-
Συγκρίνεις έναν επεξεργαστή 12 πυρήνων με έναν 8 πυρήνων..
Παρόλα αυτα μιλώ για φορητές συσκευές -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συγκρίνεις έναν επεξεργαστή 12 πυρήνων με έναν 8 πυρήνων..
Παρόλα αυτα μιλώ για φορητές συσκευέςκαι γω σου είπα δεν θα το συνεχίσω. Σεβάσου το
-
Μα τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν και ξέρεις γιατί δεν στέκουν διότι εγώ τα δοκίμασα, πλήρωσα και είδα και τα συν και τα πλην.
Εσύ μιλάς θεωρητικά.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν και ξέρεις γιατί δεν στέκουν διότι εγώ τα δοκίμασα, πλήρωσα και είδα και τα συν και τα πλην.
Εσύ μιλάς θεωρητικά.
οχι εχω αγοράσει και γω στο παρελθόν apple, απλά δεν ξαναγοράζω ΤΙΠΟΤΑ από αυτή την μάρκα.
Ο κύριος λόγος ΔΕΝ είναι οι επιδόσεις που έχεις αναλωθει.
Στις mobile συσκευες με τον M2 είναι κυριαρχος σε αυτό αφού φαγώθηκες
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Αποφασίζεις όταν έρθει η στιγμή, πολλά αλλάζουν σε 2-3 χρόνια. Δεν έχεις λόγο να βιαστείς τώρα.
Δεν βιαζομαι,αλλα δεν πιστευω οτι σε 2-3 χρονια απο τωρα θα εχει αλλαξει κατι στην τιμολογιακη πολιτικη των νεων μοντελων.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Γυρε, εσενα μπορει να σ'αρεσει κι ενος ζασταβα πιο πολυ το εσωτερικο απ'του δικου μου, τι να κανουμε τωρα. Ακομα και μια 15ετιας bmw σαν τη δικη μου παντως ειναι ετη φωτος μπροστα και σε ποιοτητα και σε αισθηση και σε design εσωτερικα σε σχεση μ'ενα τεσλα. Και η Ε46 ακομα ανωτερη ειναι που κοντευει τα 25 χρονια. Για τις τωρινες bmw παλι (που μ'αυτες θα επρεπε να τα συγκρινεις αν δεν ησουν εμμονικος) δεν υπαρχει καν μετρο συγκρισης.
Παντως γενικα δειχνεις ποσο σχετικος εισαι και στα αυτοκινητα και στα κινητα που μας λες ποσο καλα ειναι τα iphones χωρις fingerprint sensor και 2Κ οθονη (μεταξυ απειρων αλλων ελλειψεων οπως 120hz κλπ στα μοντελα των 1000+ ευρω κλπ) στα 1500 ευρω και που πλεον διαλυονται και με μια απλη πιεση στο πισω μερος, οπως εχουμε δει σε παμπολλα τεστς.
Επισης τα samsung με το dex λειτουργουν και σαν υπολογιστες και γενικα τα androids εχουν τοσες δυνατοτητες που τα ρημαδια με το μηλο ουτε σε 3ετια δεν θα αποκτησουν. Παλι καλα που εβαλαν και type c επειδη αναγκαστηκαν απ'την ΕΕ και δεν εχουν δικο τους βυσμα για να σας τρωνε κι απο'κει λεφτα. Αλλα βλεπεις οι οικολογοι της ΕΕ εβαλαν τους απατεωνες στη θεση τους και τους αναγκασαν να μην εχουν 500 διαφορετικα βυσματα αλλα ενα universal ωστε να μην υπαρχει σπαταλη σε διαφορετικους φορτιστες κλπ. Αλλιως ακομα τα λεφτα θα σας ετρωγε η apple με τα ασυλληπτα καραγκιοζιλικια της. Για να μην πω για κατι ακτινοβολιες στο Θεο που εχουν ενα καρο μοντελα της.
Και κλεινω εδω το off. -
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
εκαμα μια δοκιμη στο τζουκ το φουλ χάιμπριντ. με τα 145. μαζι με τη γατα. μηπως και τοθελε.
μεγαλο χι εφαγε. πολυ μεγαλο.
ψωφιο στη πρωτη μεγαλη ανηφορα, παραλογα σβουριχτο οπουδηποτε αλλου.
φρικαρε και η αλλη οτι την πηγα για χαλια σε γυφτους - 33 χαρτια στο μεταξυ
υποθετω κατι τετοιο και και τα αλλα φουλ των γαλλοντατσουναιωνχοντα δεν καταφερα ακομη να τσεκαρω τον σιβικα οσο το θελω
τουοτα ειπαμε εχω πεντε.
αν και ειναι ιδια με συνεχομενα βιν ειναι το ενα χειροτερο απο το αλλο. και δεν ειναι κανενα πρωτο απο τα αλλα να πεις οτι υπαρχει μια καποια σειρα στη χειροτεροσυνη.... -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
εκαμα μια δοκιμη στο τζουκ το φουλ χάιμπριντ. με τα 145. μαζι με τη γατα. μηπως και τοθελε.
