Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 453
    • 454
    • 455
    • 456
    • 457
    • 1015
    • 1016
    • 455 / 1016
    Περί αυτοκίνησης
    169
    20304
    574958
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @lap last edited by

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kkostask said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Στο εξωτερικό υπάρχει και μια κάποια συνείδηση αλλά και ελεγκτικοί μηχανισμοί, όχι όπως στην αξία εκπρόσωπο της υποσαχάριας Αφρικής στην Ευρώπη….εδώ που μένω βλέπω 16 χρόνο που κυκλοφορεί με golf, του έχει βάλει και μια εξάτμιση Φ20 από πίσω και κόβει βόλτες με τραπ στη διαπασών….και ο «πατέρας» καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι.

      Εγώ σας το λέω αυτή η μόδα με την τραπ και την αγάπη για παρανομία είναι διαφορετική από την παλαιά μόδα της ροκ ακόμα και μέταλ.

      Καλά σε επίπεδο μουσικής δεν υπάρχει σύγκριση.

      Είναι εκδήλωση πολιτισμού που προάγει τον παράνομο πλουτισμό.

      ε ναι σωστα, ενω την δεκαετια του 80 και 90 που γεμιζαν τα σκυλαδικα στην εθνικη και αργοτερα που κυκλοφορουσαν πιο πολλα καγιεν απο οτι cinquecento, φανταζομαι ολοι τα ειχαν βγαλει τα χρηματα αυτα με μοχθο 🙂

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap Banned last edited by lap

        Χαχαχα.

        Σωστό, αλλά τουλάχιστον τα τραγούδια ήταν για καψουρες. Και οι χωριάτες πήγαιναν να κάνουν επίδειξη και να αλλάξουν παραστάσεις από τις μικρές κοινωνίες τους.

        Τώρα τα τραγούδια τους στην ουσία λένε πως είναι μάγκες, κλέβουν, πουλάνε ναρκωτικά, δεν έχουν ανάγκη κανέναν διότι έχουν παράνομο πλούτο και όλες οι γυναίκες τους θέλουν για να τους αγοράζουν ακριβές τσάντες και αρωματα.

        Πάνε και όλοι οι πιτσιρικάδες που ζουν σε παιδικό δωμάτιο και από χαρτζιλίκι και χαίρονται με διάφορες τέτοιες φαντασιώσεις.

        Τα ακούνε και τα κορίτσια και χαίρονται που θεωρούνται αντικείμενα που τις πληρώνουν με δώρα για το σεξ.

        Τι είναι αυτά ρε;;;

        T ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo-mak @lap last edited by

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Χαχαχα.

          Σωστό, αλλά τουλάχιστον τα τραγούδια ήταν για καψουρες. Και οι χωριάτες πήγαιναν να κάνουν επίδειξη και να αλλάξουν παραστάσεις από τις μικρές κοινωνίες τους.

          Τώρα τα τραγούδια τους στην ουσία λένε πως είναι μάγκες, κλέβουν, πουλάνε ναρκωτικά, δεν έχουν ανάγκη κανέναν διότι έχουν παράνομο πλούτο και όλες οι γυναίκες τους θέλουν για να τους αγοράζουν ακριβές τσάντες.

          Κατάντια

          Πρέπει να είμαι από τους λίγους που πραγματικά ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΧΡΙΣΤΌ από το τι ψελλίζουν στα τραπ.
          Στα αφτιά μου ακούω ή κουνούπι σε οργασμό ή ξενυχτη νταούλι που προσπαθεί να αρθρώσει κουβέντα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • L
            lap Banned last edited by lap

            Ξενύχτη νταούλι μάλλον που απαγγέλει Ελύτη και Καβάφη στις 5 τα ξημερώματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap Banned last edited by lap

              Youtube Video

              Ο δοκιμαστής είχε το παλιό model 3 τώρα όντως λέει πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε πολλά σημεία. Στην ηχομόνωση είναι σε επίπεδο eqs mercedes, ενώ η άνεση βελτιώθηκε αισθητά στις μικρές ανωμαλίες.

              Στις στροφές θυμίζει taycan. Άμεσο με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης κτλ

              Η τιμή του είναι όμως κλάσμα αυτών των δύο.

              Τελείως χαζομάρα η κατάργηση του μοχλου των φλας.

              Κατά τα άλλα, το εσωτερικό με τις μικρές αυτές αλλαγές είναι πλέον απίστευτο.

              Μινιμαλ, πολυτελές, ήρεμο στο μάτι του οδηγού χωρίς πολλές πληροφορίες δεξιά και αριστερά με διάφορα λαμπακια και υπέρ άνετο. Η θέση οδήγησης άψογη!

              Τα υλικά όλα είναι πλέον μαλακά και ποιοτικά με πολλή καλή συναρμογή.

              Με λίγα λόγια πλησιάζει όλο και πιο κοντά στο ΤΕΛΕΙΟ

              Υ.γ στο τέλος του βίντεο που κατεβάζει την κάμερα και δεν αλλοιώνεται η οπτική του εσωτερικού από τον φακό της, δείτε το τιμόνι που είναι πανέμορφο, κάθετο με χοντρή στεφάνη και χωρίς τίποτα μπροστά που να σε πνίγει.

              Δείτε και το εσωτερικό. Απλά αμαξαρα! Τι να λέμε;

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                ibiza95 last edited by

                Λ
                Ρε και τα πεντάλ στην οθόνη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • diego1960
                  diego1960 last edited by diego1960

                  Εννοείται δεν υπάρχει λόγος σαν ταξιτζής να αγοράσεις ηλεκτρικό και να ταλαιπωρείσαι με φόρτιση, άγχος αυτονομιας κτλ. Τα περι μορφωτικού επιπέδου είναι παπαριές καμαρωτές. Υπάρχουν πάμπολλοι ταρίφες με πτυχία και μεταπτυχιακά.

                  Μεγαλύτερο σεβασμό έχω σε ένα σωστό επαγγελματία ταξιτζή που συντηρεί σωστά το αυτοκίνητό του (υπάρχουν και αυτοί) από ένα ΑΡΔάκι που γράφει άρθρα οπισθογλειψίματος περι πόσο καλύτερη θα γίνει η ζωή σου αν αγοράσεις ηλεκτρικό. Μια χαρά είναι το ντηζελάκι για τη δουλειά που θέλουν, αρκεί να το συντηρείς.

                  Αν κάποιος γουστάρει ως ιδιώτης να αγοράσει ηλεκτρικό, μαγκιά του και ας το κάνει. Το κράτος να σταματήσει τις στρεβλώσεις της αγοράς και τα κίνητρα/αντικίνητρα για τον εξηλεκτρισμό του στόλου. Εδω δε θα έχουμε να φάμε όπως πάμε και οι Αντουανέττες κοπτωνται για την ποιότητα του αέρα.

                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Σε άλλα νέα:
                    https://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-benz-allazei-ola-ta-etairika-tis-se-ilektrika

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • diego1960
                      diego1960 last edited by diego1960

                      Η κατάντια αυτής της ιστορικής εταιρείας είναι αδιανόητη...Από τα 6.3 μοτέρ, τα τετράλιτρα V8 σε plug-in μαούνες 2+ τόνων και στα σκουπάκια με το ζόρι για να πουλήσουν πρασινίλα ωστε να είναι trendy.

                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap Banned last edited by lap

                        Οι ίδιοι οι ταξιτζήδες λένε άλλα πράγματα. Όσοι έχουν χώρο φόρτισης δεν ξαναγυρίζουν στο βρώμικο diesel.

                        Το κράτος στρεβλώνει την αγορά με τον μειωμένο ΕΦΚ στο diesel κίνησης εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Στα ηλεκτρικά απλώς παίρνεις προκαταβολικά ένα αντίστοιχο φορολογικό οφελος, ως κίνητρο αγοράς. Αλλά μάλλον επειδή εσείς έχετε diesel δεν το έχεις σκεφτεί και ποτέ σου.

                        Κατά τα άλλα δεν τα λένε οι δημοσιογράφοι αυτά, αλλά εμείς εδώ, οπότε οι ύβρεις μάλλον πάνε και προς τα εμας που έχουμε ακριβώς την ίδια αποψη.. αλλά guess what, εμείς δεν γλειφουμε πουθενά....εσύ;

                        Η Αντουανέτα ζούσε από τον κόπο των άλλων, ήταν κληρονόμος και έλεγε βλακείες. Βρε λες;;;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits last edited by piliourits

                          Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;

                          Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;

                          Ούτε range anxiety έχουν οι αντλίες θερμότητας, ούτε χώρο φόρτισης θέλουν.

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap Banned @piliourits last edited by lap

                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;

                            Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;

                            Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;

                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits @lap last edited by piliourits

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;

                              Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;

                              Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;

                              Δεν τους επιδοτουν;
                              Αν όχι, γιατί;

                              Νομίζω ότι απ τα 22Κ μέγιστης επιδότησης των ταξί, μέχρι τα 55Κ εκταμίευση ένα Υ LR, υπάρχει μια απόσταση που δεν είναι "60-70%"

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap Banned last edited by

                                Γιατί πλημμύρισαν κάποιοι στον Βόλο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;

                                  Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;

                                  Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;

                                  Δεν τους επιδοτουν;
                                  Αν όχι, γιατί;

                                  γιατι δεν υπαρχουν τα χρηματα ειτε απο το κρατος ειτε απο τους πολιτες. γιατι θα γινει χαμος στις πολυκατοικιες, που ηδη δεν πληρωνουν κοινοχρηστα της πλακας για καθαριοτητα

                                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • piliourits
                                    piliourits @dettol last edited by piliourits

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Να απλοποιησουμε λίγο το δίλημμα του ταρίφα;

                                    Γιατί δεν αντικαθιστουν οι πολίτες όλους τους αρχαίους ντιζελολέβητες θέρμανσης με αντλίες θερμότητας, αλλά αντ αυτού παραγγέλνουν ξύλα ή καίνε παλέτες και μελαμίνες στα τζάκια και τις σόμπες, ή παλεύουν με τα ερκοντίσια και τις λάμπες αλογόνου;

                                    Αν τους επιδοτούν το 60-70% του κόστους της αλλαγής όντως γιατί;;;

                                    Δεν τους επιδοτουν;
                                    Αν όχι, γιατί;

                                    γιατι δεν υπαρχουν τα χρηματα ειτε απο το κρατος ειτε απο τους πολιτες. γιατι θα γινει χαμος στις πολυκατοικιες, που ηδη δεν πληρωνουν κοινοχρηστα της πλακας για καθαριοτητα

                                    Οπότε ο ταρίφας που παρακαλάει να του δώσουν δεύτερη παράταση στα 22 χρόνια για το Αβενσις ντίζελ που ανοίγουν μόνο απ έξω οι πόρτες και δεν κατεβαίνει το παράθυρο και φοράει λάστιχα kormoran και χρωστάει το εφκα και το ΦΠΑ, απ τα 55 χιλιάρικα του λείπουν τα 17+5 της επιδότησης;

                                    Οι άλλοι που έχουν γυαλισμένο το Ε220 και τις 500αρες, σιγά μην ασχοληθούν με τα "σκουπάκια" που λέει ο Ντιέγκος...

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap Banned last edited by lap

                                      Μου αρέσει που παίρνεις στα σοβαρά τον Diego.

                                      Οι ταξιτζήδες που μπορούν, και έχουν κανει την αλλαγή το λένε οι ίδιοι πως είναι ανώτερη εμπειρία και έχουν μεγάλο κέρδος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagnar @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Σε άλλα νέα:
                                        https://www.drive.gr/news/kosmos/i-mercedes-benz-allazei-ola-ta-etairika-tis-se-ilektrika

                                        Ε κάπου πρέπει να πάνε τα ηλεκτρικά που δεν αγοράζουν οι πελάτες.

                                        Η Mercedes κατήργησε την EQC και βλέπει ισχνή ζήτηση για τα ηλεκτρικά της μοντέλα

                                        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          driver-m @lap last edited by

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Youtube Video

                                          Ο δοκιμαστής είχε το παλιό model 3 τώρα όντως λέει πως έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε πολλά σημεία. Στην ηχομόνωση είναι σε επίπεδο eqs mercedes, ενώ η άνεση βελτιώθηκε αισθητά στις μικρές ανωμαλίες.

                                          Στις στροφές θυμίζει taycan. Άμεσο με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης κτλ

                                          Η τιμή του είναι όμως κλάσμα αυτών των δύο.

                                          Τελείως χαζομάρα η κατάργηση του μοχλου των φλας.

                                          Κατά τα άλλα, το εσωτερικό με τις μικρές αυτές αλλαγές είναι πλέον απίστευτο.

                                          Μινιμαλ, πολυτελές, ήρεμο στο μάτι του οδηγού χωρίς πολλές πληροφορίες δεξιά και αριστερά με διάφορα λαμπακια και υπέρ άνετο. Η θέση οδήγησης άψογη!

                                          Τα υλικά όλα είναι πλέον μαλακά και ποιοτικά με πολλή καλή συναρμογή.

                                          Με λίγα λόγια πλησιάζει όλο και πιο κοντά στο ΤΕΛΕΙΟ

                                          Υ.γ στο τέλος του βίντεο που κατεβάζει την κάμερα και δεν αλλοιώνεται η οπτική του εσωτερικού από τον φακό της, δείτε το τιμόνι που είναι πανέμορφο, κάθετο με χοντρή στεφάνη και χωρίς τίποτα μπροστά που να σε πνίγει.

                                          Δείτε και το εσωτερικό. Απλά αμαξαρα! Τι να λέμε;

                                          Γυρε επιτηδες επαναλαμβανεις ποσο "τελειο" ειναι το αστειο κι ανυπαρκτο αυτο εσωτερικο για να φουντωσεις την κουβεντα ή οντως εχεις χασει την αισθητικη σου?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap Banned last edited by

                                            Αφού είναι τέλειο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 453
                                            • 454
                                            • 455
                                            • 456
                                            • 457
                                            • 1015
                                            • 1016
                                            • 455 / 1016
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr