Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 18
    • 19
    • 9 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    368
    8263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      czio last edited by czio

      Βάλε καμια ζαντουλα να χαρείς όμως, αν και θα πληρώνεις λιγότερο σε ελαστικά

      Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jeronimo-g @dstou last edited by

        @dstou said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

        Σε χωράει? Πάρτο τότε.

        Ειναι & αλλοι που ζητανε αμαξι με παρομοιες απαιτησεις.
        Καλο ειναι που λενε πολλοι διάφορες επιλογές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jeronimo-g @czio last edited by

          @czio said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

          Βάλε καμια ζαντουλα να χαρείς όμως, αν και θα πληρώνεις λιγότερο σε ελαστικά

          Γενικως ειμαι κατα των ζαντων πανω απο 17

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • Chrisk6
            Chrisk6 @jeronimo-g last edited by

            @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

            29.800€ μαζι με τελη πινακιδες τελικη τιμη
            Cx5 Manual arctic white

            η 2η εκδοση με ολα τα βασικά οπως

            Προβολεις και φωτα led ολα Εξωτερικα και καμπινας
            Φιμε κρυσταλλα
            Ζαντες αλουμινιου 17
            Δερματινο τιμονι κ λεβιες ταχυτητων
            Οθονη στον πινακα οργανων tft lcd
            Αναδιπλωση πισω καθισματων και υποβραχιονιο μπρος πισω
            Αισθητηρας βροχης φωτων
            Αντικλεπτικο
            Cruise
            Ελεγχος τυφλων σημειων
            Υποβοηθηση εκκινσης ανηφιρα
            Προειδοποιηση κυκλοφοριας
            Υποβοηθηση πεδησης στην πολη
            Αυτοματο κλειδωμα θυρων
            Υποβοηθηση διστηρησης λωτιδας
            Αφιξη αναχωρηση σπιτι
            Ελεγχος μεγαλης σκαλας προβολεων
            Αυτοματος Διζωνικος κλιματισμος
            Ηλεκτοχρωμικος εσωτερικος καθρεπτης
            Χειριστηρια τιμονι
            HMI commander
            Buetooth
            DAB
            2usb μπροστα και 2 usb πισω - type A
            6 ηχεια
            Κεντρικη οθονη 8"
            Κεραια Πτερυγιου
            Αναδιπλωση πισω καθισματος 40:20:40
            Ενδειξη ταχυτητας και συμβολων αυτοματα στο τζαμι του Οδηγου (F1 style)

            Ποια έκδοση είναι αυτή που κοιτάς?
            Δεν έχει την 10αρα την οθονουλα?
            Πλέον θα εμφανίζονται στο HUD και οι οδηγίες από gmaps και όχι μόνο από το μαμά Navi.
            Ωραίο και το cx-5 το κοίταξα και εγώ πριν πάρω το 30αρι.
            Ματσουντα λέμε...όσοι είχαν/έχουν ξέρουν.

            J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jeronimo-g @Chrisk6 last edited by jeronimo-g

              @chrisk6 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

              @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

              29.800€ μαζι με τελη πινακιδες τελικη τιμη
              Cx5 Manual arctic white

              η 2η εκδοση με ολα τα βασικά οπως

              Προβολεις και φωτα led ολα Εξωτερικα και καμπινας
              Φιμε κρυσταλλα
              Ζαντες αλουμινιου 17
              Δερματινο τιμονι κ λεβιες ταχυτητων
              Οθονη στον πινακα οργανων tft lcd
              Αναδιπλωση πισω καθισματων και υποβραχιονιο μπρος πισω
              Αισθητηρας βροχης φωτων
              Αντικλεπτικο
              Cruise
              Ελεγχος τυφλων σημειων
              Υποβοηθηση εκκινσης ανηφιρα
              Προειδοποιηση κυκλοφοριας
              Υποβοηθηση πεδησης στην πολη
              Αυτοματο κλειδωμα θυρων
              Υποβοηθηση διστηρησης λωτιδας
              Αφιξη αναχωρηση σπιτι
              Ελεγχος μεγαλης σκαλας προβολεων
              Αυτοματος Διζωνικος κλιματισμος
              Ηλεκτοχρωμικος εσωτερικος καθρεπτης
              Χειριστηρια τιμονι
              HMI commander
              Buetooth
              DAB
              2usb μπροστα και 2 usb πισω - type A
              6 ηχεια
              Κεντρικη οθονη 8"
              Κεραια Πτερυγιου
              Αναδιπλωση πισω καθισματος 40:20:40
              Ενδειξη ταχυτητας και συμβολων αυτοματα στο τζαμι του Οδηγου (F1 style)

              Ποια έκδοση είναι αυτή που κοιτάς?
              Δεν έχει την 10αρα την οθονουλα?
              Πλέον θα εμφανίζονται στο HUD και οι οδηγίες από gmaps και όχι μόνο από το μαμά Navi.
              Ωραίο και το cx-5 το κοίταξα και εγώ πριν πάρω το 30αρι.
              Ματσουντα λέμε...όσοι είχαν/έχουν ξέρουν.

              H 2η βασικη
              Center Line

              Ωπ Cx30 !
              Με τον X με τα 186 ps ?
              Εντυοωσεις ? Τιμη κ εκδοση εσυ ? Να σε καλα να το χαιρεσαι !

              Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk @jeronimo-g last edited by

                @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                29.800€ μαζι με τελη πινακιδες τελικη τιμη
                Cx5 Manual arctic white

                η 2η εκδοση με ολα τα βασικά οπως

                Προβολεις και φωτα led ολα Εξωτερικα και καμπινας
                Φιμε κρυσταλλα
                Ζαντες αλουμινιου 17
                Δερματινο τιμονι κ λεβιες ταχυτητων
                Οθονη στον πινακα οργανων tft lcd
                Αναδιπλωση πισω καθισματων και υποβραχιονιο μπρος πισω
                Αισθητηρας βροχης φωτων
                Αντικλεπτικο
                Cruise
                Ελεγχος τυφλων σημειων
                Υποβοηθηση εκκινσης ανηφιρα
                Προειδοποιηση κυκλοφοριας
                Υποβοηθηση πεδησης στην πολη
                Αυτοματο κλειδωμα θυρων
                Υποβοηθηση διστηρησης λωτιδας
                Αφιξη αναχωρηση σπιτι
                Ελεγχος μεγαλης σκαλας προβολεων
                Αυτοματος Διζωνικος κλιματισμος
                Ηλεκτοχρωμικος εσωτερικος καθρεπτης
                Χειριστηρια τιμονι
                HMI commander
                Buetooth
                DAB
                2usb μπροστα και 2 usb πισω - type A
                6 ηχεια
                Κεντρικη οθονη 8"
                Κεραια Πτερυγιου
                Αναδιπλωση πισω καθισματος 40:20:40
                Ενδειξη ταχυτητας και συμβολων αυτοματα στο τζαμι του Οδηγου (F1 style)

                Ε ρε και σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και ανακοινώσει ο Κούλης κατάργηση του ΦΠ στα διλιτρα...

                Θα γίνει λαϊκό προσκύνημα στις αντιπροσωπείες της Mazda

                CX5 - CX30 , 3 , θα πουλήσουν από καμιά δεκαριά χιλιάδες τεμάχια.

                Δεν έχει άκρες στην κυβέρνηση ο Συγγελίδης;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @jeronimo-g last edited by

                  @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                  @chrisk6 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                  @jeronimo-g said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                  29.800€ μαζι με τελη πινακιδες τελικη τιμη
                  Cx5 Manual arctic white

                  η 2η εκδοση με ολα τα βασικά οπως

                  Προβολεις και φωτα led ολα Εξωτερικα και καμπινας
                  Φιμε κρυσταλλα
                  Ζαντες αλουμινιου 17
                  Δερματινο τιμονι κ λεβιες ταχυτητων
                  Οθονη στον πινακα οργανων tft lcd
                  Αναδιπλωση πισω καθισματων και υποβραχιονιο μπρος πισω
                  Αισθητηρας βροχης φωτων
                  Αντικλεπτικο
                  Cruise
                  Ελεγχος τυφλων σημειων
                  Υποβοηθηση εκκινσης ανηφιρα
                  Προειδοποιηση κυκλοφοριας
                  Υποβοηθηση πεδησης στην πολη
                  Αυτοματο κλειδωμα θυρων
                  Υποβοηθηση διστηρησης λωτιδας
                  Αφιξη αναχωρηση σπιτι
                  Ελεγχος μεγαλης σκαλας προβολεων
                  Αυτοματος Διζωνικος κλιματισμος
                  Ηλεκτοχρωμικος εσωτερικος καθρεπτης
                  Χειριστηρια τιμονι
                  HMI commander
                  Buetooth
                  DAB
                  2usb μπροστα και 2 usb πισω - type A
                  6 ηχεια
                  Κεντρικη οθονη 8"
                  Κεραια Πτερυγιου
                  Αναδιπλωση πισω καθισματος 40:20:40
                  Ενδειξη ταχυτητας και συμβολων αυτοματα στο τζαμι του Οδηγου (F1 style)

                  Ποια έκδοση είναι αυτή που κοιτάς?
                  Δεν έχει την 10αρα την οθονουλα?
                  Πλέον θα εμφανίζονται στο HUD και οι οδηγίες από gmaps και όχι μόνο από το μαμά Navi.
                  Ωραίο και το cx-5 το κοίταξα και εγώ πριν πάρω το 30αρι.
                  Ματσουντα λέμε...όσοι είχαν/έχουν ξέρουν.

                  H 2η βασικη
                  Center Line

                  Ωπ Cx30 !
                  Με τον X με τα 186 ps ?
                  Εντυοωσεις ? Τιμη κ εκδοση εσυ ? Να σε καλα να το χαιρεσαι !

                  Σωστά με το Χ.
                  Εντυπώσεις οι καλύτερες (όπως κ οι υπόλοιποι κάτοχοι που αναφέρονται στο θέμα του 30αριου).
                  Ευχαριστώ. GTplus /AWD/MT6 με το Bose.

                  HUD στην center line έχει?
                  Νομίζω πως δεν το αναφέρει στο διαμορφωτή.
                  Η advantage είναι πλουσιότερη (προφανώς θα μου πεις και γι'αυτό κοστίζει παραπάνω) αλλά στο μακροπρόθεσμο μπορεί να αξίζει την διαφορά.
                  Αλλά αν είναι σφιχτό το μπάτζετ αναγκαστικά στη center line.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by tkin73

                    θα την πω την κακιουλα μου μετα απο καιρο ΜΟΝΟ ΜΑZDA αλλα δεν βλεπω τοσα πολλα στον δρομο οσο τα διαφημίζουμε!
                    και οι 9/10 που τα διαφημιζουν εδω ΜΟΝΟ ΜΑZDA δεν εχουν!
                    μιλαω και ως πρωην κατοχος μαζντα...
                    καλα τα μαζντα αλλα όταν φτανουν οι 9.5/10 να αποφασισουν τελικα ψωνίζουν απο αλλου.
                    είτε λογω φορολογιας , ειτε λογω πολλων κυβικων λιγων αλογων, ειτε λογω χωρων , ειτε λογω πρεστιζ , ειτε , ειτε , ειτε...
                    oσο για το cx5 και την d κατηγορια μην σε παρασυρει το μηκος του αμαξιου δεν εχει καλυτερους χωρους απο τα περισσοτερα της c , δλδ οτι ειναι μια κατηγορια πανω σε χωρους απο το κασκαι που γραφεις δεν ισχυει.
                    Οπως το cx30 ειναι απο τα σφικτότερα εσωτερικα της c ετσι και το 5 ειναι απο τα μικροτερα της κατηγοριας.
                    δλδ αν μπεις σε αυτο και μετα πχ στο κουγκα θα δεις οτι εχουν μεγαλη διαφορα σε χωρους παντου.
                    Φυσικα στα 30Κ αλλο αμαξι της κατηγοριας και με την ποιοτητα της μαζντα δεν υπαρχει , φυσικα με καποιες παραχωρήσεις , καθως δεν βάζει και φωτια στην ασφαλτο...

                    cirus gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • gtsartsal
                      gtsartsal last edited by gtsartsal

                      Δυστυχως με την φορολογία στη χώρα μας, χαντακώνεται η μάρκα.

                      Αν οι κινητήρες ήταν 1.8 θα κυκλοφορούσαν πολλά, πάρα πολλά κι ας υστερούν σε χωρους και επιδόσεις

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        tkin73 @gtsartsal last edited by tkin73

                        @gtsartsal said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                        Δυστυχως με την φορολογία στη χώρα μας, χαντακώνεται η μάρκα.

                        Αν οι κινητήρες ήταν 1.8 θα κυκλοφορούσαν πολλά, πάρα πολλά κι ας υστερούν σε χωρους και επιδόσεις

                        εννοειται φταιει αυτο αλλα κακα τα ψεμματα την τελευταια 15ετια καλομαθαμε με τα τουρμπο που εγιναν μαζικης παραγωγης και παιρνουμε πολλα αλογα με λιγα κυβικα και οι κινητηρες της μαζντα παροτι δεν σπανε δεν ζοριζονται δεν ειναι ομως και αποδοτικοί πολλα κυβικα για λιγα αλογα και αυτο ξενιζει ... 2.0 για 122 ή 165 οταν ο ανταγωνισμός δινει πχ 180 στα 1.6 ή 155 στα 1.0 ειναι θεμα για τους περισσοτερους...
                        φυσικα στα 30Κ το cx5 το παιρνεις και τρεχεις μην το μετανιωσουν!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus @tkin73 last edited by cirus

                          @tkin73 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                          κατοχος μαζντα...
                          καλα τα μαζντα αλλα όταν φτανουν οι 9.5/10 να αποφασισουν τελικα ψωνίζουν απο αλλου.
                          είτε λογω φορολογιας , ειτε λογω πολλων κυβικων λιγων αλογων, ειτε λογω χωρων , ειτε λογω πρεστιζ , ειτε , ειτε , ειτε...
                          oσο για το cx5 και την d κατηγορια μην σε παρασυρει το μηκος του αμαξιου δεν εχει καλυτερους χωρους απο τα περισσοτερα της c , δλδ οτι ειναι μια κατηγορια πανω σε χωρους απο το κασκαι που γραφεις δεν ισχυει.
                          Οπως το cx30 ειναι απο τα σφικτότερα εσωτερικα της c ετσι και το 5 ειναι απο τα μικροτερα της κατηγοριας.
                          δλδ αν μπεις σε αυτο και μετα πχ στο κουγκα θα δεις οτι εχουν μεγαλη διαφορα σε χωρους παντου.
                          Φυσικα στα 30Κ αλλο αμαξι της κατηγοριας και με την ποιοτητα της μαζντα δεν υπαρχει , φυσικα με καποιες παραχωρήσεις , καθως δεν βάζει και φωτια στην ασφαλτο...

                          Το ΜΕΓΑΛΟ μειωνεκτημα του είναι προφανώς ο φόρος πολυτελείας

                          Αν δεν ήταν αυτό θα βλέπαμε πολύ περισσότερα.

                          Οι χώροι δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα. Και γω ενα αμάξι που έχει από τους μικρότερους στην κατηγορία χώρους για τους πίσω πήρα. To Puma έχει πουλήσει πάρα πολύ και βλέπεις παντού παρολα αυτά. Δεν είναι προτεραιότητα οι χώροι σε πολλούς ανθρώπους. και τα toyota Μικρούς χώρους έχουν, best seller είναι!! Οποιοι τα πέρνουν τα πέρνουν με πρώτο γνώμονα την οικονομία, είναι τριτοτεταρτος λόγος οι χώροι για αυτούς

                          Ομως ο φόρος πολυτελείας τσούζει γιατι και πληρώνεις και εχει χαμηλότερη μεταπώληση από ένα ανταγωνιστικό μη διλιτρο οπότε δεν είναι απλά ενα μειωνέχτημα. Είναι λόγος να χαντακωθει το αμάξι σε πωλήσεις

                          οι επιδόσεις είναι μια χαρά. Δεν βάζουν φωτια στην άσφαλτο αλλα δεν είναι και αργό αμάξι

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by tkin73

                            οι χωροι δεν ειναι προτεραιοτητα για πολλους συμφωνω αλλα εδω μιλαμε για τριτεκνο που οι χωροι ειναι το α & το ω.
                            το εχω οδηγησει το αμαξι αργο δεν το λες 2 ατομα μεσα δεν το ελεγες και ρωμαλεο δλδ πατουσες γκαζι και το περιμενες το αμαξι...
                            φυσικα στο δρομο το πατημα του ηταν αρχοντικο ...

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                              οι χωροι δεν ειναι προτεραιοτητα για πολλους συμφωνω αλλα εδω μιλαμε για τριτεκνο που οι χωροι ειναι το α & το ω

                              δεν μιλησα για τρίτεκνο μιλησα γενικά

                              Ο συγκεκριμένος τρίτεκνος όπως βλέπεις δεν το βάζει πρώτη προταιρεότητα. Αρμόδιος βεβαια να μιλήσει είναι ο ίδιος οχι εγώ. Καταλαβα ότι η ποιοτητα και η απροβλημάτιστη συμπεριφορά στα χρόνια τον ενδιαφέρουν πολύ περισσότερο και τα βολεύει στους χώρους. Μπορει να έχω λάθος, θα σου απαντήσει καλύτερα εκείνος

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                3 παιδια σε αυτες τις ηλικιες με 3 καρεκλακια και 1-2 καροτσια αφου το θελει για ταξιδια θες 580 λτ αποσκευες και καλο φαρδος πισω , 1.39 εχει το μαζντα δεν ειναι απαγορευτικο αλλα για τον ογκο του του λειπουν 3 ποντακια φαρδους μπροστα και πισω και καμια 60 λτ αποσκευων...

                                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 last edited by

                                  Οπως εχουμε ξαναπει ο χωρος και πως τον διαχειριζεται ο καθενας ειναι υποκειμενικο.
                                  Εγω με το 30αρι με 2 παιδια ειμαι μια χαρα!! Και ο χωρος αποσκευων ειναι αρκετος γιατι ουτε καροτσια/καλαθουνες εχω πλεον.
                                  Με 1 σακο (μεγαλο) το καθε ατομο ταξιδευει κανονικα.
                                  Τωρα για φωτιες στην ασφαλτο δεν νομιζω οτι εγω προσωπικα θα συγκινηθω με οτιδηποτε αν δεν εχει 300-400 αλογα. Εχω μαθει αλλιως οποτε για εμενα η οδηγικη ευχαριστηση και ασφαλεια μπαινει πρωτη.

                                  Τωρα το CX-5 αν βολοψει τα 3 παιδια ο φιλος ειναι αμαξι πουθα το κρατησει για χρονια και απροβληματιστα!! Εξαλλου δεν αλλαζουν ολοι αυτοκινητο στην 5ετια.
                                  Ασφαλεια, πατημα στον δρομο και ποιοτητα ειναι τοπ. Τωρα αν δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο (που κανενα της κατηγοριας δεν βαζει) χεστηκε η φοραδα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 @tkin73 last edited by Chrisk6

                                    @tkin73 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                    3 παιδια σε αυτες τις ηλικιες με 3 καρεκλακια και 1-2 καροτσια αφου το θελει για ταξιδια θες 580 λτ αποσκευες και καλο φαρδος πισω , 1.39 εχει το μαζντα δεν ειναι απαγορευτικο αλλα για τον ογκο του του λειπουν 3 ποντακια φαρδους μπροστα και πισω και καμια 60 λτ αποσκευων...

                                    1 καροτσι ειναι μια χαρα για το μικρο.
                                    Τα 2 παιδια ειναι 4 & 3 ετων. Δεν νομιζω οτι μπαινουν σε καροτσι.
                                    Επισης δεν αγοραζεις αυτοκινητο με προοπτικη 10ετιας με δεδομενα 1-2ου χρονου.
                                    Κανεις υπομονη και μολις το μικροτερο παει 3 ετων εχεις ξεμπερδεψει απο τα πολλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by tkin73

                                      κανενα αμαξι των 30-35Κ σε αυτη την κατηγορια δεν ειναι επιδοσεων ουτε εχει 0-100 σε 6-7 δευτερα. Θες ομως σιγουρη/ασφαλη και γρηγορη προσπέραση με 5 ατομα φορτωμενος αποσκευες το καλοκαιρι με κλιμα στο φασμα των 70-120.
                                      Το αμαξι που ειχα οδηγησει δεν με επεισε οτι με τις παραπανω συνθήκες θα τα πηγαινε και πολυ καλα....βεβαια ειχα οδηγησει το αυτοματο που όπως εγραψα το περιμενες λιγο.
                                      Με το χειροκινητο φαντάζομαι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα , παντως όπως και να εχει τα θελει την επομενη με τα 2.5 και 194 που όμως ειναι στα 41 ή την ντιζελαρα των 2.2 στα 37 με τα 150 και 38 κιλα ροπης ( και του βάζεις και ενα προγραμματακι και το πας 200 αλογα με 45 κιλα ροπης και σπερνει...

                                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5):

                                        κανενα αμαξι των 30-35Κ σε αυτη την κατηγορια δεν ειναι επιδοσεων ουτε εχει 0-100 σε 6-7 δευτερα. Θες ομως σιγουρη/ασφαλη και γρηγορη προσπέραση με 5 ατομα φορτωμενος αποσκευες το καλοκαιρι με κλιμα στο φασμα των 70-120.
                                        Το αμαξι που ειχα οδηγησει δεν με επεισε οτι με τις παραπανω συνθήκες θα τα πηγαινε και πολυ καλα....βεβαια ειχα οδηγησει το αυτοματο που όπως εγραψα το περιμενες λιγο.
                                        Με το χειροκινητο φαντάζομαι θα ειναι καλυτερα τα πραγματα , παντως όπως και να εχει τα θελει την επομενη με τα 2.5 και 194 που όμως ειναι στα 41 ή την ντιζελαρα των 2.2 στα 37 με τα 150 και 38 κιλα ροπης ( και του βάζεις και ενα προγραμματακι και το πας 200 αλογα με 45 κιλα ροπης και σπερνει...

                                        Μια χαρα προσπεραση κανει και φορτωμενο. Εχεις και το χειροκινητο(αυτοματο) στην χειροτερη. Αν δεν μπορεις περιμενεις και 1-2 στροφες και περνας. Δεν θεωρω οτι ειναι τοσο θεμα αυτο.
                                        Το 2.5αρι ναι...αυτη ειναι ωραια επιλογη.
                                        Αλλα ειπαμε Ελλαδα εδω...χαντακωμα τα κυβικα!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nmsm2 last edited by

                                          Όμορφο και ποιοτικό αυτοκίνητο, αλλά όταν θα είναι φορτωμένο με οικογένεια και αποσκευές θα αντιμετωπίζει πολύ συχνά την έλλειψη ισχύος του κινητήρα και πρόβλημα σε περίπτωση προσπέρασης, θα πρέπει να κατεβάζει 3η για να ολοκληρώσει γρήγορα την προσπέραση (ταλαιπωρία -άγχος - ανασφάλεια). Αυτός ο όγκος αυτοκινήτου απαιτεί είτε turbo (κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης και μείωση αξιοπιστίας) είτε παράλληλη λειτουργία ηλεκτρομοτερ (full hybrid - ακαριαία ροπή) για να μην ταλαιπωρείται ο οδηγός.

                                          gatoz piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Συγνώμη, αλλά αδυνατό να κατανοήσω πώς ένα άνθρωπος που δίνει €35-40.000 για αυτοκίνητο, έχει πρόβλημα να πληρώνει €400/χρόνο επιπλέον, για να κάνει αυτό που γουστάρει. Κάτι χάνω μάλλον!!

                                            ΥΓ: κατανοώ το "γαμώτο" του πράγματος για το κράτος κλέφτη, αλλά σε τόσα μας κλέβει. Θεωρώ αστείο αυτό το ποσό (όταν μιλάμε για αμάξι αυτής της αξία) να λειτουργεί ώς αποτρεπτικός παράγοντας. Πιστεύω άλλες είναι οι αιτίες για τα Μάζντα, αφού άλλα 2λιτρα πουλάνε ΟΚ.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            Chrisk6 cirus T 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 9 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr