-
@sargus said in Νέο VW Touran:
Μου έκοψε ιμάντας εν κινήσει.
Τι μεγέθους χτύπο να περιμένω;#mono_japan
-
@sargus said in Νέο VW Touran:
@georgekn said in Νέο VW Touran:
@sargus Υπάρχει και ένα περιστατικό σε άλλο φόρουμ με 1.6 tdi με 78000χλμ που κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού...και στο τέλος η επισκευή έγινε από την αντιπροσωπεία....
Θα σου βάλω το Λίνκ να το διαβάσεις....μήπως και βγει άκρη στη ζημιά σου...
https://www.insomnia.gr/forums/topic/822361-πήδησε-δόντι-ο-ιμάντας-χρονισμού/
Ευχαριστώ φίλε μου! Χρήσιμο τοπικό.
Εγώ είμαι στα 115.000 χλμ.
Το έχω πάει το αμάξι σε ένα μάστορα. Θα του πω να το ανοίξει να καταγράψει τις βλάβες να ξέρω τι χρειάζεται και ίσως μετά πάω καμιά βόλτα στην Καρέντα να ρωτήσω αν κάνουν καμιά έκπτωση στην επιδιόρθωση δεδομένου ότι (μάλλον) έκοψε νωρίτερα ο ιμάντας.Το είχες πάρει απο Stock center θυμάμαι...εγγύση είχε ή έληξε?
-
@gatoz said in Νέο VW Touran:
@sargus said in Νέο VW Touran:
Μου έκοψε ιμάντας εν κινήσει.
Τι μεγέθους χτύπο να περιμένω;#mono_japan
Μαζί σου! Ας όψεται όμως η κυρά...
-
@georgekn said in Νέο VW Touran:
@sargus said in Νέο VW Touran:
@georgekn said in Νέο VW Touran:
@sargus Υπάρχει και ένα περιστατικό σε άλλο φόρουμ με 1.6 tdi με 78000χλμ που κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού...και στο τέλος η επισκευή έγινε από την αντιπροσωπεία....
Θα σου βάλω το Λίνκ να το διαβάσεις....μήπως και βγει άκρη στη ζημιά σου...
https://www.insomnia.gr/forums/topic/822361-πήδησε-δόντι-ο-ιμάντας-χρονισμού/
Ευχαριστώ φίλε μου! Χρήσιμο τοπικό.
Εγώ είμαι στα 115.000 χλμ.
Το έχω πάει το αμάξι σε ένα μάστορα. Θα του πω να το ανοίξει να καταγράψει τις βλάβες να ξέρω τι χρειάζεται και ίσως μετά πάω καμιά βόλτα στην Καρέντα να ρωτήσω αν κάνουν καμιά έκπτωση στην επιδιόρθωση δεδομένου ότι (μάλλον) έκοψε νωρίτερα ο ιμάντας.Το είχες πάρει απο Stock center θυμάμαι...εγγύση είχε ή έληξε?
Ναι, για ένα χρόνο είναι. Εγώ είμαι στους 14,5 μήνες. Και εκεί γκαντέμης...
-
@sargus said in Νέο VW Touran:
@georgekn said in Νέο VW Touran:
@sargus said in Νέο VW Touran:
@georgekn said in Νέο VW Touran:
@sargus Υπάρχει και ένα περιστατικό σε άλλο φόρουμ με 1.6 tdi με 78000χλμ που κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού...και στο τέλος η επισκευή έγινε από την αντιπροσωπεία....
Θα σου βάλω το Λίνκ να το διαβάσεις....μήπως και βγει άκρη στη ζημιά σου...
https://www.insomnia.gr/forums/topic/822361-πήδησε-δόντι-ο-ιμάντας-χρονισμού/
Ευχαριστώ φίλε μου! Χρήσιμο τοπικό.
Εγώ είμαι στα 115.000 χλμ.
Το έχω πάει το αμάξι σε ένα μάστορα. Θα του πω να το ανοίξει να καταγράψει τις βλάβες να ξέρω τι χρειάζεται και ίσως μετά πάω καμιά βόλτα στην Καρέντα να ρωτήσω αν κάνουν καμιά έκπτωση στην επιδιόρθωση δεδομένου ότι (μάλλον) έκοψε νωρίτερα ο ιμάντας.Το είχες πάρει απο Stock center θυμάμαι...εγγύση είχε ή έληξε?
Ναι, για ένα χρόνο είναι. Εγώ είμαι στους 14,5 μήνες. Και εκεί γκαντέμης...
Κρίμα φίλε...υγεία και καλά ξεμπερδέματα.
-
Έχω το ίδιο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα!
Τον Δεκέμβριο στο τελευταίο service με προετοίμασαν ότι τον Δεκέμβριο του 2024 πάμε για αλλαγή ιμάντα!
Το αμάξι έχει πλέον 115.000 χλμ οπότε τότε λογικά θα πλησιάζει τα 130.000 χλμ.
Ξέρει κανείς τιμή αλλαγή ιμάντα στο περίπου? -
@sargus said in Νέο VW Touran:
@realzeus said in Νέο VW Touran:
Ποιος ιμάντας; Του "δυναμό"; Λογικά απλά αλλάζεις τον ιμάντα. Δεν δημιουργεί κάποιο άλλο πρόβλημα.
Μακάρι φίλε....δυστυχώς ο άλλος, ο βαρβάτος!
Ξεκινά από τα βασικά, μπας και σώσεις κάνα φράγκο.
Δες στα πόσα χιλιόμετρα (ή χρόνια) ορίζει ο κατασκευαστης την αλλαγή.
Εάν είσαι εντός ορίων, τσέκαρε εάν το αυτοκίνητο έκανε όλες τις προβλεπόμενες συντηρήσεις.
Εάν είσαι και εκεί κομπλέ, τραβα στην αντιπροσωπεία όχι ζητώντας, αλλά απαιτώντας. -
@george-dasoulas said in Νέο VW Touran:
Έχω το ίδιο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα!
Τον Δεκέμβριο στο τελευταίο service με προετοίμασαν ότι τον Δεκέμβριο του 2024 πάμε για αλλαγή ιμάντα!
Το αμάξι έχει πλέον 115.000 χλμ οπότε τότε λογικά θα πλησιάζει τα 130.000 χλμ.
Ξέρει κανείς τιμή αλλαγή ιμάντα στο περίπου?Ωχ, μαζί είμαστε στα χλμ!
Και εγώ Δεκέμβριο το είχα πάει για σερβις (όχι αντιπροσωπεία αλλά έξω). Δε βρήκαν τίποτε που να χρειάζεται αλλαγή εκτός από την άνω αντλία συμπλέκτη που την αλλάξαμε.
Μετά από αυτό που έπαθα, θα σου έλεγα να πας να τον αλλάξεις πριν τον Δεκέμβριο (ναι, φυσάω και το γιαούρτι τώρα που κάηκα!) -
@n-k-9 said in Νέο VW Touran:
Δες στα πόσα χιλιόμετρα (ή χρόνια) ορίζει ο κατασκευαστης την αλλαγή.
Δε λέει μέσα στο μανιουαλ. Μήπως όμως εγώ δεν το βλέπω;
@george-dasoulas να ρίξεις και εσύ μια ματιά στο μανιουαλ να δεις τι λέει; -
Πόσο θα σου κοστίσει η ζημιά, δηλαδή η αλλαγή ιμάντα?
Χρειάζεται και κάτι άλλο? -
@george-dasoulas said in Νέο VW Touran:
Πόσο θα σου κοστίσει η ζημιά, δηλαδή η αλλαγή ιμάντα?
Χρειάζεται και κάτι άλλο?Κάτι άλλο; μόνο; κάτσε να δούμε μήπως θέλει πέταμα ο κινητήρας...
-
Στη φάση αυτή μπορεί να μην είναι μόνο ένα από τα μέρη του κινητήρα που θα την έχει ακούσει. Καπάκι, κύλινδρος ελατήρια μπορεί να φτιάξουν ένα πακέτο από 1500 έως 3000. Μακάρι να πέφτω έξω.
-
Μπορει και να την βγαλει μονο με καποιες στραβες βαλβιδες . Αυτη ειναι η ελαχιστη ζημια που μπορει να επαθε
-
@alexandros-k said in Νέο VW Touran:
Μπορει και να την βγαλει μονο με καποιες στραβες βαλβιδες . Αυτη ειναι η ελαχιστη ζημια που μπορει να επαθε
Στα πετρελαια αν βρουν οι βαλβιδες συνηθως σπανε και τα εμβολα, δυστυχως.
-
Καλησπέρα.
Update για τη ζημιά:
Έκοψε ο ιμάντας λοιπόν και έσπασαν κάποια ψιψιψώνια που αγκαλιάζουν τον εκκεντροφόρο. Το πρόβλημα είναι ότι οι εκκεντροφόροι πάνε μαζί με την "κάσα" και η τιμή που πουλάει η καρέντα το ανταλλακτικό είναι 1600 ευρώ. Ψάξαμε λίγο μήπως βρούμε κάποιο μεταχειρισμένο αλλά τίποτα προς το παρόν. Αυτό είναι το ακριβό του πράγματος, μετά τα άλλα είναι ψιλά (δηλ. θα πάνε όλα τα υπόλοιπα μαζί 300-500 ευρώ: ιμάντας, κάτι κοκοράκια και κάτι άλλα ψιλά που δεν τα θυμάμαι καν πως τα λένε). Οι κύλινδροι και τα πιστόνια είναι εντάξει ενώ και οι βαλβίδες μάλλον είναι εντάξει λόγω της κατακόρυφης διάταξης τους ή στη χειρότερη θα θέλουν αλλαγή 1-2 από αυτές (από ότι μου λέει ο μάστορας πάντα). Όλη η ζημιά θα πάει γύρω στα 2500 ευρώ.
Θέλω να ρωτήσω 2 πράγματα:-
Έχει κανείς υπόψη του που θα μπορούσα να ρωτήσω για το παραπάνω ανταλλακτικό; Είναι έτσι
-
Έχω ένα γνωστό -παλιό μαντρά- που μου λέει με τίποτα να μην το φτιάξω γιατί ποτέ δε φτιάχνουν σωστά και το έχει δει πολλές φορές. Αυτός προτείνει να αλλάξω κινητήρα.
Ο μάστορας -πάνω σε αυτό- μου λέει να κάνω ότι θέλω. Εκείνος όμως προτείνει να το επισκευάσω. Μου λέει ότι φυσικά και φτιάχνει μια χαρά και γίνεται όπως ήταν. Βρήκαμε ήδη έναν κινητήρα (από Ιταλία) στα 1500 ευρώ και η όλη ιστορία θα βγει στα ίδια λεφτά με το να το επισκευάσω (δεδομένου ότι θα αγοράσω καινούργιο το ανω ανταλλακτικό και δε θα το βρω μεταχειρισμένο). Ποια η γνώμη σας; τι θα κάνατε εσείς;
-
-
Αν δεν κάνω πολύ λάθος και το μοτέρ είναι ένα εκ των CRKB ή DGDA, ο κωδικός είναι 04L103044K. Δείχνει κι ένα revised με κατάληξη σε AD.
Ενδεικτικά:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p4432023.m570.l1313&_nkw=04L103044K&_sacat=0
Οι βασιλιάδες των ανταλλακτικών στην Ευρώπη είναι οι Λιθουανοί και οι Πολωνοί και από κοντά και λοιποί της Βαλτικής. Θα ξεκινούσα από εκεί την αναζήτησή μου. Συνήθως είναι αξιόπιστοι κι έχουν λογικές τιμές.
Εάν όλο το υπόλοιπο μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση θα πήγαινα σε επισκευή του υπάρχοντος γιατί η αλλάγη με άλλο μεταχειρισμένο εμπεριέχει πολλά ρίσκα κατά τη γνώμη μου.
-
@stefan147 said in Νέο VW Touran:
Αν δεν κάνω πολύ λάθος και το μοτέρ είναι ένα εκ των CRKB ή DGDA, ο κωδικός είναι 04L103044K. Δείχνει κι ένα revised με κατάληξη σε AD.
Είσαι ρε μπαγάσα όμως μέσα σε όλα!
Ναι, ο κινητήρας μου είναι ο DGDA. Ο κωδικός του ανταλλακτικού είναι 04L.103.308.C. Το βρίσκω μεταχειρισμένο από Πολωνούς στα 850-1000 ευρώ. Φοβάμαι όμως να το πάρω απο εξωτερικό μεταχειρισμένο όταν το καινούργιο εδώ έχει 1600. Τι λες;
Και εγώ κλίνω πιο πολύ προς την επισκευή. Το σκέφτομαι μόνο και μόνο γιατί ο φίλος (ο μαντρας) διαρρηγνύει τα ιμάτια του... -
Τυπικά σου κάνουν όλοι αυτοί οι κωδικοί αφού μάλλον δεν παίζει κανένα ρόλο στην απόδοση. Ο κωδικός που έχεις τώρα πάνω φαίνεται να είναι από Audi αφού μάλλον αυτό είχαν διαθέσιμο κατά την παραγωγή.
Μόνο τους τελευταίους 3-4 μήνες έχω ψωνίσει αυτά από Πολωνούς και είναι όλα μπόμπα. Δεν τους έχω πιάσει ποτέ φάουλ. Τώρα πόσο αξιολογείς εσύ η διαφορά μεταξύ μεταχείρα και νέου είναι δικό σου θέμα. Να ξέρεις πάντως ότι οι περισσότεροι σηκώνουν και παζάρι. Εδώ σηκώνουν παζάρι οι Γερμανοί μέσω ebay για αμορτισέρ κτλ, πόσο μάλλον οι Πολωνοί. Στην τελική δεν έχεις τίποτα να χάσεις.
-
Ευχαριστώ Στέφανε!
Πολύ κατατοπιστικός! -
Σαργε αν είναι να το επισκευάσεις καλό είναι να το κάνεις στην αντιπροσωπεία. Η ρύθμιση των εκκεντροφόρων γίνεται με χρήση συγκεκριμένων κλειδιών που μόνο στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της αντιπροσωπείας διανέμονται συνήθως.
Δεν αρκεί μόνο να τοποθετηθεί νέο μα θα πρέπει και να καλυμπραριστει.
Νέο VW Touran