Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 283
    • 284
    • 285
    • 286
    • 287
    • 402
    • 403
    • 285 / 403
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8058
    248475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Εξαρτάται τα κριτήρια που θέτεις. Αν θέτεις την ηχομόνωση ταξιδιού όχι δεν θανβγε πρώτο το swift. Εάν θέτεις την σπορτίφ, αλά παλιό gti οδηγικη αίσθηση, την αίσθηση Καρτ κτλ τότε ναι θα βγει. Είναι αυτοκίνητο αλήτης το swift sport

      Γενικά για να το έχεις σε μια λίστα. Όλα τα fiesta st line χάνουν σε σπορτίφ αίσθηση από το swift sport, αλλά φυσικά είναι πιο αθόρυβα σε ταξίδι, θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο κτλ κτλ.

      Μετά πιο πάνω το swift sport χάνει από το st ( το αυθεντικό). Εκεί το ford είναι όντως σε άλλη κλάση, ημι αγωνιστική έκδοση αλλά και αυτό σε αυτές τις εκδόσεις είναι κουραστικό σε ταξίδια.

      Αν και σε πολλά συγκριτικά τεστς του εξωτερικού έλεγαν πως ενώ στα χαρτιά και στα χρονόμετρα είναι πιο γρήγορο και καλο το st, αυτοί κατέληγαν ως δοκιμαστές να θέλουν να πάνε σε στροφιλικια με το sport διότι τους θύμιζε κάτι από σαξοραλλα.

      Βέβαια βλέπεις πως στην σύγκριση έχουμε ανέβει κάποια σκαλιά από το απλό ατμοσφαιρικό swift.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Πρέπει όντως να οδηγήσεις το sport.

        Ένα ωραίο βίντεο με κόντρες σε κλειστές στροφές με το gt 86

        0,6" πιο αργό το swift. Οκ!!! Αλλά γενικά βλέπεις το εύρος που κινείται ως αυτοκίνητο.

        Youtube Video

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @lap last edited by

          @lap said in CarTalk.gr:

          Εξαρτάται τα κριτήρια που θέτεις. Αν θέτεις την ηχομόνωση ταξιδιού όχι δεν θανβγε πρώτο το swift. Εάν θέτεις την σπορτίφ, αλά παλιό gti οδηγικη αίσθηση, την αίσθηση Καρτ κτλ τότε ναι θα βγει. Είναι αυτοκίνητο αλήτης το swift sport

          Γενικά για να το έχεις σε μια λίστα. Όλα τα fiesta st line χάνουν σε σπορτίφ αίσθηση από το swift sport, αλλά φυσικά είναι πιο αθόρυβα σε ταξίδι, θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο κτλ κτλ.

          Μετά πιο πάνω το swift sport χάνει από το st ( το αυθεντικό). Εκεί το ford είναι όντως σε άλλη κλάση, ημι αγωνιστική έκδοση αλλά και αυτό σε αυτές τις εκδόσεις είναι κουραστικό σε ταξίδια.

          Αν και σε πολλά συγκριτικά τεστς του εξωτερικού έλεγαν πως ενώ στα χαρτιά και στα χρονόμετρα είναι πιο γρήγορο και καλο το st, αυτοί κατέληγαν ως δοκιμαστές να θέλουν να πάνε σε στροφιλικια με το sport διότι τους θύμιζε κάτι από σαξοραλλα.

          Βέβαια βλέπεις πως στην σύγκριση έχουμε ανέβει κάποια σκαλιά από το απλό ατμοσφαιρικό swift.

          Αμφιβαλω πολύ ΟΜΩΣ δεν μπορω να απαντήσω εφοσον δεν το οδηγήσω πρώτα. Οταν θα γίνει αυτό θα γράψω. Βεβαια δεν θα υπάρχει Fiesta πια (ο βασιλιάς πέθανε) οπότε είναι άκυρο έτσι και αλλιώς

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Σιγα τον βασιλιά!!!!! Πφφφφ

            Έτσι διάβαζα μέχρι που το οδήγησα, καλό είναι δεν λέω, άλλα ως εκεί.

            😝

            Γενικά άλλο ford με τα άπειρα κεφάλαια για marketing και προώθηση και άλλο suzuki.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis last edited by

              2e5bcd4e-b477-42fc-b409-3ccf3146fea8-image.png

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                driver-m last edited by

                To fiesta ειναι τρομερα υπερτιμημενο απ'την προηγουμενη κιολας γενια του. Εκεινο τουλαχιστον ηταν ενδιαφερον εμφανισιακα (το τελευταιο ενα βαρετι χάλι) αλλα μεσα ηταν ποιοτικα για γελια, το τελευταιο ειναι πολυ βελτιωμενο. Καλο οδηγικα αλλα ο τρικυλινδρος ecoboost ειναι ισως ο πιο κακοσχεδιασμενος κινητηρας της κατηγοριας (τουλαχιστον ετσι λενε οι γνωστες) ενω και η τιμολογηση του ειναι αστεια. Αναμεσα στο swift κι αυτο ευκολα θα προτιμουσα το πρωτο κι ας μη συμπαθω τους Ιαπωνες. Επισης κι απο αξιοπιστια μια μετριοτητα ειναι η ford κι ας μην εχει τοσο κακο ονομα οσο αλλοι (renault, opel κλπ) ενω και τα ανταλλακτικα της πολυ ακριβα. Απ'τις τελευταιες εταιρειες που θα αγοραζα αυτοκινητο της.

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by lap

                  Εγώ θα αγόραζα. Έχεις ένα λάθος για τον ecoboost λένε καλά λόγια για την αξιοπιστία του, αντιθέτως για το αυτόματο κιβώτιο του έχουν γράψει ποιήματα και άριες μίσους διάφοροι πολιτισμοί ανά τον πλανήτη

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    driver-m @lap last edited by driver-m

                    @lap said in CarTalk.gr:

                    Εγώ θα αγόραζα. Έχεις ένα λάθος για τον ecoboost λένε καλά λόγια για την αξιοπιστία του, αντιθέτως για το αυτόματο κιβώτιο του έχουν γράψει ποιήματα και άριες μίσους διάφοροι πολιτισμοί ανά τον πλανήτη

                    Δεν εχω λαθος, πολλοι μηχανικοι μεχρι και στο youtube αναφερουν λανθασμενη αρχιτεκτονικη που θα οδηγησει αργα ή γρηγορα σε σοβαρα προβληματα. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα βλεποντας τα χαλια της στο focus rs που υποτιθεται ηταν και ειδικο μοντελο κι επιδειξη τεχνολογιας (το πιο γρηγορο μπροστοκινητο παραγωγης) ε πραγματικα δεν την παιρνω και στα σοβαρα σαν εταιρεια. Ακομα και γνωστοι μου με διαφορα ford (1400αρι fiesta περασμενης γενιας, c max 1800αρι κλπ) πρεπει να'χουν πληρωσει σε βλαβες μηχανικες κανα 3χιλιαρο για πλακα. Αυτος με το c max αλλαξε μεχρι και μηχανη και παλι προβληματα εχει.
                    Γενικα απ'τις πιο υπερτιμημενες κι αδιαφορες κατ'εμε μαρκες η ford με διαφορα. Μονο opel (πριν μπει στο stellantis), renault και group vag (ιδιως vw) βαζω παρακατω σαν τα απολυτα ρημαδια (απο καθημερινες μαρκες), τιποτ'αλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      https://www.autoagora.gr/news/data/used/Perase-to-test-twn-100-000xlm-o-EcoBoost-ths-Ford_183625.asp

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        driver-m @lap last edited by

                        @lap said in CarTalk.gr:

                        https://www.autoagora.gr/news/data/used/Perase-to-test-twn-100-000xlm-o-EcoBoost-ths-Ford_183625.asp

                        Ξερεις πολλα αυτοκινητα που ο κινητηρας τους δεν ξεπερνα τις 100.000 χλμ? Εγω δεν ξερω κανενα. Σιγα το επιτευγμα που θα το παρουμε κι ως εχεγγυο αξιοπιστιας.

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Όχι ξέρω πολλά που χαλάνε πριν τα 100.000
                          Πρώτο και καλύτερο το peugeot 207 με τον κινητήρα prince

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            driver-m @lap last edited by

                            @lap said in CarTalk.gr:

                            Όχι ξέρω πολλά που χαλάνε πριν τα 100.000
                            Πρώτο και καλύτερο το peugeot 207 με τον κινητήρα prince

                            Ουτε αυτο χαλαει με την εννοια οτι δε λειτουργει, λαδια καιει. Και παλι, για πες μου αλλους 3-4 κινητηρες που δε βγαζουν τα 100.000 χλμ μπροστα στους εκατονταδες που υπαρχουν στη αγορα.
                            Πραγματικα τα 100.000 χλμ ειναι αστειο νουμερο για να το θεωρουμε ως σοβαρη ενδειξη αξιοπιστιας. Απο 200.000 και πανω αποκτα καποιο νοημα που και παλι πολυ λιγα ειναι.
                            Εγω παντως τον μονο κινητηρα που ξερω να εσπασε στα ουτε 120.000 χλμ εναν 1800αρι duratec, παλι ford, ξερω. Κανενα αλλο.
                            Αλλα μιας κι εχει δημιουργηθει και τοπικ αξιοπιστιας μολις χτες, ο,τι θες συνεχιζουμε εκει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @driver-m last edited by cirus

                              @driver-m said in CarTalk.gr:

                              To fiesta ειναι τρομερα υπερτιμημενο απ'την προηγουμενη κιολας γενια του. Εκεινο τουλαχιστον ηταν ενδιαφερον εμφανισιακα (το τελευταιο ενα βαρετι χάλι) αλλα μεσα ηταν ποιοτικα για γελια, το τελευταιο ειναι πολυ βελτιωμενο. Καλο οδηγικα αλλα ο τρικυλινδρος ecoboost ειναι ισως ο πιο κακοσχεδιασμενος κινητηρας της κατηγοριας (τουλαχιστον ετσι λενε οι γνωστες) ενω και η τιμολογηση του ειναι αστεια. Αναμεσα στο swift κι αυτο ευκολα θα προτιμουσα το πρωτο κι ας μη συμπαθω τους Ιαπωνες. Επισης κι απο αξιοπιστια μια μετριοτητα ειναι η ford κι ας μην εχει τοσο κακο ονομα οσο αλλοι (renault, opel κλπ) ενω και τα ανταλλακτικα της πολυ ακριβα. Απ'τις τελευταιες εταιρειες που θα αγοραζα αυτοκινητο της.

                              το υπερτιμημενο είναι γνώμη σου οπότε σεβαστό

                              Οι γνωστες που λες είναι ασχετοι μιλώντας για εναν πολυβραβευμένο κινητήρα και λέγοντας τον κακοσχεδιασμένο.

                              Η τιμολόγηση παλι είναι γνώμη σου οποτε πάλι σεβαστό

                              Μετριοτητα είναι η Ford από άποψη αξιοπιστίας, συμφωνω. Στον μέσο όρο τιποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο

                              Μην αγοράσεις, ετσι και αλλιως σε λίγο θερμικό και να θες δεν θα μπορούσες να πάρεις θα τα καταργήσει όλα.

                              Για τα ηλεκτρικά της άποψη δεν έχω

                              Για αξιοπιστία μιλάμε για Ιαπωνα και Κορεατη. H ford κερδιζει σε οδηγική συμπεριφορά, οδηγηση οχι σε αξιοπιστία. Ποτε δεν ηταν τοπ σε αυτό

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @driver-m last edited by cirus

                                @driver-m said in CarTalk.gr:

                                @lap said in CarTalk.gr:

                                https://www.autoagora.gr/news/data/used/Perase-to-test-twn-100-000xlm-o-EcoBoost-ths-Ford_183625.asp

                                Ξερεις πολλα αυτοκινητα που ο κινητηρας τους δεν ξεπερνα τις 100.000 χλμ? Εγω δεν ξερω κανενα. Σιγα το επιτευγμα που θα το παρουμε κι ως εχεγγυο αξιοπιστιας.

                                δεν είναι επιτευγμα τα 100000 σιγουρα

                                εγω εχω εγγυηση μέχρι τα 160000χλμ για τον ecoboost ή 8 χρόνια ότι έρθει πρώτο. Το τελευταιο που με αγχωνει είναι η αξιοπιστία του κινητήρα. Το ίδιο και την Ford για να δίνει τόσο εγγυηση

                                Επίσης απειροι ecoboost σε fiesta που έχουν περάσει τα 200000χλμ και δεν έχουν προβλήματα

                                ο ecoboost είχε ΟΝΤΩΣ καποια προβλήματα στην αρχή τα οποία λύθηκαν στα πρώτα χρόνια παραγωγής του

                                Cirus the virus

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @cirus last edited by

                                  Για τον φίλο μου τον Λάπη, να κάνει κεφάλι!

                                  Youtube Video

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Τα σάρωσε όλα το νέο Volkswagen Amarok.

                                    https://cartalk.gr/pick-up-tis-chronias-chat-trik-gia-neo-volkswagen-amarok/

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsimisde last edited by

                                      Μιας και αναφέρατε τη Ford, θυμάμαι με ένα Escort που είχε ο θείος μου παλιά, είχε διάφορα θεματάκια, ηλεκτρολογικής φύσεως κυρίως, που τον έκαναν να πει ποτέ ξανά Ford. Παρόλα αυτά, πριν από λίγα χρόνια, του έδωσαν από τη δουλειά ένα Ford Focus II, του πέρασε και υγραέριο και για να είμαι ειλικρινής, δεν έχει παραπονεθεί για προβλήματα και του έβαλε υγραέριο επειδή λόγω δουλειάς, κάνει απίστευτα χιλιόμετρα κάθε μέρα συνεπώς, αν με αυτή τη χρήση δεν εμφανίζει προβλήματα, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, βεβαια, είναι ένα αμάξι περίπου 20 χρονών, πολλά έχουν αλλάξει έκτοτε συνεπώς, για τα Ford, μπορεί να έχει αλλάξει η κατάσταση, η αλήθεια είναι ότι για τους 3κύλινδρους Ecoboost κινητήρες, είναι αμφιλεγόμενη η εικόνα μου, άλλοι τους αποθεώνουν λέγοντας ότι το είναι σκυλιά, άλλοι πάλι λένε ότι είναι χαλί μαύρο, βέβαια, δεν αποκλείω τίποτα, είναι μια σχετικά καινούρια τεχνολογία, δεν έχει δοκιμαστεί αρκετά για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

                                      Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια, με 1000 κυβικά να βγάζει 100 και 125 ίππους ένα αμάξι, ειδικά τρικυλινδρο, όσο να πεις, με απλά μαθηματικά να το δούμε, είναι ένα πιεσμένο μοτέρ, μετά από χρόνια βεβαια κάτι αντίστοιχο έκαναν και άλλοι κατασκευαστές συνεπώς, ίσως τελικά είναι μια βιώσιμη λύση, αν ήταν προβληματική, πιστεύω θα την εγκατέλειπαν και πάλι όμως, δεν έχουν περάσει και πάρα πολλά χρόνια απο τότε που εμφανίστηκε η συγκεκριμένη τεχνολογία. Βέβαια, σε αυτό η Fiat το είχε τερματίσει με τον 2κύλινδρο Twinair τότε, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα το μοτέρ η τι έχει ακουστεί αλλά, έχω την εντύπωση ότι εξαφανίστηκε νύχτα από το προσκήνιο....

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by dimsabas

                                        3.8" για το 0-100 με λιγότερα από 35 χιλιάρικα; Επιδόσεις 911 Turbo για χρήματα Corolla; Βρε τους Κινέζους...

                                        https://cartalk.gr/apo-34-800-mg4-xpower-pou-kanei-0-100-molis-3-8/

                                        https://cartalk.gr/

                                        D georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Άσε το 0-100

                                          Τα 60 κιλά ροπής με τετρακίνηση σε απλό hatch, τι σου λένε;;;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          D realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by diego1960

                                            *️ 35Κ με την κρατική στρέβλωση.

                                            Και μπορεί μετά από αυτό να είναι φτηνό, αλλά δεν ξέρω και πολλούς που θα έχουν όνειρο ζωής αυτό το τάμπλετ αντί μιας 911 Turbo οπότε οι "επιδόσεις" λένε ένα μικρό κομμάτι της ιστορίας, cherry picking για να έχει ένα ατού το τάμπλετ.

                                            Αν κάποιος είναι ανάμεσα σε αυτό και την Κορόλα βέβαια, έχω να προτείνω ψυχολόγους με ειδίκευση στην κατάθλιψη. Ενα πρόβλημα που δυστυχώς μαστίζει την κοινωνία στη σύγχρονη εποχή. Αν και ίσως ούτε αυτοί μπορούν να βγάλουν τον άνθρωπο από αυτό το ψυχολογικό τέλμα.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 285 / 403
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr