-
Το πηγάδι της δημοσιογραφικής ανυποληψίας δεν έχει πάτο.
Το 95% των δημοσιευμάτων που έχω υπόψη μου, ανεξαρτήτως πηγής, δεν θα έβρισκαν ποτέ το δρόμο προς τα πιεστήρια των παλιών καλών 4Τ του ΚΚ - παρά την πληθώρα των απλόχερα διαθέσιμων σήμερα, αλλά όχι τότε, τεχνικών μέσων και πηγών πληροφόρησης.
Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν τύποι που χαρακτηρίζουν ως "δοκιμή" μια συρραφή προσωπικών δοξασιών, αναιτιολόγητων υποκειμενικών συμπερασμάτων και παραφρασμένων δελτίων τύπου, χωρίς καμία απολύτως δημοσιευμένη μέτρηση, είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς την έκταση της προχειρογραφίας (στην καλύτερη περίπτωση) και της διαπλοκής (στην χειρότερη).
Βέβαια από την άλλη μεριά η αυτολογοκρισία των συντακτών ίσως είναι ο μόνος τρόπος να βγάλουν το ψωμί τους - οπότε τότε τουλάχιστον διατηρούν την σοβαρότητα των συμφερόντων τους - εις βάρος ευτυχώς μόνον των, λιγοστών, αναγνωστών που παραμένουν ανυποψίαστοι.
-
@dimsabas said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Αυτό που μας άρεσε είναι ότι έχει αποβάλει το άγχος να είναι, ως ηλεκτρικό, δραματικά πιο γρήγορο. [...] Δεν βγάζει αυτή την υπερβάλλουσα προθυμία που έχουμε συναντήσει σε πολλά ηλεκτρικά και που σε καθημερινή χρήση μετά από λίγο κουράζει... Δεν έχω αλλάξει ούτε τελεία.
Προς τι η διακριτικότητα?
Google Knows ... https://www.newsauto.gr/test-drive/odigoume-to-neo-peugeot-e-308-stin-ispania/
-
@argyn said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Το πηγάδι της δημοσιογραφικής ανυποληψίας δεν έχει πάτο.
Το 95% των δημοσιευμάτων που έχω υπόψη μου δεν θα έβρισκαν ποτέ δρόμο προς τα πιεστήρια των παλιών καλών 4Τ του ΚΚ - παρά την πληθώρα των απλόχερα διαθέσιμων σήμερα, αλλά όχι τότε, τεχνικών μέσων και πηγών πληροφόρησης.
Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν τύποι που χαρακτηρίζουν ως "δοκιμή" μια συρραφή προσωπικών δοξασιών, αναιτιολόγητων υποκειμενικών συμπερασμάτων και παραφρασμένων δελτίων τύπου, χωρίς καμία απολύτως δημοσιευμένη μέτρηση, είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς την έκταση της προχειρογραφίας (στην καλύτερη περίπτωση) και της διαπλοκής (στην χειρότερη).
Βέβαια από την άλλη μεριά η αυτολογοκρισία των συντακτών ίσως είναι ο μόνος τρόπος να βγάλουν το ψωμί τους - οπότε τότε τουλάχιστον διατηρούν την σοβαρότητα των συμφερόντων τους - εις βάρος ευτυχώς μόνον των, λιγοστών, αναγνωστών που παραμένουν ανυποψίαστοι.
εγώ το βλέπω διαφορετικά, αναπόδραστη περίπτωση, συμπόνοια μόνο.
είσαι 10-20-30 χρόνια στο επάγγελμα και για να επιβιώσεις πρέπει να γραψεις πίπες.
δεν ήταν αυτό που ονειρευόσουν, αμερόληπτοι και λοιποί στη ΔΥΠΕ περιμένουν επίδομα.
οπότε γλύφεις για να φέρεις ψωμί στο σπίτι.
σημεία των καιρών. -
@gatoz said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
@argyn said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Το πηγάδι της δημοσιογραφικής ανυποληψίας δεν έχει πάτο.
Το 95% των δημοσιευμάτων που έχω υπόψη μου δεν θα έβρισκαν ποτέ δρόμο προς τα πιεστήρια των παλιών καλών 4Τ του ΚΚ - παρά την πληθώρα των απλόχερα διαθέσιμων σήμερα, αλλά όχι τότε, τεχνικών μέσων και πηγών πληροφόρησης.
Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν τύποι που χαρακτηρίζουν ως "δοκιμή" μια συρραφή προσωπικών δοξασιών, αναιτιολόγητων υποκειμενικών συμπερασμάτων και παραφρασμένων δελτίων τύπου, χωρίς καμία απολύτως δημοσιευμένη μέτρηση, είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς την έκταση της προχειρογραφίας (στην καλύτερη περίπτωση) και της διαπλοκής (στην χειρότερη).
Βέβαια από την άλλη μεριά η αυτολογοκρισία των συντακτών ίσως είναι ο μόνος τρόπος να βγάλουν το ψωμί τους - οπότε τότε τουλάχιστον διατηρούν την σοβαρότητα των συμφερόντων τους - εις βάρος ευτυχώς μόνον των, λιγοστών, αναγνωστών που παραμένουν ανυποψίαστοι.
εγώ το βλέπω διαφορετικά, αναπόδραστη περίπτωση, συμπόνοια μόνο.
είσαι 10-20-30 χρόνια στο επάγγελμα και για να επιβιώσεις πρέπει να γραψεις πίπες.
δεν ήταν αυτό που ονειρευόσουν, αμερόληπτοι και λοιποί στη ΔΥΠΕ περιμένουν επίδομα.
οπότε γλύφεις για να φέρεις ψωμί στο σπίτι.
σημεία των καιρών.ε ναι, δεν νομιζω οτι κατακρινει κανεις τον ανθρωπο που εγραψε το κειμενο... ή μαλλον το υπεγραψε, καθως ισως το εγραψε καποιος απο την αντιπροσωπεια μεσα
Το κριμα ειναι για το επιπεδο που εφτασε η δημοσιογραφια.
Εν τω μεταξυ, αν θες να βρεις κατι καλο να πεις, για οτιδηποτε, υπαρχουν τροποι. Δεν χρειαζεται να κανεις το ασπρο, μαυρο.
Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, υπαρχουν ανθρωποι (πολλοι απο οτι φαινεται) που δεν γουσταρουν ουτε τεσλα, ουτε vag, ανετα μπορεις να τους προσεγγισεις. -
Ο οποιοσδήποτε συντάκτης δεν είναι ούτε ανεύθυνος ούτε νήπιο που χρειάζεται κηδεμόνα. Μπορεί να έχει σε ανθρώπινο επίπεδο την κατανόηση ή ακόμα και τον οίκτο μας αλλά αυτό δεν κάνει την κατάσταση λιγότερο προβληματική. Πάντως θα συμφωνήσω με τον γάτο ως προς το "σημεία των καιρών" - άλλωστε μια ματιά στα γεγονότα γύρω από το chaos του σπυρέτου και την σκανδαλώδη ασυλία που απόλαυσε με κυβερνητική καθοδήγηση (μέσω ΕΡΤ και ΑΠΕ-ΜΠΕ) από σύσσωμο τον "ειδικό τύπο" έδωσε άλλο διάσταση στην έννοια της "γραμμιτζίδικης δημοσιογραφίας".
-
Εντωμεταξυ ποτέ έγραψες dimsaba στο autocar; Πρέπει να σε διαβαζα Κάποτε τα μάζευα. Μιλάμε τούβλα από drive, autocar και φυσικά 4τροχοι.
-
Από το πρώτο τεύχος (16/3/2000) ως Ιούλιο του 2002. Άλλο ένα άρθρο 9 σελίδων στο Drive (Αύγουστο του 2004) ως εξωτερικός συνεργάτης.
-
Ε σε διάβαζα τότε στα σίγουρα.
Ωραίες εποχές.
-
Κυκλοφορούσαμε κάθε Πέμπτη πρωί. Υπήρχε ένας αναγνώστης που καλούσε κατά τις 13:30-14:00 ΚΑΘΕ Πέμπτη κι επισήμανε τα λάθη. ΟΛΑ! Στη σελίδα 24, σας έχει φύγει ένα τελικό -ν. Στη σελίδα 46, λέτε ότι το Kia Pride έβγαινε σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Μα έβγαινε σε τέσσερις.
Επειδή ήμουν ο νεότερος, μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες, τον έμαθαν και μου το πάσαραν.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ;;;; !!!!!!!
-
Είμαστε είδος.
-
Μιας και το είπες, να το πω επιτέλους. Το βλέπω τόσες ημέρες εκεί πέρα.
"Ειδικά από τη στιγμή που ξεχειλίζει premiumσύνη, έχει βαρυφορτωθεί εξοπλισμό και μια ανάρτηση από άλλον πλανήτη. μοιράζει δώρα σαν τον Άγιο Βασίλη σε νηπιαγωγείο."
Από το Τέσλα. Βάλε κόμμα αντί για τέλεια πριν το "μοιράζει" ή ξεκίνησε με κεφαλαίο
-
Χαχαχα, εσύ ήσουν τελικά!
-
Εγώ πάντως θυμάμαι και παλιά τι ιστορίες έγραφαν για τα γκόλφ 1.3 με τα 55 άλογα και τα 1.4 με τα 60 άλογα όταν ο ανταγωνισμός είχε 15-30 άλογα παραπάνω.
-
Ακόμα θυμάμαι το αίσχος της βαθμολόγησης κινητήρων μεταξύ golf 1,4 60 ίππων και Clio με 80 που έβαζαν 10 στο golf και….6 στο Clio. Μόνο που συνέκριναν αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας ήταν γελοίο.
-
Θυμάστε τος βιντεοκασέτες του drive????
Τις έχω!!!
Αλλά δεν έχω vcr
-
@criuser said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Εγώ πάντως θυμάμαι και παλιά τι ιστορίες έγραφαν για τα γκόλφ 1.3 με τα 55 άλογα και τα 1.4 με τα 60 άλογα όταν ο ανταγωνισμός είχε 15-30 άλογα παραπάνω.
Καλά για τα άλογα που δήλωναν οι της VW μην παίρνεις και όρκο, είχαμε στην παρέα τότε και golf 2 με τους 55 και escort 1.1 με τους 59hp , το golf ήταν γρηγορότερο ακόμη κι όταν άλλαξε μηχανή το escort σε 1.3 με τα 60 ατίθασα.
-
Τα συγκρίνω με τα ΖΧ, τα 306, τα 19 και τις 146.
Τα γκόλφ και λοιπά γερμανικά ήταν αργά απελπιστικά, αλλά ο ειδικός ρύπος έγραφε διθύραμβους.
Οπως και για εκείνο το τζιτί που τα καλοκαίρια σε έβγαζε για πικνικ στα χωράφια μέχρι να κρυώσει.
-
Οι Γερμανοί έγιναν ποντικοί τα τελευταία χρόνια με τους τουρμπο κυρίως κινητήρες, λόγω φορολογίας.
Πριν λίγες μέρες είδα βιντεάκι που δυναμομετρήθηκε μαμά 220i στα 245 άλογα (όσα η 228i) από 184 που θα έπρεπε να έχει.
Έφτασε με πρόγραμμα σχεδόν 300. -
Τα rolling roads (κυλιόμενα δυναμόμετρα) δεν είναι αξιόπιστα. Μπορείς να τα προγραμματίσεις να δείχνουν ό,τι θέλεις (για αυτό υπάρχουν τα υποτιθέμενα αυστηρά και τα πιο χαλαρά). Ακριβή ένδειξη ισχύος μπορεί να δώσει μόνο ένα σωστό δυναμόμετρο πάγκου, σαν αυτά που έχουν οι κατασκευαστές κινητήρων, που μετράει τον κινητήρα έξω από το αυτοκίνητο.
-
@georgemit said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:
Οι Γερμανοί έγιναν ποντικοί τα τελευταία χρόνια με τους τουρμπο κυρίως κινητήρες, λόγω φορολογίας.
Πριν λίγες μέρες είδα βιντεάκι που δυναμομετρήθηκε μαμά 220i στα 245 άλογα (όσα η 228i) από 184 που θα έπρεπε να έχει.
Έφτασε με πρόγραμμα σχεδόν 300.Τέτοια νούμερα , +61 άλογα , +33 % ισχύς δεν είναι "λογικά" ακόμα και να κάνουν κλέψιμο οι κατασκευαστές. Δεν είναι χαζοί στην ΕΕ και στην Αμερική, ξέρουν τι γίνεται και πως γίνεται.
Περιοδικά Αυτοκινήτου