μεγαλο χι εφαγε. πολυ μεγαλο.
ψωφιο στη πρωτη μεγαλη ανηφορα, παραλογα σβουριχτο οπουδηποτε αλλου.
φρικαρε και η αλλη οτι την πηγα για χαλια σε γυφτους - 33 χαρτια στο μεταξυ
υποθετω κατι τετοιο και και τα αλλα φουλ των γαλλοντατσουναιωνχοντα δεν καταφερα ακομη να τσεκαρω τον σιβικα οσο το θελω
τουοτα ειπαμε εχω πεντε.
αν και ειναι ιδια με συνεχομενα βιν ειναι το ενα χειροτερο απο το αλλο. και δεν ειναι κανενα πρωτο απο τα αλλα να πεις οτι υπαρχει μια καποια σειρα στη χειροτεροσυνη....το τζουκ δεν μου φαίνεται ενδιαφέρον εκτός από το εσωτερικό του που μου αρέσει. Πολύ καλύτερο το Puma ρε φίλε σε αυτα τα χρήματα και ας μην είναι full hybrid
HYUNDAI KONA full hybrid το πιο ενδιαφέρον από τα μη toyota γιατι είναι και το πιο φρέσκο
νταξει το civic φανταζομαι είναι το καλύτερο για πιο σπορτιφ όχημα με κλασικό σχήμα και όχι σουβιζον.
-
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
Μονο το QQ Αξίζει. Τα άλλα είναι πανακριβα για το τι παίρνεις.
Στα HUYNDAI ξέχασες το KONA που είναι το πιο ενδιαφέρον.
Στο Civic συμφωνω οτι γουσταρει λόγω ποιοτητας και θα του άρεσε έτσι και αλλιώς
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
Παλευω να καταλαβω οσα χρονια ειμαι σε αυτο το φορουμ τι σημαινει "premium", ακομα δεν τα εχω καταφερει
Εγω σταθηκα απο την αρχη σε ενα σημειο, στο "υπαρχουν αυτοκινητα και με 40000 που εχουν ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εσωτερικο". Δεν θεωρω οτι ισχυει. Ή τουλαχιστον δεν υπαρχουν σε αυτην την τιμη αυτοκινητα με ποιοτικοτερο εσωτερικο που να ανηκουν στην ιδια κατηγορια (μεγεθους).
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
Μονο το QQ Αξίζει. Τα άλλα είναι πανακριβα για το τι παίρνεις.
Στα HUYNDAI ξέχασες το KONA που είναι το πιο ενδιαφέρον.
Στο Civic συμφωνω οτι γουσταρει λόγω ποιοτητας και θα του άρεσε έτσι και αλλιώς
Δεν ξέχασα το Kona -ούτε και το Niro,που εμένα μου άρεσε κι ας διαφωνούν πολλοί
εδώ-,αλλά oι επιδόσεις του δεν ικανοποιούν το γάτο.Οπότε δύσκολα για κάποιον που θέλει full hybrid,να πάρει απόφαση από τα λεγόμενα του γατούλη...
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
Παλευω να καταλαβω οσα χρονια ειμαι σε αυτο το φορουμ τι σημαινει "premium", ακομα δεν τα εχω καταφερει
Εγω σταθηκα απο την αρχη σε ενα σημειο, στο "υπαρχουν αυτοκινητα και με 40000 που εχουν ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εσωτερικο". Δεν θεωρω οτι ισχυει. Ή τουλαχιστον δεν υπαρχουν σε αυτην την τιμη αυτοκινητα με ποιοτικοτερο εσωτερικο που να ανηκουν στην ιδια κατηγορια (μεγεθους).
ποιοτικότερο εσωτερικό είναι να μην τρίζει τίποτα, να εχουν καλή υφή και υλικα και ιδιαίτερα αυτά που έρχεσαι σε επαφή μαζί τους . με 40000 ευρώ παίρνεις κάτι σε ποιοτικότερο από το tesla ΣΙΓΟΥΡΑ και στο ίδιο μέγεθος. Αλλά δεν θα είναι EV ούτε καν hybrid οπότε δεν είναι συγκρίσιμο. Σε EV σε αυτή την τιμή και μέγεθος δεν υπάρχει τίποτα.
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
Μονο το QQ Αξίζει. Τα άλλα είναι πανακριβα για το τι παίρνεις.
Στα HUYNDAI ξέχασες το KONA που είναι το πιο ενδιαφέρον.
Στο Civic συμφωνω οτι γουσταρει λόγω ποιοτητας και θα του άρεσε έτσι και αλλιώς
Δεν ξέχασα το Kona -ούτε και το Niro,που εμένα μου άρεσε κι ας διαφωνούν πολλοί
εδώ-,αλλά oι επιδόσεις του δεν ικανοποιούν το γάτο.Οπότε δύσκολα για κάποιον που θέλει full hybrid,να πάρει απόφαση από τα λεγόμενα του γατούλη...
μια χαρά είναι.
Τα Full hybrid δίνουν έμφαση στην οικονομία όχι στις επιδόσεις, αν το καταλάβει αυτό ο γατούλης μια χαρά είναι. Εγώ μιλάω να μην σου λείπει δύναμη όχι να βάζει φωτιά στην ασφαλτο
Αλλιώς θα βάλει πολύ βαθια το χέρι στην τσέπη και υπάρχουν και άλλα πολύ καλά και γρηγορα
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
32800 εχω προσφορα τωρινη, με την εκπτωση, το φουλ τζουκ και χρωμα πιντιέι και οτι αλλο
τα κια και χάιουνται φεβ κιολας, τα ειδα και ηταν απογοητευση - μισες δουλειες
κιουκιου και το αστραλ, σορυ, μπαινω μονο με εσενα οδηγο. δεν βρισκω κατι να ξεχωριζουνε. δεν ειναι αλογα το θεμα. ας πουμε και σε ενα μαζουτ γκραντ τσεροκι γουσταρω.
η χοντα παντα κραταει καποιο κρυφο χαρτι. ελπιζω.το πουμα που λεει ο κυρος μου φανηκε πολυ καλυτερο ολων ΑΛΛΑ και αυτο αναπηρο χωρις τετρα και βενζινη γουαναμπι ντηζελ τρεμουλο
και τεζλα εμπαινα. ανετα.
αλλα και εμενα. ανετα. σιγα μην ασχοληθω ποτε που εχει καλη τυροπιτα και φορτιστη. -
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Βλεπεις ομως οτι εχεις μπερδεψει διαφορετικες εννοιες μεταξυ τους; Αλλο πραγμα το "δεν μου αρεσει η σχεδιαστικη φιλοσοφια που το εσωτερικο εχει μονο τιμονι και ενα ταμπλετ" και αλλο πραγμα "το εσωτερικο αυτο δεν ειναι ποιοτικο".
Δεν ειναι ποιοτικο το εσωτερικο σημαινει δεν ειναι καλη η συναρμολογηση, κουνιουνται τα παντα και δεν ειναι ωραια τα υλικα που εχουν επιλεγει.
Επισης, για να συγκρινεις δυο αυτοκινητα σε σχεση με την τιμη/ποιοτητα πρεπει να συγκρινεις αντιστοιχα μεγεθη, στα ιδια χρηματα. Για αυτο και εβαλα απο την αρχη τον παραγοντα μεγεθος/χωροι.
Σε εσενα τελικα απο οτι καταλαβα, απλα δεν σου αρεσει το "ταμπλετ πανω σε ροδες", κατι το οποιο ειναι απολυτα δεκτο μιας και ειναι υποκειμενικη αποψη, αλλα δεν εχει σχεση με την ποιοτητα του εσωτερικου.Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Συμφωνώ
αλλά.....
Τα Tesla ΔΕΝ εχουν ποιοτικό εσωτερικό και συναρμογή αντικειμενικά
Με ενοχλει αυτό για την τιμή που έχουν? ΟΧΙ δεν με ενοχλεί και το βρίσκω μια χαρά αλλα δεν σημαίνει αυτο ότι είναι ποιοτικά. Μου αρέσει μονο ένα τιμόνι και ένα tablet και τίποτα άλλο? OXI ΔΕΝ μου αρέσει.
Ειναι ΑΠΟΔΕΚΤΑ όμως για την τιμή. Αλλά οχι ποιοτικά. VFM αμαξια είναι οχι premium
Παλευω να καταλαβω οσα χρονια ειμαι σε αυτο το φορουμ τι σημαινει "premium", ακομα δεν τα εχω καταφερει
Εγω σταθηκα απο την αρχη σε ενα σημειο, στο "υπαρχουν αυτοκινητα και με 40000 που εχουν ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εσωτερικο". Δεν θεωρω οτι ισχυει. Ή τουλαχιστον δεν υπαρχουν σε αυτην την τιμη αυτοκινητα με ποιοτικοτερο εσωτερικο που να ανηκουν στην ιδια κατηγορια (μεγεθους).
ποιοτικότερο εσωτερικό είναι να μην τρίζει τίποτα, να εχουν καλή υφή και υλικα και ιδιαίτερα αυτά που έρχεσαι σε επαφή μαζί τους . με 40000 ευρώ παίρνεις κάτι σε ποιοτικότερο από το tesla ΣΙΓΟΥΡΑ και στο ίδιο μέγεθος. Αλλά δεν θα είναι EV ούτε καν hybrid οπότε δεν είναι συγκρίσιμο. Σε EV σε αυτή την τιμή και μέγεθος δεν υπάρχει τίποτα.
ποιο εχεις κατα νου;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά