-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisz7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisz7 said in TESLA FORUM:
@jammamon said in TESLA FORUM:
Υπέροχα όλα αυτά, αλλά η μάρκα είναι στον πάτο της αξιοπιστίας και για να χεις πλήρη εικόνα του κόστους ενός Model 3 πρέπει να ξέρεις πόσο πάνε οι διάφορες πιθανές επισκευές. Αν είναι χρεώσεις τύπου BMW τότε τα 35.000 γίνονται άνετα 45 σε ορίζοντα δεκαετίας.
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι σαν τιμή αγοράς σκίζει για αυτά που προσφέρει.
Όντως έχει και τα αρνητικά του, όπως 1.200 ευρώ το χρόνο ασφάλεια, 15000 ευρώ τυχόν αλλαγή μπαταρίας, θα χάσει εύκολα την αξία του στο μέλλον, όσο πάει μειώνεται κι άλλο η τιμή του, δεν είναι στιβαρό έχει αστοχίες εξωτερικά κυρίως, μπορεί το infotainment να είναι ότι καλύτερο, αλλά όλα γίνονται μέσα από αυτό, οποτε αν χαλάσει όπως και θα γίνει κάποια στιγμή η επισκευή του θα είναι ακριβή, το άγχος για το που θα φορτίσεις σε ενα ταξίδι. Είναι πολλά τα αρνητικά τώρα που το σκέφτομαι θέλει δουλειά ακόμα.
Είσαι σίγουρος για τα 1.200 € της ασφαλείας ;
Για μικτή ; Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ;
Ναι ρώτησα και μου είπαν ότι έχει την μεγαλύτερη ασφάλεια από όλα τα αυτοκίνηταΠου ρώτησες ;
Γιατί εγώ για ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 50 k € με απαλλαγή 1 k €, όλες τις παροχές και ίδιες ζημιές πλήρωσα 750,0 € σε ετήσιο ασφάλιστρο.Μικτή έτσι; Θραύση Κρυστάλλων και κυρίως την ηλιοροφή, περιλαμβάνει; Αν ναι, σε ποια εταιρεία, ώστε να πάω και εγώ!
Η ασφάλιση έχει γίνει μέσω γνωστής πλατφόρμας απο την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ασφαλιστήριο στην interlife, μικτή απαλλαγή 1 k €
Θραύση Κρυστάλλων και ηλιοροφης Helvetia (απολλαγη 200 €)
Οδική ιντερσαλονικαΜια χαρά ακούγεται! Δεν το είχα ψάξει παρα πολύ όταν παρέλαβα. Μου κόστισε 1500 στην generali, απαλλαγή 1000 και απαλλαγή θραύσης Κρυστάλλων 250. Θυμάμαι ότι είχα ψάξει να βρω κάποια με υψηλό όριο θραύσης Κρυστάλλων λόγω οροφής. Η generali έχει 3000. Τεσπα όταν περάσει ο χρόνο και λήξει θα το ξανά δω το θέμα.
Interlife και εγώ, από γνωστή πλατφόρμα.
1,000 απαλλαγή, θραύση κρυστάλλων 1,500 όριο με 200 απαλλαγή.
Ετήσιο 680€ με κεφάλαιο 46,500€
55κ κεφάλαιο, θραύση 3κ. Απαλλαγές οι ίδιες. Οκ έχω καλύτερο πακέτο, αλλά όχι για διπλάσια τιμή. Επόμενη φορά θα γίνει καλύτερη έρευνα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisz7 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisz7 said in TESLA FORUM:
@jammamon said in TESLA FORUM:
Υπέροχα όλα αυτά, αλλά η μάρκα είναι στον πάτο της αξιοπιστίας και για να χεις πλήρη εικόνα του κόστους ενός Model 3 πρέπει να ξέρεις πόσο πάνε οι διάφορες πιθανές επισκευές. Αν είναι χρεώσεις τύπου BMW τότε τα 35.000 γίνονται άνετα 45 σε ορίζοντα δεκαετίας.
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι σαν τιμή αγοράς σκίζει για αυτά που προσφέρει.
Όντως έχει και τα αρνητικά του, όπως 1.200 ευρώ το χρόνο ασφάλεια, 15000 ευρώ τυχόν αλλαγή μπαταρίας, θα χάσει εύκολα την αξία του στο μέλλον, όσο πάει μειώνεται κι άλλο η τιμή του, δεν είναι στιβαρό έχει αστοχίες εξωτερικά κυρίως, μπορεί το infotainment να είναι ότι καλύτερο, αλλά όλα γίνονται μέσα από αυτό, οποτε αν χαλάσει όπως και θα γίνει κάποια στιγμή η επισκευή του θα είναι ακριβή, το άγχος για το που θα φορτίσεις σε ενα ταξίδι. Είναι πολλά τα αρνητικά τώρα που το σκέφτομαι θέλει δουλειά ακόμα.
Είσαι σίγουρος για τα 1.200 € της ασφαλείας ;
Για μικτή ; Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ;
Ναι ρώτησα και μου είπαν ότι έχει την μεγαλύτερη ασφάλεια από όλα τα αυτοκίνηταΠου ρώτησες ;
Γιατί εγώ για ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 50 k € με απαλλαγή 1 k €, όλες τις παροχές και ίδιες ζημιές πλήρωσα 750,0 € σε ετήσιο ασφάλιστρο.Στην Ιντερσαλονικα
-
https://www.newsauto.gr/news/pio-aftokinito-kovete-sinechos-apo-kteo/
και κάτι αναφέρεται και για τα ρουμάνικα....
-
Ένα άθλιο συντακτικά κείμενο από auto translate, δεν κατάλαβα τίποτα.
Ο Ελονας δεν ταϊζει τα αρδακια οπότε μπορούν να γράφουν ότι θέλουν εναντίον του.
-
-
Εχουν ερθει καραβιες με highland και τα μοιραζουν σταδιακα τοσο σε αθηνα οσο και θεσσαλονικη, οποτε ευχομαι οσοι εχετε παραγγειλει να παραλαβετε συντομα! και να μας πειτε εμπειριες, ειδικα σχετικα με αλλαγες που εχουν προκαλεσει συζητηση, οπως αυτη της ελλειψεις των λεβιεδων φλας/ταχυτητων
-
Περιμένω τον πολυτεχνίτη με την κοφτερή και συνάμα επικριτική του οπτική να μας κάνει βόλτα μέσα από την ανάλυση του.
-
@panick-0 said in TESLA FORUM:
https://twitter.com/KonAnastopoulos/status/1734525523412337017
Τοσο καλα
μοντέλο προπαραγωγής με ακατάλληλα λάστιχα για τις συνθήκες, ακόμα και την καλύτερη τετρακίνηση να έχεις με σλικ δεν πας στα χιόνια
-
Με την ανοχή της διαχείρισης κι επειδή πιστεύω ότι θα χρησιμεύσει σε όποιον ψάχνει πληροφορίες για τα Tesla, βάζω κι εδώ τη δοκιμή:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο Tesla Model 3 Highland κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς να φαίνονται απαρχαιωμένα, κακοφτιαγμένα και πανάκριβα. -
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Με την ανοχή της διαχείρισης κι επειδή πιστεύω ότι θα χρησιμεύσει σε όποιον ψάχνει πληροφορίες για τα Tesla, βάζω κι εδώ τη δοκιμή:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο Tesla Model 3 Highland κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς να φαίνονται απαρχαιωμένα, κακοφτιαγμένα και πανάκριβα.Μου έπεσε το σαγόνι όταν διάβασα για τις 15kwh/100km στα 120kmh. Εξωπραγματικά πράγματα!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Με την ανοχή της διαχείρισης κι επειδή πιστεύω ότι θα χρησιμεύσει σε όποιον ψάχνει πληροφορίες για τα Tesla, βάζω κι εδώ τη δοκιμή:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο Tesla Model 3 Highland κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς να φαίνονται απαρχαιωμένα, κακοφτιαγμένα και πανάκριβα.Μου έπεσε το σαγόνι όταν διάβασα για τις 15kwh/100km στα 120kmh. Εξωπραγματικά πράγματα!
Τόσο καίει και το LR του red monster.
-
Που έχει emoticon που προσκυνάει;;;;;;
Άρθραρα. Μου μετέφερες τον ενθουσιασμό του. Καραγουσταρα σε σημείο που να σκέφτομαι την αγορά. Αλλά μετά θυμήθηκα ότι δεν έχω ιδιωτική θέση.
Εμαθα πράγματα που δεν ξέρω.
Πρώτα από όλα υπάρχει έκδοση long range με πίσω κίνηση στην Ελλάδα;;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Με την ανοχή της διαχείρισης κι επειδή πιστεύω ότι θα χρησιμεύσει σε όποιον ψάχνει πληροφορίες για τα Tesla, βάζω κι εδώ τη δοκιμή:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο Tesla Model 3 Highland κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς να φαίνονται απαρχαιωμένα, κακοφτιαγμένα και πανάκριβα.Μου έπεσε το σαγόνι όταν διάβασα για τις 15kwh/100km στα 120kmh. Εξωπραγματικά πράγματα!
Σκέψου πισωκίνητο, long range και 18 αρχές ζάντες. Συν τους ταχυφορτιστες.
Τελειώνει τα θερμικά.
-
Α! Δεν σας είπα.
Το τιμόνι δεν έχει μοχλούς διότι έχει αλλάξει θέση για πιο σπορτίφ αίσθηση!!!! Έχει αλλάξει κλίση και απόσταση από το ταμπλο
Δεν είναι τόσο για λόγους κόστους
-
@lap said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Με την ανοχή της διαχείρισης κι επειδή πιστεύω ότι θα χρησιμεύσει σε όποιον ψάχνει πληροφορίες για τα Tesla, βάζω κι εδώ τη δοκιμή:
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το νέο Tesla Model 3 Highland κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς να φαίνονται απαρχαιωμένα, κακοφτιαγμένα και πανάκριβα.Μου έπεσε το σαγόνι όταν διάβασα για τις 15kwh/100km στα 120kmh. Εξωπραγματικά πράγματα!
Σκέψου πισωκίνητο, long range και 18 αρχές ζάντες. Συν τους ταχυφορτιστες.
Τελειώνει τα θερμικά.
ναι αλλα δεν κανει βρουμ-βρουμ, δεν μπορεις να πας στην κομοτηνη (γιατι την θεσσαλονικη την ξεπερασαμε πια) φορωντας καθετηρα, χρειαζεται νεα λαστιχα μετα απο 2 μηνες και θα πεταξεις την μπαταρια στα 3 χρονια....
Που να δεις τι εχει να γινει οταν βγει το model 2... -
@lap said in TESLA FORUM:
Πρώτα από όλα υπάρχει έκδοση long range με πίσω κίνηση στην Ελλάδα;;
οχι. νομιζω οτι δεν ηρθε ποτε στην ευρωπη αυτη η εκδοση.
-
Αυτό που μαζεύει η πορεία με την ουρά με το πάτημα του γκαζιού σαν παλιά καλά πισωκίνητα μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Αν μπορούσε να στο δώσει με 650-680 χλμ αυτονομίας, θα ήταν το τέλειο.
Πάντως με 35Κ είναι εκπληκτικό.
Άρα μάλλον το model 2 θα κοστίζει 28-30Κ
-
Εκπληκτικά πράγματα από τον Elon και την ομάδα του!
-
Πολύ ωραίο άρθρο, δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα τόσο χαμηλό αυτοκίνητο, με μικρής διαμέτρου τροχούς και αστείο προφίλ ελαστικών έχει τέτοια ποιότητα κύλισης. Παίζει ρόλο το μεταξόνιο και το βάρος αλλά και πάλι!
-
@lap said in TESLA FORUM:
Α! Δεν σας είπα.
Το τιμόνι δεν έχει μοχλούς διότι έχει αλλάξει θέση για πιο σπορτίφ αίσθηση!!!! Έχει αλλάξει κλίση και απόσταση από το ταμπλο
Δεν είναι τόσο για λόγους κόστους
Πού τα διάβασες αυτά τα παραμύθια; Μια χαρά χωράνε.
TESLA FORUM