Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 44
    • 45
    • 8 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    883
    29901
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by antonakis

      Έλα ρε lap αφού είναι το ίδιο αμάξι από κάτω με λίγο μακιγιάζ.
      Περιμένεις μαγικό χαλί? Κάπου γίνεται οικονομία για το βάρος και το κέρδος.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Ε ναι εντάξει δεν λέω! Θα μου πεις από βίντεο τι θα καταλάβεις;;;

        Αλλά όσο μπορώ οντως ακούω μια πιο ήσυχη ανάρτηση αλλά παράλληλα ακούω σε κάποιες λακούβες αυτό το "κλουκ" κυρίως της επαναφοράς του αμορτισέρ!

        Δηλαδή αμέσως αναγνώρισα τον ήχο, έστω και σε βίντεο!

        Κατά τα αλλά παρα το έναν λιγότερο κύλινδρο το βάρος αυξήθηκε, όπως λένε σε ηχομόνωση!

        Εάν ποτέ φτιάξουν swift με γαλλική ηχομόνωση θεωρώ πως θα αγγίξει την τελειότητα!

        Το αυτοκινητο ως σειρά δεν πάσχει πουθενά άλλου παρα μονάχα σε αυτό!

        Το νέο σαφώς θα ναι καλύτερο αλλά δεν ξέρω κατά ποσο!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antoniokon last edited by

          Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο😕

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Αν δεν κάνω λάθος με πιο μακρύ γρανάζωμα στην 5η σχέση χοντρικά κατά 400-500 σαλ!

            Δηλαδή η 5η στο νέο είναι σαν 6η στο παλιό

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Τώρα έκλεψα χρόνο και είδα όλο το βιντεο του pov!

              Σε ένα σημείο περνά ράγες σιδηροδρόμου με όσα έρχεται!

              Και δεν τραντάζεται το σύμπαν!

              Αυτό στο σημερινό απλά δεν γίνεται! Πρέπει να κόψεις ταχύτητα οπωσδήποτε!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgekn
                georgekn last edited by

                @lap said in Suzuki Swift (2024):

                Τώρα έκλεψα χρόνο και είδα όλο το βιντεο του pov!

                Σε ένα σημείο περνά ράγες σιδηροδρόμου με όσα έρχεται!

                Και δεν τραντάζεται το σύμπαν!

                Αυτό στο σημερινό απλά δεν γίνεται! Πρέπει να κόψεις ταχύτητα οπωσδήποτε!

                Καλά δεν είναι μετρό σύγκρισης οι ευρωπαϊκές σιδηροδρομικες διαβάσεις...με τις δικές μάς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  super-t @antoniokon last edited by

                  @antoniokon said in Suzuki Swift (2024):

                  Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο😕

                  Το κόστος που λέγαμε.
                  Επίσης τελική 165 km/h.
                  😆

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis last edited by antonakis

                    Ηλεκτρικό είναι;
                    😅😅😅

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap @super-t last edited by lap

                      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                      @antoniokon said in Suzuki Swift (2024):

                      Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο😕

                      Το κόστος που λέγαμε.
                      Επίσης τελική 165 km/h.
                      😆

                      ΕΣΥ έχεις πιάσει πάνω από 140 χλμ/ ωρα τα τελευταία χρόνια;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      A d P antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator @lap last edited by

                        @lap said in Suzuki Swift (2024):

                        @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                        @antoniokon said in Suzuki Swift (2024):

                        Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο😕

                        Το κόστος που λέγαμε.
                        Επίσης τελική 165 km/h.
                        😆

                        ΕΣΥ έχεις πιάσει πάνω από 140 χλμ/ ωρα τα τελευταία χρόνια;

                        Το Baleno booster jet που είχα 200ριζε 😁😁

                        R-LINE

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Αυτό είναι αμαξάρα. Μη το αναφέρεις..... έρχονται μνήμες στο μυαλό μου.😖 😭

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • antonakis
                            antonakis @lap last edited by

                            @lap said in Suzuki Swift (2024):

                            @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                            @antoniokon said in Suzuki Swift (2024):

                            Από ότι βλέπω, εξακολουθεί να είναι 5τάχυτο😕

                            Το κόστος που λέγαμε.
                            Επίσης τελική 165 km/h.
                            😆

                            ΕΣΥ έχεις πιάσει πάνω από 140 χλμ/ ωρα τα τελευταία χρόνια;

                            Το τωρινό τι τελική έχει δλδ?
                            Βασικά θυμάμαι που έλεγες ότι σε μερικές ανηφόρες με acc κατεβάζεις ταχύτητα εθνική.

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Το τωρινό με τα 90, 180 χλμ/ωρα.

                              Σε ένα ταξίδι ας πουμε 300-400 χλμ κατεβαζεις 3-5 φορες και αυτό σε ανηφόρες και φουλ φορτωμένο το αυτοκινητο.

                              Γενικα τραβάει με την 5η του άνετα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • antonakis
                                antonakis @lap last edited by

                                @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                Γενικα τραβάει με την 5η του άνετα.

                                Έχουμε κακομαθει με τα μικρά τούρμπο.
                                Αν δημιουργεί ένα ερώτημα η μικρότερη τελική, είναι πως πάνε οι ρεπρίζ πάνω από 100 μέχρι το όριο, για ένα προσπέρασμα Εθνική.

                                Moments before detonation...

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 last edited by

                                  Παντως το 1.3 το Swift που ειχαμε το 2008 ηταν πολυ μακρυ (5η και 4Κ στα 145 αν θυμαμαι καλα) για τα κυβικα του.
                                  Αλλα το ατιμο ταξιδευε ωραια-γρηγορα και σχετικα οικονομικα.
                                  Εχω δει την βελονα να περναει τα 180 και να τελειωνει το οργανο σε μια κατεβασια απο την Λαρισα. Επαιζα φωτα σε ενα Μ3 να τον φοβισω...ευτυχως δεν πατησε να εξαφανιστει και να μεινω με τον διακοπτη στο χερι!! 😂

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap @antonakis last edited by lap

                                    @antonakis said in Suzuki Swift (2024):

                                    @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                    Γενικα τραβάει με την 5η του άνετα.

                                    Έχουμε κακομαθει με τα μικρά τούρμπο.
                                    Αν δημιουργεί ένα ερώτημα η μικρότερη τελική, είναι πως πάνε οι ρεπρίζ πάνω από 100 μέχρι το όριο, για ένα προσπέρασμα Εθνική.

                                    Ισχυει, αλλά για κάποιον λόγο, τα μοτέρ της Suzuki ενώ έχουν χαμηλά χαρακτηριστικα έχουν καλά μοιρασμένη τηβ ροπή τους σε συνάρτηση με το γραναζωμα και το διαφορικό τους.

                                    Γενικά για δύο άτομα, δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη συγκριτικά με ένα Turbo των 100 αλόγων και 250 κιλά βαρύτερο.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Το προηγούμενο είχε πολύ κακή ηχομόνωση σε βαθμό να είναι λόγος απόρριψης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster @Chrisk6 last edited by

                                        @chrisk6 said in Suzuki Swift (2024):

                                        Παντως το 1.3 το Swift που ειχαμε το 2008 ηταν πολυ μακρυ (5η και 4Κ στα 145 αν θυμαμαι καλα) για τα κυβικα του.
                                        Αλλα το ατιμο ταξιδευε ωραια-γρηγορα και σχετικα οικονομικα.
                                        Εχω δει την βελονα να περναει τα 180 και να τελειωνει το οργανο σε μια κατεβασια απο την Λαρισα. Επαιζα φωτα σε ενα Μ3 να τον φοβισω...ευτυχως δεν πατησε να εξαφανιστει και να μεινω με τον διακοπτη στο χερι!! 😂

                                        Το ταξίδι στην εθνική μαζί του είναι σαν να είσαι σε χρονοκάψουλα, μετά τα 110 km/h νομίζεις ότι είσαι στα '70.
                                        Είναι ένα μικρό όμορφο μανιτζέβελο αυτοκίνητο πόλης που δεν συμπαθεί καθολου την εθνική οδό

                                        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Για το προηγούμενο έχω πει και το έχω μετρήσει.

                                          Έχει ίδια ηχομόνωση με γαλλικό του c segment που ήταν στην αγορά ως καινούργιο μέχρι το 2010-2012. Αυτό ( το προηγούμενο ) βγήκε το 2017.

                                          Οπότε είχε ηχομόνωση ενός αυτοκινήτου της επόμενης κατηγορίας και μιας γενιάς πίσω.
                                          Όποιος ήταν εντάξει από άποψη ηχομόνωσης με αυτοκινήτο του 2006-2010 και μάλιστα του c segment. Θα ειναι εντάξει και με το προηγούμενο swift.
                                          Μάλιστα από τα 110 χλμ/ώρα και κάτω είναι αισθητά πιο ήσυχο, πιο πάνω λόγω σχήματος ακούς θορυβο από το μπροστινό παρμπρίζ και όντως ανεβαίνει ένα σκαλοπάτι

                                          Για τις πιο προηγούμενες γενιές δεν γνωρίζω.

                                          Όλα τα άλλα είναι.....τζερτζελος 😆

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 @red_monster last edited by

                                            @red_monster said in Suzuki Swift (2024):

                                            @chrisk6 said in Suzuki Swift (2024):

                                            Παντως το 1.3 το Swift που ειχαμε το 2008 ηταν πολυ μακρυ (5η και 4Κ στα 145 αν θυμαμαι καλα) για τα κυβικα του.
                                            Αλλα το ατιμο ταξιδευε ωραια-γρηγορα και σχετικα οικονομικα.
                                            Εχω δει την βελονα να περναει τα 180 και να τελειωνει το οργανο σε μια κατεβασια απο την Λαρισα. Επαιζα φωτα σε ενα Μ3 να τον φοβισω...ευτυχως δεν πατησε να εξαφανιστει και να μεινω με τον διακοπτη στο χερι!! 😂

                                            Το ταξίδι στην εθνική μαζί του είναι σαν να είσαι σε χρονοκάψουλα, μετά τα 110 km/h νομίζεις ότι είσαι στα '70.
                                            Είναι ένα μικρό όμορφο μανιτζέβελο αυτοκίνητο πόλης που δεν συμπαθεί καθολου την εθνική οδό

                                            Οταν εχεις ενα τα κανεις ολα.
                                            Γι αυτο που ηταν μια χαρα στεκοταν.
                                            Απλα ηθελε 2-3 ποντους χαμηλωμα και λιγο φαρδυτερο ελαστικο.
                                            Ταξιδευε με καλες ταχυτητες ακοπα και οικονομικα.
                                            Δεν το συγκρινα με ''κουρσα'' προφανως.

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 8 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr