Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 134
    • 135
    • 111 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2698
    98082
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @giannis_mar last edited by

      @giannis_mar said in VW T-Roc:

      Μπορεί κάποιος να εξηγήσει την λειτουργία του keyless access αν το έχει στο T-roc του?Έχεις το κλειδί στην τσέπη και ανοίγει το αυτοκίνητο πχ?Και το βάζεις και μπροστά προφανώς.? Και από ποιά απόσταση καταλαβαίνει το κλειδί οχ για να ανοίξει την πόρτα?

      πρεπει να εισαι αρκετα κοντα στις πορτες. Πρακτικα, το εχεις το κλειδι στην τσεπη και πας και ανοιγεις την πορτα. Εχει 3 ζωνες που πιανουν οι αισθητηρες, κοντα στις πορτες οδηγου, συνοδηγου και, αν εχεις ηλεκτρικα ανοιγομενο πορτμπαγαζ, κοντα σε αυτο

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis_mar @dettol last edited by

        @dettol said in VW T-Roc:

        @giannis_mar said in VW T-Roc:

        Μπορεί κάποιος να εξηγήσει την λειτουργία του keyless access αν το έχει στο T-roc του?Έχεις το κλειδί στην τσέπη και ανοίγει το αυτοκίνητο πχ?Και το βάζεις και μπροστά προφανώς.? Και από ποιά απόσταση καταλαβαίνει το κλειδί οχ για να ανοίξει την πόρτα?

        πρεπει να εισαι αρκετα κοντα στις πορτες. Πρακτικα, το εχεις το κλειδι στην τσεπη και πας και ανοιγεις την πορτα. Εχει 3 ζωνες που πιανουν οι αισθητηρες, κοντα στις πορτες οδηγου, συνοδηγου και, αν εχεις ηλεκτρικα ανοιγομενο πορτμπαγαζ, κοντα σε αυτο

        Και το ιδιο και στο να βαλεις μπρος φανταζομαι?Απλα έχεις το κλειδί στην τσέπη?

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anergos13 last edited by

          Με τα τοσα αυτοκινητα που κλέβουν καθημερινά η πιο safe επιλογή πάντως είναι το κλασσικό κλειδακι

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Γιατί είναι πιο safe?
            Δεν υπάρχει κωδικός «στον αέρα» να υποκλαπεί;

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @giannis_mar last edited by

              @giannis_mar said in VW T-Roc:

              @dettol said in VW T-Roc:

              @giannis_mar said in VW T-Roc:

              Μπορεί κάποιος να εξηγήσει την λειτουργία του keyless access αν το έχει στο T-roc του?Έχεις το κλειδί στην τσέπη και ανοίγει το αυτοκίνητο πχ?Και το βάζεις και μπροστά προφανώς.? Και από ποιά απόσταση καταλαβαίνει το κλειδί οχ για να ανοίξει την πόρτα?

              πρεπει να εισαι αρκετα κοντα στις πορτες. Πρακτικα, το εχεις το κλειδι στην τσεπη και πας και ανοιγεις την πορτα. Εχει 3 ζωνες που πιανουν οι αισθητηρες, κοντα στις πορτες οδηγου, συνοδηγου και, αν εχεις ηλεκτρικα ανοιγομενο πορτμπαγαζ, κοντα σε αυτο

              Και το ιδιο και στο να βαλεις μπρος φανταζομαι?Απλα έχεις το κλειδί στην τσέπη?

              ακριβως. Γενικα ειναι ενα extra το οποιο αν το χρησιμοποιησεις, δεν μπορεις να φανταστεις πως εκανες τοσο χρονο χωρις αυτο (σε οποιοδηποτε αμαξι). Υποθετω οτι στηνεις τωρα νεα παραγγελια και σκεφτεσαι αν θα το βαλεις ή οχι. Προσωπικα πιστευω οτι αξιζει τα χρηματα του.

              Αυτα που ακους για το θεμα ασφαλειας (που καποιος το ανεφερε και εδω) ειναι οντως υπαρκτος κινδυνος, αλλα μαθε πρωτα ομως πως κανουν την δουλεια.
              Με καποια συσκευη ανιχνευουν και βρισκουν το σημα που εκπεμπει το κλειδι και αναμεταδιδουν αυτον τον κωδικο ωστο το αυτοκινητο να νομισει οτι βρισκεται κοντα του το κλειδι και αρα ο νομιμος κατοχος. Ετσι το κλεβουν κυριοι, σαν να ειχαν το κλειδι.
              Η πραγματικοτητα ομως ειναι οτι το κλειδι δεν εχει τοσο μεγαλη εμβελεια, ωστε πχ αν εισαι στον τριτο οροφο και το αμαξι ειναι απο κατω, να δουλεψει αυτο.
              Τα συμβαντα που εχουν παρατηρηθει ειναι απο χωρες πχ αγγλια οπου ειναι μικρα επιπεδα σπιτι και το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο στο driveway τους.

              Οταν το ειχα ψαξει, ειχα διαβασει οτι καποιες εταιρειες, για να αντιμετωπισουν αυτο το θεμα, ειχαν βαλει αισθητηρα κινησης μεσα στο κλειδι και οταν ανιχνευαν οτι το κλειδι ειναι ακινητο (πχ ακουμπησμενο σε ενα τραπεζακι οταν πας σπιτι) απενεργοποιει τον πομπο του. Θυμαμαι οτι η seat το εκανε, αλλα δεν ξερω αν το εχει βαλει και η vw. Μια αλλη λυση, αν θες να μηδενισεις τον κινδυνο ειναι να αγορασεις καποιες ειδικες θηκες, οπου μπλοκαρουν την ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολια. Ειχα αγορασει θυμαμαι απο αμαζον και το ειχα χρησιμοποιησει για ενα διαστημα, αλλα μετα σταματησα να ασχολουμαι 🙂

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap @dettol last edited by

                @dettol said in VW T-Roc:

                αλλα μετα σταματησα να ασχολουμαι

                Επειδή σου έκλεψαν το αυτοκίνητο;;;;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @lap last edited by

                  @lap said in VW T-Roc:

                  @dettol said in VW T-Roc:

                  αλλα μετα σταματησα να ασχολουμαι

                  Επειδή σου έκλεψαν το αυτοκίνητο;;;;

                  οχι, απλα βαρεθηκα τη διαδικασια

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    @dettol said in VW T-Roc:

                    @lap said in VW T-Roc:

                    @dettol said in VW T-Roc:

                    αλλα μετα σταματησα να ασχολουμαι

                    Επειδή σου έκλεψαν το αυτοκίνητο;;;;

                    οχι, απλα βαρεθηκα τη διαδικασια

                    Πλάκα κάνεις έτσι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @andya3 last edited by

                      @andya3 said in VW T-Roc:

                      Κουβέντα να γίνεται. Διάβαζα μόλις σ' ένα Γερμανικό forum διαμάχη για τον 3-κύλινδρο 1.0tsi.

                      Κάποιοι τον αμφισβητούν και δεν πιστεύουν ότι ένα 3-κύλινδρο μοτέρ 1.000cc είναι επαρκές για να κινήσει το T-Roc. Πετάγονται οι κάτοχοι και λένε ότι το μοτέρ είναι μια χαρά. Επαρκέστατο ακόμα και στην autobahn, κάνει ήσυχο ταξίδι και έχει μέση κατανάλωση 6,5lt.

                      Ο πιο φανατικός εναντίον των 3-κύλινδρων, ο Ernst, αντιδρά συνεχώς στα θετικά σχόλια. Δεν πιστεύει τίποτα και λέει σιγά μη μας πείτε ότι είναι και θαύμα επιτάχυνσης.

                      Εντυπωσιακή η παρέμβαση ενός Αυστριακού. Λέει ότι στην Αυστρία το όριο ταχύτητας είναι 130km/h (εννοεί και απαραβίαστο προφανώς 😊) Και δε βρίσκει κανένα λόγο να δώσει περισσότερα λεφτά για πιο γρήγορο αυτοκίνητο, είναι υπερ-επαρκές το 3-κύλινδρο για τις ταχύτητες που κινείται.

                      Τελικά η κουβέντα έκλεισε με τον καθένα να λέει τα δικά του. Το μόνο σημείο που συμφώνησαν, είναι ότι η μακροζωία του 3-κύλινδρου μένει να αποδειχθεί σε βάθος χρόνου. Σα να μιλάγαμε εμείς στην Ελλάδα. Ίδιες αμφιβολίες, ίδια επιχειρήματα, Παντού οι άνθρωποι ίδιοι είναι...😀

                      Αφού αυτός ο ίδιος τρικύλινδρος μπορεί να κινήσει αξιοπρεπώς και εχει αρκετο νεύρο για το βαρύτερο σκαρί του audi q2 χωρίς βεβαια να βαζει και φωτια στην ασφαλτο ή καλές επιταχύνσεις δεν νομίζω ότι τίθεται ζήτημα οτι δεν μπορει να κινησει το troc αξιοπρεπως. και ταξίδι με 140 εκανα με το audi. Εμενα με ξενερωσε σε σχέση με το puma μου αλλά για τους περισσότερους είναι παραπάνω από μια χαρά.

                      και ομολογουμένως και καλή σχετικά κατανάλωση έχει ο κινητήρας αυτός. Και με ταχυτητες 140-150 μπορεις να κινηθεις με ασφάλεια και έχει αρκετη δυναμη χαμηλά και νευρο να ξεκιναει το αμάξωμα. Λίγο στις προσπεράσεις επιταχύνσεις τα χαλάει αλλά απλά θέλει να προσέχεις περισσότερο και να υπολογιζεις προσπέραση σε πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις

                      Για την αξιοπιστία σιγουρα ο χρόνος μπορεί να δείξει μόνο αλλά αυτό ισχύει ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους κινητήρες δεν εχει να κάνει με το αν είναι τρικύλινδρος ή με περισσότερους κιλύνδρους αλλά αν έχει καλό σχεδιασμό να αντέχει στο χρόνο

                      Εχουμε δει και παλιοτερους τετρακίλυνδρους της VAG πόσο άντεχαν στον χρόνο, τι αξιοπιστία είχαν και πόσα λάδια έκαιγαν οποτε μη λέμε χαζομάρες οτι οι τρικύλινδροι είναι χαλια σε αξιοπιστία ενω οι 4κιλυνδροι όλοι είναι αστέρια σε αυτό, ελεος!!!!! Ο χρονος απλα θα δείξει αν ο συγκεκριμένος είναι καλός ή όχι σε αξιοπιστία.

                      Σαν χρήση πάντως τον θεωρω επαρκή και καλό κινητήρα με καλή κατανάλωση. Ουτε τεραστιους κραδασμούς έχει. Ο ήχος του (χροια) είναι βεβαια λιγο χειρότερος από άλλους τρικύλινδρους αλλά τωρα αυτά είναι χαζομαρούλες δεν ενοχλει σε τίποτα και είναι να είχαμε να λέγαμε.

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Ah this??????

                        Last year!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          @andya3

                          Τελείωσε το διάλειμμα για διαφημίσεις, που είσαι;;;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            groover1972 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in VW T-Roc:

                            @v_a said in VW T-Roc:

                            28.300 1.5 έκδοση life, λουκούμι 👍
                            Πείτε μου απλά ότι έχει πίσω τεμπέλη..

                            Στάνταρ. Και με ποτηροθήκες 🙂

                            εδώ το έχει το Scross που είναι 1.4 και ήπιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • diego1960
                              diego1960 last edited by diego1960

                              Ο τρικίλυνδρος μπορεί σε αυτή την περίπτωση να είναι επαρκής αλλα γενικά είναι λύση ανάγκης λόγω απενταρίας που έχουμε ως χώρα. Ο σωστός κινητήρας του Group είναι ο 1.5 που και λίγο καίει, και πολλά παραπάνω άλογα βγάζει. Είναι τόσο καλός που αν θυμάμαι καλά τον έβαζαν και εισαγωγικό στο Kodiaq που είναι πολύ βαρύ, και σε πάρα πολλά μοντέλα Audi, στο Formentor κτλ.

                              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • cirus
                                cirus @diego1960 last edited by cirus

                                @diego1960 said in VW T-Roc:

                                Ο τρικίλυνδρος μπορεί σε αυτή την περίπτωση να είναι επαρκής αλλα γενικά είναι λύση ανάγκης λόγω απενταρίας που έχουμε ως χώρα. Ο σωστός κινητήρας του Group είναι ο 1.5 που και λίγο καίει, και πολλά παραπάνω άλογα βγάζει. Είναι τόσο καλός που αν θυμάμαι καλά τον έβαζαν και εισαγωγικό στο Kodiaq που είναι πολύ βαρύ, και σε πάρα πολλά μοντέλα Audi, στο Formentor κτλ.

                                Σιγουρα ετσι είναι. Ο τετρακίλυνδρος που λες εχει βγει πάρα πολύ καλός

                                Παρολα αυτά και αυτός ο μικρός τρικύλινδρος την κάνει την δουλειά του και μάλιστα πολύ οικονομικα, δεν είναι αναιμικός και χαλια. Απλά δεν μπορεί να συγκριθει με τον καλό τετρακύλινδρο 1,5 οπως σωστά λες. Εκείνος είναι πολύ πιο δυνατός

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • diego1960
                                  diego1960 last edited by

                                  Kοίτα σε ένα τύπου Kamiq δε θα με χάλαγε ο χιλιάρης με βάσει αυτά που διαβάζω, και θα κράταγε και το κόστος πιο χαμηλά. Για πιο πάνω θα ήθελα τον 1.5 προσωπικά για πιο πολύ γκάζι. Για το T-Roc νομίζω θα προτιμούσα τον πιο μεγάλο.

                                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • cirus
                                    cirus @diego1960 last edited by

                                    @diego1960 said in VW T-Roc:

                                    Kοίτα σε ένα τύπου Kamiq δε θα με χάλαγε ο χιλιάρης με βάσει αυτά που διαβάζω, και θα κράταγε και το κόστος πιο χαμηλά. Για πιο πάνω θα ήθελα τον 1.5 προσωπικά για πιο πολύ γκάζι. Για το T-Roc νομίζω θα προτιμούσα τον πιο μεγάλο.

                                    τα αλογα και την δύναμη κανενας δεν μίσησε

                                    Προφανως είναι καλύτερη επιλογή ο 1,5 αν αντέχεις οικονομικα

                                    Νομίζω δεν υπάρχει κανενας να διαφωνεί σε αυτό

                                    Το ζητημα είναι αν δεν αντεχεις οικονομικα, είναι επαρκής ο μικρος χιλιαρης τρικύλυνδρος να κάνεις τα πάντα? και πόλη και ταξίδι και όλα ή δεν αντέχει

                                    η απάντηση μου νομίζω είναι ότι είναι επαρκής και θα τα κάνει όλα με κάποιες παραχωρήσεις σε προσπερασματα μονο σε πολύ ανοιχτα κομμάτια αν είσαι full φορτωμένος. Προφανώς και δεν εχει αρκετη δύναμη για παιχνίδια και συγκινήσεις αλλα την βασική την δουλεια θα την κάνει και είναι και πολύ πιο οικονομικός από τον πολύ καλύτερο 1,5

                                    Cirus the virus

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • diego1960
                                      diego1960 last edited by

                                      Συμφωνώ σε όλα με μια μικρή ένσταση στο θέμα οικονομίας, πρέπει να έιναι πολύ κοντά γιατι ο μεγάλος έχει απενεργοποίηση κιλύνδρων όποτε δε χρειάζεται, και έχω διαβάσει για χαμηλή κατανάλωση.

                                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @diego1960 last edited by

                                        @diego1960 said in VW T-Roc:

                                        Συμφωνώ σε όλα με μια μικρή ένσταση στο θέμα οικονομίας, πρέπει να έιναι πολύ κοντά γιατι ο μεγάλος έχει απενεργοποίηση κιλύνδρων όποτε δε χρειάζεται, και έχω διαβάσει για χαμηλή κατανάλωση.

                                        Δεν νομίζω ότι είναι κοντα ακόμα και με την απενεργοποιηση κιλύνδρου δεν νομίζω ότι μπορεί ο 1,5 να πάει τόσο κάτω. γυρω το 1,5 με 2 λίτρα διαφορά θα έχουν δεν την λες και μιικρή

                                        Χωρις να σημαινει αυτό ότι ο 1,5 είναι βενζινοβόρος

                                        μπορεί να κάνω και λάθος

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @cirus last edited by

                                          @cirus said in VW T-Roc:

                                          Προφανως είναι καλύτερη επιλογή ο 1,5 αν αντέχεις οικονομικα

                                          Νομίζω δεν υπάρχει κανενας να διαφωνεί σε αυτό

                                          Το ζητημα είναι αν δεν αντεχεις οικονομικα, είναι επαρκής ο μικρος χιλιαρης τρικύλυνδρος να κάνεις τα πάντα? και πόλη και ταξίδι και όλα ή δεν αντέχει

                                          Δεν πιστεύω ότι τα €1.000 διαφορά που έχουν τα 2 μοτέρ (στο Τροκ) είναι σημαντική διαφορά για να μην αντέχει κάποιος. Δηλαδή εαν έχει να δώσει €27.000 για το 1.000αρι, εεε θα έχει και €28.000 γι α το 1.500. Είναι τόσο χαοτική η διαφορά υπέρ του 1.500, που το 1.000αρι χάνει από τα αποδυτήρια!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by

                                            Kαι όμως!

                                            Άρθρο του drive δίνει 7.3lt/100km στο 1.0 Kamiq με 116 άλογα.

                                            Δίνει μόνο 7.9lt/100km στο Kamiq με τον 1.5 και τα 150.

                                            Επίσης και οι ρύποι είναι πολύ κοντά, 116 με 120, πράγμα που σημαίνει οτι ο 1.5 του γκρούπ είναι πολύ σοβαρή δουλειά.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            cirus ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 111 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr