-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλλον βολευονται. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...ξερω αρκετους που εχουν βαλει φορτιστη σε πυλωτες (που ειναι πιο πολλοι αυτοι που εχουν στη διαθεση τους πυλωτη, σε σχεση με κλειστο παρκινγκ), κανοντας διακλαδωση απο την δικη τους παροχη ρευματος.
ναι αυτο γινεται αν εχεις συναινεση οικοδομης , προφανώς να εισαι ιδιοκτήτης , και γενικα να εισαι και λίγο ρισκαδορος και να μην φοβασαι τις δολιοφθορες ... δλδ τα τζανκια κάνουν καθε βραδυ γυρα τις γειτονιες για να ψυρισουν απο πομολα μεχρι κανα ξεχασμενο ευρω σε αμαξια και θα αφησεις τωρα ενα καλωδιο να κρεμεται απο το αμαξι σου και θα κοιμασαι ήσυχος?
ποσο κοστίζει το καλωδιο φορτισης το απλο εστω με την σουκο και ας πουμε οτι ο κλεφτης θα στο προσέξει και δεν θα σου κάνει ζημιά και την υποδοχή του αμαξιού ή του φορτιστή. -
Παιδια ακόμα και να έχουν οι πολυκατοικίες πάρκινγκ. (που ενα μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Συμφωνω ότι δεν χρειάζεται να είναι κλειστό.)
Οι περισσότεροι άνθρωποι ΔΕΝ έχουν σταθερη θέση πάρκινγκ ή δεν έχουν και καθόλου
Βαλέ μέσα και ότι οι περισσότεροι ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ σπίτι αρα δεν θα έκαναν έξοδα να βάλουν φορτιστή σε ενα σπίτι που δεν είναι δικό τους. Ποιος θα αναλάβει να τοποθετήσει στο πάρκινγκ? Ο ιδιοκτήτης? (κάνουμε πλακίτσα έτσι, δεν εξηγείται αλλιώς!!!)
Βάλε μέσα και τους περίεργους σε συνελεύσεις που όλο και κάποιο πρόβλημα θα βρουν να τους ενοχλεί.............
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλον βολευονται.που είναι αν επιτρέπεται αυτό το προάστειο? τι να σου πω θεσσαλονικη καλα κεντρο κλειστο ιδιωτικό παρκινγκ εχουν μόνο καποιες οικοδομες στην νίκης που το διαμερισματα κοστίζουν 1 μυριο το ενα...στο υπολοιπο κεντρο ουτε για πλακα...σε περιοχες ανατολικα ( τις καλες και καλά) καλαμαρια, χαριλαου, τουμπα ουτε για πλακα , αντε κάποια υπάρχουν πυλαια και πολλα στο πανοραμα την εκαλη της θεσσαλονικης....
-
@cirus said in TESLA FORUM:
Παιδια ακόμα και να έχουν οι πολυκατοικίες πάρκινγκ. (που ενα μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Συμφωνω ότι δεν χρειάζεται να είναι κλειστό.)
Οι περισσότεροι άνθρωποι ΔΕΝ έχουν σταθερη θέση πάρκινγκ ή δεν έχουν και καθόλου
Βαλέ μέσα και ότι οι περισσότεροι ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ σπίτι αρα δεν θα έκαναν έξοδα να βάλουν φορτιστή. Ποιος θα αναλάβει να τοποθετήσει στο πάρκινγκ? Ο ιδιοκτήτης? (κάνουμε πλακίτσα έτσι, δεν εξηγείται αλλιώς!!!)
Βάλε μέσα και τους περίεργους σε συνελεύσεις που όλο και κάποιο πρόβλημα θα βρουν να τους ενοχλεί.............
ετσι ακριβως. Στις περισσότερες πυλωτες παρκαρουν όπου βρουν πρεπει να βρεις σουπερ συννενοηση να στήσεις θέσεις φορτισεις και σεναρια διαστημικα....για να μην μιλήσουμε οτι στις περισσότερες πυλωτες δεν μπορεις καλα καλά να ανοιξεις τις πορτες απο τα αμαξια όχι να βάλεις wallbox φορτισης...
γενικα στις πυκνοκατοικημένες περιοχες αυτα δεν παίζουν...σε περιοχές που εχουν μεγαλύτερα οικοπεδα κάτι γίνεται... -
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλον βολευονται.που είναι αν επιτρέπεται αυτό το προάστειο? τι να σου πω θεσσαλονικη καλα κεντρο κλειστο ιδιωτικό παρκινγκ εχουν μόνο καποιες οικοδομες στην νίκης που το διαμερισματα κοστίζουν 1 μυριο το ενα...στο υπολοιπο κεντρο ουτε για πλακα...σε περιοχες ανατολικα ( τις καλες και καλά) καλαμαρια, χαριλαου, τουμπα ουτε για πλακα , αντε κάποια υπάρχουν πυλαια και πολλα στο πανοραμα την εκαλη της θεσσαλονικης....
στόουν σίτυ
και αναλογα πχ σε οχι κεντρο περιστεριου κλπ -
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλον βολευονται.που είναι αν επιτρέπεται αυτό το προάστειο? τι να σου πω θεσσαλονικη καλα κεντρο κλειστο ιδιωτικό παρκινγκ εχουν μόνο καποιες οικοδομες στην νίκης που το διαμερισματα κοστίζουν 1 μυριο το ενα...στο υπολοιπο κεντρο ουτε για πλακα...σε περιοχες ανατολικα ( τις καλες και καλά) καλαμαρια, χαριλαου, τουμπα ουτε για πλακα , αντε κάποια υπάρχουν πυλαια και πολλα στο πανοραμα την εκαλη της θεσσαλονικης....
στόουν σίτυ
και αναλογα πχ σε οχι κεντρο περιστεριου κλπδλδ πετρουπολη το 70-80% των οικοδομων εχουν κλειστά πάρκινγκ? τι να πω μπράβο! απιστευτο μου ακουγεται! και η πετρούπολη χωρίς να είμαι και βαθυς γνώστης της αθηνας δεν είναι και Βριλησσια...τι να πω...
-
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλον βολευονται.που είναι αν επιτρέπεται αυτό το προάστειο? τι να σου πω θεσσαλονικη καλα κεντρο κλειστο ιδιωτικό παρκινγκ εχουν μόνο καποιες οικοδομες στην νίκης που το διαμερισματα κοστίζουν 1 μυριο το ενα...στο υπολοιπο κεντρο ουτε για πλακα...σε περιοχες ανατολικα ( τις καλες και καλά) καλαμαρια, χαριλαου, τουμπα ουτε για πλακα , αντε κάποια υπάρχουν πυλαια και πολλα στο πανοραμα την εκαλη της θεσσαλονικης....
στόουν σίτυ
και αναλογα πχ σε οχι κεντρο περιστεριου κλπΗ πετρούπολη είναι εξαίρεση. Είναι από τις καλύτερες περιοχές με την καλύτερη ρημοτομία στην αττική. Αν πας κάπου ψηλα θα το δεις δεν χρειάζεται να είσαι γνώστης. Εχει πραγματικά τετραγωνα και καθετους/οριζόντιους δρόμους χωρις αδιεξοδα και περιεργα τριγωνα πολύγωνα ακανόνιστα σχηματα που περιέχουν οικίες
Είναι ελάχιστες οι περιοχές σαν αυτή και χτιστηκαν ως επι το πλείστον μεταγενέστερα. Οπότε Γάτε μην πέρνεις την περιοχή σου σαν παράδειγμα. Οι περισσότερες περιοχές ΔΕΝ είναι έτσι
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ...παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλον βολευονται.που είναι αν επιτρέπεται αυτό το προάστειο? τι να σου πω θεσσαλονικη καλα κεντρο κλειστο ιδιωτικό παρκινγκ εχουν μόνο καποιες οικοδομες στην νίκης που το διαμερισματα κοστίζουν 1 μυριο το ενα...στο υπολοιπο κεντρο ουτε για πλακα...σε περιοχες ανατολικα ( τις καλες και καλά) καλαμαρια, χαριλαου, τουμπα ουτε για πλακα , αντε κάποια υπάρχουν πυλαια και πολλα στο πανοραμα την εκαλη της θεσσαλονικης....
στόουν σίτυ
και αναλογα πχ σε οχι κεντρο περιστεριου κλπδλδ πετρουπολη το 70-80% των οικοδομων εχουν κλειστά πάρκινγκ? τι να πω μπράβο! απιστευτο μου ακουγεται! και η πετρούπολη χωρίς να είμαι και βαθυς γνώστης της αθηνας δεν είναι και Βριλησσια...τι να πω...
δεν ειπα αυτο ομως
χαχαχα
ειπα το 70-80 των πολυκατοικιων εχουν
και απο στις μονοκατοικιες υπαρχει η δυνατοτητα να εχουν οι περισσοτερες -
@gatoz said in TESLA FORUM:
παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλλον βολευονται.Edit : Νεώτερα εδώ https://www.statistics.gr/greece-in-figures
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
παντως μενω σε εργατικο προαστειο και κλειστο παρκιν εχουν το 70-80% των πολυκατοικιων που ειναι το 50% των οικηματων της περιοχης και φιλοξενουν τουλαχιστον το 75% του πληθυσμου. και εχουν και πυλωτη που μπορει επισης να μπει φορτιστης, με απομονωση της απο τον δρομο με γκαραζοπορτα. δεν εχει πλουσιους, ετυχε να χτιστει το προαστειο οπως τα περισσοτερα δυτικα, μετα το 85-90... απο τα υπολοιπα ακινητα θεωρω οτι στο 70+ τακατω επισης υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης καθως εχουν το λιγοτερο ανοιχτο παρκιν.
οκ, δεν φτανει για ολα τα αυτοκινητα μια οικογενειας, αλλα 1-2 ηλεκτρικα ανα νοικοκυριο μαλλον βολευονται.Edit : Νεώτερα εδώ https://www.statistics.gr/greece-in-figures
?
οκ, ναι, πολλοι δεν μπορουν, ειδικα οσοι μενουν σε παλιοτερες κατοικιες.
εκει θα πρεπει να δοθουν πολεοδομικα καποιες διεξοδοι, πχ καποια δημοτικα κτιρια ή χωροι να γινουν σημειο φορτισης κλπ
αλλα και αρκετοι εχουν την δυνατοτητα.
και στην περιοχη μου βλεπω πολλες μονοκατοικιες να θεωρουν παρκιν τον δρομο ακριβως μπροστα τους ΕΝΩ εχουν χωρο να κανουν το δικο τους νομιμα, προτιμουν ομως να εχουν εκει το σκυλο ή το μπαρμπεκιου ή απλα το χωρο αδειο -
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@delorean said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
Oι πλούσιοι όσοι υπήρχαν πήραν ηλεκτρικό για να καλύψουν τις οικολογικες τους ανησυχίες, την διαφορετικοτητα τους κλπ. Οι πλούσιοι μας τελείωσαν και ο απλός κόσμος που κινεί την αυτοκίνηση δεν μπορεί να δώσει τόσα λεφτά και να έχει αγωνία για το που και πως θα φορτίσει...
Ένα Μ3 SR με όλες τις επιβαρύνσεις έχει περίπου 43 χιλ., ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει κανενός είδους επιδότηση, δύσκολα μπορεί να πει κανείς ότι είναι αμάξι που απευθύνεται σε πλούσιους, τη στιγμή που οι δρόμοι είναι γεμάτοι μοδάτα SUV που κοστίζουν τα ίδια ή παραπάνω, ενίοτε με λιγότερο εξοπλισμό. Τώρα το ότι πρέπει να υπάρχει εξασφαλισμένη φόρτιση σπίτι είναι άλλη συζήτηση.
οι πλουσιοι με κλειστο παρκινγκ τοτε...43Κ ας πουμε ότι τα βρίσκει και ο απλά ευκατάστατος δεν χρειαζεται να εισαι πλουσιος...κλειστό παρκινγκ για να φορτίζεις χωρις αγχος στην ελλαδα ποσοι έχουν ? 1 στους 200? μπορει να λέμε και πολλους...ποιο πολλα κλειστα παρκινγκ βρισκεις στην επαρχια που βεβαια δεν έχουν δημόσιες θεσεις φορτισης. Αθηνα θεσσαλονικη υπάρχουν εκατοντάδες οικοδομες με χιλιάδες αμαξια που μπορεί να εχουν κλειστες θέσεις 5-10 οικοδομες....
Στην ελλαδα κλειστα παρκινγκ εχουν κάποιοι σε μονοκατοικιες στις επαρχιες και στα περιχωρα αθηνας θεσσαλονικης και οι πλούσιοι πχ εκαλη, πανοραμα κλπ... -
@gatoz said in TESLA FORUM:
οκ, ναι, πολλοι δεν μπορουν, ειδικα οσοι μενουν σε παλιοτερες κατοικιες.
εκει θα πρεπει να δοθουν πολεοδομικα καποιες διεξοδοι, πχ καποια δημοτικα κτιρια ή χωροι να γινουν σημειο φορτισης κλπ
αλλα και αρκετοι εχουν την δυνατοτητα.
και στην περιοχη μου βλεπω πολλες μονοκατοικιες να θεωρουν παρκιν τον δρομο ακριβως μπροστα τους ΕΝΩ εχουν χωρο να κανουν το δικο τους νομιμα, προτιμουν ομως να εχουν εκει το σκυλο ή το μπαρμπεκιου ή απλα το χωρο αδειοΚοίτα, το τοπίο είναι υπο διαμόρφωση ακόμα. πχ Ήδη στην Αγγλία τίθενται περιορισμοί από πλευράς πυρασφάλειας - δεν μπορούν να υπάρξουν ανεξέλεγκτες συγκεντρώσεις οχημάτων σε κλειστούς χώρους που δεν πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Επίσης υπάρχει το ζήτημα των πολλαπλών αμαξιών ανά νοικοκυριό - πχ στον κύκλο μου δεν ξέρω καμία οικογένεια με ένα μόνον αμάξι, ενώ ταυτόχρονα λιγότερα από τα μισά νοικοκυριά έχουν θέσεις στάθμευσης αντίστοιχες του αριθμού οχημάτων της οικογένειας. Γενικώς μπλέξιμο.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@gatoz said in TESLA FORUM:
οκ, ναι, πολλοι δεν μπορουν, ειδικα οσοι μενουν σε παλιοτερες κατοικιες.
εκει θα πρεπει να δοθουν πολεοδομικα καποιες διεξοδοι, πχ καποια δημοτικα κτιρια ή χωροι να γινουν σημειο φορτισης κλπ
αλλα και αρκετοι εχουν την δυνατοτητα.
και στην περιοχη μου βλεπω πολλες μονοκατοικιες να θεωρουν παρκιν τον δρομο ακριβως μπροστα τους ΕΝΩ εχουν χωρο να κανουν το δικο τους νομιμα, προτιμουν ομως να εχουν εκει το σκυλο ή το μπαρμπεκιου ή απλα το χωρο αδειοΚοίτα, το τοπίο είναι υπο διαμόρφωση ακόμα. πχ Ήδη στην Αγγλία τίθενται περιορισμοί από πλευράς πυρασφάλειας - δεν μπορούν να υπάρξουν ανεξέλεγκτες συγκεντρώσεις οχημάτων σε κλειστούς χώρους που δεν πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Επίσης υπάρχει το ζήτημα των πολλαπλών αμαξιών ανά νοικοκυριό - πχ στον κύκλο μου δεν ξέρω καμία οικογένεια με ένα μόνον αμάξι, ενώ ταυτόχρονα λιγότερα από τα μισά νοικοκυριά έχουν θέσεις στάθμευσης αντίστοιχες του αριθμού οχημάτων της οικογένειας. Γενικώς μπλέξιμο.
προφανως, αλλα ας πουμε οτι βολευονται 2 ηλεκτρικα με ενα φορτιστη. μπορει και 3.
-
ένας φορτιστής στην πιλοτή μπορεί να καλύψει άνετα 10 ηλεκτρικά...
πατίνια
-
Ένας φορτιστής μπορεί να καλύψει πολλαπλά αμάξια ΕΑΝ εκεί που βρίσκεσαι η ΔΕΗ δίνει κατ ελάχιστο ενισχυμένο μονοφασικό ή τριφασικό και μάλιστα με ελεγχόμενες πρόσθετες ταυτόχρονες, πέραν φορτιστή, καταναλώσεις (όπου μάλιστα σύντομα με τα έξυπνα δίκτυα η πραγματική παροχή ρεύματος θα περιορίζεται βάσει δυναμικότητας του δικτύου από τον πάροχο δυναμικά και μονομερώς συνεπώς πιθανότατα θα είναι πολύ κάτω τόσο της ονομαστικής όσο και της μέγιστης που το ίδιο το αμάξι επιτρέπει), και ΕΦΟΣΟΝ κάποιος είναι πρόθυμος να παρκάρει και να ξεπαρκάρει εναλλάσσοντας αμάξια στην μία και μόνη διαθέσιμη θέση στάθμευσης του.
-
To μεγάλο πρόβλημα με την οικιακή φόρτιση σε πολυκατοικίες είναι ότι δε διαθέτουν την υποδομή να στηρίξουν πάνω από 2-3 φορτιστές κι αυτούς με πολλές προϋποθέσεις. Όπως ίσως έχω ξαναγράψει, 11όροφο πάρκινγκ στην Χαλκοκονδύλη (παλιό κτήριο βέβαια...ίσως και 70ς) τερμάτισε στους 15-16 φορτιστές κι αυτούς τους δουλεύει με κόφτη. Πρέπει να τους φέρει ξεχωριστή γραμμή ο ΔΕΔΗΕ όπως είναι αντίστοιχα η φάση με τις οπτικές ίνες για καλό δίκτυο κτλ.
-
Παιδιά όσο και να το σκαλίζουμε η ηλεκτροκινηση στην Ελλάδα θα είναι παιχνίδι για λίγους για πολλές δεκαετίες ακόμα.
Αν βρεθεί μια λύση θα είναι από την πλευρά της ηλεκτροκινησης με την εξέλιξη της σαν τεχνολογια και όχι από την Ελλαδα... -
@ataim said in TESLA FORUM:
ένας φορτιστής στην πιλοτή μπορεί να καλύψει άνετα 10 ηλεκτρικά...
πατίνια
Πέρα από την πλάκα στην δική μας πολυκατοικία δεν υπάρχει ούτε μία κοινόχρηστη πρίζα, όχι μόνο στην πυλωτή αλλά ούτε στο χώρο της κεντρικής εισόδου, ή στις αποθήκες ή στα σκαλιά ή οπουδήποτε. Πρίζες μόνο μέσα στα διαμερίσματα. Πουθενά αλλού.
Συνεργεία που έρχονται για εργασίες τραβάνε μπαλαντέζες από βεράντες ή από διαμερίσματα από σκαλιά κλπ...
Το ίδιο και με το κοινόχρηστο νερό των κήπων. Μία βρύση και αυτή με λουκέτο και το κλειδί το έχει ο διαχειριστής. Φωτιά να πιάσει κάπου, νερό στο κοινόχρηστο χώρο δεν υπάρχει πουθενά.
Αποφάσεις συνελεύσεων λόγω κλοπών, βανδαλισμών, κλπ...κλπ...
-
Η ηλεκτροκινηση χωρις πολλους δημόσιους φορτιστές στο δρόμο που να έχουν φτηνες χρεώσεις (οχι αυτές που έχουν τώρα) θα αφορουν λιγότερους από τους μισούς Ελληνες για αρκετο καιρό
Ο μονος τροπος να αλλάξει αυτό και να τους αφορά όλους είναι να υπάρξουν φτηνοι φορτιστές σε κάθε γειτονιά (να είναι λίγο ακριβότεροι από το οικιακό ρεύμα ώστε να μην φορτιζουν αυτοί που έχουν σπίτια τους σαν αντικίνητρο). Αλλα να είναι και αρκετά φτηνότεροι από ότι είναι τώρα. Δεν χρειάζεται να είναι ταχυφορτιστές μεσα στην πόλη για να γίνει ευκολότερο και φτηνότερο για τους δήμους. Ταχυφορτιστές χρειαζόμαστε στην Εθνική όχι μέσα στην πόλη.
TESLA FORUM