-
@ataim said in TESLA FORUM:
Υπάρχει πολύς κόσμος που ενοχλείτε με την Tesla ακριβώς επειδή δεν έχει ούτε προσανατολισμό, ούτε προφιλ εταιρείας που έχει επαφή με το οδηγοκεντρικό μέρος της αυτοκίνησης. Κάτι nerds που τους νοιάζει η αυτονομία και η οικονομία, η ταχύτητα φόρτισης και οι μεγάλες οθόνες.
Τα Nerds ασχολούνται με το αυτοκίνητο πιο πολύ σαν ενα προιον τεχνολογίας. (σαν ένα κινητο, ενα gadget, ενα tablet κτλ)
Και να με συνχωρουν πολύ όσοι διαφωνούν αλλά κάτι τέτοιο αρμόζει καλύτερα σε ενα ηλεκτρικο όχημα από τα παραδοσιακά
και το ποσο επιτυχιμένο είναι αυτό το μοντέλο δεν χρειάζεται ανάλυση. Μπορουμε να το δούμε ξεκάθαρα στις πωλήσεις!!!!!!
Και μετά μπορουμε να δούμε αντίστοιχα τα ev των παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών......... (που στην αρχή κοροιδευαν και τωρα τρέχουν να αντιγράφουν και να προσπαθησουν να πιάσουν το τρένο μη χαθει.....)
ΥΓ Και γω είμαι από αυτούς που δεν μαρέσουν τα όλα στην κεντρική οθόνη χωρίς κουμπια πουθενα. Αλλα άλλο τι μαρέσει και άλλο τι είναι επιτυχιμένο!!!!!
-
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Παρα πολύ σωστό, ένας λόγος παραπάνω να υπενθυμίζουμε αυτά που έγραψα. Μεταξύ ομοϊδεατών συχνά δημιουργείται echo chamber και ξεχνούν προς τα που οδεύουν τα πράγματα
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Κι όμως, είναι διθέσια! Αν επιλέξεις το έξτρα πακέτο Weissach (που προσώρας δεν έχει χρέωση), ελαφρώνει 70 κιλά. Έχουν ξηλώσει πίσω καθίσματα, ζώνες, πίσω ηχεία, ηχομόνωση, πιο λεπτά τζάμια. Ουσιαστικά μια RS έκδοση για τους πολύ πωρωμένους. Αλλά ποιος θα δώσει 250 χιλιάρικα για ηλεκτρικό πίστας; Αν είναι, να πάρει κάνα McMurtry Spéirling, που έχει νόημα. Θεωρώ ότι είναι τελείως εφετζίδικη η συγκεκριμένη έκδοση. Πιο πολύ statement ότι είμαστε μάρκα Μαμάουα, παρά έκδοση ουσίας.
https://www.drive.gr/news/i-taycan-turbo-gt-ton-1108-ps-einai-i-ishyroteri-porsche-ever
Αυτη βγηκε για να παρει πισω το στεμμα απο την Tesla.
-
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
-
TOYOTA
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Αλλο τι οδηγαει, αλλο τι θα ηθελε να οδηγαει.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in [TESLA FORUM](/
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.
-
@lap said in TESLA FORUM:
TOYOTA
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Ρωτα τους ψαγμένους.
Ενας έχει ενα TT από όσο ξέρω
αυτη δεν είναι η νεαρά σου?
εκτός αν πήρες την νεαρά σου γιατι είναι πρακτικό αμάξι που καίει λίγο
-
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
η πραγματικοτητα, οπως αποτυπωνεται απο τις πωλησεις ολων των οχηματων, ειναι οτι οι ανθρωποι θελουν οχημα που:
α. ειναι σχετικα οικονομικο στην αγορα και στη συντηρηση
β. εχει καλους χωρους
γ. ειναι απλο στη χρηση/οδηγηση
δ. συγχωρει λαθη τους
ε. ειναι ανετο στα ταξιδια
στ. (λιγο ανακεφαλαιωση ισως) τους παει γρηγορα και με ασφαλεια στον προορισμο τουςΤο 90% των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ουτε για καμπυλες ροπης, ουτε που βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη (ή ποση ειναι αυτη) ουτε αν εχει γονατα mcpherson, ημιακαμπτους, roll-bar, roll-cage ή με οτι στο διαολο αλλο ασχολουνται οι enthusiasts (το υπολοιπο μαξ 10%)
Μαλιστα θα τολμησω να πω, οτι απο το υπολοιπο 10%, οι μισοι, οταν τους δινεται η ευκαιρια, αγοραζουν κατι απλο στη χρηση, ακομα και αν εχουν γνωσεις.Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο). Δεν ξερω αν θα επικρατησουν τελικα τα ηλεκτρικα (δηλ αν θα εχουν συντριπτικα ποσοστα στην αγορα), αλλα αυτο ειναι συναρτηση και των υποδομων.
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Αλλο τι οδηγαει, αλλο τι θα ηθελε να οδηγαει.
ΑΥΤΟ κυρίως
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).
Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα. -
@bill_hsd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).
Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρες -
@ataim said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in [TESLA FORUM](/
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.
Το μιατα είναι μια πολύ καλή απάντηση, πόσοι όμως από εμάς τους "ψαγμένους" του φόρουμ οδηγάμε μιατα, μρ2, σ2000, cooper works, type r, vitara κλπ ?
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bill_hsd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).
Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρεςπιο περιπλοκα είναι και τα υβριδικά και τα θερμικα. Μιλάμε για μεγάλη πολυπλοκότητα
Τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά σαν αυτοκίνητα. Ενας ηλεκτροκινητήρας, ενας inverter και μπαταρίες. Αυτό είναι και το πλεονέκτημα τους και έχουν πολύ μεγαλύτερους χώρους. Ούτε μίζες ούτε πιστόνια, ουτε ταχύτητες ούτε λάδια ούτε ξίδια ούτε χιλια μηχανικά μέρη κινητήρα που μπορούν να χαλάσουν
Ομως στα λιγα συστήματα που έχει το ηλεκτρικο ανηκουν οι μπαταρίες
ΕΚΕΙ είναι όλο το δύσκολο και στην μαζική παραγωγή τους ώστε να κάνουν το όχημα φτηνό. Η Tesla αυτό κατάφερε, αποδοτικές μπαταρίες, φτηνή παραγωγή + το εξυπνο συστημα κλιματισμού που έχει
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@cirus said in [TESLA FORUM](/
ναι αλλα είμαστε σε forum που αν οχι η πλειοψηφία, παρα πολλοί ανοίκουν στο 10%
Τι αυτοκίνητα οδηγάει αυτό το ψαγμένο 10% ;
Miata, οι ψαγμένοι ξέρουν γιατί.
Το μιατα είναι μια πολύ καλή απάντηση, πόσοι όμως από εμάς τους "ψαγμένους" του φόρουμ οδηγάμε μιατα, μρ2, σ2000, cooper works, type r, κλπ ?
οσοι μπορείτε να τα πληρώσετε για 2ρα αυτοκίνητα
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν τα θέλουμε
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bill_hsd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).
Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρεςΜη βιάζεσαι, έρχεται με solid state batteries και θα τινάξει για άλλη μια φορά τη μπάνκα στον αέρα (και στα ηλεκτρικά).
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-roll-out-solid-state-battery-evs-couple-years-india-executive-says-2024-01-11/
Ο,τι κάνει η Toyota, το κάνει ψύχραιμα και με τον τρόπο της (The Toyota Way). -
Εγώ σας το έχω πει. Υπάρχει στρατηγικό σχέδιο σύγχυσης της αγοράς. Έτσι φαίνεται
Δημιουργείται η αίσθηση ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και έρχεται ο ίδιος κατασκευαστής που το αναφέρει με λύση κλειδί και άσο στο μανίκι
-
@bill_hsd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bill_hsd said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Για αυτους τους λογους επικρατησαν τα suv, για αυτους τους λογους επικρατησαν τα υβριδικα, για αυτους τους λογους επικρατουν τα αυτοματα, για αυτους τους λογους επικρατει η τογιοτα (αγοραζεις και εχεις το κεφαλι σου ησυχο).
Δεν είναι πάντως εύκολο αυτό που κατάφερε η Toyota.
Εκλαΐκευσε την εξαιρετικά περίπλοκη υβριδική τεχνολογία (πιο περίπλοκη από τα EVs), διατηρώντας ταυτοχρονα την πρακτικότητα και αξιοπιστία της ως μάρκα.αφου ειναι πιο περιπλοκη απο τα EVs, γιατι δεν εχει παρουσιασει εστω και ενα, αξιολογο ηλεκτρικο, μεχρι στιγμης;
Και το "δεν θελει" δεν λογιζεται ως απαντηση, διοτι μια χαρα παρουσιασε το αυκινητο με ονομα passwοrd, με φανφαρεςΜη βιάζεσαι, έρχεται με solid state batteries και θα τινάξει για άλλη μια φορά τη μπάνκα στον αέρα (και στα ηλεκτρικά).
https://www.reuters.com/business/autos-transportation/toyota-roll-out-solid-state-battery-evs-couple-years-india-executive-says-2024-01-11/
Ο,τι κάνει η Toyota, το κάνει ψύχραιμα και με τον τρόπο της (The Toyota Way).καλά το θα το λέει και ο Πανόπουλος με το Chaos
ας το δούμε σε αυτοκίνητα πρώτα να συμβαίνει........
η Tesla δεν θα. Είναι ήδη μπροστα και μπορεί να μιλάει
TESLA FORUM