-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tesla is a cult! Λογικό να μην επέστρεφαν σε θερμικά ή να μην πήγαιναν σε άλλη εταιρεία. Δε μου προκαλεί εντύπωση και δεν είναι μόνο θέμα superchargers ή OTA updates, οι μισοί στην Αμερική που γράφουν σε forum ή στο fb για τα Tesla κάνουν τρελό simping στο Musk. Μιλάμε για λατρεία σε επίπεδο γελοιότητας όπως τότε με το Jobbs. Είναι κάτι σαν την Apple της αυτοκίνησης η Tesla, και καλύτερο κινητό να σου προσφέρει ο ανταγωνιστής, μετρά πιο πολύ στο όλο "προφιλ" η κατοχή αυτοκινήτου της συγκεκριμένης εταιρείας για να το παίξεις πρωτοπόρος.
Τι συζητάμε, μέχρι και στο Cybertruck τα deposits πήγαιναν σφαίρα! Που αν έβγαζε πχ. η BMW ή η Lexus τέτοιο έκτρωμα, θα έτρωγαν ντομάτες από την παρουσίαση κατευθείαν και θα πούλαγε 2 κομμάτια δημοσιογραφικά μονο.
Δεν έχεις άδικο αλλά ξεχνάς όμως ότι για να υπάρχει τέτοια εμπιστοσύνη, η εταιρεία έχει εκπληρώσει τις υποσχέσεις της παραδίδοντας προϊόν που ικανοποιεί τους πελάτες. Ότι ακριβώς συνέβη και με τα apple. Μόνη διαφορά ότι στα apple πλήρωναν price premium, ενώ τα τεσλα είναι φτηνότερα από τον ανταγωνισμό.
Tο μονο θετικο των τεσλα ειναι η τιμη σε συνδυασμο με την αυτονομια εναντι του τωρινου ανταγωνισμου. Κατα τ'αλλα σαν κοτετσι με ροδες ειναι με εσωτερικο ενα ταμπλετ μ'ενα ασχημο τιμονι. Και τελος.
Το κοινο τους ειναι πραγματι το ιδιο με των iphones, κοινως ασχετοι που αγοραζουν κατι επειδη στο μουρικα εχει περαση. Τουλαχιστον οντως τα τεσλα ειναι σχετικα οικονομικα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο σε σχεση με τα ανεκδοτα με το μηλο που ειναι πανακριβα ρημαδια τρια χρονια πισω απ'τον αντιστοιχο ανταγωνισμο . -
Εσύ ο σχετικός δεν αγοράζεις iPhone????
Ευτυχώς που δεν πληρώνετε τους κεφαλαιοκρατες και την υπεραξία, αγοράζοντας bmw!!!
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tesla is a cult! Λογικό να μην επέστρεφαν σε θερμικά ή να μην πήγαιναν σε άλλη εταιρεία. Δε μου προκαλεί εντύπωση και δεν είναι μόνο θέμα superchargers ή OTA updates, οι μισοί στην Αμερική που γράφουν σε forum ή στο fb για τα Tesla κάνουν τρελό simping στο Musk. Μιλάμε για λατρεία σε επίπεδο γελοιότητας όπως τότε με το Jobbs. Είναι κάτι σαν την Apple της αυτοκίνησης η Tesla, και καλύτερο κινητό να σου προσφέρει ο ανταγωνιστής, μετρά πιο πολύ στο όλο "προφιλ" η κατοχή αυτοκινήτου της συγκεκριμένης εταιρείας για να το παίξεις πρωτοπόρος.
Τι συζητάμε, μέχρι και στο Cybertruck τα deposits πήγαιναν σφαίρα! Που αν έβγαζε πχ. η BMW ή η Lexus τέτοιο έκτρωμα, θα έτρωγαν ντομάτες από την παρουσίαση κατευθείαν και θα πούλαγε 2 κομμάτια δημοσιογραφικά μονο.
Δεν έχεις άδικο αλλά ξεχνάς όμως ότι για να υπάρχει τέτοια εμπιστοσύνη, η ετα
Tο μονο θετικο των τεσλα ειναι η τιμη σε συνδυασμο με την αυτονομια εναντι του τωρινου ανταγωνισμου. Κατα τ'αλλα σαν κοτετσι με ροδες ειναι με εσωτερικο ενα ταμπλετ μ'ενα ασχημο τιμονι. Και τελος.
Το κοινο τους ειναι πραγματι το ιδιο με των iphones, κοινως ασχετοι που αγοραζουν κατι επειδη στο μουρικα εχει περαση. Τουλαχιστον οντως τα τεσλα ειναι σχετικα οικονομικα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο σε σχεση με τα ανεκδοτα με το μηλο που ειναι πανακριβα ρημαδια τρια χρονια πισω απ'τον αντιστοιχο ανταγωνισμο .Σήμερα προστέθηκε κάτι ακόμα στη συλλογή των αρνητικών σημείων των τεσλα. Μοιάζουν με κοτέτσι και έχουν άσχημο τιμόνι (;;;;;;). Στο άσχημο τιμόνι η επιστήμη απλά σηκώνει τα χέρια ψηλά. Φιλική συμβουλή, πριν εκφέρεις τόσο ισχυρή άποψη για κάτι, οτιδήποτε και αν είναι αυτό, δες το από κοντά.
Για να πουλάει καλά ένα προϊόν, κάτι προσφέρει, δεν γίνεται όλοι όσοι έχουν αγοράσει να είναι θύματα του μάρκετινγκ και μόνο εσυ να βλέπεις την αλήθεια -
Εντωμεταξυ η θέση οδήγησης του tesla με το χαμηλό ορίζοντα του ταμπλό και παρμπρίζ πλησιάζει πολύ περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο την αίσθηση kart
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εντωμεταξυ η θέση οδήγησης του tesla με το χαμηλό ορίζοντα του ταμπλό και παρμπρίζ πλησιάζει πολύ περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο την αίσθηση kart
πιθανοτατα ναι, στο 3αρι τουλαχιστον, αλλα ειναι τοσο παραμετροποιησιμη η θεση οδηγησης με απολυτη ακριβεια, που δεν μπορω να φανταστω καποιος να μην βολευτει. Μονο αρνητικο οτι ειναι "μονοκομματη" οποτε δεν μπορεις να ρυθμισεις το κεφαλαρι, ειτε πανω κατω, ειτε μεσα εξω.
Παντως οποιος ψαχνει πραγματικα σπορτιφ ηλεκτρικο, ισως θα ηταν καλυτερα να εβλεπε αλλου, οπως πχ στο born, που εχει αυτον ακριβως τον προσανατολισμο. Τα τεσλα και ειδικα τα performance προσφερουν τις επιδοσεις, αλλα νομιζω οτι η λογικη τους ειναι περισσοτερο GT και λιγοτερο προσανατολισμενα στο στροφιλικι.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ ο σχετικός δεν αγοράζεις iPhone????
Ευτυχώς που δεν πληρώνετε τους κεφαλαιοκρατες και την υπεραξία, αγοράζοντας bmw!!!
Oχι εγω ο σχετικος δεν αγοραζω iphone και γελαω και με οσους αγοραζουν γιατι δειχνουν ποσο ασχετοι και κατευθυνομενοι ειναι.
Για τη bmw στο'χω ξαναπει, αν αντιστοιχη ποιοτητα κι αισθηση βρεις σε αυτοκινητο πολυ φτηνοτερο απο καποιι μοντελο της, ελα να μου το πεις κι εμενα. Προς το παρον ναι υπερτιμημενες ειναι αλλα οχι περισσοτερο απ'τον ανταγωνισμo κατα κανονα.Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ ο σχετικός δεν αγοράζεις iPhone????
Ευτυχώς που δεν πληρώνετε τους κεφαλαιοκρατες και την υπεραξία, αγοράζοντας bmw!!!
Oχι εγω ο σχετικος δεν αγοραζω iphone και γελαω και με οσους αγοραζουν γιατι δειχνουν ποσο ασχετοι και κατευθυνομενοι ειναι.
Για τη bmw στο'χω ξαναπει, αν αντιστοιχη ποιοτητα κι αισθηση βρεις σε αυτοκινητο πολυ φτηνοτερο απο καποιι μοντελο της, ελα να μου το πεις κι εμενα. Προς το παρον ναι υπερτιμημενες ειναι αλλα οχι περισσοτερο απ'τον ανταγωνισμo κατα κανονα.Σε τι είσαι σχετικός; Το ήξερες ότι τα iphone μπορούν να λειτουργήσουν ως stationery pc σε περιβάλλον ios με συγκεκριμένες επαγγελματικές εφαρμογές που δεν μπορείς να τις βρεις εκτός περιβάλλον apple, ενώ και το ίδιο το κινητό έχει υπερβολικά δυνατο επεξεργαστη για να τρέξουν άνετα;
Άρα ψωνίζεις σύμφωνα με το γούστο σου, και όχι με βάση την επιχορήγηση των κεφλαιοκρατικων κατασκευαστών που σε παραμυθιάζουν. Χμμμ άλλα θυμάμαι εγώ.
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
Εγώ πάλι το βρίσκω ωραίο το εσωτερικό του. Και χάλια το εσωτερικό της δικής σου bmw.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους. -
Αλλού είναι το πρόβλημα. Είναι πολιτικό. Απλά το γεμίζει σάλτσες.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλού είναι το πρόβλημα. Είναι πολιτικό. Απλά το γεμίζει σάλτσες.
α οκ, σε τετοια θεματα δεν μπορει να γινει συζητηση με επιχειρηματα τοτε

Μαλλον εχεις παρακολουθησει τα ποστ του και ξερεις καλυτερα
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Δεν υπάρχει πιο VFM σε ηλεκτρικά από τα tesla εκτός από Κινέζικα που δεν έρχονται εδώ
Σου προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους
Ναι δεν εχουν ποιοτητα αλλά για αυτά που πληρώνεις παίρνεις πολλά.
Εμένα δεν μαρέσουν καθόλου μέσα έξω (λιγο καλύτερο το καινουργιο 3). Αλλά υπάρχει ανταγωνισμός εδώ σε αυτά τα χρήματα και μέγεθος??? Οχι δεν υπάρχει
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ ο σχετικός δεν αγοράζεις iPhone????
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που όσοι γνωριζουμε 5 πράγματα δεν παίρνουμε iPhone και τα σιχαινόμαστε. Χρειαζομαι σεντόνι για να τους γράψω όλους
-
Όπως;
Πες επιγραμματικά δύο πράγματα σε κάποιο θρεντ.
Εγώ ως χρήστης ξέρω πως υπάρχουν εφαρμογές που λειτουργούν άψογα και έχουν αποκλειστικότητα σε περιβάλλον ios.
Ενώ και οι φωτογραφικές του μηχανές ,μαζί με το λογισμικό τους δίνουν κορυφαία αποτελέσματα ενώ για να πάρεις παρόμοιες δυνατότητες φτάνεις κοντά στην τιμή κτήσης τους.
Και εγώ δεν θα τα αγόραζα, έτσι για πλάκα αλλά δεν υποτιμώ την αξία τους.
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Δεν υπάρχει πιο VFM σε ηλεκτρικά από τα tesla εκτός από Κινέζικα που δεν έρχονται εδώ
Σου προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους
Ναι δεν εχουν ποιοτητα αλλά για αυτά που πληρώνεις παίρνεις πολλά.
Εμένα δεν μαρέσουν καθόλου μέσα έξω (λιγο καλύτερο το καινουργιο 3). Αλλά υπάρχει ανταγωνισμός εδώ σε αυτά τα χρήματα και μέγεθος??? Οχι δεν υπάρχει
Ο αντιλογος μου ειναι οτι, θεωρω ισως λανθασμενα, οτι βαζοντας στο ζυγι ακομα και θερμικα, δεν βρισκεις στα χρηματα που αναφερει, αυτοκινητα οικογενειακα με καλυτερο σαλονι. Το αν καποιος θελει ηλεκτρικο ή οχι, ειναι διαφορετικη κουβεντα και δεχομαι απολυτα σε αυτο την αποψη του "δεν θελω/δεν με βολευει το ηλεκτρικο". Αλλα εκει που εχουν φτασει οι τιμες των θερμικων δεν θεωρω οτι υπαρχουν καλυτερα εξοπλισμενα θερμικα, με αυτους τους χωρους/διαστασεις και με σαλονι αυτου του επιπεδου. Εκτος αν καποιος εχει μεινει στα βιντεο/reviews προ διετιας με τα προβληματα σε panel gaps κτλπ.
Μπορεις να βρεις γερμανικο ή βολβο στα 40κ αλλα θα ειναι ψιλογυμνο και ενα κλικ κατω σε χωρους. Εκτος αν εχουν πεσει τα q5, x3, xc60 στα 40κ και δεν το εχω παρει χαμπαρι
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όπως;
θα σου γράψω ΕΝΑΝ μόνο που δεν χρειάζεται τεχνικές γνώσεις
Η εταιρεία αυτή κανει τα πάντα για να μην συνεργάζεται εύκολα με άλλες συσκευες και να σε αναγκάζει για να παίζουν όλα απροβλημάτιστα να πάρεις τα δικά της προιόντα (από players, Nas devices, υπολογιστές κτλ κτλ). Θέλει να σε εγκλωβίσει στο δικό της περιβάλλον και να αγοράζεις ΜΟΝΟ Apple προιόντα. Οτιδήπωτε άλλη συσκευή έχεις είτε δεν θα συνεργάζεται είτε θα συνεργάζεται σε καποια πράγματα (όχι σε όλα), ειτε θα σου βγάλει την ψυχή για να παίξουν
Χωρίς να γράψω αλλους λόγους εγω τέτοιες μονοπωλιακές τακτικές δεν τις πριμοδοτώ
-
Γνωστό αυτό από το πρώτο iphone. Μπαίνεις στο apple universe.
Παρόλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλά αξεσουάρ τρίτων εταιρειών, απλά δεν το έχεις ψάξει.
Σε επεξεργαστική δύναμη ως hardware, είναι πολύ δυνατά.
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όπως;
θα σου γράψω ΕΝΑΝ μόνο που δεν χρειάζεται τεχνικές γνώσεις
Η εταιρεία αυτή κανει τα πάντα για να μην συνεργάζεται εύκολα με άλλες συσκευες και να σε αναγκάζει για να παίζουν όλα απροβλημάτιστα να πάρεις τα δικά της προιόντα (από players, Nas devices, υπολογιστές κτλ κτλ). Θέλει να σε εγκλωβίσει στο δικό της περιβάλλον και να αγοράζεις ΜΟΝΟ Apple προιόντα. Οτιδήπωτε άλλη συσκευή έχεις είτε δεν θα συνεργάζεται είτε θα συνεργάζεται σε καποια πράγματα, ειτε θα σου βγάλει την ψυχή για να παίξουν
Χωρίς να γράψω αλλους λόγους εγω τέτοιες μονοπωλιακές τακτικές δεν τις πριμοδοτώ
επειδη εχω περασει και απο android και απο ios, να πω οτι αυτο δεν ισχυει εδω και τουλαχιστον 3-4 χρονια. Εχω διαφορα multiroom ηχεια, ακουστικα και wearables και ολα δουλευουν μια χαρα με ios. Ναι, με τα δικα της δουλευουν καλυτερα, αλλα το ιδιο ισχυει και αν εχεις samsung τηλεφωνο και αγορασεις τα samsung buds ή huawei και αγορασεις τα δικα τους πχ ακουστικα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γνωστό αυτό από το πρώτο iphone.
Παρόλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλά αξεσουάρ τρίτων εταιρειών, απλά δεν το έχεις ψάξει.
Σε επεξεργαστική δύναμη ως hardware, είναι πολύ δυνατά.
Γνωστό ξεγνωστό, εσύ προσπέρνα το , εγώ δεν πρόκειται και σου είπα μόνο ένα λόγο!!!
Σε κάποια πράγματα δεν ισχύει μαλλον εσυ δεν το έχεις ψάξει
Είναι πολύ εύκολο να φτιαξεις κάτι πολύ γρήγορο όταν έχεις να σκεφτείς να υποστηρίξεις 5-7 διαφορετικά hardware (καινούργια και παλιά iphone) από το να φτιάξεις κάτι που να λειτουργεί σε 1000000 διαφορετικά hardware διαφορετικών κατασκευαστών (android) φυσικό δεν είναι το android να έχει περισσότερα bug και να θέλει περισσότερη επεξεργαστική ισχύ για να κάνει τα ίδια πράγματα?
Η apple Μπορει λοιπον με χειρότερο hardware να κάνει πιο γρήγορες συσκευες. Αρα εχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και συσκευες που θα της κόστιζαν λιγότερο. Αλλά τις χρεώνει απιστευτα υψηλες τιμές γιατι μπορεί, οχι γιατι τις κοστίζει το hardware ή είναι κάτι καλύτερο. Μαγκιά της αλλά πληρώνεις χειρότερο hardware με καλύτερο λογισμικο που είναι φτιαγμένο απλά να παίζει σε 7 συσκευες (γιαυτο είναι πιο γρήγορο)
ΥΓ Ξεφύγαμε........ σταματα σε παρακαλώ δεν έχει νόημα, μιλάμε για αυτοκίνητα εδώ
-
Ο M1 και ο Μ2 επεξεργαστής στις φορητές συσκευές είναι χειρότερος από ποιον ;
https://www.tomsguide.com/news/ipad-pro-m2-benchmarked-how-much-faster-is-it
Εδώ Benchmark στην εμπειρία χρήσης
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο M1 και ο Μ2 επεξεργαστής είναι χειρότερος από ποιον ;
https://www.tomsguide.com/news/ipad-pro-m2-benchmarked-how-much-faster-is-it
Εδώ Benchmark στην εμπειρία χρήσης

Και δεν με νοιάζει ακόμα και αν έχει τον καλύτερο επεξεργαστή, δεν έχει καμία σημασία.
Ουτε οι τακτικές της με βρίσκουν σύμφωνω, ούτε ότι ΔΕΝ υπάρχουν προγράμματα που να βγαινουν για το περιβάλλον της apple στον τομέα μου ουτε πολλά αλλα
ΣΤΟΠ από μένα οτι και να γραψεις παρακάτω
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά