-
@andya3 said in Audi Q2 2016:
Θα στο πω το μυστικό για την 1η που κλωτσάει @cirus. Όχι ακόμα όμως. Αφού είσαι fun του χειροκίνητου, θα σ' αφήσω λίγο χρόνο μπας και το βρείς μόνος σου
μερικες φορες που κραταγα τον συμπλέκτη λίγο παραπάνω εκει που απομπλέκει δεν το έκανε, αυτο είναι? πες το γιατι να σου πω την αληθεια δεν θα το ξαναοδηγησω, ήδη στην επιστροφη εβαλα την γυναικα ειναι λιγο βαρετο για μενα οποτε δεν σκοπεύω να το παω βολτες. Το 208 που ειχε μεχρι τωρα πριν της δωσουν τουτο μου αρεσε πολύ περισσότερο
-
@cirus said in Audi Q2 2016:
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
6,7-7
Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.
Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.
για το βαρος αυτο και απλή βενζινη ειναι καλή ρε lap
είναι βαρυ αμαξι
1200 κιλά αμάξια είναι. 7,5 λίτρα είχαν τα γαλλικά με 110 άλογα στα ίδια κιλα το 2000 και με 5αρι κιβώτιο. Μετά 20 έτη το να μειώθηκε μισό λίτρο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Γενικά σε αυτό το κομμάτι έχει μείνει πίσω η vag.
Αντίθετα το 1,5 etsi ναι είναι πολύ καλό σύνολο και οικονομικό
-
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
6,7-7
Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.
Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.
για το βαρος αυτο και απλή βενζινη ειναι καλή ρε lap
είναι βαρυ αμαξι
1200 κιλά αμάξια είναι. 7,5 λίτρα είχαν τα γαλλικά με 110 άλογα στα ίδια κιλα το 2000 και με 5αρι κιβώτιο. Μετά 20 έτη το να μειώθηκε μισό λίτρο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Γενικά σε αυτό το κομμάτι έχει μείνει πίσω η vag.
Αντίθετα το 1,5 etsi ναι είναι πολύ καλό σύνολο και οικονομικό
δεν νομίζω οτι υπήρχαν Suv γαλλικα πριν 20 χρόνια. Ξεχνας ότι σε εθνικη εχει κακη αεροδυναμικη που και αυτη παιζει ρόλο στην καταναλωση.
Ο κινητηρας καθε αυτος σε αλλο σασι θα εκαιγε πολύ λιγότερο
δεν παω να βγαλω την VW φοβερη αλλά ενταξει να ειμαστε αντικειμενικοι δεν ειναι καταναλωση πριν από 20 χρόνια
-
@cirus said in Audi Q2 2016:
@andya3 said in Audi Q2 2016:
Θα στο πω το μυστικό για την 1η που κλωτσάει @cirus. Όχι ακόμα όμως. Αφού είσαι fun του χειροκίνητου, θα σ' αφήσω λίγο χρόνο μπας και το βρείς μόνος σου
μερικες φορες που κραταγα τον συμπλέκτη λίγο παραπάνω εκει που απομπλέκει δεν το έκανε, αυτο είναι?
Αποσυμπλέκει πολύ ψηλά στην 1η. Στις άλλες ταχύτητες κανονικά. Αν αφήνεις πολύ το συμπλέκτη δυσκολεύεται να συγχρονίσει και κλωτσάει.
Πρέπει να τον αφήνεις πολύ λίγο. Είναι δύσκολο, ούτε εγώ μπορώ να το συνηθίσω. Οπότε με το που υποχωρεί το πόδι απ΄ το συμπλέκτη, τον ξαναπατάς να πάει λίιιγο πιο μέσα.
Παίξε λίγο και θα το συνηθίσεις. Κι εγώ δυσκολεύτηκα στην αρχή.
-
@cirus said in Audi Q2 2016:
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
6,7-7
Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.
Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.
για το βαρος αυτο και απλή βενζινη ειναι καλή ρε lap
είναι βαρυ αμαξι
1200 κιλά αμάξια είναι. 7,5 λίτρα είχαν τα γαλλικά με 110 άλογα στα ίδια κιλα το 2000 και με 5αρι κιβώτιο. Μετά 20 έτη το να μειώθηκε μισό λίτρο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Γενικά σε αυτό το κομμάτι έχει μείνει πίσω η vag.
Αντίθετα το 1,5 etsi ναι είναι πολύ καλό σύνολο και οικονομικό
δεν νομίζω οτι υπήρχαν Suv γαλλικα πριν 20 χρόνια. Ξεχνας ότι σε εθνικη εχει κακη αεροδυναμικη που και αυτη παιζει ρόλο στην καταναλωση.
Ο κινητηρας καθε αυτος σε αλλο σασι θα εκαιγε πολύ λιγότερο
δεν παω να βγαλω την VW φοβερη αλλά ενταξει να ειμαστε αντικειμενικοι δεν ειναι καταναλωση πριν από 20 χρόνια
Τα γαλλικά που σου λέω αν θυμάμαι σωστά είχαν χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή από το Q2.. Το Q2 έχει 0.30Cx. Τα γαλλικά ήταν άνω του 0.30Cx στα ίδια κιλα, ατμοσφαιρικα και με 5αρι κιβώτιο.
Μιλάμε για 20 έτη πριν με παρόμοια κατανάλωση.
Η υβριδική τεχνολογία είναι μονόδρομος πλέον. Ένα yaris cross θα έχει 3,5 λίτρα λιγότερη μέση κατανάλωση. Αυτό όντως, προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση από τα αυτοκίνητα πριν 20 ετη
-
@lap said in Audi Q2 2016:
5αρι κιβώτιο.
Μιλάμε για 20 έτη πριν με παρόμοια κατανάλωση.ενταξει επετρεψε μου να αμφιβαλω οτι πριν 20 χρόνια είχαν καλύτερη καταναλωση από αυτή
-
-
@realzeus said in Audi Q2 2016:
@andya3 said in Audi Q2 2016:
Αποσυμπλέκει πολύ ψηλά στην 1η
Συμπλέκει εννοείς, όχι αποσυμπλέκει...
ναι αυτο. Μπερδευτηκα και το εγραψα λαθος
-
@lap said in Audi Q2 2016:
@cirus said in Audi Q2 2016:
6,7-7
Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.
Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.
Για δείξε μας πόσο καίει ένα υβριδικό σε ένα ταξίδι με ταχύτητα 120-130 έτσι απλά για να γελάσουμε.
-
@vastil said in Audi Q2 2016:
Για δείξε μας πόσο καίει ένα υβριδικό σε ένα ταξίδι με ταχύτητα 120-130 έτσι απλά για να γελάσουμε.
Εξαρτάται το μοντέλο. Εμένα και τα 2 καίνε γύρω στο 5-5.5. Και χτυπάνε 6αρια εαν πάω με 140-150χαω, που πάω σπάνια, λόγω παιδιού.
-
@fanis75 said in Audi Q2 2016:
@vastil said in Audi Q2 2016:
Για δείξε μας πόσο καίει ένα υβριδικό σε ένα ταξίδι με ταχύτητα 120-130 έτσι απλά για να γελάσουμε.
Εξαρτάται το μοντέλο. Εμένα και τα 2 καίνε γύρω στο 5-5.5. Και χτυπάε 6αρια εαν πάω με 140-150χαω, που πάω σπάνια, λόγω παιδιού.
Άρα τα 6 με 6.5 δεν είναι τόση μεγάλη διαφορά από το 5-5.5. Σε ευχαριστώ γιατί δεν καταλάβαινα. Με τα λεγόμενα του lap το υβριδικό έπρεπε να ξερνάει βενζίνη. Ότι θα κάνουν γεώτρηση στο κοίτασμα Λεβιάθαν μούφα είναι. Θα εξορύξουν το αμάξι του lap.
-
Σε ταξίδι είναι μικρότερη η διαφορά ενω σε μικτή κατανάλωση αισθητά μεγαλύτερη.
Το θέμα ειναι οτι πριν έτη τέτοιες καταναλώσεις ήταν φυσιολογικές όταν η βενζίνη κοστιζε 0,7€/λίτρο. Πλέον κοστίζει 2€/λίτρο. Ο μέσος μισθός είναι ελαφρώς υψηλότερος από τότε.
Οπότε υπάρχει θέμα.
Κατά τα άλλα του Φάνη να εξορυξετε, όχι το δικό μου.
-
Γράφονται για μικρές διαφορές στην κατανάλωση υβριδικών - θερμικών, όταν με το cc 2.0 στην πόλη κινούμαι με ευκολία και γρήγορη οδήγηση με 4,5-5 λ. και μόνο εάν το ξεπατώσεις φτάνει τα 5,5 λ, όταν με αντίστοιχους ρυθμούς bsuv (όχι csuv όπως το cc) μέσα στην πόλη με αντίστοιχα γρήγορη οδήγηση κάτω από 8 δεν πέφτουν με τίποτα (παθαίνει κράμπα ο αστράγαλος για να μείνει στα 8λ.). Τα 4λ. διαφορά στη κατανάλωση σε αστική χρήση (σε csuv η διαφορά είναι 5λ.) είναι απλά τεράστιο νούμερο με τιμές βενζίνης στα 2 ευρώ και 10-15.000 χλμ εντός πόλης. Στην εθνική που κάνουμε όλοι τα λιγότερα χλμ. η κατανάλωση είναι λίγο πιο χαμηλά από τα θερμικά αλλά δεν το αγοράζεις για τα 5 ταξίδια ετησίως που κάνεις σε εθνικό δίκτυο αλλά για τα 15.000 χλμ. που κάνεις εντός Αθηνών.
-
o @cirus εγραψε μια πολυ τιμια καταναλωση για θερμικο αλλα οοοοοχι τα hybrid και δη τα toyota ειναι τα καλυτερα...
highlight : στο θεμα του Q2 !
-
Αν αγοράζεις αυτοκίνητο με κριτήριο την οικονομική μετακίνηση μέσα στην πόλη. Και δε σε νοιάζει το ίδιο το αυτοκίνητο. Ψάχνεις απλώς κάτι να σε μετακινεί οικονομικά.
Παίρνεις ένα υβριδικό Toyota. Είναι η καλύτερη εναλλακτική μετά τα ΜΜΜ. Ένα σκαλοπάτι παραπάνω .
Αν σε νοιάζει και το ίδιο το αυτοκίνητο και αντέχει και η τσέπη σου λίγα € σε βενζίνη παραπάνω. Δεν περνάς ούτε έξω απ' την Toyota.
Επίσης αν η προτεραιότητα είναι η μετακίνηση στην πόλη, δεν παίρνεις ένα C-SUV 4,5m σαν το Corolla Cross. Εκτός περιπτώσεων που το θέλεις και για οικογενειακό αυτοκίνητο 4μελούς οικογένειας. Γιατί στα μικρότερα Toyota δεν νομίζω να χωράνε 4 άτομα.
-
@andya3 said in Audi Q2 2016:
Ένα σκαλοπάτι παραπάνω .
Καμια σχέση. Έχεις οδηγήσει κάποιο toyota hybrid;
-
Το troc μην μπερδεύεσαι andya3 δεν είναι premium ένα ψηλό golf είναι με κινητήρα που έχει να εξελιχθεί 13 χρόνια περίπου και γι' αυτό διψάει για βενζίνη όπως όλα τα vag, πλην του etsi.
Όταν έγινε η επιλογή του cc για οικογένεια, κράτησα το golf για την πόλη, τελικά κινoύμαι μόνο με το cc στην πόλη διότι πέραν της οικονομίας είναι πολύ πιο ξεκούραστο στην οδήγηση από το golf. Οπότε το golf παροπλίστηκε στην πραγματικότητα και το παίρνει μόνο η σύζυγος μέχρι να αντικατασταθεί από ηλεκτρικό πόλης ή υβρικό πόλης. -
Τι να οδηγήσω? Είχα μπει μέσα στο CHR και άντεξα λίγα δευτερόλεπτα. Όχι να τ" οδηγήσω κιόλας.
Η Toyota είναι επιπέδου Dacia. Ακόμα και σ' ένα Skoda αρχοντόπουλο νοιώθεις σε σχέση μ' ένα Toyota.
-
Ε τότε πως έχεις γνώμη πως είναι ένα σκαλί πάνω από τα ΜΜΜ.
Η πραγματικότητα ιδιαίτερα για το chr είναι ότι είναι κάποιους ορόφους καλύτερο από το audi a3 που είχες. Και πολλά σκαλιά από τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Ότι γράφεις απλά δεν ισχύει. Πιο απλά δεν μπορώ να στο πω. Είναι δικές σου φαντασιώσεις.
-
Τα Toyota είναι φτηνά αυτοκίνητα σε κατανάλωση και φτηνιάρικα σε όλα τα υπόλοιπα.
Είναι Ελληνικό παράδοξο να επιχαίρεται και να διαφημίζει κάποιος επειδή πήρε ένα φτηνιάρικο αυτοκίνητο. Μόνο και μόνο επειδη είναι φτηνό και σε κατανάλωση.
Audi Q2 2016