-
Full hybrid έχουν οι ΤΟΥΟΤΑ, Χοντα και κουτσά στραβά η Χιουνταη και η Ρενω σε κάνα δυο μοντέλα.
Τα Φεβ και μαηλντ χάημπριντ που πείραξαν λίγο το σεταπ δεν προσμετρωνται.
Έχει η νισσαν και η Σουζουκι και η Φιατ σύστημα; και το γκολφ;
Αν ναι, τα θνησιγενη που κοστίζουν πολύ ακριβότερα και δεν τα αγοράζει κανείς γιατί είναι αποτυχημένα ηλεκτρομηχανικα πειράματα, είναι σαν να μην υπάρχουν. -
Και η nissan έχει και η suzuki και η stellantis άρα και η fiat μέσω αυτής (με ένα σούπερ mild hybrid). Τα phev είναι full hybrids με έξτρα δυνατότητα να φορτίζουν και από το δίκτυο μια μεγαλύτερη μπαταρία.
Έμεινε η vw όπου προσφέρει phev αλλά όχι σε όλα τα μοντέλα. Θα δούμε στα νεότερα που θα αλλάξουν. Προς το παρόν έχει μοντέλα προς πώληση με την εξέλιξη τους να έχει γίνει πριν το 2023.
Το θέμα είναι ποιος ΔΕΝ θα έχει. -
Είδα ότι έχει phev το Μεγκαν η Ρενω.
Φαίνεται καλή περίπτωση.
Το πουλάνε μεταχειρισμένο 5 χιλιαρικα κάτω απο όσο κάνει καινούρια η υβριδική κορολα, κοντά στο ποσό περίπου που πωλούνται και τα μεταχειρισμένα κορολα... δηλαδή έχει χάσει τα μισά λεφτά απ την αγορά του.
Εκτιμώ ότι για να πετύχει από τα 4-5λτ της κορολα και κάτω, θέλει καθημερινή πολύωρη φόρτιση κι αν υπολογιστεί και το κόστος ηλεκτρισμού, θα κινείται τα ίδια ή ακριβότερα απ ότι ένα τυπικό υβριδικό κορολα...
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα; -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είδα ότι έχει phev το Μεγκαν η Ρενω.
Φαίνεται καλή περίπτωση.
Το πουλάνε μεταχειρισμένο 5 χιλιαρικα κάτω απο όσο κάνει καινούρια η υβριδική κορολα, κοντά στο ποσό περίπου που πωλούνται και τα μεταχειρισμένα κορολα... δηλαδή έχει χάσει τα μισά λεφτά απ την αγορά του.
Εκτιμώ ότι για να πετύχει από τα 4-5λτ της κορολα και κάτω, θέλει καθημερινή πολύωρη φόρτιση κι αν υπολογιστεί και το κόστος ηλεκτρισμού, θα κινείται τα ίδια ή ακριβότερα απ ότι ένα τυπικό υβριδικό κορολα...
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;Πως ακριβώς μπορεί το κόστος ηλεκτρισμού να είναι μεγαλύτερο από το κόστος καυσίμου;
Η κιλοβατώρα παίζει στα 13-15 λεπτά και το λίτρο βενζίνης στα 1.8€.
Σε 100 χλμ ένα plug in θα καταναλώσει 13-14 kWh ενώ το «αυτοφορτιζομενο» (με βενζίνη) θα καταναλώσει 4 λίτρα νοθευμένης βενζινουλας.Do the math
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είδα ότι έχει phev το Μεγκαν η Ρενω.
Φαίνεται καλή περίπτωση.
Το πουλάνε μεταχειρισμένο 5 χιλιαρικα κάτω απο όσο κάνει καινούρια η υβριδική κορολα, κοντά στο ποσό περίπου που πωλούνται και τα μεταχειρισμένα κορολα... δηλαδή έχει χάσει τα μισά λεφτά απ την αγορά του.
Εκτιμώ ότι για να πετύχει από τα 4-5λτ της κορολα και κάτω, θέλει καθημερινή πολύωρη φόρτιση κι αν υπολογιστεί και το κόστος ηλεκτρισμού, θα κινείται τα ίδια ή ακριβότερα απ ότι ένα τυπικό υβριδικό κορολα...
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;Αν φορτιζεις καθε μερα τοτε εχεις Χ χιλιομετρα μονο με ρευμα, αρα δε καις βενζινη.
Αν το ρυθμισεις να το λειτουργεις ως υβριδικο, η καταναλωση συνδυαστικα παει κατω απο 2λ/100χλμ -
@clockwork82 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Do the math
Τα μαθ περι οικονομίας λένε:
- Αγοράζεις ένα πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο αρχικά.
- Που απαξιωνεται πολύ πιο γρήγορα, τόσο πιο γρήγορα που φτάνει μόνο αυτό για να είναι ασύμφορο.
- 15+ σεντς έχει η κιλοβατώρα "χοντρικη" απ τον παρόχο ρεύματος, χωρίς τις υπόλοιπες χρεώσεις Αδμηε, δεδδηε, φόρους, πάγιο κλπ, και επιμένετε να το υπολογίζετε λανθασμένα με αυτό τον τρόπο, χωρίς να επιμεριζετε σχεδόν άλλα τόσα χρήματα που αναλογούν σε ένα μέσο κυμαινομενο πραγματικό κόστος 0.25-0.30€ οικιακης φόρτισης, για τις 8kwh που αναλογούν στα 35-40χλμ που θεωρητικά μπορεί να κάνει αμιγώς ηλεΧτρικά, δηλαδή 2-3€ ρεύματος, αντί για τα 4-5€ βενζίνης του τογιοτο-υβριδιου για τα 40χλμ αστικης μετακίνησης...
Αν βάλουμε μικτή χρήση στο φεβ (ρεύμα+Βενζίνη) φοβάμαι ότι θα βγει μία ή άλλη, αν υπολογίσουμε δημόσιο φορτιστή με 0.55€ ομοίως.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση. -
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Γιατί να μην το κάνει; Αν δεν είχε σκοπό να φορτίζει, για ποιον λόγο αγόρασε phev?
-
Γιατί θέλει να το παίζει οικολόγος, γιατί θέλει να πουλάει μούρη στη γειτονιά και στους συναδέλφους, γιατί κλπ...
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Γιατί να μην το κάνει; Αν δεν είχε σκοπό να φορτίζει, για ποιον λόγο αγόρασε phev?
Για καμια βόλτα φορτισμένος για να έχει μπόλικο γκάζι και μόνο, όχι για να γλιτώνει βενζίνη και να κάνει απόσβεση σε 10-15 χρόνια, φορτίζοντας καθημερινά. Άλλωστε μάλλον ελάχιστοι αγοράζουν φεβ με δικά τους λεφτά.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Το αγόρασα με ίδια κεφαλαία και το βάζω να φορτίσει μια φορά την εβδομάδα με χρόνο διεκπεραίωσης περί τα 30’’ στην τοποθέτηση και αλλά τόσα στην αφαίρεση. Είναι όντως φοβερή στρέβλωση
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Το αγόρασα με ίδια κεφαλαία και το βάζω να φορτίσει μια φορά την εβδομάδα με χρόνο διεκπεραίωσης περί τα 30’’ στην τοποθέτηση και αλλά τόσα στην αφαίρεση. Είναι όντως φοβερή στρέβλωση
Μην μπερδεύεσαι, στα phev λόγω της μικρής αυτονομίας απαιτείται καθημερινή φόρτιση. Αυτός είναι ο λόγος που πανευρωπαϊκά έχουν καταλήξει να κυκλοφορούν αφόρτιστα τα phev. Για να φορτίζεις καθημερινά για να βγάλεις τα ηλεκτρικά χλμ της ημέρας απαιτούνται ιδανικές συνθήκες (μονοκατοικία κλπ...) και πολύ μεράκι...
