Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 209
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 487
    • 488
    • 211 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9756
    283779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @ataim last edited by cirus

      @ataim said in TESLA FORUM:

      Υπάρχει πολύς κόσμος που ενοχλείτε με την Tesla ακριβώς επειδή δεν έχει ούτε προσανατολισμό, ούτε προφιλ εταιρείας που έχει επαφή με το οδηγοκεντρικό μέρος της αυτοκίνησης. Κάτι nerds που τους νοιάζει η αυτονομία και η οικονομία, η ταχύτητα φόρτισης και οι μεγάλες οθόνες.

      Τα Nerds ασχολούνται με το αυτοκίνητο πιο πολύ σαν ενα προιον τεχνολογίας. (σαν ένα κινητο, ενα gadget, ενα tablet κτλ)

      Και να με συνχωρουν πολύ όσοι διαφωνούν αλλά κάτι τέτοιο αρμόζει καλύτερα σε ενα ηλεκτρικο όχημα από τα παραδοσιακά

      και το ποσο επιτυχιμένο είναι αυτό το μοντέλο δεν χρειάζεται ανάλυση. Μπορουμε να το δούμε ξεκάθαρα στις πωλήσεις!!!!!!

      Και μετά μπορουμε να δούμε αντίστοιχα τα ev των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών......... (που στην αρχή κοροιδευαν και τωρα τρέχουν να αντιγράφουν και να προσπαθησουν να πιάσουν το τρένο μη χαθει.....)

      ΥΓ Και γω είμαι από αυτούς που δεν μαρέσουν τα όλα στην κεντρική οθόνη χωρίς κουμπια πουθενα. Αλλα άλλο τι μαρέσει και άλλο τι είναι επιτυχιμένο!!!!!

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dettol last edited by dettol

        η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

        α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
        β. εχει καλους χωρους
        γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
        δ. συγχωρει λαθη τους
        ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
        στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

        Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
        Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

        Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

        cirus B 2 Replies Last reply Reply Quote 3
        • cirus
          cirus @dettol last edited by

          @dettol said in TESLA FORUM:

          η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

          α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
          β. εχει καλους χωρους
          γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
          δ. συγχωρει λαθη τους
          ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
          στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

          Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
          Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

          Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

          ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

          Cirus the virus

          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @cirus last edited by

            @cirus said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

            α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
            β. εχει καλους χωρους
            γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
            δ. συγχωρει λαθη τους
            ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
            στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

            Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
            Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

            Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

            ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

            Παρα πολύ σωστό, ένας λόγος παραπάνω να υπενθυμίζουμε αυτά που έγραψα. Μεταξύ ομοϊδεατών συχνά δημιουργείται echo chamber και ξεχνούν προς τα που οδεύουν τα πράγματα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • ntinaras
              ntinaras @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in TESLA FORUM:

              Κι όμως, είναι διθέσια! Αν επιλέξεις το έξτρα πακέτο Weissach (που προσώρας δεν έχει χρέωση), ελαφρώνει 70 κιλά. Έχουν ξηλώσει πίσω καθίσματα, ζώνες, πίσω ηχεία, ηχομόνωση, πιο λεπτά τζάμια. Ουσιαστικά μια RS έκδοση για τους πολύ πωρωμένους. Αλλά ποιος θα δώσει 250 χιλιάρικα για ηλεκτρικό πίστας; Αν είναι, να πάρει κάνα McMurtry Spéirling, που έχει νόημα. Θεωρώ ότι είναι τελείως εφετζίδικη η συγκεκριμένη έκδοση. Πιο πολύ statement ότι είμαστε μάρκα Μαμάουα, παρά έκδοση ουσίας.

              https://www.drive.gr/news/i-taycan-turbo-gt-ton-1108-ps-einai-i-ishyroteri-porsche-ever

              Αυτη βγηκε για να παρει πισω το στεμμα απο την Tesla.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                red_monster @cirus last edited by

                @cirus said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

                α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
                β. εχει καλους χωρους
                γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
                δ. συγχωρει λαθη τους
                ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
                στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

                Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
                Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

                Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

                ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                ntinaras ataim cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  TOYOTA

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • ntinaras
                    ntinaras @red_monster last edited by

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @cirus said in TESLA FORUM:

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

                    α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
                    β. εχει καλους χωρους
                    γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
                    δ. συγχωρει λαθη τους
                    ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
                    στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

                    Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
                    Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

                    Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

                    ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                    Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                    Αλλο τι οδηγαει, αλλο τι θα ηθελε να οδηγαει.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ataim
                      ataim @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @cirus said in [TESLA FORUM](/

                      ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                      Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                      Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.

                      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ataim
                        ataim @lap last edited by

                        @lap said in TESLA FORUM:

                        TOYOTA

                        😂😂😂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @red_monster last edited by cirus

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @cirus said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

                          α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
                          β. εχει καλους χωρους
                          γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
                          δ. συγχωρει λαθη τους
                          ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
                          στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

                          Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
                          Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

                          Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

                          ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                          Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                          Ρωτα τους ψαγμένους.

                          Ενας έχει ενα TT από όσο ξέρω 🤣 🤣

                          αυτη δεν είναι η νεαρά σου?

                          εκτός αν πήρες την νεαρά σου γιατι είναι πρακτικό αμάξι που καίει λίγο

                          Cirus the virus

                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @ntinaras last edited by

                            @ntinaras said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @cirus said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:

                            α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
                            β. εχει καλους χωρους
                            γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
                            δ. συγχωρει λαθη τους
                            ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
                            στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τους

                            Το 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
                            Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.

                            Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.

                            ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                            Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                            Αλλο τι οδηγαει, αλλο τι θα ηθελε να οδηγαει.

                            ΑΥΤΟ κυρίως

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @dettol last edited by bill_hsd

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

                              Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
                              Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.

                              D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in TESLA FORUM:

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

                                Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
                                Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.

                                αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
                                Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρες

                                cirus B 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster @ataim last edited by

                                  @ataim said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @cirus said in [TESLA FORUM](/

                                  ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                                  Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                                  Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.

                                  Το μιατα είναι μια πολύ καλή απάντηση, πόσοι όμως από εμάς τους "ψαγμένους" του φόρουμ οδηγάμε μιατα, μρ2, σ2000, cooper works, type r, vitara κλπ ?

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • cirus
                                    cirus @dettol last edited by

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @bill_hsd said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

                                    Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
                                    Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.

                                    αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
                                    Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρες

                                    πιο περιπλοκα είναι και τα υβριδικά και τα θερμικα. Μιλάμε για μεγάλη πολυπλοκότητα

                                    Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά σαν αυτοκίνητα. Ενας ηλεκτροκινητήρας, ενας inverter και μπαταρίες. Αυτό είναι και το πλεονέκτημα τους και έχουν πολύ μεγαλύτερους χώρους. Ούτε μίζες ούτε πιστόνια, ουτε ταχύτητες ούτε λάδια ούτε ξίδια ούτε χιλια μηχανικά μέρη κινητήρα που μπορούν να χαλάσουν

                                    Ομως στα λιγα συστήματα που έχει το ηλεκτρικο ανηκουν οι μπαταρίες

                                    ΕΚΕΙ είναι όλο το δύσκολο και στην μαζική παραγωγή τους ώστε να κάνουν το όχημα φτηνό. Η Tesla αυτό κατάφερε, αποδοτικές μπαταρίες, φτηνή παραγωγή + το εξυπνο συστημα κλιματισμού που έχει

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @red_monster last edited by cirus

                                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                                      @ataim said in TESLA FORUM:

                                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                                      @cirus said in [TESLA FORUM](/

                                      ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%

                                      Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;

                                      Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.

                                      Το μιατα είναι μια πολύ καλή απάντηση, πόσοι όμως από εμάς τους "ψαγμένους" του φόρουμ οδηγάμε μιατα, μρ2, σ2000, cooper works, type r, κλπ ?

                                      οσοι μπορείτε να τα πληρώσετε για 2ρα αυτοκίνητα

                                      Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν τα θέλουμε

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill_hsd @dettol last edited by

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        @bill_hsd said in TESLA FORUM:

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

                                        Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
                                        Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.

                                        αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
                                        Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρες

                                        Μη βιάζεσαι, έρχεται με solid state batteries και θα τινάξει για άλλη μια φορά τη μπάνκα στον αέρα (και στα ηλεκτρικά).
                                        https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-roll-out-solid-state-battery-evs-couple-years-india-executive-says-2024-01-11/
                                        Ο,τι κάνει η Toyota, το κάνει ψύχραιμα και με τον τρόπο της (The Toyota Way).

                                        cirus D R 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          😜

                                          Εγώ σας το έχω πει. Υπάρχει στρατηγικό σχέδιο σύγχυσης της αγοράς. Έτσι φαίνεται

                                          Δημιουργείται η αίσθηση ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και έρχεται ο ίδιος κατασκευαστής που το αναφέρει με λύση κλειδί και άσο στο μανίκι

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @bill_hsd last edited by cirus

                                            @bill_hsd said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @bill_hsd said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).

                                            Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
                                            Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.

                                            αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
                                            Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρες

                                            Μη βιάζεσαι, έρχεται με solid state batteries και θα τινάξει για άλλη μια φορά τη μπάνκα στον αέρα (και στα ηλεκτρικά).
                                            https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-roll-out-solid-state-battery-evs-couple-years-india-executive-says-2024-01-11/
                                            Ο,τι κάνει η Toyota, το κάνει ψύχραιμα και με τον τρόπο της (The Toyota Way).

                                            καλά το θα το λέει και ο Πανόπουλος με το Chaos

                                            ας το δούμε σε αυτοκίνητα πρώτα να συμβαίνει........

                                            η Tesla δεν θα. Είναι ήδη μπροστα και μπορεί να μιλάει

                                            Cirus the virus

                                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 211 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr