Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 104
    • 105
    • 57 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    2093
    105981
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd last edited by bill_hsd

        Επειδή τα υβριδικά Toyota έχουν αδιαμφίσβητα χαμηλή κατανάλωσή, "πρέπει" να πάσχουν κάπου αλλού (επιδόσεις, ποιότητα κλπ).
        Σε παλαιότερο ποστ είχα δείξει, με συγκεκριμένες μετρήσεις από ελληνικό περιοδικό, ότι το 1.8 C-HR 1ης γενιάς με τα 122 άλογα έχει ολόιδιες επιδόσεις με το αυτόματο 130ρι Peugeot 3008 diesel, συνεπώς δεν το λες αργό.
        Δεν είπαμε ότι βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, ούτε αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά μια χαρά ευέλικτα είναι.
        Ροπή από την υβριδική μπαταρία και συνεχής ροή ενέργειας από το eCVT τα βοηθούν, ανεξαρτητα από την ονομαστική ιπποδυναμή τους, να στέκονται αξιοπρεπέστατα στον δρόμο.
        Όπως έχω ξαναπεί, δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο, ούτε όλα τα αυτοκίνητα ταιριάζουν σε όλους.

        limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser last edited by

          Τώρα να πω την αλήθεια, για το 3008 δεν ξέρω, γιατί δεν το οδηγάω του γιού, ειδικά για κοντρίτσες, αλλά το αιρκρος μου, ούτε με στρατιωτικά κυάλια δεν το βλέπει... 120 άλογα και 150 κιλά λιγότερο από το 3008.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

            Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα

            120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            S Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 3
            • gatoz
              gatoz @ataim last edited by gatoz

              @ataim said in Toyota C-HR 2023:

              Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.

              τι λετε ρε γκάις
              με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
              μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικο

              και το θεμα δεν ειναι οι τελικες
              ειναι τα τραβηγματα
              που δεν παει μια λεμε
              σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω

              ....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
              πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.

              περι 3008 εατ 8 μαζουτ
              για κοψτε και λιγο το συγκριτικο γυρο (της πιστας, οχι τον γνωστο). 4, ολογραφως τεσσερα, δευτερολεπτα ταχυτερο το 3008

              #milf-a-man

              fanis75 B G 3 Replies Last reply Reply Quote 4
              • S
                ss_76 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα

                120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!

                Στην Ουγγαρία έχει σταθερά ραντάρ. Σε μετράει στο σημείο Α και στο σημέιο Β. Μετά υπολογίζει μέση ταχύτητα και έχεις τις αντίστοιχες ποινές

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                  @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                  Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα

                  120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!

                  Ας ξεκινησουμε απο τα βασικα να μην καθονται κονιορδοι στην αριστερη με 120 μερικοι και προχωραμε παρακατω.
                  Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
                  Ετσι ταξιδευαμε πριν 30 χρονια με τα τοτε αυτοκινητα (καμια επαφη στο θεμα ασφαλειας).
                  Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @gatoz last edited by

                    @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                    με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
                    μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικο

                    ΔΕΝ ισχύει αυτο!! Δεν είναι phev, ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία, πάντα δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ. Απλά αυτά που γράφει δείχνουν ότι δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, τόσο απλά.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                      @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                      με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
                      μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικο

                      ΔΕΝ ισχύει αυτο!! Δεν είναι phev, ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία, πάντα δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ. Απλά αυτά που γράφει δείχνουν ότι δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, τόσο απλά.

                      φυσικη τι βαθμο ειχες?
                      και στο φεβ δινει παντα στη μπαταρια ο κινητηρας = δυναμη που παει για ρευμα

                      #milf-a-man

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                        Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
                        Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).

                        Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        Chrisk6 bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                          φυσικη τι βαθμο ειχες?

                          19

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                            @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                            φυσικη τι βαθμο ειχες?

                            19

                            κακως

                            #milf-a-man

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • B
                              bill_hsd @gatoz last edited by

                              @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                              @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                              Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.

                              τι λετε ρε γκάις
                              με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
                              μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικο

                              και το θεμα δεν ειναι οι τελικες
                              ειναι τα τραβηγματα
                              που δεν παει μια λεμε
                              σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω

                              ....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
                              πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.

                              περι 3008 εατ 8 μαζουτ
                              για κοψτε και λιγο το συγκριτικο γυρο (της πιστας, οχι τον γνωστο). 4, ολογραφως τεσσερα, δευτερολεπτα ταχυτερο το 3008

                              Αριστερά C-HR 1.8 Hybrid 1ης γενιάς με τα 122ps και δεξιά 3008 Diesel EAT 130
                              Screenshot_20231206_194953_Layout.jpg

                              Επίσης, X2 diesel επανειλημμένως δεν μπορούσαν να με περάσουν με πολλά στον αυτοκινητόδρομο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                                κακως

                                καλώς. Αφού γράφεις πράγματα που δεν στέκουν και το ξέρεις. Η μπαταρία δεν αδαιάζει ποτέ, άρα πάντα δίνει ρεύμα. Απλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργέι το σύστημα της τογιότα. τα 122 άλογα (ή όσα έχει η κάθε έκδοση) είναι πάντα, αφού οι απώλειες στις οποίες αναφέρεσαι έχουν ήδη αφαιρεθεί.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                  @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                                  κακως

                                  καλώς. Αφού γράφεις πράγματα που δεν στέκουν και το ξέρεις. Η μπαταρία δεν αδαιάζει ποτέ, άρα πάντα δίνει ρεύμα. Απλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργέι το σύστημα της τογιότα. τα 122 άλογα (ή όσα έχει η κάθε έκδοση) είναι πάντα, αφού οι απώλειες στις οποίες αναφέρεσαι έχουν ήδη αφαιρεθεί.

                                  εσυ λανθανεις - δες πως παιζει στα τεχνικα

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                    @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                                    Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
                                    Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).

                                    Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.

                                    Γι αυτο στο εξωτερικο σκεφτονται να αλλαξουν τα ορια ταχυτητας που ειναι εδω και ποσα χρονια ιδια.
                                    Τι να ειχες σακαρακα που στα 130 ετρεμε ολοκληρο και ηθελε 2 χλμ να σταματησει και τι να εχεις αυτοκινητο που στα 130 κοιμαται και θελει 50-60 μ (πχ).
                                    Με 10-20 χλμ παραπανω δεν ασχολουνται ουτε στην τροχαια.
                                    Παρανομος εισαι αν δεν κανεις πολλα οταν οδηγεις...οχι αν παραβιασεις το οριο 10-20 χλμ.

                                    George 0 npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill_hsd last edited by

                                      https://www.capitalone.com/cars/learn/finding-the-right-car/what-is-a-hybrid-car-and-how-does-it-work/1392

                                      "Unlike plug-in hybrids or electric vehicles (EVs), battery size doesn’t affect performance of a hybrid"

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Με 200 στην στροφή και με ρωτάνε μαμά;
                                        Όχι δεν είναι μαμά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          gchris7 @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                                          @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                                          Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.

                                          τι λετε ρε γκάις
                                          με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
                                          μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικο

                                          και το θεμα δεν ειναι οι τελικες
                                          ειναι τα τραβηγματα
                                          που δεν παει μια λεμε
                                          σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω

                                          ....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
                                          πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.

                                          Σαν θεωρία αυτο που γράφεις ακούγεται πολύ σωστο, δεν ειναι ομως.
                                          Η απόδοση πράγματι μπορει να πεφτει λιγο οταν η μπαταρια ειναι ξεφορτιστη αλλά δεν πας ποτε μονο με τα άλογα του θερμικού.
                                          Αν ισχυε αυτό δεν θα μπορούσαν 100 άλογα να ανεβάσουν 1.5 τόνο αμάξι σε μια μεγάλη ανήφορα.

                                          Σε τετοιες περιπτώσεις το αμαξι ανεβάζει στροφές, ανεβαίνει φυσικά και η κατανάλωση και μουγκρίζει και σαν τρελο, αλλα δεν πας με 100 αλογα. 🙂

                                          Επίσης στους 5ης γενιάς κινητήρες η διαχείριση της ενέργειας σε τέτοιες περιπτώσεις εχει βελτιωθεί παρα πολύ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • George 0
                                            George 0 @Chrisk6 last edited by

                                            @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                                            @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                            @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

                                            Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
                                            Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).

                                            Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.

                                            Γι αυτο στο εξωτερικο σκεφτονται να αλλαξουν τα ορια ταχυτητας που ειναι εδω και ποσα χρονια ιδια.
                                            Τι να ειχες σακαρακα που στα 130 ετρεμε ολοκληρο και ηθελε 2 χλμ να σταματησει και τι να εχεις αυτοκινητο που στα 130 κοιμαται και θελει 50-60 μ (πχ).
                                            Με 10-20 χλμ παραπανω δεν ασχολουνται ουτε στην τροχαια.
                                            Παρανομος εισαι αν δεν κανεις πολλα οταν οδηγεις...οχι αν παραβιασεις το οριο 10-20 χλμ.

                                            Με την ιδία λογική γιατί είναι κονιορδος κάποιος που πάει με 120 στην αριστερή? 10-20 χλμ. διαφορά είναι.

                                            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 57 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr