Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 228
    • 229
    • 184 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    227926
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 @npapanik last edited by

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.

      Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.

      Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

      Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
      Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
      Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
      Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.

      Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.

      Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
      Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
      Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.

      Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...

      Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
      Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        groover1972 @Taxiarxis last edited by

        @taxiarxis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Νέο μέλος εδώ, αν και σας διαβάζω καιρό! Έχω μπει σε διαδικασία αγοράς του πρώτου μου αυτοκινήτου. Όλα αυτά τα χρόνια χρησιμοποιώ των γονιών μου. Ήρθε η στιγμή μου λοιπόν. Πάντοτε μου άρεζαν τα μεγάλα αυτοκίνητα, να είμαι ψηλά από το έδαφος και όλα τα καλά που προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά της κατηγορίας. Έχω ξεχωρίζει το Τουσον, κατά κύριο λόγο. Από κοντά και το Xceed (ξέρω είναι διαφορετικό αυτοκίνητο), απλώς μου αρέσει. Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε με 2 ζητήματα. 1: Θέλω χειροκίνητο. Είναι πρακτικό σαν αυτοκίνητο, για πόλη για εγνατία για καθημερινή χρήση. 2) η ημι-υβριδική έκδοση, επειδή δε ξέρω τι παίζει με τις μπαταρίες γενικά, είναι αξιόπιστα; Ή θα χρειαστεί σε μια 5ετία 7ετία να δίνω ένα σκασμό λεφτά για αλλαγή μπαταρίας; Με τη δίνει αρκετά που δεν έχει ρεζέρβα, αλλά μπρος σε όλα τα καλά, χαλάλι. Ευχαριστώ όσους απαντήσουν. θα χαρώ πολύ να με συμβουλέψετε. Α! Γύρω στα 30-31 διαθέτω. Αρκούν;

        αν σου πάρουν για πρώτο αυτοκίνητο 30κ, οι γονείς σου, ρώτα τους, αν μπορούν να με υιοθετήσουν ή αν παντρεύεσαι.

        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Chrisk6
          Chrisk6 @groover1972 last edited by

          @groover1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          @taxiarxis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Νέο μέλος εδώ, αν και σας διαβάζω καιρό! Έχω μπει σε διαδικασία αγοράς του πρώτου μου αυτοκινήτου. Όλα αυτά τα χρόνια χρησιμοποιώ των γονιών μου. Ήρθε η στιγμή μου λοιπόν. Πάντοτε μου άρεζαν τα μεγάλα αυτοκίνητα, να είμαι ψηλά από το έδαφος και όλα τα καλά που προσφέρουν τα αυτοκίνητα αυτά της κατηγορίας. Έχω ξεχωρίζει το Τουσον, κατά κύριο λόγο. Από κοντά και το Xceed (ξέρω είναι διαφορετικό αυτοκίνητο), απλώς μου αρέσει. Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε με 2 ζητήματα. 1: Θέλω χειροκίνητο. Είναι πρακτικό σαν αυτοκίνητο, για πόλη για εγνατία για καθημερινή χρήση. 2) η ημι-υβριδική έκδοση, επειδή δε ξέρω τι παίζει με τις μπαταρίες γενικά, είναι αξιόπιστα; Ή θα χρειαστεί σε μια 5ετία 7ετία να δίνω ένα σκασμό λεφτά για αλλαγή μπαταρίας; Με τη δίνει αρκετά που δεν έχει ρεζέρβα, αλλά μπρος σε όλα τα καλά, χαλάλι. Ευχαριστώ όσους απαντήσουν. θα χαρώ πολύ να με συμβουλέψετε. Α! Γύρω στα 30-31 διαθέτω. Αρκούν;

          αν σου πάρουν για πρώτο αυτοκίνητο 30κ, οι γονείς σου, ρώτα τους, αν μπορούν να με υιοθετήσουν ή αν παντρεύεσαι.

          Που αναφέρει αλήθεια ότι του το παίρνουν οι γονείς του?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • piliourits
            piliourits @Chrisk6 last edited by

            @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.

            Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.

            Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

            Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
            Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
            Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
            Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.

            Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.

            Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
            Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
            Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.

            Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...

            Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
            Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.

            Εγώ σας είχα γράψει μια διαδικασία.
            Ελπίζω να μην επιμένετε να βγάλετε "χαλασμένο" ένα αμάξι που δεν χάνει στάθμη, επειδή δεν μένει στο MAX.
            Θα επαναλαμβάνετε αεναως το πείραμα...

            Αν το δεις να πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ να ανησυχείτε, αλλιώς να χαίρεσαι το ωραίο αμάξι σου και μην προσπαθείς να πάρεις απάντηση απ το συνεργείο, δεν θα σου δώσουν.

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • npapanik
              npapanik @piliourits last edited by

              @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.

              Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.

              Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

              Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
              Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
              Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
              Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.

              Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.

              Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
              Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
              Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.

              Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...

              Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
              Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.

              Εγώ σας είχα γράψει μια διαδικασία.
              Ελπίζω να μην επιμένετε να βγάλετε "χαλασμένο" ένα αμάξι που δεν χάνει στάθμη, επειδή δεν μένει στο MAX.
              Θα επαναλαμβάνετε αεναως το πείραμα...

              Αν το δεις να πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ να ανησυχείτε, αλλιώς να χαίρεσαι το ωραίο αμάξι σου και μην προσπαθείς να πάρεις απάντηση απ το συνεργείο, δεν θα σου δώσουν.

              Πως εξηγείς το γεγονός ότι άλλοι κάτοχοι Tucson δεν συμπληρώνουν και είναι στο MAX;
              Επίσης γιατί όταν το είπα στο συνεργείο μου έκλεισαν ραντεβού για να το ψάξουν; Αν ήταν φυσιολογικό θα το έκαναν; Στα 35χρόνια που οδηγώ ποτέ δεν συμπλήρωνα (ούτε έβλεπα) πτώση του παραφλού χωρίς λόγο.
              Προσθέτω 200ml κάθε 2.000km ήτοι 1 λίτρο στα 10.000km. Αυτό σημαίνει 12,6% απώλεια ψυκτικού κάθε 10.000km.
              Που βλέπεις το φυσιολογικό σε όλο αυτό;

              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Taxiarxis
                Taxiarxis last edited by

                @groover1972 Έχω κι εγώ τσέπη.

                Matiz will always be an option to drive

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kostis20 @npapanik last edited by

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.

                  Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.

                  Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

                  Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
                  Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
                  Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
                  Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.

                  Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.

                  Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
                  Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
                  Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.

                  Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...

                  Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
                  Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.

                  Εγώ σας είχα γράψει μια διαδικασία.
                  Ελπίζω να μην επιμένετε να βγάλετε "χαλασμένο" ένα αμάξι που δεν χάνει στάθμη, επειδή δεν μένει στο MAX.
                  Θα επαναλαμβάνετε αεναως το πείραμα...

                  Αν το δεις να πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ να ανησυχείτε, αλλιώς να χαίρεσαι το ωραίο αμάξι σου και μην προσπαθείς να πάρεις απάντηση απ το συνεργείο, δεν θα σου δώσουν.

                  Πως εξηγείς το γεγονός ότι άλλοι κάτοχοι Tucson δεν συμπληρώνουν και είναι στο MAX;
                  Επίσης γιατί όταν το είπα στο συνεργείο μου έκλεισαν ραντεβού για να το ψάξουν; Αν ήταν φυσιολογικό θα το έκαναν; Στα 35χρόνια που οδηγώ ποτέ δεν συμπλήρωνα (ούτε έβλεπα) πτώση του παραφλού χωρίς λόγο.
                  Προσθέτω 200ml κάθε 2.000km ήτοι 1 λίτρο στα 10.000km. Αυτό σημαίνει 12,6% απώλεια ψυκτικού κάθε 10.000km.
                  Που βλέπεις το φυσιολογικό σε όλο αυτό;

                  Εγω δεν καταλαβα πάντως αν εχει κατέβει κάτω απο το ΜΙΝ ή αν σου αναψε ενδειξη χαμηλής στάθμης ψυκτικού.?

                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • npapanik
                    npapanik @kostis20 last edited by

                    @kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.

                    Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.

                    Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

                    Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
                    Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
                    Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
                    Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.

                    Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.

                    Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
                    Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
                    Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.

                    Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...

                    Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
                    Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.

                    Εγώ σας είχα γράψει μια διαδικασία.
                    Ελπίζω να μην επιμένετε να βγάλετε "χαλασμένο" ένα αμάξι που δεν χάνει στάθμη, επειδή δεν μένει στο MAX.
                    Θα επαναλαμβάνετε αεναως το πείραμα...

                    Αν το δεις να πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ να ανησυχείτε, αλλιώς να χαίρεσαι το ωραίο αμάξι σου και μην προσπαθείς να πάρεις απάντηση απ το συνεργείο, δεν θα σου δώσουν.

                    Πως εξηγείς το γεγονός ότι άλλοι κάτοχοι Tucson δεν συμπληρώνουν και είναι στο MAX;
                    Επίσης γιατί όταν το είπα στο συνεργείο μου έκλεισαν ραντεβού για να το ψάξουν; Αν ήταν φυσιολογικό θα το έκαναν; Στα 35χρόνια που οδηγώ ποτέ δεν συμπλήρωνα (ούτε έβλεπα) πτώση του παραφλού χωρίς λόγο.
                    Προσθέτω 200ml κάθε 2.000km ήτοι 1 λίτρο στα 10.000km. Αυτό σημαίνει 12,6% απώλεια ψυκτικού κάθε 10.000km.
                    Που βλέπεις το φυσιολογικό σε όλο αυτό;

                    Εγω δεν καταλαβα πάντως αν εχει κατέβει κάτω απο το ΜΙΝ ή αν σου αναψε ενδειξη χαμηλής στάθμης ψυκτικού.?

                    Ελάχιστα κάτω από το MIN, ένδειξη χαμηλής στάθμης δεν γράφει πουθενά στο manual ότι έχει. Ελέγχω κάθε μήνα και για αυτό το παρατήρησα. Υπό καμία περίπτωση δεν θα το άφηνα στο MIN για ευνόητους λόγους.
                    00dc496a-b3c4-4397-828c-bf9e6a1b0164-image.png

                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Την αντλία νερού την έλεγξαν?

                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        groover1972 @Taxiarxis last edited by groover1972

                        @taxiarxis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @groover1972 Έχω κι εγώ τσέπη.

                        καλή απάντηση.

                        αν θέλεις, μπορείς να με υιοθετήσεις εσύ.

                        Πέρα από την πλάκα, με το να οδηγείς το αυτοκίνητο των γονιών σου και να μην πληρώνεις νοίκι και βενζίνες και τέλη κυκλοφορίας για χρόνια εργασίας, μπορείς να μαζέψεις και 30κ α ν ε τ α.

                        Έτσι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • npapanik
                          npapanik @kostis20 last edited by

                          @kostis20 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          Την αντλία νερού την έλεγξαν?

                          Έλενξαν τα πάντα, πάνω-κάτω, πρεσάρισαν το σύστημα, Δυστυχώς τίποτα ορατό. Ο αρχιμηχανικός μου είπε στο επόμενο ραντεβού να αλλάξουμε την EGR για αρχή, απόρησα αλλά ψάχνοντας είδα ότι κάποιες ψύχονται και εαν είναι ελλατωματικές χάνουν απο εκεί.

                          Το άσχημο σενάριο φυσικά είναι φλάντζα, διαρροή είτε προς το λάδι είτε προς το κύλινδρο.

                          Σε 2.000km από τώρα θα στείλω δείγμα του λαδιού σε εξειδικευμένο εργαστήριο στην Γερμανία να δούμε αν έχει γλυκόλη μέσα. Για τον κύλινδρο, μπορώ να τσεκάρω και με ειδκό τεστ αν έχει το παραφλού CO2.

                          Υπάρχει φυσικά και η περίπτωση της τάπας του δοχείου διαστολής. Βλέποντας και κάνοντας...

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Αφού δεν θέλεις, είναι προφανές ότι μπορείς, να καταλάβεις ότι αν δεν πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, τι να πω φίλε μου, ζήσε με το άγχος να ψάχνεις ένα φανταστικό πρόβλημα.
                            Και συγνώμη που σχολίασα δηλαδή, χωρίς να έχω κανένα συμφέρον ή λόγο, παρά το να καθησυχασω έναν συνάνθρωπο να χαρεί το ωραίο του (όντως) καινούριο αυτοκίνητο και να μη χάνει τον καιρό του.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @piliourits last edited by

                              @piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Αφού δεν θέλεις, είναι προφανές ότι μπορείς, να καταλάβεις ότι αν δεν πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, τι να πω φίλε μου, ζήσε με το άγχος να ψάχνεις ένα φανταστικό πρόβλημα.
                              Και συγνώμη που σχολίασα δηλαδή, χωρίς να έχω κανένα συμφέρον ή λόγο, παρά το να καθησυχασω έναν συνάνθρωπο να χαρεί το ωραίο του (όντως) καινούριο αυτοκίνητο και να μη χάνει τον καιρό του.

                              Άσε τι λέω εγώ, τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό που λέει το manual; Τα 600ml σε 6.000km που πήγαν;

                              2320968a-b110-41b2-a9d1-0408e8427000-image.png

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ναι δεν έχει εντελώς άδικο ο piliou.
                                Τα manual σε αυτές τις περιπτώσεις λένε τα τυπικά ώστε να είναι καλυμμένοι νομικά.Εδω λένε ότι είναι φυσιολογικό να καίει 1ltλαδι στα 1000 km κάποιοι....
                                Ίσως θα μπορούσες να το αφήσεις λίγες παραπάνω μέρες χωρίς συμπλήρωμα να δεις μέχρι που θα φτάσει.Ελεγχοντας το φυσικά πιο συχνά.Παντως αν έχει πρόβλημα η τάπα δικαιολογείται περισσότερο να χάνει υγρό όταν είναι γεμάτο το δοχείο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Μη λέτε στον άνθρωπο ο,τι να ναι. Δε δικαιολογείται καμία πτώση της στάθμης, το κύκλωμα είναι κλειστό γιατί ανεβάζει μεγάλες πιέσεις, πιο κλειστό δε γίνεται.

                                  i30 160 N line!

                                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • npapanik
                                    npapanik @georgemit last edited by

                                    @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Μη λέτε στον άνθρωπο ο,τι να ναι. Δε δικαιολογείται καμία πτώση της στάθμης, το κύκλωμα είναι κλειστό γιατί ανεβάζει μεγάλες πιέσεις, πιο κλειστό δε γίνεται.

                                    Εννοείται Γιώργο, επίσης το αυτοκίνητο το κινεί για την δουλειά της η γυνναίκα μου, μέχρι να καταλάβει ότι κάτι γίνεται θα το έχω πάρει το μοτέρ στα χέρια! Μου το έχει κάνει στο MX-5 μου, άστα μεγάλη πίκρα...

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό, μη χαλιέσαι, θα το βρούνε, αλλά να έχεις το νου σου μέχρι τότε.

                                      i30 160 N line!

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • npapanik
                                        npapanik @georgemit last edited by npapanik

                                        @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό, μη χαλιέσαι, θα το βρούνε, αλλά να έχεις το νου σου μέχρι τότε.

                                        Μέχρι να δω ότι δεν είναι κάτι σοβαρό, ανησυχώ. Ο αρχιμηχανικός μου είπε μέχρι και για αλλαγή μηχανής αν είναι φλάντζα ή μπλοκ.

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 @npapanik last edited by

                                          @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό, μη χαλιέσαι, θα το βρούνε, αλλά να έχεις το νου σου μέχρι τότε.

                                          Μέχρι να δω ότι δεν είναι κάτι σοβαρό, ανησυχώ. Ο αρχιμηχανικός μου είπε μέχρι και για αλλαγή μηχανής αν είναι φλάντζα ή μπλοκ.

                                          Αν είναι φλάντζα γιατί αλλαγή μηχανής; Δεν αρκεί να αλλάξει τη φλάντζα; Έτσι κι αλλιώς το έχεις προσέξει και δεν έχει μείνει από αντιψυκτικό.

                                          Εννοείται ότι εύχομαι τα καλύτερα και να είναι στη χειρότερη κάτι απλό που διορθώνεται εύκολα π.χ. η τάπα του δοχείου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by alexandros-k

                                            Καποιες εταιριες, οσο εισαι εντος εργοστασιακης εγγύησης, αλλαζουν ολο το μοτερ, αν παθει κατι σοβαρο. Ισως αυτο να ισχυει κι εδω
                                            Το να αλλαχτει φλατζα κεφαλης , δεν ειναι και ασημαντη ζημια για καινουριο αμαξι

                                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 184 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr