-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εσύ ο σχετικός δεν αγοράζεις iPhone????
Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που όσοι γνωριζουμε 5 πράγματα δεν παίρνουμε iPhone και τα σιχαινόμαστε. Χρειαζομαι σεντόνι για να τους γράψω όλους
-
Όπως;
Πες επιγραμματικά δύο πράγματα σε κάποιο θρεντ.
Εγώ ως χρήστης ξέρω πως υπάρχουν εφαρμογές που λειτουργούν άψογα και έχουν αποκλειστικότητα σε περιβάλλον ios.
Ενώ και οι φωτογραφικές του μηχανές ,μαζί με το λογισμικό τους δίνουν κορυφαία αποτελέσματα ενώ για να πάρεις παρόμοιες δυνατότητες φτάνεις κοντά στην τιμή κτήσης τους.
Και εγώ δεν θα τα αγόραζα, έτσι για πλάκα αλλά δεν υποτιμώ την αξία τους.
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Δεν υπάρχει πιο VFM σε ηλεκτρικά από τα tesla εκτός από Κινέζικα που δεν έρχονται εδώ
Σου προσφέρουν πολλά για τα χρήματα τους
Ναι δεν εχουν ποιοτητα αλλά για αυτά που πληρώνεις παίρνεις πολλά.
Εμένα δεν μαρέσουν καθόλου μέσα έξω (λιγο καλύτερο το καινουργιο 3). Αλλά υπάρχει ανταγωνισμός εδώ σε αυτά τα χρήματα και μέγεθος??? Οχι δεν υπάρχει
Ο αντιλογος μου ειναι οτι, θεωρω ισως λανθασμενα, οτι βαζοντας στο ζυγι ακομα και θερμικα, δεν βρισκεις στα χρηματα που αναφερει, αυτοκινητα οικογενειακα με καλυτερο σαλονι. Το αν καποιος θελει ηλεκτρικο ή οχι, ειναι διαφορετικη κουβεντα και δεχομαι απολυτα σε αυτο την αποψη του "δεν θελω/δεν με βολευει το ηλεκτρικο". Αλλα εκει που εχουν φτασει οι τιμες των θερμικων δεν θεωρω οτι υπαρχουν καλυτερα εξοπλισμενα θερμικα, με αυτους τους χωρους/διαστασεις και με σαλονι αυτου του επιπεδου. Εκτος αν καποιος εχει μεινει στα βιντεο/reviews προ διετιας με τα προβληματα σε panel gaps κτλπ.
Μπορεις να βρεις γερμανικο ή βολβο στα 40κ αλλα θα ειναι ψιλογυμνο και ενα κλικ κατω σε χωρους. Εκτος αν εχουν πεσει τα q5, x3, xc60 στα 40κ και δεν το εχω παρει χαμπαρι -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όπως;
θα σου γράψω ΕΝΑΝ μόνο που δεν χρειάζεται τεχνικές γνώσεις
Η εταιρεία αυτή κανει τα πάντα για να μην συνεργάζεται εύκολα με άλλες συσκευες και να σε αναγκάζει για να παίζουν όλα απροβλημάτιστα να πάρεις τα δικά της προιόντα (από players, Nas devices, υπολογιστές κτλ κτλ). Θέλει να σε εγκλωβίσει στο δικό της περιβάλλον και να αγοράζεις ΜΟΝΟ Apple προιόντα. Οτιδήπωτε άλλη συσκευή έχεις είτε δεν θα συνεργάζεται είτε θα συνεργάζεται σε καποια πράγματα (όχι σε όλα), ειτε θα σου βγάλει την ψυχή για να παίξουν
Χωρίς να γράψω αλλους λόγους εγω τέτοιες μονοπωλιακές τακτικές δεν τις πριμοδοτώ
-
Γνωστό αυτό από το πρώτο iphone. Μπαίνεις στο apple universe.
Παρόλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλά αξεσουάρ τρίτων εταιρειών, απλά δεν το έχεις ψάξει.
Σε επεξεργαστική δύναμη ως hardware, είναι πολύ δυνατά.
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όπως;
θα σου γράψω ΕΝΑΝ μόνο που δεν χρειάζεται τεχνικές γνώσεις
Η εταιρεία αυτή κανει τα πάντα για να μην συνεργάζεται εύκολα με άλλες συσκευες και να σε αναγκάζει για να παίζουν όλα απροβλημάτιστα να πάρεις τα δικά της προιόντα (από players, Nas devices, υπολογιστές κτλ κτλ). Θέλει να σε εγκλωβίσει στο δικό της περιβάλλον και να αγοράζεις ΜΟΝΟ Apple προιόντα. Οτιδήπωτε άλλη συσκευή έχεις είτε δεν θα συνεργάζεται είτε θα συνεργάζεται σε καποια πράγματα, ειτε θα σου βγάλει την ψυχή για να παίξουν
Χωρίς να γράψω αλλους λόγους εγω τέτοιες μονοπωλιακές τακτικές δεν τις πριμοδοτώ
επειδη εχω περασει και απο android και απο ios, να πω οτι αυτο δεν ισχυει εδω και τουλαχιστον 3-4 χρονια. Εχω διαφορα multiroom ηχεια, ακουστικα και wearables και ολα δουλευουν μια χαρα με ios. Ναι, με τα δικα της δουλευουν καλυτερα, αλλα το ιδιο ισχυει και αν εχεις samsung τηλεφωνο και αγορασεις τα samsung buds ή huawei και αγορασεις τα δικα τους πχ ακουστικα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γνωστό αυτό από το πρώτο iphone.
Παρόλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλά αξεσουάρ τρίτων εταιρειών, απλά δεν το έχεις ψάξει.
Σε επεξεργαστική δύναμη ως hardware, είναι πολύ δυνατά.
Γνωστό ξεγνωστό, εσύ προσπέρνα το , εγώ δεν πρόκειται και σου είπα μόνο ένα λόγο!!!
Σε κάποια πράγματα δεν ισχύει μαλλον εσυ δεν το έχεις ψάξει
Είναι πολύ εύκολο να φτιαξεις κάτι πολύ γρήγορο όταν έχεις να σκεφτείς να υποστηρίξεις 5-7 διαφορετικά hardware (καινούργια και παλιά iphone) από το να φτιάξεις κάτι που να λειτουργεί σε 1000000 διαφορετικά hardware διαφορετικών κατασκευαστών (android) φυσικό δεν είναι το android να έχει περισσότερα bug και να θέλει περισσότερη επεξεργαστική ισχύ για να κάνει τα ίδια πράγματα?
Η apple Μπορει λοιπον με χειρότερο hardware να κάνει πιο γρήγορες συσκευες. Αρα εχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και συσκευες που θα της κόστιζαν λιγότερο. Αλλά τις χρεώνει απιστευτα υψηλες τιμές γιατι μπορεί, οχι γιατι τις κοστίζει το hardware ή είναι κάτι καλύτερο. Μαγκιά της αλλά πληρώνεις χειρότερο hardware με καλύτερο λογισμικο που είναι φτιαγμένο απλά να παίζει σε 7 συσκευες (γιαυτο είναι πιο γρήγορο)
ΥΓ Ξεφύγαμε........ σταματα σε παρακαλώ δεν έχει νόημα, μιλάμε για αυτοκίνητα εδώ
-
Ο M1 και ο Μ2 επεξεργαστής στις φορητές συσκευές είναι χειρότερος από ποιον ;
https://www.tomsguide.com/news/ipad-pro-m2-benchmarked-how-much-faster-is-it
Εδώ Benchmark στην εμπειρία χρήσης
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο M1 και ο Μ2 επεξεργαστής είναι χειρότερος από ποιον ;
https://www.tomsguide.com/news/ipad-pro-m2-benchmarked-how-much-faster-is-it
Εδώ Benchmark στην εμπειρία χρήσης
Και δεν με νοιάζει ακόμα και αν έχει τον καλύτερο επεξεργαστή, δεν έχει καμία σημασία.
Ουτε οι τακτικές της με βρίσκουν σύμφωνω, ούτε ότι ΔΕΝ υπάρχουν προγράμματα που να βγαινουν για το περιβάλλον της apple στον τομέα μου ουτε πολλά αλλα
ΣΤΟΠ από μένα οτι και να γραψεις παρακάτω
-
Συγκρίνεις έναν επεξεργαστή 12 πυρήνων με έναν 8 πυρήνων..
Παρόλα αυτα μιλώ για φορητές συσκευές -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συγκρίνεις έναν επεξεργαστή 12 πυρήνων με έναν 8 πυρήνων..
Παρόλα αυτα μιλώ για φορητές συσκευέςκαι γω σου είπα δεν θα το συνεχίσω. Σεβάσου το
-
Μα τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν και ξέρεις γιατί δεν στέκουν διότι εγώ τα δοκίμασα, πλήρωσα και είδα και τα συν και τα πλην.
Εσύ μιλάς θεωρητικά.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα τα επιχειρήματα σου δεν στέκουν και ξέρεις γιατί δεν στέκουν διότι εγώ τα δοκίμασα, πλήρωσα και είδα και τα συν και τα πλην.
Εσύ μιλάς θεωρητικά.
οχι εχω αγοράσει και γω στο παρελθόν apple, απλά δεν ξαναγοράζω ΤΙΠΟΤΑ από αυτή την μάρκα.
Ο κύριος λόγος ΔΕΝ είναι οι επιδόσεις που έχεις αναλωθει.
Στις mobile συσκευες με τον M2 είναι κυριαρχος σε αυτό αφού φαγώθηκες
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Αποφασίζεις όταν έρθει η στιγμή, πολλά αλλάζουν σε 2-3 χρόνια. Δεν έχεις λόγο να βιαστείς τώρα.
Δεν βιαζομαι,αλλα δεν πιστευω οτι σε 2-3 χρονια απο τωρα θα εχει αλλαξει κατι στην τιμολογιακη πολιτικη των νεων μοντελων.
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για τα τεσλα, ναι μεσα ειναι τραγικα εναντι ακομα και πολυ φτηνοτερου ανταγωνισμου, τι να κανουμε τωρα. Ωστοσο αν καποιος θελει ηλεκτρικο ντε και καλα, με την τιμη που εχει το 3αρι εναντι του ανταγωνισμου το παραβλεπει και λογικο ειναι. Αυτο δε σημαινει ομως οτι το εσωτερικο αυτο δεν ειναι αστειο για αμαξι 40 χιλιαδων ευρω.
προσπαθω γενικα να κραταω ανοιχτους οριζοντες, αλλα ποιο αμαξι των 40 χιλιαδων μπορεις να μου βρεις το οποιο εχει χοντρικα τις διαστασεις των τεσλα, τους εσωτερικους χωρους τους, τον εξοπλισμο τους και πολυ καλυτερο εσωτερικο χωρο; Προσεξε, καλυτερος εσωτερικος χωρος δεν ειναι να εχει μπλιμπλικια, οθονες και βελονες. Αυτο ειναι θεμα design και αν σου αρεσει ή οχι ο λιτος σχεδιασμος του εσωτερικου των τεσλα.
Για να σε διευκολυνω ας παμε στα 4.60+μ και οχι στα 4.70-4.75. Βλεπεις οτι δεν βαζω καν στον "λογαριασμο" τις επιδοσεις, διοτι εκει δεν υπαρχει κανενα.
Για τον εξωτερικο σχεδιασμο, δεν εχω να πω τιποτα, διοτι εκει απλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ειναι τα πραγματα πολυ υποκειμενικα. Στους χωρους, διαστασεις, εξοπλισμο ομως, μπορει να γινει ευκολα συγκριση.
Αυτα δεν τα γραφω για να σε πεισω για το αν ειναι φοβερα και τρομερα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, αλλα για να σου εξηγησω τους λογους για τους οποιους πουλανε τοσο πολυ στη κατηγορια τους.Kαλυτερο εσωτερικο ειπα, οχι χωρους. Κυριολεκτικα οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο στα χρηματα αυτα εχει καλυτερο εσωτερικο απο ενα ρημαδοτιμονι κι ενα tablet. Ειναι ο,τι πιο απλοικο και φθηνο θα μπορουσε να υπαρξει. Δεν εχει εστω μια ακομα οθονη σαν ταχυμετρο μπροστα απ'το τιμονι, μιλαμε για τον ορισμο της φθηνιας αλλα και της κακης εργονομιας.
Ξαναγραφω οτι για τις τιμες τους εναντι του τωρινου ηλεκτροκινητου ανταγωνισμου ενταξει ειναι τα τεσλα. Αλλα μην κανουμε και τη νυχτα μερα.Γυρε, εσενα μπορει να σ'αρεσει κι ενος ζασταβα πιο πολυ το εσωτερικο απ'του δικου μου, τι να κανουμε τωρα. Ακομα και μια 15ετιας bmw σαν τη δικη μου παντως ειναι ετη φωτος μπροστα και σε ποιοτητα και σε αισθηση και σε design εσωτερικα σε σχεση μ'ενα τεσλα. Και η Ε46 ακομα ανωτερη ειναι που κοντευει τα 25 χρονια. Για τις τωρινες bmw παλι (που μ'αυτες θα επρεπε να τα συγκρινεις αν δεν ησουν εμμονικος) δεν υπαρχει καν μετρο συγκρισης.
Παντως γενικα δειχνεις ποσο σχετικος εισαι και στα αυτοκινητα και στα κινητα που μας λες ποσο καλα ειναι τα iphones χωρις fingerprint sensor και 2Κ οθονη (μεταξυ απειρων αλλων ελλειψεων οπως 120hz κλπ στα μοντελα των 1000+ ευρω κλπ) στα 1500 ευρω και που πλεον διαλυονται και με μια απλη πιεση στο πισω μερος, οπως εχουμε δει σε παμπολλα τεστς.
Επισης τα samsung με το dex λειτουργουν και σαν υπολογιστες και γενικα τα androids εχουν τοσες δυνατοτητες που τα ρημαδια με το μηλο ουτε σε 3ετια δεν θα αποκτησουν. Παλι καλα που εβαλαν και type c επειδη αναγκαστηκαν απ'την ΕΕ και δεν εχουν δικο τους βυσμα για να σας τρωνε κι απο'κει λεφτα. Αλλα βλεπεις οι οικολογοι της ΕΕ εβαλαν τους απατεωνες στη θεση τους και τους αναγκασαν να μην εχουν 500 διαφορετικα βυσματα αλλα ενα universal ωστε να μην υπαρχει σπαταλη σε διαφορετικους φορτιστες κλπ. Αλλιως ακομα τα λεφτα θα σας ετρωγε η apple με τα ασυλληπτα καραγκιοζιλικια της. Για να μην πω για κατι ακτινοβολιες στο Θεο που εχουν ενα καρο μοντελα της.
Και κλεινω εδω το off. -
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
εκαμα μια δοκιμη στο τζουκ το φουλ χάιμπριντ. με τα 145. μαζι με τη γατα. μηπως και τοθελε.
μεγαλο χι εφαγε. πολυ μεγαλο.
ψωφιο στη πρωτη μεγαλη ανηφορα, παραλογα σβουριχτο οπουδηποτε αλλου.
φρικαρε και η αλλη οτι την πηγα για χαλια σε γυφτους - 33 χαρτια στο μεταξυ
υποθετω κατι τετοιο και και τα αλλα φουλ των γαλλοντατσουναιωνχοντα δεν καταφερα ακομη να τσεκαρω τον σιβικα οσο το θελω
τουοτα ειπαμε εχω πεντε.
αν και ειναι ιδια με συνεχομενα βιν ειναι το ενα χειροτερο απο το αλλο. και δεν ειναι κανενα πρωτο απο τα αλλα να πεις οτι υπαρχει μια καποια σειρα στη χειροτεροσυνη.... -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην πισω ακρη του μυαλου υπαρχει μια σκεψη για φουλ υβριδικο ως επιλογη νεου οχηματος,οχι αμεσα ομως,θελω να μου βγαλει το παλιο ακομη 3 χρονια εστω γιαυτο και προσπαθω να κανω οτι επισκευες μπορω,ειναι απαραιτητες και δεν κοστιζουν ενα μηνιατικο,απο την αλλη,οι τιμες ειναι αρκετα ψηλα και οι επιλογες ελαχιστες για φουλ υβριδικα,δλδ οκευ,ναι τογιοτα γιαρις+γιαρις κρος,μετα τι αλλο?
Οι αναγκες δεν ειναι χιλιομετρικα μεγαλες,εως 10.000/ετος,απλως οταν εισαι εξαρτημενος απο τα καυσιμα των σαουδαραβων,τους πολεμους,τις ενεργειες και χρειαζεσαι εστω το υβριδικο συστημα με τον ηλεκτροκινητηρα να σου βγαλει 30-40 χιλιομετρα,κατιτις κερδιζεις πιστευω μακροπροθεσμα,δεν εχω βγαλει τεφτερι και στυλο να κανω υπολογισμους βεβαια γιατι οι συνθηκες ειναι μεταβαλλομενες και η αγορα ασταθης.
σε Full hybrid υπάρχουν και HONDA και Nissan και Renault και HYUNDAI, ΚΙΑ και μπορεί να μου διαφεύγουν και κάποια ακόμα.
φτηνά οπως τα TOYOTA όμως ΔΕΝ είναι γιαυτο όλοι αν θέλουν φτηνο υβριδικό παίρνουν Yaris, Corrola και τα cross αντιστοιχα τους
εκαμα μια δοκιμη στο τζουκ το φουλ χάιμπριντ. με τα 145. μαζι με τη γατα. μηπως και τοθελε.
μεγαλο χι εφαγε. πολυ μεγαλο.
ψωφιο στη πρωτη μεγαλη ανηφορα, παραλογα σβουριχτο οπουδηποτε αλλου.
φρικαρε και η αλλη οτι την πηγα για χαλια σε γυφτους - 33 χαρτια στο μεταξυ
υποθετω κατι τετοιο και και τα αλλα φουλ των γαλλοντατσουναιωνχοντα δεν καταφερα ακομη να τσεκαρω τον σιβικα οσο το θελω
τουοτα ειπαμε εχω πεντε.
αν και ειναι ιδια με συνεχομενα βιν ειναι το ενα χειροτερο απο το αλλο. και δεν ειναι κανενα πρωτο απο τα αλλα να πεις οτι υπαρχει μια καποια σειρα στη χειροτεροσυνη....το τζουκ δεν μου φαίνεται ενδιαφέρον εκτός από το εσωτερικό του που μου αρέσει. Πολύ καλύτερο το Puma ρε φίλε σε αυτα τα χρήματα και ας μην είναι full hybrid
HYUNDAI KONA full hybrid το πιο ενδιαφέρον από τα μη toyota γιατι είναι και το πιο φρέσκο
νταξει το civic φανταζομαι είναι το καλύτερο για πιο σπορτιφ όχημα με κλασικό σχήμα και όχι σουβιζον.
-
Γάτε, το hybrid Juke έχει πλέον 27.900 (καλά εξοπλισμένη,n-connecta) και 31.900 η full έκδοση (techna) που είδες.
Από full hybrid Νissan-Renault αξίζουν -με βάση τις επιδόσεις που ενδιαφέρει αποκλειστικά εσένα- τα QQ και Austral,όμως πάμε σε άλλη τιμολόγηση (από 37.500 το QQ και 47.500 το Austral).
Τα Kia,Hyundai -με βάση πάλι αυτό που σ'ενδιαφέρει- είναι τα Sportage,Tucson με 230hp,αλλά πάλι ξεκινάμε στα +40.000.
Στα Ηοnda έχει φουλ υβριδικά τα jazz,ΗRV (αλλά με ελάχιστα άλογα για σένα) και το Civic,που φτάνει τα 184hp κι είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά,αλλά επίσης ξεκινά από λίγο κάτω από 40.000 και είναι και δίλιτρο.Γενικά,δεν κάνει για σένα κανένα full hybrid γιατί δε θα σου δώσει τα 300 άλογα που έχεις συνηθίσει από το 3008.Απλά,θα πεις έναν καλό λόγο για το Honda επειδή σου αρέσει να είναι γνήσιο Japan -όπως και τα Mazda-,αλλά κατά βάθος ξέρεις πως κανένα δε σου κάνει πλέον γιατί δεν μπορείς να πέσεις κάτω από τις επιδόσεις των 300hp..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά