-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο εξωτερικό υπάρχει και μια κάποια συνείδηση αλλά και ελεγκτικοί μηχανισμοί, όχι όπως στην αξία εκπρόσωπο της υποσαχάριας Αφρικής στην Ευρώπη….εδώ που μένω βλέπω 16 χρόνο που κυκλοφορεί με golf, του έχει βάλει και μια εξάτμιση Φ20 από πίσω και κόβει βόλτες με τραπ στη διαπασών….και ο «πατέρας» καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι.
Εγώ σας το λέω αυτή η μόδα με την τραπ και την αγάπη για παρανομία είναι διαφορετική από την παλαιά μόδα της ροκ ακόμα και μέταλ.
Καλά σε επίπεδο μουσικής δεν υπάρχει σύγκριση.
Είναι εκδήλωση πολιτισμού που προάγει τον παράνομο πλουτισμό.
ε ναι σωστα, ενω την δεκαετια του 80 και 90 που γεμιζαν τα σκυλαδικα στην εθνικη και αργοτερα που κυκλοφορουσαν πιο πολλα καγιεν απο οτι cinquecento, φανταζομαι ολοι τα ειχαν βγαλει τα χρηματα αυτα με μοχθο
-
Χαχαχα.
Σωστό, αλλά τουλάχιστον τα τραγούδια ήταν για καψουρες. Και οι χωριάτες πήγαιναν να κάνουν επίδειξη και να αλλάξουν παραστάσεις από τις μικρές κοινωνίες τους.
Τώρα τα τραγούδια τους στην ουσία λένε πως είναι μάγκες, κλέβουν, πουλάνε ναρκωτικά, δεν έχουν ανάγκη κανέναν διότι έχουν παράνομο πλούτο και όλες οι γυναίκες τους θέλουν για να τους αγοράζουν ακριβές τσάντες και αρωματα.
Πάνε και όλοι οι πιτσιρικάδες που ζουν σε παιδικό δωμάτιο και από χαρτζιλίκι και χαίρονται με διάφορες τέτοιες φαντασιώσεις.
Τα ακούνε και τα κορίτσια και χαίρονται που θεωρούνται αντικείμενα που τις πληρώνουν με δώρα για το σεξ.
Τι είναι αυτά ρε;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χαχαχα.
Σωστό, αλλά τουλάχιστον τα τραγούδια ήταν για καψουρες. Και οι χωριάτες πήγαιναν να κάνουν επίδειξη και να αλλάξουν παραστάσεις από τις μικρές κοινωνίες τους.
Τώρα τα τραγούδια τους στην ουσία λένε πως είναι μάγκες, κλέβουν, πουλάνε ναρκωτικά, δεν έχουν ανάγκη κανέναν διότι έχουν παράνομο πλούτο και όλες οι γυναίκες τους θέλουν για να τους αγοράζουν ακριβές τσάντες.
Κατάντια
Πρέπει να είμαι από τους λίγους που πραγματικά ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΧΡΙΣΤΌ από το τι ψελλίζουν στα τραπ.
Στα αφτιά μου ακούω ή κουνούπι σε οργασμό ή ξενυχτη νταούλι που προσπαθεί να αρθρώσει κουβέντα. -
Ξενύχτη νταούλι μάλλον που απαγγέλει Ελύτη και Καβάφη στις 5 τα ξημερώματα.
-
Ο δοκιμαστής είχε το παλιό model 3 τώρα όντως λέει πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε πολλά σημεία. Στην ηχομόνωση είναι σε επίπεδο eqs mercedes, ενώ η άνεση βελτιώθηκε αισθητά στις μικρές ανωμαλίες.
Στις στροφές θυμίζει taycan. Άμεσο με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης κτλ
Η τιμή του είναι όμως κλάσμα αυτών των δύο.
Τελείως χαζομάρα η κατάργηση του μοχλου των φλας.
Κατά τα άλλα, το εσωτερικό με τις μικρές αυτές αλλαγές είναι πλέον απίστευτο.
Μινιμαλ, πολυτελές, ήρεμο στο μάτι του οδηγού χωρίς πολλές πληροφορίες δεξιά και αριστερά με διάφορα λαμπακια και υπέρ άνετο. Η θέση οδήγησης άψογη!
Τα υλικά όλα είναι πλέον μαλακά και ποιοτικά με πολλή καλή συναρμογή.
Με λίγα λόγια πλησιάζει όλο και πιο κοντά στο ΤΕΛΕΙΟ
Υ.γ στο τέλος του βίντεο που κατεβάζει την κάμερα και δεν αλλοιώνεται η οπτική του εσωτερικού από τον φακό της, δείτε το τιμόνι που είναι πανέμορφο, κάθετο με χοντρή στεφάνη και χωρίς τίποτα μπροστά που να σε πνίγει.
Δείτε και το εσωτερικό. Απλά αμαξαρα! Τι να λέμε;
-
Λ
Ρε και τα πεντάλ στην οθόνη! -
Εννοείται δεν υπάρχει λόγος σαν ταξιτζής να αγοράσεις ηλεκτρικό και να ταλαιπωρείσαι με φόρτιση, άγχος αυτονομιας κτλ. Τα περι μορφωτικού επιπέδου είναι παπαριές καμαρωτές. Υπάρχουν πάμπολλοι ταρίφες με πτυχία και μεταπτυχιακά.
Μεγαλύτερο σεβασμό έχω σε ένα σωστό επαγγελματία ταξιτζή που συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του (υπάρχουν και αυτοί) από ένα ΑΡΔάκι που γράφει άρθρα οπισθογλειψίματος περι πόσο καλύτερη θα γίνει η ζωή σου αν αγοράσεις ηλεκτρικό. Μια χαρά είναι το ντηζελάκι για τη δουλειά που θέλουν, αρκεί να το συντηρείς.
Αν κάποιος γουστάρει ως ιδιώτης να αγοράσει ηλεκτρικό, μαγκιά του και ας το κάνει. Το κράτος να σταματήσει τις στρεβλώσεις της αγοράς και τα κίνητρα/αντικίνητρα για τον εξηλεκτρισμό του στόλου. Εδω δε θα έχουμε να φάμε όπως πάμε και οι Αντουανέττες κοπτωνται για την ποιότητα του αέρα.
-
-
Η κατάντια αυτής της ιστορικής εταιρείας είναι αδιανόητη...Από τα 6.3 μοτέρ, τα τετράλιτρα V8 σε plug-in μαούνες 2+ τόνων και στα σκουπάκια με το ζόρι για να πουλήσουν πρασινίλα ωστε να είναι trendy.
-
Οι ίδιοι οι ταξιτζήδες λένε άλλα πράγματα. Όσοι έχουν χώρο φόρτισης δεν ξαναγυρίζουν στο βρώμικο diesel.
Το κράτος στρεβλώνει την αγορά με τον μειωμένο ΕΦΚ στο diesel κίνησης εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Στα ηλεκτρικά απλώς παίρνεις προκαταβολικά ένα αντίστοιχο φορολογικό οφελος, ως κίνητρο αγοράς. Αλλά μάλλον επειδή εσείς έχετε diesel δεν το έχεις σκεφτεί και ποτέ σου.
Κατά τα άλλα δεν τα λένε οι δημοσιογράφοι αυτά, αλλά εμείς εδώ, οπότε οι ύβρεις μάλλον πάνε και προς τα εμας που έχουμε ακριβώς την ίδια αποψη.. αλλά guess what, εμείς δεν γλειφουμε πουθενά....εσύ;
Η Αντουανέτα ζούσε από τον κόπο των άλλων, ήταν κληρονόμος και έλεγε βλακείες. Βρε λες;;;;;
-
Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;
Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;
Ούτε range anxiety έχουν οι αντλίες θερμότητας, ούτε χώρο φόρτισης θέλουν.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;
Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;
Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;
Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;
Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;
Δεν τους επιδοτουν;
Αν όχι, γιατί;Νομίζω ότι απ τα 22Κ μέγιστης επιδότησης των ταξί, μέχρι τα 55Κ εκταμίευση ένα Υ LR, υπάρχει μια απόσταση που δεν είναι "60-70%"
-
Γιατί πλημμύρισαν κάποιοι στον Βόλο;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;
Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;
Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;
Δεν τους επιδοτουν;
Αν όχι, γιατί;γιατι δεν υπαρχουν τα χρηματα ειτε απο το κρατος ειτε απο τους πολιτες. γιατι θα γινει χαμος στις πολυκατοικιες, που ηδη δεν πληρωνουν κοινοχρηστα της πλακας για καθαριοτητα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;
Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;
Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;
Δεν τους επιδοτουν;
Αν όχι, γιατί;γιατι δεν υπαρχουν τα χρηματα ειτε απο το κρατος ειτε απο τους πολιτες. γιατι θα γινει χαμος στις πολυκατοικιες, που ηδη δεν πληρωνουν κοινοχρηστα της πλακας για καθαριοτητα
Οπότε ο ταρίφας που παρακαλάει να του δώσουν δεύτερη παράταση στα 22 χρόνια για το Αβενσις ντίζελ που ανοίγουν μόνο απ έξω οι πόρτες και δεν κατεβαίνει το παράθυρο και φοράει λάστιχα kormoran και χρωστάει το εφκα και το ΦΠΑ, απ τα 55 χιλιάρικα του λείπουν τα 17+5 της επιδότησης;
Οι άλλοι που έχουν γυαλισμένο το Ε220 και τις 500αρες, σιγά μην ασχοληθούν με τα "σκουπάκια" που λέει ο Ντιέγκος...
-
Μου αρέσει που παίρνεις στα σοβαρά τον Diego.
Οι ταξιτζήδες που μπορούν, και έχουν κανει την αλλαγή το λένε οι ίδιοι πως είναι ανώτερη εμπειρία και έχουν μεγάλο κέρδος.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε άλλα νέα:
https://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-benz-allazei-ola-ta-etairika-tis-se-ilektrikaΕ κάπου πρέπει να πάνε τα ηλεκτρικά που δεν αγοράζουν οι πελάτες.
Η Mercedes κατήργησε την EQC και βλέπει ισχνή ζήτηση για τα ηλεκτρικά της μοντέλα
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο δοκιμαστής είχε το παλιό model 3 τώρα όντως λέει πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε πολλά σημεία. Στην ηχομόνωση είναι σε επίπεδο eqs mercedes, ενώ η άνεση βελτιώθηκε αισθητά στις μικρές ανωμαλίες.
Στις στροφές θυμίζει taycan. Άμεσο με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης κτλ
Η τιμή του είναι όμως κλάσμα αυτών των δύο.
Τελείως χαζομάρα η κατάργηση του μοχλου των φλας.
Κατά τα άλλα, το εσωτερικό με τις μικρές αυτές αλλαγές είναι πλέον απίστευτο.
Μινιμαλ, πολυτελές, ήρεμο στο μάτι του οδηγού χωρίς πολλές πληροφορίες δεξιά και αριστερά με διάφορα λαμπακια και υπέρ άνετο. Η θέση οδήγησης άψογη!
Τα υλικά όλα είναι πλέον μαλακά και ποιοτικά με πολλή καλή συναρμογή.
Με λίγα λόγια πλησιάζει όλο και πιο κοντά στο ΤΕΛΕΙΟ
Υ.γ στο τέλος του βίντεο που κατεβάζει την κάμερα και δεν αλλοιώνεται η οπτική του εσωτερικού από τον φακό της, δείτε το τιμόνι που είναι πανέμορφο, κάθετο με χοντρή στεφάνη και χωρίς τίποτα μπροστά που να σε πνίγει.
Δείτε και το εσωτερικό. Απλά αμαξαρα! Τι να λέμε;
Γυρε επιτηδες επαναλαμβανεις ποσο "τελειο" ειναι το αστειο κι ανυπαρκτο αυτο εσωτερικο για να φουντωσεις την κουβεντα ή οντως εχεις χασει την αισθητικη σου?
-
Αφού είναι τέλειο
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης