-
Dacia Duster 1000cc lpg του κουτιού με χειροκίνητο κιβώτιο.
Εσωτερικά η ποιότητα είναι πολύ χαμηλή με αδιάφορο design. Από τώρα έχει τριγμούς οπότε δε θέλω να φαντάζομαι στο μέλλον πως θα είναι. Επίσης είναι αρκετά κλειστοφοβικο. Το παρμπρίζ μικρό και οροφή πολύ κοντά στο κεφάλι. Τα αλεξηλια είναι παρόμοια με του ΜΧ5. Η θέση οδήγησης μέτρια επίσης. Δε σου δίνει την αίσθηση του ύψους.Στα του κινητήρα ούτε ψωφιο αλλά ούτε βάζει φωτιά στο δρόμο, γενικά αποδεκτό. Ο κινητήρας είναι αθόρυβος επίσης. Το κιβώτιο ή καλύτερα το κούμπωμα μέτριο, σε κάποιες σχέσεις τρέμει ο λεβιές. Από κατανάλωση δεν έχω καθόλου εικόνα ακόμα.
Οδηγικά αδιάφορο, μέτριας άνεσης ανάρτηση και ειδικά εκτός δρόμο καταλαβαίνεις πόσο σκληρή είναι. Φρένα αξιοπρεπή αλλά δε μπορώ να πω ότι τα πίεσα.
Γενικά για την τιμή του - περιπου 22500€ κόστισε - δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Στα 17-18k θα έλεγα τουλάχιστον ότι είναι ένα vfm αυτοκίνητο που κάνει λίγο απ'όλα αλλά με την υπάρχουσα τιμολόγηση σίγουρα όχι.
-
Συμφωνώ απόλυτα, για 17 που είχε ήταν μια χαρά, για 22 κι από μένα είναι ΟΧΙ.
-
Αρχές του 24 θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουργιο
-
Μόνο που τα 17 του 2018 ή 2019 είναι 22 σήμερα, λόγω του πληθωρισμού.
-
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω, το αμάξι ακρίβυνε 5 χιλιάρικα περίπου, δηλαδή η αύξηση στην τιμή του είναι περίπου 30%. Οι μισθοί όλο αυτό το διάστημα δεν ανέβηκαν σε καμία περίπτωση τόσο, άρα τα 22 σημερινά βγαίνουν πολύ πιο δύσκολα από τα 17 του 2018.
-
Σύντομη γνωριμία με Μ2 και με σεβασμό στο ξένο αυτοκίνητο:
-
Δύναμη από το ρελαντί ως τον κόφτη, σαν 5λιτρο ατμοσφαιρικό! Ελάχιστο lag. Πατάς και απλά εκσφενδονίζεσαι, με το 8άρι αυτόματο να δουλεύει άψογα. Στο χειροκίνητο mode λίγο πιο αργό από ένα Porsche PDK, αλλά πιο ομαλό. Δεν μπορώ να συγκρίνω με την άτμο GT4 RS, με την οποία απλά με πήγαν βόλτα, αλλά έμοιαζε πιο κούφια η Porsche χαμηλά, ενώ ψηλά, εκρηγνύονταν!!! Η BMW ήταν πιο "ατμοσφαιρική", χωρίς ξεσπάσματα, και ας ήταν τούρμπο! Έμοιαζε λίγο με την πανίσχυρη Ferrari 599 απλά με λιγότερη δύναμη, παντού.
-
Απίστευτο κράτημα, με τα Michelin PS 4S! Γυρνούσε φυσικά στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού, λόγω ισχύος, αλλά το ASR με τα 10 στάδια, σε κρατούσε στο 1/4 ανάποδου τιμονιού, χωρίς να αγχώνεσαι. Ο handler της, που το έβγαλε τελείως off, χρειάστηκε και full opposite lock... :help:
-
Η πρόσφυση στην ευθεία ήταν το στοιχείο που με εντυπωσίασε περισσότερο. Η δική μου 330i E92, με 272 άλογα, σπινάριζε παντού και πάντα, στο άτσαλο γκάζι, και την έκοβαν τα ηλεκτρονικά. Αυτή η Μ2, με 460 άλογα, απλά έβρισκε πρόσφυση και εκτοξεύονταν! Το αποδίδω κατά 1/3 στα φανταστικά της λάστιχα, άλλο 1/3 στην γεωμετρία της ανάρτησης και τελευταίο 1/3 στο αυτόματο κιβώτιο και τα νέα ηλεκτρονικά που παραμετροποιούν την παροχή ισχύος.
-
Η ενεργή της ανάρτηση ήταν σχεδόν τέλεια στον γυρισμό από το βουνό στην πόλη. Σφιχτή σχετικά, αλλά δεν κοπάνησε πουθενά. Σε ένα σημείο μόνον πιάστηκε εξαπίνης, σε σημείο που ξέρουν οι Βόρειοι, εκεί που αρχίζει και τελειώνει η νησίδα, πριν την είσοδο της Θέρμης. Εκεί λοιπόν συντονίστηκε και χοροπηδούσε σαν καγκουρό για 200 μέτρα στις εγκάρσιες!!!
-
Φρένα δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερα, αλλά η δύναμη τους ήταν συγκλονιστική, μια φορά που χρειάστηκαν.
Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.
-
-
Ευτυχως είναι και ο Δίας και διαβάζουμε για να κανα σοβαρό αυτοκίνητο και για σωστά οδηγικά κριτήρια δοκιμής.
Όχι χώρους και infotainment !
Αλλά σε ενα φορουμ που οι κουβάδες της Τογιότα έχουν τα πιο ενεργά νήματα τι να περιμένεις ; -
Ωραίο review!!!
Κατά τα άλλα ποιος έχει 100Κ για αυτοκίνητο; και άλλα 50Κ για κόστος χρήσης μιας 15 ετιας για να μιλάμε για αυτά τα αυτοκίνητα;
-
@iceman7 said in Οδήγησα....:
infotainment
Το μόνο που με απασχόλησε στο infotainment ήταν το μενού με τα οδηγικά βοηθήματα. Κατά τα άλλα, σβηστή η μουσική και το μάτι μόνο σε στροφόμετρο-ταχύμετρο-θερμοκρασίες.
@lap said in Οδήγησα....:
ποιος έχει 100Κ για αυτοκίνητο; και άλλα 50Κ για κόστος χρήσης μιας 15 ετιας
Ελάχιστοι τυχεροί. Πιο τυχερός ο ευκαιριακός οδηγός, που χαίρεται τέτοια μηχανήματα, χωρίς να πληρώσει Ευρώ.
-
Κατά πρώτον, αναφέρω τα αυτοκίνητα τα οποία βρίσκονται η βρέθηκαν στην κατοχή της οικογένειας, ξεκινάω με αυτό που έφυγε από την κατοχή μας:
Lancia Ypsilon 1.2 LX MY 2000
Δεν θυμάμαι και πάρα πολλά από το συγκεκριμένο όχημα, ήταν από τις πρώτες οδηγικές εμπειρίες, το μόνο που θυμάμαι ήταν πόσο σπίρτο ήταν στην επιτάχυνση του, παναλαφρο όχημα, δυνατό μοτέρ (ήταν εκείνο με τα 86 άλογα), λίγο πατούσα το γκάζι και έφευγε βολίδα (πιθανόν έπαιζε ρόλο και το ότι ήταν το γκάζι με ντίζα και όχι ηλεκτρικό). Για έναν ανήσυχο και θερμόαιμο οδηγό, όπως ήμουν στο ξεκίνημα της οδηγικής μου θητείας, ήταν ότι πρέπει.
Fiat Panda 1.2 MY 2004
Το αμάξι στο οποίο έμαθα να οδηγώ και είχε τραβήξει τα πάνδεινα, το οποίο όμως, ακόμα και τώρα χρησιμοποιώ για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Ότι και να πούμε για το συγκεκριμένο όχημα, είναι πραγματικά λίγο. Ένα πραγματικά ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, με πανευκολο παρκάρισμα, χωρίς βέβαια να έχει πρόβλημα και με πιο μακρινές διαδρομές, ίσως βέβαια δεν έχει αρκετή ισχύ, μιλάμε όμως για ένα αυτοκίνητο ελαφρύ, με σκοπό να κάνει μετακινήσεις εντός πόλης με ευκολία συνεπώς, με αυτό το γνώμονα, τα πηγαίνει περίφημα, τέλεια ορατότητα προς πάσα κατεύθυνση, ένα αμαξάκι που χαίρεσαι να οδηγείς
BMW 316ti Compact 1.6 MY 2004
Το τρέχον αυτοκίνητο μου, το οποίο εξυπηρετεί τις μετακινήσεις μου. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο μου συνεπώς, ενδεχομένως δεν θα είναι και τόσο αντικειμενική η τοποθέτηση μου. Καταρχήν, καταλαβαίνω περίτρανα αυτό που αναφέρεται από όλους τους ειδικούς ως Γερμανικό πάτημα στο δρόμο, ανεξάρτητου ταχύτητας, το αμάξι μοιάζει με θωρηκτό και είναι βιδωμένο στην άσφαλτο, ακόμα και σε ταχύτητες ΕΟ, το αμάξι πηγαίνει τρένο, με αρκετά καλή ηχομόνωση και με έναν κινητήρα ο οποίος, φτου να μην τον ματιαξω, τραβάει και λειτουργεί περίφημα, πραγματικά οπουδήποτε και αν πάω, νιώθω ασφαλής.
Και τώρα, αναφορά σε αυτοκίνητα τα οποία έχω οδηγήσει εκτάκτως, είτε αυτοκίνητα ξένα, είτε αυτοκίνητα προσώπων του περίγυρου μου.
Kia Sportage, του 1993 η του 1995
Δεν θυμάμαι και πολλά πολλά, απλώς, επρόκειτο να το οδηγήσω για κάποια μεταφορά αντικειμένου με τρέιλερ και επειδή ο οδηγός του δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει, ανέλαβα να οδηγήσω. Λόγω βάρους, δεν είχα αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, μου είχε κάνει εντύπωση όμως το ποσό ελαφριά αίσθηση είχε το τιμόνι και τα πεντάλ γενικότερα, ειδικά για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, δεν το περίμενα.
Volkswagen Passat του 2006 με 1.6 η 1.8
Αμάξι φίλου το οποίο και πάλι οδήγησα επειδή δεν μπορούσε εκείνος. Αρχικά, με είχε αγχώσει ο όγκος του αυτοκινήτου, κυρίως στο μήκος, το συνήθισα όμως γρήγορα. Παρόμοια αίσθηση με το BMW μου στα του πατήματος στο δρόμο, το ένιωθα όμως πιο βαρύ ως όχημα συγκριτικά και μου έκανε εντύπωση, πιθανόν λόγω μεγαλύτερου μεγέθους, το είχα ως βαρύ όχημα το δικό μου, είδα όμως ότι υπάρχουν και βαρύτερα
Volkswagen Polo 1.2 TSI Bluemotion, το Facelift του Polo του 2009
Το είχα δοκιμάσει ως ενοικιαζόμενο στη Νίσυρο. Ακόμα και τώρα, μου κάνει εντύπωση το τράβηγμα του κινητήρα, ένιωθα λες και οδηγάω μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού, λες και οδηγούσα 1600αρι ατμοσφαιρικό, όπως το δικό μου, ένιωθα αντίστοιχο τράβηγμα, δεν γονάτισε πουθενά, ειδικά σε κάτι απότομες ανηφόρες που το πήγα, εντυπωσιάστηκα ακόμα περισσότερο. Πέρα από τις επιδόσεις, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το ποσό στιβαρό ήταν στο δρόμο, για όχημα τέτοιου μεγέθους, με εξέπληξε θετικότατα, ένιωσα πάτημα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας και με εξέπληξε.
Nissan Note 1.2 ΜΥ 2012
Το είχα δοκιμάσει πάλι ως ενοικιαζόμενο, ελαφρύ όχημα, ευκολοδήγητο, με καλό τράβηγμα, όχι αντίστοιχο του Polo που προανέφερα αλλά και πάλι, πήγαινε αρκετά καλά. Ιδιαίτερη εντύπωση μου είχε κάνει η λειτουργία του Cruise Control, το είχα δοκιμάσει και με εξέπληξε κάποια στιγμή όπου το αμάξι γκαζωσε από μόνο του, για να επιτύχει την ταχύτητα που είχα ρυθμίσει. Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε κάπως ουδέτερο, ούτε κακό, ούτε και συναρπαστικό, ένας απλός ανθρωπομεταφορέας θα έλεγα.
Toyota Yaris του 2002
Το αυτοκίνητο της σχολής οδηγών, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα καθώς, το είχα οδηγήσει κάτω από τις όποιες συνθήκες επιβάλλουν τα μαθήματα, θαρρώ όμως ότι μου είχε φανεί πιο "βαρύ" συγκριτικά με το Panda και το Υ σε ότι αφορά το τιμόνι και τα πεντάλ.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Για μένα ιδανικό καθημερινό αυτοκίνητο η 2άρα κουπέ (όχι αναγκαστικά η extreme Μ2, την M240i θα προτιμούσα λόγω τιμής και τετρακίνησης). Στην Cayman ζορίζεσαι να μπεις-βγεις (είμαστε και mid-late 40s πλέον...), ενώ αν θες και λίγο χώρο αποσκευών και να βάλεις ένα άτομο ακόμα πίσω (βασικά μόνο για σακ-βουαγιάζ κάνει), είναι μονόδρομος η BMW.
Πάντα ήταν, είναι και θα είναι μονόδρομος η BMW, αφού βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα στο κόσμο!! Λεφτά να έχουμε....
ΥΓ: Το ταμπλό είναι από Porsche....κάπου μπέρδεψες τις φωτό Άλεξ!!
@iceman7 said in Οδήγησα....:
Αλλά σε ενα φορουμ που οι κουβάδες της Τογιότα έχουν τα πιο ενεργά νήματα τι να περιμένεις ;
Ta ΚΑΛΥΤΕΡΑ αμάξια για τον Ελληνα και την Ελλάδα, οπότε λογικό να μονωπολούν τα νήματα. Δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο για εμάς τους πτωχούς Έλληνες. Είπαμε, οι BMW μακράν ό,τι καλύτερο αλλά για Β. Ευρώπη ή για τα λαμόγια Έλληνες με τα μαύρα που έχουν να τις αγοράσουν.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Το ταμπλό είναι από Porsche....κάπου μπέρδεψες τις φωτό Άλεξ!!
Καθόλου δεν μπέρδεψα τις φωτο. Η εξωτερική φωτό ήταν από την Μ2 και το ταμπλό ήταν από την GT4 RS, που ανέφερα και στην περιγραφή μου. Όμως στην Porsche μόνο συνοδηγός υπήρξα.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Καθόλου δεν μπέρδεψα τις φωτο. Η εξωτερική φωτό ήταν από την Μ2 και το ταμπλό ήταν από την GT4 RS, που ανέφερα και στην περιγραφή μου. Όμως στην Porsche μόνο συνοδηγός υπήρξα.
Ααα ΟΚ!! Δεν είδα για την Πόρσε, με το που αντίκρισα αυτό το έκτρωμα για ταμπλό μου ήρθε ανακοπή, μέχρι να καταλάβω ότι δεν έβγαλε η BMW τέτοια αηδία. Μόνο η VW μπορούσε να το κάνει αυτό....να κλείσει να τελιεώνουμε!
-
Ε μη νομίζεις ότι της BMW ήταν πολύ καλύτερο... Πεταμένα εκεί 2 tablets πάνω στο ταμπλό:
ΥΓ: Alfa Quadrifoglio θα έπαιρνα, άνετα.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Το ταμπλό είναι από Porsche....κάπου μπέρδεψες τις φωτό Άλεξ!!
Καθόλου δεν μπέρδεψα τις φωτο. Η εξωτερική φωτό ήταν από την Μ2 και το ταμπλό ήταν από την GT4 RS, που ανέφερα και στην περιγραφή μου.
Σιγά το αυτοκίνητο.
Και εμένα ο γείτονας είχε ένα μπλέ ζασταβα με μαύρο καπό.
-
Post-κόσμημα από το Δία! Όσοι τυχεροί μπορούν ας αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα όσο προλαβαίνουν πριν αλωθεί και το τελευταίο κάστρο από τη βίαιη ταμπλετοποίηση. Ήδη ακόμα και τα σαλόνια των θερμικών "υποφέρουν" από τα χάλια της νέας εποχής. Θλίψη τα τάμπλετ της BMW, έτσι πεταμένα άτσαλα πάνω στο ταμπλό.
-
Εδώ και 2-3 μέρες συμβιώνω με ένα 5 πορτο ασημί Opel Corsa, 1200 με 14000 χιλιόμετρα.
Ένα αυτοκίνητο πανέμορφο, μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις.
Το πρώτο πράγμα που κάνω πάντα, δεν ξέρω γιατί, είναι να καθίσω στα πίσω καθίσματα. Γενικά είναι άνετο αλλά όχι για 3 ενήλικες. Εγώ στο 1,80 στο ακριανό κάθισμα το κεφάλι μου ακουμπούσε στο δεξί μέρος του ουρανού και το περιθώριο για κάποιον πιο ψηλό ηταν ελάχιστο.
Ο χώρος αποσκευών μου φανηκε άνετος για μια απόδραση της οικογένειας. Κλασικό τεράστιο φάουλ (και κόκκινη κάρτα) είναι η έλλειψη ρεζέρβας. Είναι η μεγαλύτερη αθλιότητα που έχει γίνει πλέον μόδα δυστυχώς από τις εταιρίες που τα κατασκευάζουν. Απαράδεκτο...
Πάμε τώρα στα... μπροστινά καθίσματα που παίζεται όλο το παιχνίδι...
Μου άρεσε η ποιότητα του υφάσματος και η διχρωμία. Οι ραφές φαίνονται ποιοτικές και ανθεκτικές στο χρόνο.
Μεγάλο ντουλάπι συνοδικού, χαώδες μου φάνηκε, θήκες για μπουκάλια, αναψυκτικά κλπ. Ηλεκτρικά παράθυρα, καθρεύτες, ρύθμιση καθίσματος σε ΄ύψος, μπροστά και πίσω. Αυτόματη λειτουργία φώτων, όλοι οι διακόπτες φωνάζουν ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Όλες ή σχεδόν όλες οι λειτουργίες γίνονται από το τιμόνι εύκολα. Βέβαια η λέξη ποιότητα μου ήρθε στο μυαλό πολύ νωρίτερα, στο άνοιγμα και κλείσιμο των πορτών. Λες, ρε φίλε, ναι αυτό είναι αμάξι όχι κουβάς.
Το καντράν έχει πληθώρα λειτουργιών και πληροφοριών, δίπλα στο λεβιέ ταυτήτων είναι η απενεργοποίηση του start stop καθώς και της αλλαγής πορείας/ λωρίδας. Οθόνη αφής σε άσπρο μαύρο πολύ καλή, με χαλέι το μέγεθος, θα την ήθελα μεγαλύτερη και το λέω αυτό γιατί μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν γινόταν θυσία για να μπει από κάτω μια μικρή θήκη για κέρματα, στυλό κλπ. Δεν χρειαζοταν αυτή η θήκη, έχει ήδη υπέραρκετές το αυτοκίνητο. Θύρα usb ψηλά κοντά στην οθόνη αφης, θύρα 12v κάτω χαμηλά.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, κορυφαίο. Πολύ καλά κρατήματα, στρίβει υποδειγματικά επιταχύνει πολύ καλά δεν του φαινεται ότι έχει 75 άλογα. Όχι, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και δεν έχει καμμία τύχη σε μια αναμέτρηση με μια Urus. Τα πιο εντυπωσιακά κατ εμέ είναι το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων. Η ποιότητα και η ακρίβια σε όλο τους το μεγαλείο. Με κάνουν να θέλω να στρίβω και να αλλάζω ταχύτητα συνέχεια.Η τιμή του με βάση αυτό που βλέπω στους 4 τροχούς είναι "κάπως" τσιμπημένη, ειδικά αν μιλάμε για 75 άλογα. Θα μου πείτε, όλα έχουν ακριβύνει. Ναι εντάξει. Όλο το πακέτο όμως είναι εξαιρετικό δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο που λές βάζω θετικό πρόσιμο. Πολλά θετικά πρόσιμα. Από τα κορυφαία στην κατηγορία αυτή
-
Η χθεσινή ενοικίαση αυτοκινήτου έτυχε να είναι ένα Ford fiesta αυτόματο. Το αυτοκίνητο έχει 20κ χιλιόμετρα, δεν γνωρίζω έκδοση και δηλώνει hybrid.
Στον δρόμο είναι σχετικά ήσυχο για τα δεδομένα της κατηγορίας, και αντιδράει λίγο ξερά σε συνεχείς ανωμαλίες του δρόμου, ίσως να έχει σκληρότερη ρύθμιση η ανάρτηση όμως στην συγκεκριμένη έκδοση. Όντως είναι fun το drive όχημα και δείχνει συνολικά αναβαθμισμένο εσωτερικά.
Μου άρεσε πολύ υφή στο τιμόνι, είναι σχετικά χοντρό και έχει αφρώδες υλικό που μοιάζει με δέρμα.
Τα καθίσματα είναι αρκετά βολικά με ωραίο σε αίσθηση ύφασμα.
Το infotainment με χαλάει λίγο, νιώθω ότι είναι λοξό προς τον συνοδηγό, ίσως όμως να έχω συνηθίσει στο δικό μου που είναι τοποθετημένο με κλίση προς εμένα.
Το κιβώτιο δεν είναι από τα καλύτερα του σημεία, είμαι απότομο και όχι πολύ smooth.
Τα φώτα αν και led δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι σπουδαίο, έχω δει καλύτερες υλοποιήσεις.
Δεν έχει αυτόματο κλείσιμο στα παράθυρα πράγμα που μου σπάει τα νεύρα όμως!
Αν ήμουν στην διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου θα ήταν σίγουρα μέσα στις επιλογές μου!
Οδηγικά πάντως θα περνώ ευχάριστα μέχρι την Δευτέρα το βράδυ που αναχωρώ από Αθήνα.PS η κατανάλωση στον θεό όμως! 7,7 δείχνει το trip!
-
Εαν λεει hybrid, ειναι το 125αρι. Και συμφωνω 100% για το κιβώτιο (χάλια ειναι το είχα γράψει) και την κατανάλωση (εντος πολης).
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Εαν λεει hybrid, ειναι το 125αρι. Και συμφωνω 100% για το κιβώτιο (χάλια ειναι το είχα γράψει) και την κατανάλωση (εντος πολης).
Hybrid λέει! Που υφίσταται το hybrid δεν έχω καταλάβει!
Οδήγησα....