευτω και δεν είμαι ούτε κοντός ούτε στρουμπουλος, αλλά αυτά είναι γούστα.

                                            Το μοτέρ είναι επίσης πολύ οκ για βασική έκδοση.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 77 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr