Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 218
    • 219
    • 220
    • 221
    • 222
    • 242
    • 243
    • 220 / 243
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    104
    4844
    128781
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Λίγο πριν τη μέση.

      Moments before detonation...

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n-k-9 @antonakis last edited by

        @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

        Λίγο πριν τη μέση.

        Ok.
        Πες μου και κάτι ακόμα...
        Το καλοριφέρ στους πόσους βαθμούς αρχίζει να βγάζει ζεστό αέρα; Όχι χλιαρό, αλλά αισθητά ζεστό.

        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • antonakis
          antonakis @n-k-9 last edited by antonakis

          @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

          @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

          Λίγο πριν τη μέση.

          Ok.
          Πες μου και κάτι ακόμα...
          Το καλοριφέρ στους πόσους βαθμούς αρχίζει να βγάζει ζεστό αέρα; Όχι χλιαρό, αλλά αισθητά ζεστό.

          Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Πάντα στο 23° το έχω.
          Στο 1χλμ από την εκκίνηση βγάζει χλιαρό αέρα πάντως.

          Moments before detonation...

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            n-k-9 @antonakis last edited by

            @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

            @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

            @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

            Λίγο πριν τη μέση.

            Ok.
            Πες μου και κάτι ακόμα...
            Το καλοριφέρ στους πόσους βαθμούς αρχίζει να βγάζει ζεστό αέρα; Όχι χλιαρό, αλλά αισθητά ζεστό.

            Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Πάντα στο 23° το έχω.
            Στο 1χλμ από την εκκίνηση βγάζει χλιαρό αέρα πάντως.

            Με κάλυψες.
            Ρωτάω γιατί είδα κάποια περίεργα τις προηγούμενες ημέρες και ανησύχησα.
            Παραμονή των Χριστουγέννων κι ενώ ετοιμάζομαι για αναχώρηση, κάνω έλεγχο στις στάθμες και διαπιστώνω πως η στάθμη του ψυκτικού ήταν ελαφρώς χαμηλότερα από το low. Ελλείψει αντιψυκτικού, πρόσθεσα λίγο απεσταγμένο νερό, ώστε να πάει ανάμεσα σε low και full.
            Ανήμερα τα Χριστούγεννα έκανα μια μικρή διαδρομή και μου έκανε εντύπωση πως άργησε να ανεβάσει θερμοκρασία (με εξωτερική γύρω στους 9 βαθμούς). Από τότε άρχισα να παρατηρώ τον δείκτη και διαπιστώνω πως δεν φτάνει ακριβώς στα μισά, αλλά λίγο πριν, ενώ και το καλοριφέρ βγάζει ζεστό μετά τους 23 (ενώ έχω την εντύπωση πως τον προηγούμενο καιρό ζέσταινε ήδη από τους 22).
            Από βδομάδα θα το πάω για έλεγχο και ελπίζω να είναι η ιδέα μου (μαζί με την καχυποψία μου) όλα αυτά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              japanese1 last edited by

              Καλή χρονιά σε όλους και όλες με υγεία. Αν έχει και ευτυχία ακόμα καλύτερα.

              Μόλις γύρισα από ταξίδι Ευρώπη, Βιέννη για την ακρίβεια.
              Στο presovo,σύνορα Σερβία-Σκόπια, το εργαλείο, έκλεισε τα 300,000χλμ.
              -5 βαθμοί, ομίχλη πολλή, βροχή τρομερή στο κατέβασμα, ανάποδες κλίσεις Σερβία-Σκόπια, χαμός.

              Παρένθεση 1: Οι Σκοπιανοί έχουν κρεμάσει τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μαζί με τη δική τους, στα σύνορα με Σερβία. Τι έγινε, έλειψα μια βδομάδα και μπήκανε στην Ενωση;

              Παρένθεση 2: Αυτός ο Ε75 των Σκοπίων, έχει γίνει με χρήματα της Ευρώπης; Γιατί παρατήρησα κάτι ταμπέλες που το ανέφεραν. Τον περπάτησε κανένας Ευρωπαίος αξιωματούχος να δει σε τι χάλι βρίσκεται; Αξίζει αυτός ο δρόμος να έχει την ταμπέλα Ε75?Όπως π.χ ο δρόμος Horgos - Budapest?
              Τα έργα στην ¨εθνική οδό"¨στο ανέβασμα(αν έχετε το Θεό σας) ,καταλήγουν......σε βενζινάδικο!!!! Από δυο οι λωρίδες γίνονται μία και αυτή η λωρίδα απροειδοποίητα καταλήγει στην είσοδο απο ......βενζινάδικο!!!! 😂

              Δεν ανοίχθηκε ποτέ το μοτέρ, δεν αλλάχθηκε η τουρμπίνα, δεν πειράχθηκε μοτέρ καθόλου εκτός απο την πολλαπλή εισαγωγής στα 265,000χλμ που έσπασε επειδη είναι πλαστική. Το μοτέρ συνεχίζει να μην καίει λάδι και με καλό πετρέλαιο να έχει κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα γύρω στα 4,7 με 4,8.

              Συνεχίζουμε, πρώτα ο Θεός.

              https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • K
                kkostask last edited by

                Έπρεπε να κάνεις αυτόν τον δρόμο πριν από 6-7 χρόνια, ακόμα και τα κατσίκια έσπαζαν τα πόδια τους….😊
                Πέρυσι που τον έκανα τελευταία φορά ήταν μια χαρά σε σχέση με το παρελθόν.

                J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  japanese1 @kkostask last edited by

                  @kkostask said in Suzuki Vitara 2015:

                  Έπρεπε να κάνεις αυτόν τον δρόμο πριν από 6-7 χρόνια, ακόμα και τα κατσίκια έσπαζαν τα πόδια τους….😊
                  Πέρυσι που τον έκανα τελευταία φορά ήταν μια χαρά σε σχέση με το παρελθόν.

                  Φίλε Κώστα, νομίζω επέστρεψε στο ίδιο χάλι. 120χλμ σαμαράκια, νομίζω διαλύουν κάθε σύγχρονο αμορτισέρ-σινεμπλόκ κλπ.

                  Αυτο που μου έκανε εντύπωση είναι το γεγονός πως οι τύπου στα διόδια(4 ή 5 μέτρησα) δε μιλούν Αρχαία Ελληνικά ή τουλάχιστον τη Νεοελληνική γλώσσα. Αν πρόκεται να παίξουμε θέατρο, να το παίξουμε σωστά ρε παιδιά. "Μακεδόνες" και να μην ομιλούν την Ελληνική δε νοείται....

                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    #mono_vitara
                    #mono_gia_andres
                    Youtube Video

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Αγριοκάτσικο....

                      Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                      Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      C gatoz antonakis 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Γιατί δεν βάζετε στις πόρτες τις χορηγίες των συνεργείων ?

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser @lap last edited by

                          @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                          Αγριοκάτσικο....

                          Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                          Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                          Αυτοί τον έχουν με μισθό δεν έχουν πρόβλημα...😁

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @lap last edited by

                            @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                            Αγριοκάτσικο....

                            Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                            Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                            λοιπον τα κοστη στο συγκεκριμενο
                            ελατηρια mp (+4) 350 τοποθετημενα
                            αποστατες αμορτισερ, 120 ευρω τοποθετημενοι
                            ποδιες, οτι και να ακους ειναι οι ποδιες που θωρακιζουν τα παντα ολα απο κατω, 300 τοποθετημενες
                            ζαντες σιδερενιες μτχ 16' απο ngv 100 η τετραδα
                            λαστιχα 215/65/16 kobra nt 400
                            σιγα τα πολλα τα γιουρα
                            και γινεται αρμα

                            #milf-a-man

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ιδιαιτερα εκεί που κάνει όπισθεν και έχει μια κοτρώνα στη μέση και κανεις δεν αγχώνεται, αγχώθηκα εγώ.

