Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 224
    • 225
    • 152 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4481
    237189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos-volcan last edited by

      https://www.cx30talk.com/threads/suggested-cx-30-improvements.1559/page-2

      Ημιάκαμπτος παντού....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        famas last edited by

        IMG_20231119_154043.jpg

        Καλά, δεν βλέπετε ότι ΔΕΝ υπάρχει άξονας που να ενώνει τους δύο τροχούς, ώστε να θεωρηθεί ημιάκαμπτος ; Δεν βλέπετε ότι τα πλάισια ενώνονται με βίδες στο κέντρο; Και αυτό το θεωρείτε ημιάκαμπτο;

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gatoz
          gatoz @famas last edited by gatoz

          @famas said in Mazda CX-30:

          IMG_20231119_154043.jpg

          Καλά, δεν βλέπετε ότι ΔΕΝ υπάρχει άξονας που να ενώνει τους δύο τροχούς, ώστε να θεωρηθεί ημιάκαμπτος ; Δεν βλέπετε ότι τα πλάισια ενώνονται με βίδες στο κέντρο; Και αυτό το θεωρείτε ημιάκαμπτο;

          μπιλ
          ειναι ημιακαμπτος
          οχι ισιος, εχει ας πουμε καμπυλη στη μεση, μπροστα και πανω απο το διαφορικο
          ιδια ειναι και στο υπερτατο βιταρα - δες τη φωτο απο μπροστα, του ματσουντα ειναι απο πισω.για να χωρεσουν το πισω διαφορικο
          8c774918-f84e-4947-9a2c-f83c424540c8-image.png

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            panos-volcan last edited by

            dbbe2354-204b-4cac-bdf8-e9c64b2c4cca-image.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • F
              famas last edited by fanis75

              Αυτό που δείχνει gatoz και panos-volcan είναι ημιάκαμπτος χωρίς αμφιβολία
              Αλλά στη φωτο του kostis φαίνεται κάτι άλλο όπως δείχνω με τα βελάκια, βραχίονας σε κάθε μεριά να στηρίζεται μπροστά από το πίσω διαφορικό

              axle.jpg

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panos-volcan last edited by

                Οι φωτογραφίες που ανέβασα πριν είναι από το CX 30.Στην δεύτερη θα διακρίνεις τα σημεία που επισημαίνεις με βελάκια.
                Ο ημιάκαμπτος είναι από πίσω.Απλως δεν φαίνεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @famas last edited by

                  @famas said in Mazda CX-30:

                  @kostis20 said in Mazda CX-30:

                  Και στις τετρακινητες.

                  Δεν γίνεται εν τοις πραγμάσι αυτό.
                  Αν και δεν βρήκα εύκολα υλικό, μαι και που οι περισσότερες δοκιμές αντιγράφουν απλα τα press των εταιρειών.
                  https://www.chasingcars.com.au/news/future-cars/all-new-mazda-cx-30-suv-revealed-and-weve-seen-it/
                  Τhe CX-30 pairs a McPherson strut front suspension setup with a torsion beam rear end – except for AWD models, which switch to independent rear suspension.

                  https://www.powermag.gr/el/mazda-cx-30-e-skyactiv-x-2-0-186ps.html
                  Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω -για τις δικίνητες εκδόσεις-,

                  Αν και φαίνεται από τη φωτογραφία που ανέβασες. Ο ημιάκαμπτος απλά θα κρεμόταν, εδώ σπάει από το διαφορικό που είναι πίσω.

                  Eγινε αλλαγη; Γιατι οταν παρουσιαστηκαν αυτα τα αμαξια ειχαν ημιακαμπτο αξονα ο οποιος ηταν πανω απο το διαφορικο αλλοιως δεν χωραγε.

                  F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    famas @wantone last edited by

                    @wantone said in Mazda CX-30:

                    Eγινε αλλαγη; Γιατι οταν παρουσιαστηκαν αυτα τα αμαξια ειχαν ημιακαμπτο αξονα ο οποιος ηταν πανω απο το διαφορικο αλλοιως δεν χωραγε.

