-
Άσες τους δυο μπροστινούς. Αυτός που τράβαγε το βίντεο, μόλις είδε να μπαίνουν και οι δύο στην ίδια λωρίδα, γιατί δεν φρέναρε και το άφησε για τελευταία στιγμή να το αποφύγει με το τιμόνι;
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Συγνώμη για το χαζό λινκ και για την ακόμα πιό χαζή ερώτηση ίσως
Τί στο καλό γίνεται εδώ; Πώς χάνουν τον έλεγχο τόσο εύκολα; Είναι βλακεία των οδηγών; Είναι τα αυτοκίνητα τραγικά; Αν καταλαβαίνει κάποιος ας διαφωτίσει παρακαλώ.
Οταν πηγαινεις με 100-120, και κοψεις αποτομα το τιμονι δεξια αριστερα ετσι κανουν ολα τα συνηθισμενα αμαξια. Αποσταθεροποιουνται
-
@alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Συγνώμη για το χαζό λινκ και για την ακόμα πιό χαζή ερώτηση ίσως
Τί στο καλό γίνεται εδώ; Πώς χάνουν τον έλεγχο τόσο εύκολα; Είναι βλακεία των οδηγών; Είναι τα αυτοκίνητα τραγικά; Αν καταλαβαίνει κάποιος ας διαφωτίσει παρακαλώ.
Οταν πηγαινεις με 100-120, και κοψεις αποτομα το τιμονι δεξια αριστερα ετσι κανουν ολα τα συνηθισμενα αμαξια. Αποσταθεροποιουνται
Γι'αυτό και το τεστ αποφυγής ταράνδου δεν πάει πολύ πάνω από 80χαω.
-
@alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Συγνώμη για το χαζό λινκ και για την ακόμα πιό χαζή ερώτηση ίσως
Τί στο καλό γίνεται εδώ; Πώς χάνουν τον έλεγχο τόσο εύκολα; Είναι βλακεία των οδηγών; Είναι τα αυτοκίνητα τραγικά; Αν καταλαβαίνει κάποιος ας διαφωτίσει παρακαλώ.
Οταν πηγαινεις με 100-120, και κοψεις αποτομα το τιμονι δεξια αριστερα ετσι κανουν ολα τα συνηθισμενα αμαξια. Αποσταθεροποιουνται
ιδίως αν εχεις τα πίσω λάστιχα 10 χρόνια και περιμένεις να σε κόψει το ΚΤΕΟ για να τα αλλάξεις
-
Εντάξει το παραπάνω βιντεάκι ήταν σαν να παίζεις videogame με το πληκτρολόγιο και προσπαθείς να μαζέψεις καμία...Huracan
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Συγνώμη για το χαζό λινκ και για την ακόμα πιό χαζή ερώτηση ίσως
Τί στο καλό γίνεται εδώ; Πώς χάνουν τον έλεγχο τόσο εύκολα; Είναι βλακεία των οδηγών; Είναι τα αυτοκίνητα τραγικά; Αν καταλαβαίνει κάποιος ας διαφωτίσει παρακαλώ.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Φοβισμένα πανικόΒΛΗΤΑ ανθρωπάκια... -
Τι, ποιός;Κρατήματα;
Α αφήστε, το καλύτερο κράτημα («που σε φτιάχνει ακόμα και στην ευθεία») το έχει (κατά τους 4Τροχούς) το Peugeot, όπου αφού εκθειαζόταν, μέχρι αηδίας σε κάθε ευκαιρία (LION Hellas τα κεράσατε καμιά πίτσα τα παιδιά;) κάποια στιγμή μας ξεφούρνισαν, πως «στο όριο είναι πολύ απότομο και μπλα μπλα...». -
@bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Τι, ποιός;Κρατήματα;
Α αφήστε, το καλύτερο κράτημα («που σε φτιάχνει ακόμα και στην ευθεία») το έχει (κατά τους 4Τροχούς) το Peugeot, όπου αφού εκθειαζόταν, μέχρι αηδίας σε κάθε ευκαιρία (LION Hellas τα κεράσατε καμιά πίτσα τα παιδιά;) κάποια στιγμή μας ξεφούρνισαν, πως «στο όριο είναι πολύ απότομο και μπλα μπλα...».Οχι ρε συ , αυτό ισχύει 100% για τα Πεζώ.