                              Όταν έχεις χαμηλό αυτοκινητο αυτά τα βίντεο είναι σαν ταινίες τρόμου.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • antonakis
                                antonakis @lap last edited by

                                @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                                Μα είναι αυτονόητο ότι το που θα φτάσει το αυτοκίνητο το θέτουν τα όρια του οδηγού.

                                7df478a4-b6e1-4cf4-8c39-067890ec2106-image.png

                                Τώρα το πόσο κακομεταχείριση αντέχει το αυτοκίνητο το ίδιο, είναι άλλο θέμα.

                                Moments before detonation...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Αγριοκάτσικο....

                                  Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                                  Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                                  λοιπον τα κοστη στο συγκεκριμενο
                                  ελατηρια mp (+4) 350 τοποθετημενα
                                  αποστατες αμορτισερ, 120 ευρω τοποθετημενοι
                                  ποδιες, οτι και να ακους ειναι οι ποδιες που θωρακιζουν τα παντα ολα απο κατω, 300 τοποθετημενες
                                  ζαντες σιδερενιες μτχ 16' απο ngv 100 η τετραδα
                                  λαστιχα 215/65/16 kobra nt 400
                                  σιγα τα πολλα τα γιουρα
                                  και γινεται αρμα

                                  Εντάξει 1300 ευρώ την φορά, δεν τα λες και λίγα...😁

                                  Το καλό είναι ότι φέρνετε φαγητό από το σπίτι και γλυτώνετε την ταβέρνα...😀

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  gatoz F 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • gatoz
                                    gatoz @criuser last edited by

                                    @criuser said in Suzuki Vitara 2015:

                                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                    @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Αγριοκάτσικο....

                                    Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                                    Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                                    λοιπον τα κοστη στο συγκεκριμενο
                                    ελατηρια mp (+4) 350 τοποθετημενα
                                    αποστατες αμορτισερ, 120 ευρω τοποθετημενοι
                                    ποδιες, οτι και να ακους ειναι οι ποδιες που θωρακιζουν τα παντα ολα απο κατω, 300 τοποθετημενες
                                    ζαντες σιδερενιες μτχ 16' απο ngv 100 η τετραδα
                                    λαστιχα 215/65/16 kobra nt 400
                                    σιγα τα πολλα τα γιουρα
                                    και γινεται αρμα

                                    Εντάξει 1300 ευρώ την φορά, δεν τα λες και λίγα...😁

                                    Το καλό είναι ότι φέρνετε φαγητό από το σπίτι και γλυτώνετε την ταβέρνα...😀

                                    1300 τη φορα θελουν τα γαλλοχρεπα μονο για αντμπλου
                                    τα υπολοιπα ειναι μπονους κανονακι

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • williamg
                                      williamg last edited by

                                      Υπάρχει καμία μέτρηση για την διαφορά πραγματικής κατανάλωσης μεταξύ 2x4 και 4x4 new vitara;

                                      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @williamg last edited by

                                        @williamg said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Υπάρχει καμία μέτρηση για την διαφορά πραγματικής κατανάλωσης μεταξύ 2x4 και 4x4 new vitara;

                                        +0.5lt οι βενζινες
                                        ανεπαισθητη τα diesel

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • F
                                          fiverg @criuser last edited by fiverg

                                          @criuser said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Αγριοκάτσικο....

                                          Φοράει τις ζάντες του παλαιότερου grand vitara. Με τα λάστιχα αυτά και λίγο ύψωμα ειναι πολύ δυνατό εκτός δρόμου. Πραγματικά εντυπωσιακό.

                                          Εντάξει για να κανεις κάτι τέτοιο, θέλει να έχεις χρήματα. Στο πρώτο χτύπημα εγώ θα πήγαινα μια εβδομάδα σε ψυχολόγο

                                          λοιπον τα κοστη στο συγκεκριμενο
                                          ελατηρια mp (+4) 350 τοποθετημενα
                                          αποστατες αμορτισερ, 120 ευρω τοποθετημενοι
                                          ποδιες, οτι και να ακους ειναι οι ποδιες που θωρακιζουν τα παντα ολα απο κατω, 300 τοποθετημενες
                                          ζαντες σιδερενιες μτχ 16' απο ngv 100 η τετραδα
                                          λαστιχα 215/65/16 kobra nt 400
                                          σιγα τα πολλα τα γιουρα
                                          και γινεται αρμα

                                          Εντάξει 1300 ευρώ την φορά, δεν τα λες και λίγα...😁

                                          Το καλό είναι ότι φέρνετε φαγητό από το σπίτι και γλυτώνετε την ταβέρνα...😀

                                          Προσωπικά έχω μόνο το ψήλωμα, δλδ τα 350 ευρώ (άπαξ).

                                          Ζαντολάστιχα όπως τα λέει ο theodore (κάπου ένα 500ρι-600ρι) αλλά τα mud ελαστικά είναι ιδιαίτερα για να τα φοράς συνέχεια (π.χ. πολύ γλίστρα σε βρεμένη άσφαλτο...) και είναι μόνο για τέτοιες καταστάσεις, οπότε έχεις και ένα θέμα που τα αποθηκεύεις για να τα φοράς τις 3-4 φορές τον χρόνο που θα πας εκδρομή.
                                          Μπορείς όμως αν θέλεις να έχεις συνεχώς φορεμένα λάστιχα A/T (αντί για απλά ασφάλτινα, π.χ. Yokohama Geolandar) με μια επιβάρυνση στην κατανάλωση. Συνεπώς μηδέν κόστος εδώ, όσα θα έδινες σχεδόν για ένα ασφάλτινο στα 3 χρόνια που θα αλλάξεις λάστιχο, δίνεις και για τα Α/Τ, απλά γνωρίζεις ότι δεν θα φτάσεις τόσο μακριά όσο με τα mud σε λάσπες.

                                          Ποδιές προσωπικά δεν έχω βάλει και ούτε πρόκειται γιατί είναι aftermarket και μπορεί να δημιουργήσουν ένα θέμα με ζέστη στον κινητήρα το καλοκαίρι. Δεν είναι προαπαιτούμενο, εξαρτάται από το που θέλεις να πας.

                                          Το αξιοσημείωτο είναι ότι και λόγω μικρού βάρους και καλής τετρακίνησης πάει σχεδόν όπου πάνε τα παλαιότερα που έχουν και αργά (και βέβαια είναι επίσης ψηλωμένα και με mud ελαστικά). Ένας σόφρων άνθρωπος που χρειάζεται το αμάξι του και για καθημερινή χρήση δεν πρόκειται να πάει κάπου πιο extreme.

                                          Γενικώς με ένα ψήλωμα (350 ευρώ που είπαμε) και ένα Α/Τ ελαστικό (όταν θα αλλάξεις) είσαι μια χαρά για το 80% των περιπτώσεων εκτός δρόμου που θα τολμήσεις να πας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • argyn
                                            argyn last edited by argyn

                                            Εν τω μεταξύ με το ευνουχισμένο πλην μπεκρουλιάρικο μοτέρ του πανβαρου crosstrek να κόβει κάθε διάθεση αγοράς του στα 40+ χιλιάρικα και το νέο duster να διαφαίνεται αρχές καλοκαιριού στον ορίζοντα με προβλεπόμενα στατιστικά αν-αξιοπιστίας (βάσει των άθλιων επιδόσεων του προκατόχου του) που το καθιστούν αβλεπί αγορά για μερακλήδες που γουστάρουν μόνιμες συμπεριληπτικές αλλαξοκωλιές με τους συνεργιάδες, το απέθαντο vitara πιθανότατα θα παραμείνει για κάμποσο ακόμα καιρό το μόνο φτηνό αξιόπιστο 4κινητο για τον λαό (εν αναμονή του 4κινητου υβριδικού avenger τουλάχιστον).

                                            Έτσι δε και κάποιος ψάχνει ΚΑΙ αυτόματο σαζμάν δεν έχει πρακτικά καμία επιλογή στα καινούργια φτηνά 4κινητα, εξοχικού προσανατολισμού, πλεόν. Καραγκιόζηδες μανατζαρέοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 220 / 243
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr