-
Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.
-
Επειδή τα υβριδικά Toyota έχουν αδιαμφίσβητα χαμηλή κατανάλωσή, "πρέπει" να πάσχουν κάπου αλλού (επιδόσεις, ποιότητα κλπ).
Σε παλαιότερο ποστ είχα δείξει, με συγκεκριμένες μετρήσεις από ελληνικό περιοδικό, ότι το 1.8 C-HR 1ης γενιάς με τα 122 άλογα έχει ολόιδιες επιδόσεις με το αυτόματο 130ρι Peugeot 3008 diesel, συνεπώς δεν το λες αργό.
Δεν είπαμε ότι βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, ούτε αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά μια χαρά ευέλικτα είναι.
Ροπή από την υβριδική μπαταρία και συνεχής ροή ενέργειας από το eCVT τα βοηθούν, ανεξαρτητα από την ονομαστική ιπποδυναμή τους, να στέκονται αξιοπρεπέστατα στον δρόμο.
Όπως έχω ξαναπεί, δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο, ούτε όλα τα αυτοκίνητα ταιριάζουν σε όλους. -
Τώρα να πω την αλήθεια, για το 3008 δεν ξέρω, γιατί δεν το οδηγάω του γιού, ειδικά για κοντρίτσες, αλλά το αιρκρος μου, ούτε με στρατιωτικά κυάλια δεν το βλέπει... 120 άλογα και 150 κιλά λιγότερο από το 3008.
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα
120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.
τι λετε ρε γκάις
με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικοκαι το θεμα δεν ειναι οι τελικες
ειναι τα τραβηγματα
που δεν παει μια λεμε
σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.περι 3008 εατ 8 μαζουτ
για κοψτε και λιγο το συγκριτικο γυρο (της πιστας, οχι τον γνωστο). 4, ολογραφως τεσσερα, δευτερολεπτα ταχυτερο το 3008 -
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα
120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!
Στην Ουγγαρία έχει σταθερά ραντάρ. Σε μετράει στο σημείο Α και στο σημέιο Β. Μετά υπολογίζει μέση ταχύτητα και έχεις τις αντίστοιχες ποινές
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2023:
Για τελικές κλπ ουτε για πλάκα
120-130χαω είναι τα όρια. Ο,τιδήποτε παραπάνω ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ & ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ!! Απλά στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος. Για τόλμα να πάς 135χαω στο Βέλγιο, θα χάσεις το δικαίωμα να οδηγείς μερικούς μήνες!
Ας ξεκινησουμε απο τα βασικα να μην καθονται κονιορδοι στην αριστερη με 120 μερικοι και προχωραμε παρακατω.
Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
Ετσι ταξιδευαμε πριν 30 χρονια με τα τοτε αυτοκινητα (καμια επαφη στο θεμα ασφαλειας).
Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως). -
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικοΔΕΝ ισχύει αυτο!! Δεν είναι phev, ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία, πάντα δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ. Απλά αυτά που γράφει δείχνουν ότι δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, τόσο απλά.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικοΔΕΝ ισχύει αυτο!! Δεν είναι phev, ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία, πάντα δίνει το ηλεκτρικό μοτέρ. Απλά αυτά που γράφει δείχνουν ότι δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα της Τογιότα, τόσο απλά.
φυσικη τι βαθμο ειχες?
και στο φεβ δινει παντα στη μπαταρια ο κινητηρας = δυναμη που παει για ρευμα -
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.
-
-
-
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.
τι λετε ρε γκάις
με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικοκαι το θεμα δεν ειναι οι τελικες
ειναι τα τραβηγματα
που δεν παει μια λεμε
σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.περι 3008 εατ 8 μαζουτ
για κοψτε και λιγο το συγκριτικο γυρο (της πιστας, οχι τον γνωστο). 4, ολογραφως τεσσερα, δευτερολεπτα ταχυτερο το 3008Αριστερά C-HR 1.8 Hybrid 1ης γενιάς με τα 122ps και δεξιά 3008 Diesel EAT 130
Επίσης, X2 diesel επανειλημμένως δεν μπορούσαν να με περάσουν με πολλά στον αυτοκινητόδρομο.
-
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
κακως
καλώς. Αφού γράφεις πράγματα που δεν στέκουν και το ξέρεις. Η μπαταρία δεν αδαιάζει ποτέ, άρα πάντα δίνει ρεύμα. Απλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργέι το σύστημα της τογιότα. τα 122 άλογα (ή όσα έχει η κάθε έκδοση) είναι πάντα, αφού οι απώλειες στις οποίες αναφέρεσαι έχουν ήδη αφαιρεθεί.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
κακως
καλώς. Αφού γράφεις πράγματα που δεν στέκουν και το ξέρεις. Η μπαταρία δεν αδαιάζει ποτέ, άρα πάντα δίνει ρεύμα. Απλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργέι το σύστημα της τογιότα. τα 122 άλογα (ή όσα έχει η κάθε έκδοση) είναι πάντα, αφού οι απώλειες στις οποίες αναφέρεσαι έχουν ήδη αφαιρεθεί.
εσυ λανθανεις - δες πως παιζει στα τεχνικα
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.
Γι αυτο στο εξωτερικο σκεφτονται να αλλαξουν τα ορια ταχυτητας που ειναι εδω και ποσα χρονια ιδια.
Τι να ειχες σακαρακα που στα 130 ετρεμε ολοκληρο και ηθελε 2 χλμ να σταματησει και τι να εχεις αυτοκινητο που στα 130 κοιμαται και θελει 50-60 μ (πχ).
Με 10-20 χλμ παραπανω δεν ασχολουνται ουτε στην τροχαια.
Παρανομος εισαι αν δεν κανεις πολλα οταν οδηγεις...οχι αν παραβιασεις το οριο 10-20 χλμ. -
"Unlike plug-in hybrids or electric vehicles (EVs), battery size doesn’t affect performance of a hybrid"
-
Με 200 στην στροφή και με ρωτάνε μαμά;
Όχι δεν είναι μαμά. -
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Είναι γεγονός ότι είχαν επικεντρωθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της οικονομίας και είχαν αφήσει κατά μέρος τις επιδόσεις, εξάλλου ο 1.8 είναι μια εξέλιξη του παλιού 1,5 του prius. Με λίγο μεγαλύτερους ηλεκτροκινητήρες/μπαταρίες μπορούν να έχουν και καλές επιδόσεις. Τα civic/qq που έχουν 180hp mg2 τα πάνε πολύ καλά, αν αναλογικά αντί για τον 1VM που βγάζει τα μισά άλογα (90hp) είχαν έναν διπλάσιας ιπποδύναμης δεν θα συζητούσαμε τώρα για αναιμικές επιδόσεις.
τι λετε ρε γκάις
με τις μπαταριουλες αυτες εχεις μια, αντε δυο επιταχυνσεις με πολλα
μετα απο 500 μετρα εχεις μονο τον ιαπωνα ασθενη θερμικοκαι το θεμα δεν ειναι οι τελικες
ειναι τα τραβηγματα
που δεν παει μια λεμε
σε καθε ορεινη διαδρομουλα, μετα απο λιγα μετρα εισαι μονο με το ψοφιμι του καπω....και οταν ψαχνετε καπου να κρατηθειτε, βρισκετε απο τροχαια και ρανταρ μεχρι καταναλωση
πηρατε ενα μμμ και τιποτε αλλο - δεχτειτε το και πηγαιντε παρακατω. εστω και αργα.Σαν θεωρία αυτο που γράφεις ακούγεται πολύ σωστο, δεν ειναι ομως.
Η απόδοση πράγματι μπορει να πεφτει λιγο οταν η μπαταρια ειναι ξεφορτιστη αλλά δεν πας ποτε μονο με τα άλογα του θερμικού.
Αν ισχυε αυτό δεν θα μπορούσαν 100 άλογα να ανεβάσουν 1.5 τόνο αμάξι σε μια μεγάλη ανήφορα.Σε τετοιες περιπτώσεις το αμαξι ανεβάζει στροφές, ανεβαίνει φυσικά και η κατανάλωση και μουγκρίζει και σαν τρελο, αλλα δεν πας με 100 αλογα.
Επίσης στους 5ης γενιάς κινητήρες η διαχείριση της ενέργειας σε τέτοιες περιπτώσεις εχει βελτιωθεί παρα πολύ.
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:
Τωρα εχεις καινουριο αυτοκινητο και θα ταξιδευεις με 120 η 130?
Δεν ειπαμε σταθερα 180-200 αλλα τα 150 πλεον ειναι ευκολα για τα περισσοτερα αυτοκινητα (οχι κουβαδακια προφανως).Δεν έχει σημασία τι έχεις, αλλά το να είσαι νόμιμος. Όλα τα άλλα ειναι δικαιολογίες. Και Φεράρι να έχεις, ειναι παράνομο να κινείσαι με 150χαω, απλό και τέλος.
Γι αυτο στο εξωτερικο σκεφτονται να αλλαξουν τα ορια ταχυτητας που ειναι εδω και ποσα χρονια ιδια.
Τι να ειχες σακαρακα που στα 130 ετρεμε ολοκληρο και ηθελε 2 χλμ να σταματησει και τι να εχεις αυτοκινητο που στα 130 κοιμαται και θελει 50-60 μ (πχ).
Με 10-20 χλμ παραπανω δεν ασχολουνται ουτε στην τροχαια.
Παρανομος εισαι αν δεν κανεις πολλα οταν οδηγεις...οχι αν παραβιασεις το οριο 10-20 χλμ.Με την ιδία λογική γιατί είναι κονιορδος κάποιος που πάει με 120 στην αριστερή? 10-20 χλμ. διαφορά είναι.
Toyota C-HR 2023