Αν τύχει και οδηγήσεις τα παλιά 205 , 309, 306 ,405,406 θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοούν.
Αν μάλιστα αμέσω μετά μπείς ακόμη και σε σύγχρονη BMW θα πείς "τι κουράδα είναι τούτο εδώ; "Ακόμη και τα άθλια αλλά τεράστιες εμπορικές επιτυχίες των 00s , τα χειρότερα αυτοκίνητα στον κόσμο όπως είχε αποφανθεί το τρίο του top gear σε ένα επετειακό επεισόδιο τους με τίτλο " Το χειρότερο αυτκίνητο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας" έχουν κάτι απο αυτό το DNA της μαγικής γεωμετρίας των Γάλλων που είναι μανούλες στο στήσιμο αναρτήσεων.
Έχουν αυτό το μαγικό που ενώ περνάς απο την εξωτερική την καγκουρεμένη 3αρα με 20χλμ/ωρα πάνω απο το όριο που προστάζουν οι νόμοι της φυσικής σε μια μεσαία καμπή και σταματά ο χρόνος , κόβεται η αναπνοή , παγώνει το αίμα σου λίγο πρίν την στιγμή που αρχίσει η ζωή να περνά μπροστά απο τα μάτια σου σαν ταινία , ξαφνικά σαν να τηλεμεταφέρθηκες στην επόμενη ευθεία αρχίζεις να αναπνέεις ξανά , ακούς τους παλμούς της καρδιάς πάλι και σαν να σου δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή αναφωνείς μεθυσμένος απο αδρεναλίνη "πως το έκανες μανάρι μου αυτό , γιατί είμαι ακόμη ζωντανός; "
Η τελευταία γενιά του 308 που βγήκε καπου εκεί το 2013 αν δεν κάνω λάθος επέστρεψε οδηγικά κατα την άποψη μου στις παραδοσιακές αρχές της εταιρείας ως προς το κράτημα σε σύγχρονα φυσικά πλαίσια με τα εξελιγμένα ηλεκτρονικά ESP κλπ συστήματα ασφαλείας.
Το τέλειο οδηγικά αμαξάκι απο πλευράς κρατήματος και άνεσης που στρίβει με την σκέψη σβέλτα μέσα στην γραμμή του με μια τιμονιά χωρίς διορθώσεις και χωρίς να πατά χιλιοστό λευκης μεσαίας ή βοηθητικής γραμμής , κουραστικά ανοίγματα και κλεισίματα που χρειάζονται άλλες κουράδες του ανταγωνισμού για να ακολουθήσουν με ίδιο ρυθμό.
Κάπως κοντά για σύγχρονο αυτοκίνητο σε αίσθηση και ευκολία στριψίματος που είχαν τα Focus Mk1 και 156.
Το ίδιο καλό ήταν και το 3008 που βασίστηκε σε αυτό το 2016 και έκανε την διαφορά σε κάποιον που ένιωθε λιγάκι σε σχέση με τις κουράδες Kuga και Χ1 που εκθείαζε ο τύπος της αυτοκίνησης.
Ενδεικτικά:
Δείτε εδώ απο το 5:58 πως γουστάρει και ανταποκρίνεται στο σκίσιμο που του κάνει ένας οδηγάρας σαν τον Tiff - προσπαθήστε να δείτε και τις διαφορές απο μέσα με τα υπόλοιπα-
Youtube Video – [05:58..]Παρακάτω δείτε πως τοποθετείται μαγικά απο στροφή σε στροφή , σχεδόν θεικά , Χαμιλτανικά θα έλεγε κάποιος γνώστης, παίρνοντας σιγά σιγά σαν αιλουροειδές την κατάλληλη θέση για να επιτεθεί στο θεωρητικά ανώτερο Τype R και μετά κρατόντας πάντα τα περισσότερα χλμ στην έξοδο της στροφής με πίο ανοιχτή γραμμή , ξεκάθαρα υπεραρχιδάτη οριακή οδηγική συμπεριφορά.
Και για τους λάτρεις του μανιομπρα ντε εσκίβα...άπιαστη επίδοση στην σχετική αλλαγή κατεύθυνσης
Youtube Video – [00:58..] -
ειπαμε χρεπια
αλλα πατημα-στριψιμο καμμια σχεση με οποιοδηποτες της κατηγοριας
οταν οδηγησα τα κορεατικα φεβ, νομιζα οτι μπηκα στο μαριλενα και πηγαινα μεριχα-ιθακη με τη μανα μου το 71
με το τουοτα, οκ, γλιτσαμαξα ηταν παντα, αλλα το ραβ ηταν εως και αηδια χλαπατσιαρικο
το χι ενα ψιλοπαταγε καλα αλλα σαν το χρεπι οχικαπως ετσι την πατησα
μην λεμε και οτι ναναι ομως -
@gatoz said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
αλλα πατημα-στριψιμο καμμια σχεση με οποιοδηποτες της κατηγοριας
Μια BMW τα κατουράει άνετα, τι να λέμε τώρα. Κάποτε το '80 να ίσχυε αυτό, σήμερα όχι. Ο ιΓάλλοι το έχουν χάσει από τότε που προσπάθησαν να γίνουν φαου βε. Μετά το βρήκαν λίγο αλλά ποτέ όπως παλιά. και οι Γερμανοί τους πήραν τα σώβρακα και σε αυτό τον τομέα και τους έμεινα τα 3Δ, άρωμα στους αεραγωγούς και ρόμβοι.
-
@fanis75 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@gatoz said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
αλλα πατημα-στριψιμο καμμια σχεση με οποιοδηποτες της κατηγοριας
Μια BMW τα κατουράει άνετα, τι να λέμε τώρα. Κάποτε το '80 να ίσχυε αυτό, σήμερα όχι. Ο ιΓάλλοι το έχουν χάσει από τότε που προσπάθησαν να γίνουν φαου βε. Μετά το βρήκαν λίγο αλλά ποτέ όπως παλιά. και οι Γερμανοί τους πήραν τα σώβρακα και σε αυτό τον τομέα και τους έμεινα τα 3Δ, άρωμα στους αεραγωγούς και ρόμβοι.
Nαι αλλα η bmw δεν ειναι ιδια κατηγορια με την peugeot.
-
Βέβαια, ποιος παίρνει αμάξι για στρίψιμο τη σήμερον ημέρα. Όλοι την κατανάλωση κοιτάνε.
Α και την οθόνη μουλτιμήδεια.
-
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Βέβαια, ποιος παίρνει αμάξι για στρίψιμο τη σήμερον ημέρα. Όλοι την κατανάλωση κοιτάνε.
Α και την οθόνη μουλτιμήδεια.
Προφανώς, και το βλέπουμε παντού αυτό! Αλλά έτσι κάτι για να συζητάμε και εδώ.
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Nαι αλλα η bmw δεν ειναι ιδια κατηγορια με την peugeot.
Τιμολογιακά ειναι, μην σου πω ότι ειναι πιο ακριβή η Πεζώ!
-
@fanis75 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Βέβαια, ποιος παίρνει αμάξι για στρίψιμο τη σήμερον ημέρα. Όλοι την κατανάλωση κοιτάνε.
Α και την οθόνη μουλτιμήδεια.
Προφανώς, και το βλέπουμε παντού αυτό! Αλλά έτσι κάτι για να συζητάμε και εδώ.
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Nαι αλλα η bmw δεν ειναι ιδια κατηγορια με την peugeot.
Τιμολογιακά ειναι, μην σου πω ότι ειναι πιο ακριβή η Πεζώ!
To 3008 ξεκινα απο 41 κ ενω το Χ3 απο 61 (απιστευτο).
Το 2008 παλι απο 39 ενω το 2008 απο 24.
Μονο το 508 με την 3αρα ξεκινουν απο σχετικα ιδια τιμη (γι'αυτο εχω δει λιγοτερα 508 κι απο mustang, στα ιδια λεφτα κι εγω τη mustang θα προτιμουσα).
Εχουν ακομα διαφορα στην τιμη απλα οσο εχουν τα peugeot τωρα ειχαν οι bmw πριν καμια 5ετια, οχι πολυ
παραπισω.
Τωρα παλι δεν ξερω αν πιο τραγικο ειναι να θες 48 χιλιαρικα για ενα 508 130 αλογων ή 61 για μια Χ3.150 αλογων. Κωμικοτραγικες τιμες πραγματικα.
Eπισης απορω με ποια λογικη περιμενουν να πουλησουν εστω κι ενα 508 οι Γαλλοι οταν εχει ιδια τιμη με 3αρα, C και Α4. Δεν ξερω τι παιρνουν αληθεια. -
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
To 3008 ξεκινα απο 41 κ ενω το Χ3 απο 61 (απιστευτο).
To 3008 είναι ίδια κατηγορία με το Χ1 και όχι με το Χ3 που είναι μια κατηγορία επάνω και η Πεζώ δεν έχει αντίστοιχο μοντέλο (εκεί που τελειώνει σε κινητήρες το 3008, ξεκινάει το Χ3). Επίσης το Χ3 είναι 10 κλάσσεις ανώτερο αυτοκίνητο από το 3008, δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε από πλευτράς κατηγορίας ούτε από πελυράς υλοποιήσης.
-
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@fanis75 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Βέβαια, ποιος παίρνει αμάξι για στρίψιμο τη σήμερον ημέρα. Όλοι την κατανάλωση κοιτάνε.
Α και την οθόνη μουλτιμήδεια.
Προφανώς, και το βλέπουμε παντού αυτό! Αλλά έτσι κάτι για να συζητάμε και εδώ.
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Nαι αλλα η bmw δεν ειναι ιδια κατηγορια με την peugeot.
Τιμολογιακά ειναι, μην σου πω ότι ειναι πιο ακριβή η Πεζώ!
To 3008 ξεκινα απο 41 κ ενω το Χ3 απο 61 (απιστευτο).
Το 2008 παλι απο 39 ενω το 2008 απο 24.
Μονο το 508 με την 3αρα ξεκινουν απο σχετικα ιδια τιμη (γι'αυτο εχω δει λιγοτερα 508 κι απο mustang, στα ιδια λεφτα κι εγω τη mustang θα προτιμουσα).
Εχουν ακομα διαφορα στην τιμη απλα οσο εχουν τα peugeot τωρα ειχαν οι bmw πριν καμια 5ετια, οχι πολυ
παραπισω.
Τωρα παλι δεν ξερω αν πιο τραγικο ειναι να θες 48 χιλιαρικα για ενα 508 130 αλογων ή 61 για μια Χ3.150 αλογων. Κωμικοτραγικες τιμες πραγματικα.
Eπισης απορω με ποια λογικη περιμενουν να πουλησουν εστω κι ενα 508 οι Γαλλοι οταν εχει ιδια τιμη με 3αρα, C και Α4. Δεν ξερω τι παιρνουν αληθεια.Μέσα έξω είναι πολύ πιο όμορφο αυτοκίνητο απ όλα αυτά, όμως έχεις δίκιο γιατί ούτε το σήμα έχει, αλλά βασικά, επειδή κινείται απ το ίδιο κινητήριο σύνολο που έχω εγώ στο ερκρος και που έχουν κάποια 301 που τα πουλαγαν 15 χιλιάρικα καινούρια και τα έκαναν στο Βόλο ταξί...
-
@fanis75 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
To 3008 ξεκινα απο 41 κ ενω το Χ3 απο 61 (απιστευτο).
To 3008 είναι ίδια κατηγορία με το Χ1 και όχι με το Χ3 που είναι μια κατηγορία επάνω και η Πεζώ δεν έχει αντίστοιχο μοντέλο (εκεί που τελειώνει σε κινητήρες το 3008, ξεκινάει το Χ3). Επίσης το Χ3 είναι 10 κλάσσεις ανώτερο αυτοκίνητο από το 3008, δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε από πλευτράς κατηγορίας ούτε από πελυράς υλοποιήσης.
σε σχεση με τη προηγουμενη ασχημουρα το τριοοχτω ειναι κουκλα
και οδηγικα παντου καλυτερο
αν μενει και επειδη αναψε κοκκινο το φαναρι, ειναι αλλο θεμαγενικα τα προπελαστερα που προτιματε οι βουπαιοι ειναι καλα αμαξια οταν εχεις γιουρα να χωσεις, οχι στις εκδοσουλες μια μικροπαιους δεξιους
-
@gatoz said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
γενικα τα προπελαστερα που προτιματε οι βουπαιοι ειναι καλα αμαξια οταν εχεις γιουρα να χωσεις, οχι στις εκδοσουλες μια μικροπαιους δεξιους
Πάντα για όταν έχεις γιούρια μιλάμε. Εαν δεν έχεις, π.χ εγώ, παίρνεις τουότα και ξενοιάζεις. Τα καλά και σοβαρά αμάξια, έχουν και πανα΄κριβη συντήρηση και είναι για τους έχοντες, απλό ειναι. Εδώ συζητάμευπεράνω χρημάτων. Για τους πτωχούς, η Τογιότα είναι η καλύτεηρ επιλογή, γιατί και τα φτηνά γαλλόχρεπα έχουν αστρονομικό κόστος συντήρησης.
-
@fanis75 said in [ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#]
γιατί και τα φτηνά γαλλόχρεπα έχουν αστρονομικό κόστος συντήρησης.
Αν μιλαμε για service και αναλωσιμα ειναι στο μεσο ορο
-
@fanis75 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@driver-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
To 3008 ξεκινα απο 41 κ ενω το Χ3 απο 61 (απιστευτο).
To 3008 είναι ίδια κατηγορία με το Χ1 και όχι με το Χ3 που είναι μια κατηγορία επάνω και η Πεζώ δεν έχει αντίστοιχο μοντέλο (εκεί που τελειώνει σε κινητήρες το 3008, ξεκινάει το Χ3). Επίσης το Χ3 είναι 10 κλάσσεις ανώτερο αυτοκίνητο από το 3008, δεν μπορούν να συγκριθούν ούτε από πλευτράς κατηγορίας ούτε από πελυράς υλοποιήσης.
Eγω παντως θυμαμαι οτι η Χ3 παλια ξεκινουσε απ'τα 35 χιλιαρικα με επισης 150 αλογα.
Τωρα πως εφτασε να ξεκιναει απο 61κ με επισης 150 αλογα 15 χρονια μετα ενας Θεος το ξερει. Και ο,τι και να'ναι απο πλευρα υλοποιησης κλπ που λες, τα 150 αλογα δεν αλλαζουν. Και για τετοιο αμαξωμα και σε τετοια τιμη ειναι αστειοτητα.
To 3008 ακομα κι αν δεν ειναι αμεσα συγκρισιμο με την Χ3, ειναι ισως καπου αναμεσα σε Χ1 και Χ3. Πανακριβο ειναι κι αυτο βεβαια, οταν παρομοιας ιπποδυναμης cupra formentor εχει 33 χιλιαρικα.Γενικα παντως αστειες τιμες με ουτε καν δυνατους κινητηρες, αυτο παρατηρω. Δεν δικαιολογειται εν ετει 2024 σε βαρια αυτοκινητα 50-60 χιλιαδων ευρω να μην δινεις εστω 200 αλογα οταν παλαιοτερα το καθε supermini gt ειχε 170-200 αλογα με 20 χιλιαρικα.
Απαραδεκτες καταστασεις.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#