                    Όχι εγώ βλέποντας τη φωτογραφία του kostis θεώρησα ότι δεν έχει ημιάκαμπτο.

                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 @famas last edited by kostis20

                      @famas said in Mazda CX-30:

                      @wantone said in Mazda CX-30:

                      Eγινε αλλαγη; Γιατι οταν παρουσιαστηκαν αυτα τα αμαξια ειχαν ημιακαμπτο αξονα ο οποιος ηταν πανω απο το διαφορικο αλλοιως δεν χωραγε.

                      Όχι εγώ βλέποντας τη φωτογραφία του kostis θεώρησα ότι δεν έχει ημιάκαμπτο.

                      Μάλλον σε ξεγέλασε η φωτογραφία.Ημιακαμπτο εχει απλά είναι διαφορετικός απο τις δικίνητες εκδόσεις.Το εχουμε συζητήσει αρκετες φορές και ήταν απο τα πρώτα που έψαξα όταν είχα μπει σε διαδικασία αγοράς.
                      Και δεν είναι το μόνο τετρακίνητο που έχει ημιάκαμτο υπάρχουν πολλά.Οι δύο βραχίονες που σε μπερδεψαν στηρίζουν το πίσω διαφορικό και το συμπλέκτη της τετρακίνησης στο πλαίσιο.
                      cx30.jpg

                      F 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 last edited by

                        Το βασικο ειναι οτι εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο στησιμο του αυτοκινητου και στις στροφες δεν το καταλαβαινεις οτι εχεις ημιακαμπτο οπως το ειχαμε στο μυαλο μας για αλλα αυτοκινητα και πως συμπεριφερονταν ειδικα στο στριψιμο.
                        Περισσοτερο μου το θυμιζει σε καποιες εγκαρσιες ανωμαλιες/αλλαγες οδοστρωματος.
                        Στο overall ειναι πολυ απολαυστικο στο στριψιμο και αυτο το καταλαβαινεις οταν αφηνεις γκαζι ή πατησεις φρενα στο εσωτερικο μιας στροφης και πως συμπεριφερεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ναι σίγουρα .Εγω θα το ήθελα λιγακι πιο σκληρό πίσω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            famas @kostis20 last edited by famas

                            @kostis20 said in Mazda CX-30:

                            Οι δύο βραχίονες που σε μπερδεψαν στηρίζουν το πίσω διαφορικό και το συμπλέκτη της τετρακίνησης στο πλαίσιο.

                            Ναι, έτσι γίνεται αντιληπτό.

                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 last edited by Chrisk6

                              Μετα απο την κουβεντα στο CC θεμα για τις πιεσεις ξαναδοκιμασα την τρομπιτσα της michelin.
                              Σε ολα εβαλα 36.5 αναγραφομενη στην οθονη της τρομπας (παντα λεει 0.5psi παραπανω απο το επιθυμητο γιατι οταν το ξεβιδωνουμε χανουμε λιγο αερα) και το αποτελεσμα στα ελαστικα του αυτοκινητου μεσω του συστηματος πιεσεων...

                              IMG_20231216_134234.jpg

                              Εντυπωσιακο οτι και το TPMS και η τρομπιτσα ηταν παλι στις ιδιες πιεσεις.

                              Ερωτηση...εχει βαλει κανεις κουβερτες? Επειδη ερχονται γιορτες και σιγουρα θα παιξει κανα χιονακι εκει στην Ηπειρο σκεφτομαι για αγορα οπως και μη συμβει κατι και ειμαστε παρανομοι. Δεν εχω βαλει ακομα all season να ειμαι καπως πιο ξενοιαστος και αλυσιδες δεν θελω.
                              Εχω δει απο τις κλασικες autosock μεχρι και αυτες της michelin. Βεβαια τις τελευταιες τις θεωρω πανακριβες και σκεπτομενος οτι τα επομενα ελαστικα θα ειναι allseason δεν αξιζει να επενδυσω τοσο πολλα. Επισης michelin φθηνοτερες.
                              Για πειτε καμια γνωμη...

                              nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @Chrisk6 last edited by

                                @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                Μετα απο την κουβεντα στο CC θεμα για τις πιεσεις ξαναδοκιμασα την τρομπιτσα της michelin.
                                Σε ολα εβαλα 36.5 αναγραφομενη στην οθονη της τρομπας (παντα λεει 0.5psi παραπανω απο το επιθυμητο γιατι οταν το ξεβιδωνουμε χανουμε λιγο αερα) και το αποτελεσμα στα ελαστικα του αυτοκινητου μεσω του συστηματος πιεσεων...

                                IMG_20231216_134234.jpg

                                Εντυπωσιακο οτι και το TPMS και η τρομπιτσα ηταν παλι στις ιδιες πιεσεις.

                                Ερωτηση...εχει βαλει κανεις κουβερτες? Επειδη ερχονται γιορτες και σιγουρα θα παιξει κανα χιονακι εκει στην Ηπειρο σκεφτομαι για αγορα οπως και μη συμβει κατι και ειμαστε παρανομοι. Δεν εχω βαλει ακομα all season να ειμαι καπως πιο ξενοιαστος και αλυσιδες δεν θελω.
                                Εχω δει απο τις κλασικες autosock μεχρι και αυτες της michelin. Βεβαια τις τελευταιες τις θεωρω πανακριβες και σκεπτομενος οτι τα επομενα ελαστικα θα ειναι allseason δεν αξιζει να επενδυσω τοσο πολλα. Επισης michelin φθηνοτερες.
                                Για πειτε καμια γνωμη...

                                Εκεί στην Ήπειρο επειδή δεν είναι μόνο χιόνι αλλά πιάνει και πάγο οι κουβέρτες δεν σε προστατεύουν απολύτως από αυτόν, καλύτερα αλυσίδες.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 @nickthetrib last edited by

                                  @nickthetrib said in Mazda CX-30:

                                  @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                  Μετα απο την κουβεντα στο CC θεμα για τις πιεσεις ξαναδοκιμασα την τρομπιτσα της michelin.
                                  Σε ολα εβαλα 36.5 αναγραφομενη στην οθονη της τρομπας (παντα λεει 0.5psi παραπανω απο το επιθυμητο γιατι οταν το ξεβιδωνουμε χανουμε λιγο αερα) και το αποτελεσμα στα ελαστικα του αυτοκινητου μεσω του συστηματος πιεσεων...

                                  IMG_20231216_134234.jpg

                                  Εντυπωσιακο οτι και το TPMS και η τρομπιτσα ηταν παλι στις ιδιες πιεσεις.

                                  Ερωτηση...εχει βαλει κανεις κουβερτες? Επειδη ερχονται γιορτες και σιγουρα θα παιξει κανα χιονακι εκει στην Ηπειρο σκεφτομαι για αγορα οπως και μη συμβει κατι και ειμαστε παρανομοι. Δεν εχω βαλει ακομα all season να ειμαι καπως πιο ξενοιαστος και αλυσιδες δεν θελω.
                                  Εχω δει απο τις κλασικες autosock μεχρι και αυτες της michelin. Βεβαια τις τελευταιες τις θεωρω πανακριβες και σκεπτομενος οτι τα επομενα ελαστικα θα ειναι allseason δεν αξιζει να επενδυσω τοσο πολλα. Επισης michelin φθηνοτερες.
                                  Για πειτε καμια γνωμη...

                                  Εκεί στην Ήπειρο επειδή δεν είναι μόνο χιόνι αλλά πιάνει και πάγο οι κουβέρτες δεν σε προστατεύουν απολύτως από αυτόν, καλύτερα αλυσίδες.

                                  Όταν είναι να παγώσει καθόμαστε τζάκι και σομπιτσα.
                                  Περισσότερο τα μικρά σε κάνα χιονοδρομικό.
                                  Συνήθως είναι ανοιχτός ο δρόμος και δεν θέλει αλυσίδες.
                                  Αλλά, αλυσίδες σε καινούριες ζάντες δεν μου πάει. Είναι γνωστό πως είναι η καλύτερη λύση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros75 last edited by spiros75

                                    κάποια πρόταση;

                                    63fa1104-292c-4480-bbca-b7529d6c1372-image.png

                                    αφορά στο πλαστικό.

                                    B monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill_hsd @spiros75 last edited by bill_hsd

                                      @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                      κάποια πρόταση;

                                      63fa1104-292c-4480-bbca-b7529d6c1372-image.png

                                      αφορά στο πλαστικό.

                                      1.Αλλαγή. Για να περιορίσεις το κόστος, πάρε το ανταλλακτικό και βάλτο μόνος σου.Όλο και κάποιο DIY θα βρεις, λογικά κουμπωτό πάνω στη λαμαρίνα πρέπει να βρεις, προσεχε μη σπάσεις τα κλιπ στερέωσης στο βαλε-βγάλε.
                                      2.Ζεσταμα με θερμοπίστολο, αλλά θα γυαλίσει και θα φαίνεται διαφορά σε σχέση με τα άλλα.
                                      3.Ελαφρύ τρίψιμο με σφουγγάρι Magic eraser, αλλά δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά και ίσως ασπρίσει-θαμπώσει τοπικά.
                                      4. Βάψιμο όλων των πλαστικών περιμετρικά, αλλά είναι ακριβή εργασία, γιατί χρειάζεται ειδική προετοιμασία, ασταρωμα κλπ. και μπορεί να σκάσει-ξεφλουδίσει σε πλύσιμο με πιεστικό, επαφή με πετραδάκια κλπ.
                                      Ποτέ δεν κατάλαβα τη λογική των άβαφων πλαστικών στα συγχρονα SUV/Crossover.
                                      Γδέρνονται και με το που τα ακουμπάς και ουσιαστικά δεν προστατεύουν από τίποτα. Τουλάχιστον αν ήταν εργοστασιακά βαμμένα, θα επισκευάζονταν/βάφονταν ευκολότερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • monman2
                                        monman2 @spiros75 last edited by monman2

                                        @spiros75 said in Mazda CX-30:

                                        κάποια πρόταση;

                                        αφορά στο πλαστικό.

                                        9aa29cc1-5b64-43d6-9b3b-58ba6ac0735d-image.png

                                        Το εχω χρησιμοποιήσει στα πλαστικά της πόρτας (εσωτερικά) σε διάφορα toyota που είναι γνωστά για την ευαισθησία τους 👼

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 last edited by Chrisk6

                                          Θα με τρελάνει το θέμα ντεπόζιτο/λίτρα/αυτονομία.
                                          Άφησα σήμερα το τρίπ να μου λέει αλλά 20χλμ αυτονομίας μέχρι να μείνω (?) και πήγα να φουλαρω στη Shell.
                                          Ε λοιπόν έβαλα 40.87λτ. WTF?
                                          Υποτίθεται είναι 48λτ το ντεπόζιτο...
                                          Πώς γίνεται να έιχε αλλά ~7 και να αναφερε μόνο 20χλμ ακόμα. 🤔
                                          Ποτέ δεν το έχω άφησει να δείξει τόσο χαμηλά και πότε δεν έχω βάλει πάνω από αυτό το νούμερο των λίτρων...όλο 39/40/38...

                                          IMG_20231231_142941_copy_1557x780.jpg

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Εξαρτάται από τι διαδρομές έκανες όταν έφτασε να δείχνει τα 20 χλμ αυτονομία.
                                            Πχ αν έγραψες τα τελευταία χλμ μποτιλιαρισμενος λογικό είναι να έπεσε η αυτονομία. Αν πχ άνοιγες το αμάξι και ρολαρε μπορεί τα 20 να γίνονταν 80 ή και παραπάνω.
                                            Εμένα στο ντίζελ που βέβαια δεν φτάνει ποτέ να δείξει 20 αυτονομία μετά τα 50 ανάβει λαμπάκι έχει τύχει να πέσει στα 80 χλμ και όταν άνοιξε και ρολαρε σε σταθερή ταχύτητα η αυτονομία πήγε 200 χλμ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 152 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr