-
Που τα χρειάζεστε τα 400, 500, 1000 άλογα; 40 km/h ως 130 km/h δεν είναι τα όρια ταχύτητας όπως λέγεται γενικά εδώ πέρα; και ότι οι ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ αυστηρές σε αυτό;
Φαντάζομαι για να φτάνει κάποιος την ταχύτητα στην εθνική σε 5 δευτερόλεπτα αντί για 10; -
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που τα χρειάζεστε τα 400, 500, 1000 άλογα; 40 km/h ως 130 km/h δεν είναι τα όρια ταχύτητας όπως λέγεται γενικά εδώ πέρα; και ότι οι ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ αυστηρές σε αυτό;
Φαντάζομαι για να φτάνει κάποιος την ταχύτητα στην εθνική σε 5 δευτερόλεπτα αντί για 10;Η ερώτηση πρέπει να απευθυνθεί στους γραφικούς που θεωρούν οικολογικό μέσο μεταφοράς και ανώτερη μορφή αυτοκίνησης ένα αμάξι 1000 ίππων και 2.5 τόννων που γράφει το 90% των χιλιομέτρων του εντός αστικών περιοχών. Και μετά αναζήτησε στην αρθρογραφία αυτών των τύπων - που ταυτοχρόνως γράφουν πρωτοσέλιδα περί ασφάλειας - έστω και ένα άρθρο που να θέτει το ζήτημα του υποχρεωτικού περιοριστή ταχύτητας σε όλα τα οχήματα στα πχ 150χαω ή ακόμα καλύτερα ενός δυναμικού ηλεκτρονικού κόφτη στα +10χαω από το νόμιμο ανώτατο όριο του σημείου που βρίσκεται το όχημα (με οπτική αναγνώριση σημάτων από το ίδιο το όχημα ή μέσω gps και χαρτογραφικού υποβάθρου).
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που τα χρειάζεστε τα 400, 500, 1000 άλογα; 40 km/h ως 130 km/h δεν είναι τα όρια ταχύτητας όπως λέγεται γενικά εδώ πέρα; και ότι οι ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ αυστηρές σε αυτό;
Φαντάζομαι για να φτάνει κάποιος την ταχύτητα στην εθνική σε 5 δευτερόλεπτα αντί για 10;εως ενα βαθμο, χρειαζεται οντως μεγαλυτερη ισχυς σε σχεση με τα θερμικα, διοτι τα ηλεκτρικα ειναι βαρυτερα.
Το s plaid, προφανως δεν ειναι καθημερινο οχημα ουτε εχει καθημερινη τιμη, επομενως να συζηταμε για αυτο λες και ειναι golf ή id3, το θεωρω ανουσιο.Τα υπολοιπα ολα εχουν ξανασυζητηθει και επαναλαμβανομαστε.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που τα χρειάζεστε τα 400, 500, 1000 άλογα; 40 km/h ως 130 km/h δεν είναι τα όρια ταχύτητας όπως λέγεται γενικά εδώ πέρα; και ότι οι ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ αυστηρές σε αυτό;
Φαντάζομαι για να φτάνει κάποιος την ταχύτητα στην εθνική σε 5 δευτερόλεπτα αντί για 10;Τότε να κυκλοφορούμε όλοι στην εθνική με τάφους των 80ιππων και πολύ μας είναι.
-
Ο καθένας οδηγεί ότι γουστάρει και ότι του επιτρέπει η τσέπη του εν ολίγοις.
Τα ηλεκτρικά ως το μόνο μέσο μεταφοράς ήταν, είναι και παραμένουν εργαλεία ειδικού σκοπού για την πλειονότητα του πληθυσμού, ανίκανα να καλύψουν το σύνολο των μεταφορικών αναγκών μιας μέσης ελληνικής οικογένειας. Έχουν δε μειονεκτήματα πέρα της φόρτισης/αυτονομίας πχ αξιοπιστία, κόστη επισκευής κτλ που κανείς από τους προμότορες δεν αναφέρει.
Ο τομέας που θα μπορούσαν να θριαμβεύσουν χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο ήδη από χτές είναι αυτός της αστικής μικροκινητικότητας (ηλεκτρικά υπερελαφρά δίκυκλα/τρικυκλα/τετράτροχα) ειδικά σε συνδυασμό με μοντέλα χρήσης car pooling/sharing κτλ - τα οποία οι οικοχόνδριοι προμότερες κάνουν αβαβά φυσικά.
Για τα υπόλοιπα και τα της ενθουσιώδους οδήγησης δεν υπάρχει τίποτα σε καινούργιο θερμικό αμάξι (+ light μετατροπές με κλειστό καπάκι και την εργοστασιακή τουρμπίνα) που να προσφέρει κλάσμα έστω των ευθειακών επιταχύνσεων στα λεφτά τους. Τίποτα. Όπως και τίποτα περισσότερο οδηγικά αδιάφορο και ευνουχισμένο αν το ζητούμενο είναι η συμμετοχικότητα και το δράμο και όχι η ωμή αποτελεσματικότητα. Την λύση στο δεύτερο θα την δώσουν βέβαια τα ειδικά καφρο-modes που ανέφερε ο @ataim και που θα εισάγουν στα γρήγορα hot ηλεκτρικά οι κατασκευαστές (πιθανά επί ποινή μερικής άρσης της εργοστασιακής εγγύησης και βάσει ειδικών όρων ασφάλισης υποθέτω).
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ολα εχουν ξανασυζητηθει και επαναλαμβανομαστε.
Model Y LR αν θυμάμαι καλά!? To παρέλαβες υποθέτω. Άσπαστο και καλοτάξιδο εύχομαι. Αν έχεις γράψει κάπου long term ριβιού και μπορείς να κουατάρεις πρόχειρα ή να δώσεις λινκ θα βοηθούσε να δούμε την οπτική ενός κατόχου που το ψάχνει γενικώς από ότι έχω καταλάβει - ειδικά σε θέματα κατανάλωσης/φόρτισης εκτός πόλεων κτλ. Σορρυ αν το έχεις κάνει ήδη - παρακολουθώ το φόρουμ σποραδικά.
-
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Που τα χρειάζεστε τα 400, 500, 1000 άλογα; 40 km/h ως 130 km/h δεν είναι τα όρια ταχύτητας όπως λέγεται γενικά εδώ πέρα; και ότι οι ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ αυστηρές σε αυτό;
Φαντάζομαι για να φτάνει κάποιος την ταχύτητα στην εθνική σε 5 δευτερόλεπτα αντί για 10;Τότε να κυκλοφορούμε όλοι στην εθνική με τάφους των 80ιππων και πολύ μας είναι.
Κάτι περισσότερο από την τυπική μπουρδολογια του forum έχεις να πεις; Χρειάζεται περισσότερο από π.χ. 200 άλογα ( id3 ας πούμε) για να κρατήσεις την εξωπραγματική ταχύτητα των 130 στην εθνική και 40-50 στην πόλη; Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο μετά 80 και 380 δηλαδή.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χρειάζεται περισσότερο από π.χ. 200 άλογα ( id3 ας πούμε) για να κρατήσεις την εξωπραγματική ταχύτητα των 130 στην εθνική και 40-50 στην πόλη; Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο μετά 80 και 380 δηλαδή.
Μην μπερδεύεις την ροπή εκκίνησης στα ηλεκτρικά με την μέγιστη τιμή ιπποδύναμης και την τιμή ροπής των μοτέρ τους όταν οι στροφές ανεβαίνουν. Για να έχει ίδια τιμή επιτάχυνσης πχ στα 100 έως 150 χαω ένα ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας εξωτερικών διαστάσεων με μονοτάχυτο σαζμάν με ένα αντίστοιχο πχ dsg 7ταχυτο θερμικό θα χρειαστεί στο ηλεκτρικό περισσότερο από το +50% της ονομαστικής ιπποδύναμης του θερμικού (λόγω αυξημένου βάρους, περιορισμών στην μέγιστη τιμή ρεύματος που μπορεί να δώσει το σύστημα τροφοδοσίας, πτώσης της καμπύλης ροπής και σχέσης μετάδοσης κτλ).
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Μπορώ να δεχτώ ότι αυτά είναι που θα φέρουν χρήμα ώστε να εξελιχθούν και τα πιο "γήινα" που αναφέρεις. Ακόμη και στην Tesla (που το πιο προσιτό Model 3 ξεκινάει στα 41Κ) το Model 2 είναι "σε αναμονή" ενώ τα Plaid έφτασαν 1000 ίππους και συνεχίζουν...
Πιθανόν η τρέχουσα τεχνολογία μπαταριών να μην ταιριάζει τόσο πολύ σε C segment (θα έχει μεγάλο βάρος και μικρή αυτονομία λόγω περιορισμένου χώρου για μπαταρίες) ενώ στις μπερλίνες των πέντε μέτρων μπορείς να χώσεις άνετα έναν τόνο μπαταρίες και μετά να βάλεις και 500 αλόγατα να τις σπρώχνουν...
Με τέτοιες επιδόσεις αυτονομίας πάντως η αντικατάσταση του 1.5 dci είναι όνειρο απατηλό.
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα υπολοιπα ολα εχουν ξανασυζητηθει και επαναλαμβανομαστε.
Model Y LR αν θυμάμαι καλά!? To παρέλαβες υποθέτω. Άσπαστο και καλοτάξιδο εύχομαι. Αν έχεις γράψει κάπου long term ριβιού και μπορείς να κουατάρεις πρόχειρα ή να δώσεις λινκ θα βοηθούσε να δούμε την οπτική ενός κατόχου που το ψάχνει γενικώς από ότι έχω καταλάβει - ειδικά σε θέματα κατανάλωσης/φόρτισης εκτός πόλεων κτλ. Σορρυ αν το έχεις κάνει ήδη - παρακολουθώ το φόρουμ σποραδικά.
αν ψαξεις τον χαμο εδω μεσα γυρω στις 10-20 οκτωβριου θα δεις τις εντυπωσεις μου μετα απο 1 εβδομαδα χρησης και το πρωτο μου μεγαλο ταξιδι. Απο τοτε εχουν γινει και αλλα ταξιδια και αρκετες ακομα μονοημερες. Δεν εχει αλλαξει σε κατι η αποψη μου, δεν εχω αντιμετωπισει καποιο προβλημα, εχω μαθει καλυτερα τις διαστασεις του αυτοκινητου και κινουμαι λιγο πιο ανετα (αλλα εξακολουθω να φοβαμαι τα στενα )
Το "επαναλαμβανομαστε" δεν το ειπα για να θιξω οποιονδηποτε, αλλα πραγματικα, αν καποιος παρακολουθησει το νημα, τα αρνητικα που αναφερονται (σε καποιες περιπτωσεις πραγματικα, σε αλλες με αστερισκο και σε καποιες τελειως ακυρα) επαναλαμβανονται και ειναι τα ιδια και τα ιδια. Στην αρχη ειχα κανει προσπαθεια να απαντησω και να δωσω λυσεις σε καθενα, αλλα στην πορεια βαρεθηκα
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla! -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε. Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα. -
Προφανώς και λείπουν τα πραγματικά φθηνά ηλεκτρικά. Αν δούμε τι αμαξάρες αγοράζουν με 10 και 15 και 20 χιλιάρικα στην Κίνα, είναι λογικό να ξερογλειφόμαστε. Εννοείται ότι ακόμα και να έρθουν εδώ, δε θα έχουν αντίστοιχη τιμή.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε.Κινέζικο MG θα αγόραζες? Μου λες παραπάνω ότι είναι σούπερ-ντούπερ, οκ, μπορεί και να είναι αλλά πως έχεις πειστεί για ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο;
Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα.
Ο σχολιασμός μου στον dim είχε πρωτίστως να κάνει με τις τιμές και δευτερευόντως και με την εμβέλεια. 200 km για την πλέμπα που θέλει ένα αμάξι δεν είναι τόσο χρήστικά. Μας λείπει δλδ ακόμη ένα C segment με εμβέλεια 400-500 km και τιμή στα 30Κ το πολύ.
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε.Κινέζικο MG θα αγόραζες? Μου λες παραπάνω ότι είναι σούπερ-ντούπερ, οκ, μπορεί και να είναι αλλά πως έχεις πειστεί για ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο;
Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα.
Ανετα αγοραζα το mg. Κυκλοφορει στην ευρωπη ηδη 1.5 χρονο, εχει περασει reviews εχει περασει crash test, ολα καλα. Και για να μιλησω τελειως προσωπικα, αν ειχε βγει το mg στην ελλαδα οταν εψαχνα για αυτοκινητο, ισως να ειχα προχωρησει με το αρχικο μου πλανο, που προεβλεπε αντικατασταση του μικρου μας αυτοκινητου (polo) με το mg και οχι την πωληση του tiguan. Απλα, τοτε που εψαχνα εγω, τα μικρα ηλεκτρικα ηταν πανακριβα και η τεσλα ειχε μολις ριξει τις τιμες, επομενως ηταν το καλυτερο value for money
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προφανώς και λείπουν τα πραγματικά φθηνά ηλεκτρικά. Αν δούμε τι αμαξάρες αγοράζουν με 10 και 15 και 20 χιλιάρικα στην Κίνα, είναι λογικό να ξερογλειφόμαστε. Εννοείται ότι ακόμα και να έρθουν εδώ, δε θα έχουν αντίστοιχη τιμή.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να το πει και κάποιος. Αυτο είναι το πρόβλημα.
και δεν λέω να εχουν τοσο χαμηλεςτιμες ενταξει.
Αλλα 4 φορες και βαλε παραπάνω είναι too much
2 φορες πιο ακριβα να είναι θα είναι φανταστικά
εδω (είμαι στην Κινα αυτη την στιγμη που γράφω) με 6-8Κ παίρνεις σοβαρο μικρό ηλεκτρικο πραγματικο αμαξάκι οχι ami που γελανε και οι πέτρες
Πως να βλέπω μετα fiat 500 με 25-30Κ και να μην το θεωρω τελειως ανόητο να κοστίζει τοσο!!!!!!
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε.Κινέζικο MG θα αγόραζες? Μου λες παραπάνω ότι είναι σούπερ-ντούπερ, οκ, μπορεί και να είναι αλλά πως έχεις πειστεί για ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο;
Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα.
Ανετα αγοραζα το mg. Κυκλοφορει στην ευρωπη ηδη 1.5 χρονο, εχει περασει reviews εχει περασει crash test, ολα καλα. Και για να μιλησω τελειως προσωπικα, αν ειχε βγει το mg στην ελλαδα οταν εψαχνα για αυτοκινητο, ισως να ειχα προχωρησει με το αρχικο μου πλανο, που προεβλεπε αντικατασταση του μικρου μας αυτοκινητου (polo) με το mg και οχι την πωληση του tiguan. Απλα, τοτε που εψαχνα εγω, τα μικρα ηλεκτρικα ηταν πανακριβα και η τεσλα ειχε μολις ριξει τις τιμες, επομενως ηταν το καλυτερο value for money
Εχεις σαν αυτονόητο την καλή και γρηγορη φόρτιση που λαμβανεις με τους charger της tesla
το μεγαλύτερο μείον του Mg4 και όλων των μεγαλων (οχι για μόνο μεσα στην πόλη) ηλεκτρικων πλην τεσλα είναι το δίκτυο για ταξίδι οχι κατι στο αμαξι το ίδιο. Οπότε μην είσαι σίγουρος ότι θα το έπαιρνες δεν είναι τοσο απλό. Δεν εχει να κάνει με το ίδιο το αμαξι που είναι πολύ καλο και συμφερον αγορα.
δες τι τραβηξε ο ανθρωπος στην δοκιμή στο 33 και μετα. και ακομα και να δουλευε δες ποσο γρηγορος φορτιστης ήταν και πόση ώρα ήθελε για φορτιση. Ζεμπεκικο χόρεψε οταν καταφερε να φτασει σε δευτερο φορτιστη να φορτισει!!!!! (δεν υπερβαλω, χορεψε οντως χαχαχαχαχαχαχ)
και δεν λεω ότι είναι κανόνας ότι θα έχεις πρόβλημα αλλα αλλο να φορτίζεις σε 50ρη αλλο σε 150ρη-200ρη φορτιστη της tesla!!!!!
ΥΓ δεν ειμαστε ολοι εχθροι της ηλεκτροκινησης αλλά υπάρχουν ακόμα σοβαρα προβλήματα εκτος του κόστους. Γινεται να μην υπάρχει ουτε ενα τηλέφωνο υποστηριξης να σε βοηθησει κάποιος αν πάει κάτι στραβα σε κάποιον φορτιστη στην μεση του πουθενα?? δοκιμη ηταν φαντασου να ήταν κάποιος που εκανε ταξιδι με μικρα παιδια μεσα. Αντε να αντιμετωπίσεις την συζηγο σε τετοια κατασταση, ΤΡΕΜΩ και μονο στη σκέψη
-
@argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@argyn
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι έχεις ένα καθημερινό αυτοκίνητο 1000 ίππων που μπορεί και βγάζει κάτω την δύναμη σε σχέση με ένα hellcat. Χάνεται συνεπώς η εμπειρία που υπήρχε με την παλαιότερη τεχνολογία.
Όντως αλλά τα ev έχουν πολύ μέλλον, μπορούν θεωρητικά να προσομοιώσουν οποιοδήποτε θερμικό ακριβώς όπως γίνεται και σε έναν εξομοιωτή οδήγησης. Πατάς κουμπάκι hellcat και μένεις χωρίς πίσω ελαστικά.
Όταν λες μέση κατανάλωση τι εννοείς; Τα θερμικά σε κάθε συνθήκη καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια. Το πρόβλημα των ev δεν είναι η κατανάλωση αλλά η μικρή ποσότητα ενέργειας που μπορούν να κουβαλούν.Τα προβλήματα είναι πολλαπλά.
πχ Το ότι σε μια χώρα με δείκτη γεννήσεων κάτω από 2, όπου στις περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά επιβαρυμένες περιοχές η πλειονότητα των κατοίκων ζεί σε διαμέρισμα χωρίς δυνατότητα φόρτισης, προμοτάρεται συστηματικά ως ανώτερη μορφή οικολογικής αυτοκίνησης (και επιδοτείται αδιαφοροποίητα) ένα όχημα 4.7x2 μέτρων και βάρους σχεδόν 2 τόνων, όπως το model Y της Tesla, από μόνο του θέτει την συζήτηση στην σφαίρα του σουρεαλισμού.
Για το άλλο ζήτημα που θέτεις, εν ολίγοις : η συστηματική υπερπροβολή των επιδόσεων και των ιπποδυνάμεων των ηλεκτρικών ΧΩΡΙΣ αντίστοιχα αριθμητικά δεδομένα κατανάλωσης αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση ανεπαρκή και στην χειρότερη κατευθυνόμενη αρθρογραφία. Και βεβαίως το πρόβλημα δεν είναι μόνον η μικρή ποσότητα ενέργειας που κουβαλούν αλλά και ο χρόνος αναπλήρωσης της και η κατανομή και διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης σε σχέση με την δυναμικότητα των δικτύων.
Πηγαινε σε σοβαρη πολη του εξωτερικου, να δεις αν θα σε αφησουν να εχεις αυτοκινητο αν δεν εχεις δικο σου παρκινγκ στο σπιτι.
Αλλα ο ελληναρας πρωτα το αγοραζει και μετα το παραταει στο πεζοδρομιο γιατι "δεν εχει πουθενα, τι να κανω"? -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει πρωτίστως τα 3κύλινδρα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης και τα 1.5 dCi πετρελαίου, με αυτά γίνεται βασικά η σύγκριση για τις μάζες.
Πρωτίστως Δημήτρη βλέπουμε όμως πανάκριβα gadget των 500+ ίππων που ΔΕΝ απευθύνονται στις μάζες (λόγω τιμής, εμβέλειας, αναγκών φόρτισης κλπ).
Δεν ισχυει αυτο που λες πλεον. Υπαρχει το ηλεκτρικο dacia, το εξαιρετικο mg4, περιμενουμε το volvo ex30 και το citroen ec3.
Το mg4 ειναι φανταστικη λυση που κυκλοφορει τωρα, εχει καλη αυτονομια, καλους χωρους και σε τιμη, που με την επιδοτηση πεφτει στα επιπεδα ενος αντιστοιχου σε διαστασεις θερμικου. Αναφερομαι στην εκδοση με την 64αρα μπαταρια, που μαλιστα εχει καλυτερο charging curve απο tesla!το dacia είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ για αυτο που είναι με αυτη την τιμή κακως το αναφερεις μαζι με τα αλλα. καθε τι κρινεται βαση τις τιμής του. και το ami παμφτηνο είναι αλλά ειναι σκουπίδι.
τα volvo και citroen περιμενω να τα δω για να εκφερω άποψη και να δω και τις τιμές στην Ελλαδα. Ειναι ελπιδοφορα ομως. μεχρι εκει προς το παρον.
από αυτα που γράφεις ΜΟΝΟ για το mg4 μπορω να συμφωνησω 100% καθως εχουμε πλέον αποψη, τιμές, τα πάντα
Τo dacia δεν θα το αγοραζα ποτε, αλλα το ανεφερα ως το πιο φτηνο "πραγματικο" αυτοκινητο που ειναι ηλεκτρικο.
Για το mg συμφωνουμε.Κινέζικο MG θα αγόραζες? Μου λες παραπάνω ότι είναι σούπερ-ντούπερ, οκ, μπορεί και να είναι αλλά πως έχεις πειστεί για ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια και αντοχή στον χρόνο;
Εγω θα τολμησω να πω οτι εχουμε γνωμη και για το volvo, καθως εχουν ανακοινωθει τιμες και εχουμε δει βιντεο και τεστ σε καναλια youtube και σαιτ του εξωτερικου. Ξερουμε τι να περιμενουμε λοιπον, τοσο σε επιπεδο χωρων οσο και επιδοσεων/αισθησης. ΘΑ περιμενω να δω και την αυτονομια του για να διαμορφωσω αποψη, αλλα πρακτικα ειναι αυτοκινητο πολης, επομενως οποιαδηποτε τιμη εμβελειας>200km σε συνθηκες εθνικης οδου, θα ειναι μια χαρα.
Ανετα αγοραζα το mg. Κυκλοφορει στην ευρωπη ηδη 1.5 χρονο, εχει περασει reviews εχει περασει crash test, ολα καλα. Και για να μιλησω τελειως προσωπικα, αν ειχε βγει το mg στην ελλαδα οταν εψαχνα για αυτοκινητο, ισως να ειχα προχωρησει με το αρχικο μου πλανο, που προεβλεπε αντικατασταση του μικρου μας αυτοκινητου (polo) με το mg και οχι την πωληση του tiguan. Απλα, τοτε που εψαχνα εγω, τα μικρα ηλεκτρικα ηταν πανακριβα και η τεσλα ειχε μολις ριξει τις τιμες, επομενως ηταν το καλυτερο value for money
Εχεις σαν αυτονόητο την καλή και γρηγορη φόρτιση που λαμβανεις με τους charger της tesla
το μεγαλύτερο μείον του Mg4 και όλων των μεγαλων (οχι για μόνο μεσα στην πόλη) ηλεκτρικων πλην τεσλα είναι το δίκτυο για ταξίδι οχι κατι στο αμαξι το ίδιο. Οπότε μην είσαι σίγουρος ότι θα το έπαιρνες δεν είναι τοσο απλό. Δεν εχει να κάνει με το ίδιο το αμαξι που είναι πολύ καλο και συμφερον αγορα.
δες τι τραβηξε ο ανθρωπος στην δοκιμή στο 33 και μετα. και ακομα και να δουλευε δες ποσο γρηγορος φορτιστης ήταν και πόση ώρα ήθελε για φορτιση. Ζεμπεκικο χόρεψε οταν καταφερε να φτασει σε δευτερο φορτιστη να φορτισει!!!!! (δεν υπερβαλω, χορεψε οντως χαχαχαχαχαχαχ)
και δεν λεω ότι είναι κανόνας ότι θα έχεις πρόβλημα αλλα αλλο να φορτίζεις σε 50ρη αλλο σε 150ρη-200ρη φορτιστη της tesla!!!!!
ΥΓ δεν ειμαστε ολοι εχθροι της ηλεκτροκινησης αλλά υπάρχουν ακόμα σοβαρα προβλήματα εκτος του κόστους. Γινεται να μην υπάρχει ουτε ενα τηλέφωνο υποστηριξης να σε βοηθησει κάποιος αν πάει κάτι στραβα σε κάποιον φορτιστη στην μεση του πουθενα?? δοκιμη ηταν φαντασου να ήταν κάποιος που εκανε ταξιδι με μικρα παιδια μεσα. Αντε να αντιμετωπίσεις την συζηγο σε τετοια κατασταση, ΤΡΕΜΩ και μονο στη σκέψη
Προσπερνάω την δυσλειτουργία της εφαρμογής και μένω στην μία και κάτι ώρες για 40 ψωροKW και την επιστροφή με 100 km/h!
Έπος...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης