-
@lap said in CarTalk.gr:
Άσε το 0-100
Τα 60 κιλά ροπής με τετρακίνηση σε απλό hatch, τι σου λένε;;;
Δε μου λένε τίποτα μέχρι να το οδηγήσω.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
3.8" για το 0-100 με λιγότερα από 35 χιλιάρικα; Επιδόσεις 911 Turbo για χρήματα Corolla; Βρε τους Κινέζους...
https://cartalk.gr/apo-34-800-mg4-xpower-pou-kanei-0-100-molis-3-8/
Aυτα τα playmobils στριβουν κιολας ή αγοραζεις απευθειας το οικοπεδο?
Γιατι τοση δυναμη μεχρι πριν λιγα χρονια την εβγαζαν κατασκευαστες με σοβαρη τεχνογνωσια για να μπορει να αποδιδεται και στο δρομο και με ασφαλεια αλλα κι αισθηση αντιστοιχη της φοβερης αυτης ισχυος και πλεον βλεπω τον καθε τυχαρπαστο Κινεζο να δινει τρελους αριθμους ελεω ηλεκτροκινησης.
Σε καμια πιστα μπηκαν ολα αυτα να δουμε πως συμπεριφερονται ή απλα μοιραζουν αριθμους δεξια κι αριστερα με επιταχυνσεις και ροπες ? -
This post is deleted! -
@driver-m said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
3.8" για το 0-100 με λιγότερα από 35 χιλιάρικα; Επιδόσεις 911 Turbo για χρήματα Corolla; Βρε τους Κινέζους...
https://cartalk.gr/apo-34-800-mg4-xpower-pou-kanei-0-100-molis-3-8/
Aυτα τα playmobils στριβουν κιολας ή αγοραζεις απευθειας το οικοπεδο?
Γιατι τοση δυναμη μεχρι πριν λιγα χρονια την εβγαζαν κατασκευαστες με σοβαρη τεχνογνωσια για να μπορει να αποδιδεται και στο δρομο και με ασφαλεια αλλα κι αισθηση αντιστοιχη της φοβερης αυτης ισχυος και πλεον βλεπω τον καθε τυχαρπαστο Κινεζο να δινει τρελους αριθμους ελεω ηλεκτροκινησης.
Σε καμια πιστα μπηκαν ολα αυτα να δουμε πως συμπεριφερονται ή απλα μοιραζουν αριθμους δεξια κι αριστερα με επιταχυνσεις και ροπες ?Ναι λένε πάει καλά. Γενικα με τα ev πρέπει να ξεχάσουμε ότι ξέραμε. Πρέπει να κάτσουμε ξανά στα θρανία στο μάθημα της φυσικής. Το κέντρο βάρους τους είναι πάρα πολύ πιο χαμηλά από ότι στα θερμικά με αποτέλεσμα η συμπεριφορά τους να μας ξενίζει ευχάριστα. Παλαιότερα που το κέντρο βάρους στα θερμικά ήταν υψηλότερα έπρεπε και το ίδιο το αυτοκίνητο να είναι και μικρότερης μάζας για να εξαχθεί ένα θετικό γινόμενο παραγόντων προς τέρψη του οδηγού.
Πλέον είναι πιθανό ένα ev suv που είναι ψηλό ως όχημα να διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά από ένα μέσου ύψους θερμικό λόγω του ότι το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του είναι αισθητά πιο χαμηλά από ότι στο θερμικό!!!
Σκέψου τώρα ένα χαμηλό ev... Μιλάμε πως το κέντρο μάζας/βάρους είναι σε επίπεδο formula 3
-
Θες να πουλάς καλά στην Ελλάδα; Στόχευσε στα leasing.
https://cartalk.gr/kainourio-opel-corsa-proto-poliseis-overall-stin-ellada/
-
ΔΟΚΙΜΗ
Dacia Sandero Stepway 1.0 LPG
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, κίνηση με 5-6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα κι αξιοπρεπείς χώροι. Το Dacia Sandero γαζώνει σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά κι υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό. -
Επιτέλους!!!
-
@lap said in CarTalk.gr:
Άσε το 0-100
Τα 60 κιλά ροπής με τετρακίνηση σε απλό hatch, τι σου λένε;;;
Τα αγγλικά τεστ πάντως λένε ότι είναι μόνο για ευθείες.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Dacia Sandero Stepway 1.0 LPG
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, κίνηση με 5-6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα κι αξιοπρεπείς χώροι. Το Dacia Sandero γαζώνει σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά κι υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό.@dimsabas αναφέρει σε ένα σημείο πως δεν έχει Adas. Έχει!! Αλλά όχι όλην την σουίτα. Δηλαδή αυτόνομο φρενάρισμα έχει!!!
Κατά τα άλλα από τα καλύτερα σου άρθρα.
Πολύ καλό
-
Ναι ρε κούκλε, το έχω υπόψη μου. Το αναφέρω αυτό που λες.
Γράφω "Απουσιάζουν τα συστήματα ADAS και τα περισσότερα από αυτά δεν μπορείς να τα προσθέσεις ως έξτρα. Ας πούμε το Adaptive Cruise Control ή τη διατήρηση λωρίδας."Από εσένα είχα πρωτοδιαβάσει ότι έχει κάποια ADAS, αλλά όχι όλα. Είσαι πηγή γνώσης. Ίσως έπρεπε να το γράψω πιο ξεκάθαρα. Κάτσε, μπαίνω να το αλλάξω.
-
Αυτήν την φράση εννοώ.
"Την ίδια στιγμή, δε θα αποσοβήσει το τρακάρισμα, αφού λείπουν τα συστήματα ADAS που βρίσκεις στα υπόλοιπα μοντέρνα μοντέλα."
Μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι δεν έχει κανένα, ενώ όντως έχει αυτόνομο φρενάρισμα αλλά όχι τα υπόλοιπα οπως lane assist, αναγνωριση πεζών, δικύκλων κτλ.
Πάντως λειτουργούν και τη νύχτα από όσο γνωρίζω!
Ενώ το 70% στο n cap που αναφέρεις είναι όντως μέτριο, κακα τα ψέματα, αλλά τόσο έχει και το mokka!!!!
-
Ναι, θέλει κι αυτή η φράση αλλαγή γιατί όντως μπορεί να νομίζει κάποιος ότι λείπουν όλα. Θα σε προσλάβω για διορθωτή.
-
@super-t said in CarTalk.gr:
@tsimisde said in CarTalk.gr:
...
Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, με 1000 κυβικά να βγάζει 100 και 125 ίππους ένα αμάξι, ειδικά τρικυλινδρο, όσο να πεις, με απλά μαθηματικά να το δούμε, είναι ένα πιεσμένο μοτέρ, μετά από χρόνια βεβαια κάτι αντίστοιχο έκαναν και άλλοι κατασκευαστές συνεπώς, ίσως τελικά είναι μια βιώσιμη λύση, αν ήταν προβληματική, πιστεύω θα την εγκατέλειπαν και πάλι όμως, δεν έχουν περάσει και πάρα πολλά χρόνια απο τότε που εμφανίστηκε η συγκεκριμένη τεχνολογία. Βέβαια, σε αυτό η Fiat το είχε τερματίσει με τον 2κύλινδρο Twinair τότε, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα το μοτέρ η τι έχει ακουστεί αλλά, έχω την εντύπωση ότι εξαφανίστηκε νύχτα από το προσκήνιο....Πόσο πιο πιεσμένο είναι το 1000αρι 125άλογα σε σχέση με ένα δίλιτρο 250 άλογα;
Εξαρτάται. Ένα 3κύλινδρο χιλιαρι πρεσαρισμένο, πιστεύω ότι είναι κάπως πιο ευκαταφρόνητο από ένα δίλιτρο τρικυλινδρο σύνολο, δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, σίγουρα η εικόνα που έχω κατά νου είναι ότι από τα 2000 κυβικά και πάνω, σίγουρα μιλάμε για τετρακύλινδρο, ενδεχομένως και κάτι με περισσότερους κυλίνδρους (πχ 5κύλινδρος στα 2500 κυβικά της BMW)
-
@tsimisde said in CarTalk.gr:
(πχ 5κύλινδρος στα 2500 κυβικά της BMW)
Δεν υπαρχει τετοιος
Ουτε 3κυλινδρος στα 2,000 cc -
This post is deleted! -
@super-t said in CarTalk.gr:
@tsimisde said in CarTalk.gr:
...
...
Εξαρτάται. Ένα 3κύλινδρο χιλιαρι πρεσαρισμένο, πιστεύω ότι είναι κάπως πιο ευκαταφρόνητο από ένα δίλιτρο τρικυλινδρο σύνολο, δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, σίγουρα η εικόνα που έχω κατά νου είναι ότι από τα 2000 κυβικά και πάνω, σίγουρα μιλάμε για τετρακύλινδρο, ενδεχομένως και κάτι με περισσότερους κυλίνδρους (πχ 5κύλινδρος στα 2500 κυβικά της BMW)Άλλο σκεφτόμουν, έχεις τον turbo 3κύλινδρο 1000αρι, 125 άλογα/170 Nm και έχεις και τον turbo 4κύλινδρο 2λίτρο, 250 άλογα/340 Nm. Είναι ο 1000άρις πιο πιεσμένος δηλαδή;
@alexandros-k Δίκιο έχεις, είχα την εντύπωση ότι ήταν 5κύλινδρο το συγκεκριμένο, λάθος μου, ζητώ συγγνώμη
@super-t Με απλά μαθηματικά, τα νούμερα δείχνουν ότι μιλάμε για την διπλάσια ισχύ σε όλα σχεδόν, έτσι όπως το θέτεις, είναι αντίστοιχα πιεσμένοι, διαφέρουν κατά έναν κύλινδρο όμως. Πρακτικά, δεν φαίνεται για μεγάλη διαφορά, κατά τη γνώμη μου όμως, μπορεί να ακουστεί λίγο κλισέ η απάντηση αλλά, πιστεύω ότι στο 4κύλινδρο, μοιράζεται ισόποσα η ισχύς, πιο αρμονικά να το θέσω καλύτερα, είναι διαφορετικό το φορτίο της ισχύος να το επωμίζονται 3 κύλινδροι και διαφορετικό να το επωμίζονται. Έχουν άξονες εξισορρόπησης τα 3κύλινδρα, σαφώς και έχουν μελετηθεί σχετικά όμως, πιστεύω ότι και αριθμητικά να το δούμε, ένα 4κύλινδρο είναι πιο ισορροπημένο.
-
@alexandros-k said in CarTalk.gr:
@tsimisde said in CarTalk.gr:
(πχ 5κύλινδρος στα 2500 κυβικά της BMW)
Δεν υπαρχει τετοιος
Ουτε 3κυλινδρος στα 2,000 ccΚαι Koenigsegg τι βγάζει;
Μπρίκια;
-
@super-t said in CarTalk.gr:
@tsimisde said in CarTalk.gr:
...
...
Εξαρτάται. Ένα 3κύλινδρο χιλιαρι πρεσαρισμένο, πιστεύω ότι είναι κάπως πιο ευκαταφρόνητο από ένα δίλιτρο τρικυλινδρο σύνολο, δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, σίγουρα η εικόνα που έχω κατά νου είναι ότι από τα 2000 κυβικά και πάνω, σίγουρα μιλάμε για τετρακύλινδρο, ενδεχομένως και κάτι με περισσότερους κυλίνδρους (πχ 5κύλινδρος στα 2500 κυβικά της BMW)Άλλο σκεφτόμουν, έχεις τον turbo 3κύλινδρο 1000αρι, 125 άλογα/170 Nm και έχεις και τον turbo 4κύλινδρο 2λίτρο, 250 άλογα/340 Nm. Είναι ο 1000άρις πιο πιεσμένος δηλαδή;
Aλλες οι ανοχες ενος 4κυλινδρου διλιτρου, αλλες ενος 3κυλινδρου 1000αριου. Προφανως και το 1000αρι ειναι πολυ πιο πιεσμενο.
Επισης ενας ατμοσφαιρικος 1000αρης 3κυλινδρος βγαζει καμια 65αρια αλογα στο τσακιρ κεφι. Ενας διλιτρος τετρακυλινδρος βγαζει ανετα 150 που ειναι περισσοτερο απ'τα διπλα ενω αντεχει και πολυ περισσοτερα χιλιομετρα (παντα αν δεν υπαρχουν κατασκευαστικα λαθη). Επισης ενας καλος 3λιτρος 6κυλινδρος βγαζει πανω απο 250 αλογα που ειναι περισσοτερο απ'το 300% του χιλιαρη και το 50% του διλιτρου.
Οποτε ναι, οσο μεγαλυτερος ο κινητηρας μπορει να αποδωσει αναλογικα περισσοτερη δυναμη με μεγαλυτερη αξιοπιστια. -
This post is deleted! -
Αργό, βασανιστικό αλλά απολαυστικό στριπτίζ για το νέο Renault 5.
https://cartalk.gr/renault-5-e-tech-electric-apokalyptetai-prin-lansarisma/
CarTalk.gr