-
@nmsm2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Το αγόρασα με ίδια κεφαλαία και το βάζω να φορτίσει μια φορά την εβδομάδα με χρόνο διεκπεραίωσης περί τα 30’’ στην τοποθέτηση και αλλά τόσα στην αφαίρεση. Είναι όντως φοβερή στρέβλωση
Μην μπερδεύεσαι, στα phev λόγω της μικρής αυτονομίας απαιτείται καθημερινή φόρτιση. Αυτός είναι ο λόγος που πανευρωπαϊκά έχουν καταλήξει να κυκλοφορούν αφόρτιστα τα phev. Για να φορτίζεις καθημερινά για να βγάλεις τα ηλεκτρικά χλμ της ημέρας απαιτούνται ιδανικές συνθήκες (μονοκατοικία κλπ...) και πολύ μεράκι...
Σωστά, δεν διαφωνώ σε αυτό που λες
-
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Το αγόρασα με ίδια κεφαλαία και το βάζω να φορτίσει μια φορά την εβδομάδα με χρόνο διεκπεραίωσης περί τα 30’’ στην τοποθέτηση και αλλά τόσα στην αφαίρεση. Είναι όντως φοβερή στρέβλωση
Εγώ πάντως δεν λέω ότι κακώς το πήρες. Και μάλλον έχει νόημα να το δουλεύεις ως υβριδικό μειώνοντας τα λίτρα κι όχι σκέτο ev.
Αλλά δεν βλέπω καποιο ιδιαίτερο όφελος σε σύγκριση με τα Υβρίδια της ακατονόμαστης, ιδιαίτερα με τις διλιτρες εκδόσεις τους που δεν υστερούν σε επιδόσεις. Λέω ότι είναι πολύ λίγοι οι υποψήφιοι αγοραστές που θα τα προτιμήσουν τα φεβ, αν και θεωρητικά έχουν το καλύτερο απ τις συμβατικές και ηλεκτρικες τεχνολογίες.
-
Τι στρεβλώσεις, μεράκια και φορτισμένες βόλτες ρε παιδιά;
Το ότι μπορεί να έχετε ως άποψη στο μυαλό σας κάτι τέτοιο, δε σημαίνει ότι συμβαίνει κιόλας.Αυτό που πανευρωπαϊκά κυκλοφορούν αφόρτιστα τα PHEV είναι μια καραμέλα που δεν έχει αποδειχθεί από πουθενά, γιατί φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει έρευνα που να είναι σε θέση να το μετρήσει και να το εξακριβώσει.
Άλλωστε έχουμε αναλύσει πολλάκις πως λειτουργεί ένα PHEV όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία σε πρίζα.
Επίσης δεν ισχύει ούτε η καραμέλα, της και καλά "ταλαιπωρίας" μπλεξίματος με καλώδια και πρίζες, όπου είναι απλά μια πράξη δεκαπέντε - τριάντα δευτερολέπτων.
Βγάζετε μια σιγουριά για πράγματα τα οποία πιθανότατα δεν ισχύουν, μόνο και μόνο γιατί έτσι θέλετε να τα πιστεύετε.
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι στρεβλώσεις, μεράκια και φορτισμένες βόλτες ρε παιδιά;
Το ότι μπορεί να έχετε ως άποψη στο μυαλό σας κάτι τέτοιο, δε σημαίνει ότι συμβαίνει κιόλας.Αυτό που πανευρωπαϊκά κυκλοφορούν αφόρτιστα τα PHEV είναι μια καραμέλα που δεν έχει αποδειχθεί από πουθενά, γιατί φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει έρευνα που να είναι σε θέση να το μετρήσει και να το εξακριβώσει.
Άλλωστε έχουμε αναλύσει πολλάκις πως λειτουργεί ένα PHEV όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία σε πρίζα.
Επίσης δεν ισχύει ούτε η καραμέλα, της και καλά "ταλαιπωρίας" μπλεξίματος με καλώδια και πρίζες, όπου είναι απλά μια πράξη δεκαπέντε - τριάντα δευτερολέπτων.
Βγάζετε μια σιγουριά για πράγματα τα οποία πιθανότατα δεν ισχύουν, μόνο και μόνο γιατί έτσι θέλετε να τα πιστεύετε.
Tα phev είναι σε συντριπτικό ποσοστό leasing και δη εταιρικά. Όταν παρέχεται εταιρικό (θα πρόκειται για στέλεχος διότι αποκλείεται να δοθεί σε απλό υπάλληλο phev) δίνεται και ένα ποσό μηνιαίως για βενζίνη ως παροχή. Συνεπώς, δύσκολα θα μπει στη διαδικασία να φορτίζει καθημερινά έως απίθανο.
Σε κάθε περίπτωση εφόσον οι συνθήκες επιτρέπουν καθημερινή φόρτιση και σου το παρέχουν ως εταιρική παροχή εννοείται ότι όλοι θα πέρναμε phev, αλλά για αγορά ως ιδιώτης, όχι δεν θα έδινα 45-50κ για phev για να βγάζω την αυτονομία της ημέρας, όταν με αυτοφορτιζόμενα κάνεις την ίδια δουλειά με επιβάρυνση 1-2 ευρώ ημερησίως σε αστική χρήση. -
@nmsm2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι στρεβλώσεις, μεράκια και φορτισμένες βόλτες ρε παιδιά;
Το ότι μπορεί να έχετε ως άποψη στο μυαλό σας κάτι τέτοιο, δε σημαίνει ότι συμβαίνει κιόλας.Αυτό που πανευρωπαϊκά κυκλοφορούν αφόρτιστα τα PHEV είναι μια καραμέλα που δεν έχει αποδειχθεί από πουθενά, γιατί φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει έρευνα που να είναι σε θέση να το μετρήσει και να το εξακριβώσει.
Άλλωστε έχουμε αναλύσει πολλάκις πως λειτουργεί ένα PHEV όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία σε πρίζα.
Επίσης δεν ισχύει ούτε η καραμέλα, της και καλά "ταλαιπωρίας" μπλεξίματος με καλώδια και πρίζες, όπου είναι απλά μια πράξη δεκαπέντε - τριάντα δευτερολέπτων.
Βγάζετε μια σιγουριά για πράγματα τα οποία πιθανότατα δεν ισχύουν, μόνο και μόνο γιατί έτσι θέλετε να τα πιστεύετε.
Tα phev είναι σε συντριπτικό ποσοστό leasing και δη εταιρικά. Όταν παρέχεται εταιρικό (θα πρόκειται για στέλεχος διότι αποκλείεται να δοθεί σε απλό υπάλληλο phev) δίνεται και ένα ποσό μηνιαίως για βενζίνη ως παροχή. Συνεπώς, δύσκολα θα μπει στη διαδικασία να φορτίζει καθημερινά έως απίθανο.
Θέλεις να μου εξηγήσεις κι εμένα πως βγαίνει όλο το παραπάνω ως συμπέρασμα;
@nmsm2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε κάθε περίπτωση εφόσον οι συνθήκες επιτρέπουν καθημερινή φόρτιση και σου το παρέχουν ως εταιρική παροχή εννοείται ότι όλοι θα πέρναμε phev, αλλά για αγορά ως ιδιώτης, όχι δεν θα έδινα 45-50κ για phev για να βγάζω την αυτονομία της ημέρας, όταν με αυτοφορτιζόμενα κάνεις την ίδια δουλειά με επιβάρυνση 1-2 ευρώ ημερησίως σε αστική χρήση.
Έχεις κάνει σίγουρα τα μαθηματικά σωστά;
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο "υπάρχουν" και σε ποιους αφορούν αυτά τα κινητήρια σύνολα;
Για leasing και επιχειρήσεις σαν παροχή για να νοιώσει ο μισθωτός την ανώτερη εμπειρία οδήγησης ενός phev (αυξημένη ιπποδύναμη) σε συνδυασμό με την ανάγκη εξοικονομοισης χρημάτων από βενζίνη. Δυστυχώς, επειδή σε αυτόν τον κόσμο δεν υπάρχουν free meals, κάποιος τα πληρώνει αυτά.
Παρεπιπτόντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που βάζει ίδια κεφαλαία 40 με 50 χιλ ευρώ για αγορά αυτοκινήτου φεβ και θα κάθεται να παλεύει κάθε μέρα με καλώδια και φορτίσεις για να εξοικονομήσει τί, ένα 1000αρικο ευρώ για βενζίνη τον χρόνο….μιλάμε για την απόλυτη στρέβλωση.Το αγόρασα με ίδια κεφαλαία και το βάζω να φορτίσει μια φορά την εβδομάδα με χρόνο διεκπεραίωσης περί τα 30’’ στην τοποθέτηση και αλλά τόσα στην αφαίρεση. Είναι όντως φοβερή στρέβλωση
Εγώ πάντως δεν λέω ότι κακώς το πήρες. Και μάλλον έχει νόημα να το δουλεύεις ως υβριδικό μειώνοντας τα λίτρα κι όχι σκέτο ev.
Αλλά δεν βλέπω καποιο ιδιαίτερο όφελος σε σύγκριση με τα Υβρίδια της ακατονόμαστης, ιδιαίτερα με τις διλιτρες εκδόσεις τους που δεν υστερούν σε επιδόσεις. Λέω ότι είναι πολύ λίγοι οι υποψήφιοι αγοραστές που θα τα προτιμήσουν τα φεβ, αν και θεωρητικά έχουν το καλύτερο απ τις συμβατικές και ηλεκτρικες τεχνολογίες.
Λάθος δικό μου, δεν φορτιζω υβριδικο αλλά αμιγώς ηλεκτρικό
-
Παντως και εγω, οταν εψαχνα για αγορα (με ιδια κεφαλαια) κατεληξα οτι δεν αξιζουν τα phev. Για να τα δουλεψεις σωστα, χρειαζεσαι ολα τα αναγκαια και ενος αμιγως ηλεκτρικου (ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης), ενω εχεις και ολα τα αρνητικα των θερμικων, συντηρηση, αναλωσιμα κτλπ. Τελος, οικονομικα, δεν εχεις την 8χιλιαρη επιδοτηση, ενω εχεις και λιγοτερο φορομπονους (νομιζω +30% vs +50%).
Εχεις επισης χειροτερες επιδοσεις, αγοραζεις αυτοκινητο με μικροτερους χωρους και (συνηθως) μικροτερο πορτ μπαγαζ (ελεω μπαταριας), διοτι ειναι θερμικες πλατφορμες. Το μονο θετικο ειναι οτι δεν υπαρχει range anxiety.
Τελος, με αυτες τις οικονομικες παραμετρους, αποσβεση κανεις μετα απο αρκετα χιλιομετρα (διαφορα κοστους αγορας αμιγως θερμικου vs ιδιου μοντελου phev).Aν δουλευα σε μια εταιρεια και μου το εδιναν τσαμπα ομως, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα το επαιρνα! Δεν ειναι μονο η ανωτερη εμπειρια σε σχεση με το αντιστοιχο θερμικο, αλλα και για τον υπαλληλο δεν εχει φορο το phev (τουλαχιστον οσα ειναι <50gr co2, που νομιζω οτι ειναι ολα).
-
Από το φιλικό περιβάλλον όσοι έχουν phev είναι εταιρική παροχή. Επίσης όσα κυκλοφορούν στους δρόμους έχουν στην πινακίδα την επωνυμία της εταιρείας ενοικίασης (leasing), δεν θυμάμαι να έχω δει phev με πινακίδα που δεν φέρει επωνυμία εταιρείας ενοικίασης (σίγουρα θα υπάρχουν αλλά είναι ισχνή μειοψηφία).
Για να μεταβώ στην δουλειά καθημερινά γράφω 40χλμ σε συνθήκες έντονης κίνησης. Η κατανάλωση στο fh βγαίνει κατά μέσο όρο στις διαδρομές αυτές γύρω στα 4 βαριά 4,5 (δίλιτρο cc) λόγω έντονης κίνησης και εάν το ξεπατώσεις μπορεί να γράψει και 5-5,5. Οπότε για τα 40 χλμ. καθημερινά απαιτούνται κατά μέσο όρο 3,5 ευρώ.
Το phev αξίζει ως εταιρική παροχή, για τα 3,5 ευρώ ημερησίως δεν αξίζει να δώσεις 45-50κ, σε αυτά τα λεφτά αγοράζει ηλεκτρικό και φορτίζεις μια φορά την εβδομάδα
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά