-
Η την ενίσχυση φτωχών οικογενειών με μικρά παιδιά.
Αυτό είναι που σου λέω ότι λαϊκιζεις. Κάθε κονδύλι εχει τον αναπτυξιακό του λόγο που θεσπίζεται.
Εάν μπορούν να μεταφέρουν χρήματα από το ένα στο άλλο έχει καλώς. Και αυτό έγινε.
Εάν ειναι με την λογική σου, φέτος να κλείσουν τα ανώτατα ιδρύματα, και ο προϋπολογισμός τους να πάει στους ανθρώπους που πλημμύρισαν. Δεν θα πάθουν τίποτα οι φοιτητές. Άσε που πολλοί θα πάνε και Μύκονο.
Έχει τέλος αυτή η λογική;
-
Όχι ρε, αλίμονο, να γίνεται ιεράρχηση των αναγκών σε πραγματικό χρόνο;
Που ακούστηκε!
Καλύτερα να δουλεύει το λόμπι, να βγαίνει φιρμανι (μην ξεχνάμε και τις παραδόσεις της φυλής) με μπάτζετ χωρίς εισοδηματικά κριτήρια (να ξέρουν πόσα θα φάνε, μην πορευόμαστε στο ντούκου) το οποίο είναι ιερό, δεν το αγγίζει κανένας.Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
-
Ακριβώς. Από αύριο τα σχολεία κλειστά, οι υπηρεσίες καθαριότητας κλείνουν για να αποζημιωθούν οι πληγέντες, επιδοματα σε διαφορες οικογένειες κόβονται, οι συντάξεις μειώνονται διότι οι πληγέντες είναι σε χειρότερη θέση.
Όλα τα κονδύλια του κράτους θα συγκεντρωθούν και η οικονομία θα γίνει μονοθεματικη.
Εάν αυτό δεν είναι κοινωνικός αυτοματισμός με τις ευλογίες του κράτους, τότε τι είναι;
Όσον αφορά τα εισοδηματικά κριτήρια δίκιο έχεις, αλλά τα πραγματικά ή τα μαύρα;
Για να κάνεις αντιπολίτευση σε κάθε θέμα, πέφτεις θύμα του λαϊκισμού σου και επικαλείσαι πολιτικές που η αριστερά κατακρίνει.
Αν θυμαμαι καλά και εσύ έφαγες επιδοματακι στο dieselakι την ώρα που κάποιες οικογένειες δεν είχαν επιδόματα για να ζήσουν. Σωστά;
-
Και στο ντιζελακι επίδομα και στο ηλεκτρικό επιδότηση, όταν πάρω, κι ας μην έχουν να φάνε οι άλλοι.
Γιατί να μην πάρω;
Που είμαι λάθος;Αυτός που κατακρίνει τα επιδόματα σε οικονομικά άνετους, είναι λαϊκιστης και ασυνεπής αριστερός!
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτός που κατακρίνει τα επιδόματα σε οικονομικά άνετους, είναι λαϊκιστης και ασυνεπής αριστερός!
Οκ δεν έχεις άδικο σε αυτό!
Το επίδομα στα ηλεκτρικά επιφέρει διπλό όφελος. Ένα στον ίδιο τον αγοραστή, όπου όντως θα έπρεπε να υπάρχει εισοδηματική διαστρωμάτωση και ένα άλλο στην κοινωνία διότι δεν ρυπαίνει τον αέρα που αναπνέει ο κόσμος στις πόλεις.
Αντιθέτως κάποιος άλλος που αγοράζει μεταχειρισμένο ενα euro4- euro5 diesel καθώς έχει χαμηλό εισόδημα, εάν επιδοτείται ή απολαμβάνει φορολογικές ελαφρύνσεις στην αντλία στο diesel που χρησιμοποιεί για τα επόμενα 60-100Κ χλμ, απόσταση που αντιστοιχεί σε οικονομικό όφελος με την επιδότηση του ηλεκτρικού, απολαμβάνει ένα όφελος που είναι σωστό αλλά βλάπτει τους υπόλοιπους ανθρώπους της κοινωνίας ρυπαίνοντας τον αέρα που αναπνέουν.
Βλέπεις πως το κράτος πρέπει να σταθμίσει πολλούς παράγοντες. Και πως το θέμα δεν είναι μονοδιάστατο.
-
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
6,5Κ για αρχή
Αλλά οι ξιπασμένοι νεόπλουτοι, προκειμένου να κάνουν το κομμάτι τους στη γειτονιά και στο πάρκινκ της δουλειάς, παίρνουν 8k?
Σωστά; -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Φοβερός ο Τραμπ, αλλά κάνει λάθος για το «Strong»...τα ev είναι δυνατότερα, τέλος.
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
6,5Κ για αρχή
Αλλά οι ξιπασμένοι νεόπλουτοι, προκειμένου να κάνουν το κομμάτι τους στη γειτονιά και στο πάρκινκ της δουλειάς, παίρνουν 8k?
Σωστά;Σωστά!
-
Οικονομία κύριοι.
-
Η σουσπανσιόν με έπεισε
-
Διαφήμιση του 1974!
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση. -
Άσχετο το ένα από το άλλο. Τα έχεις κάνει τουρλού
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.
Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?
Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση.Η επιδοτηση για ηλεκτρικο γινεται για να διευκολυνθει καποιος να το προτιμησει σε σχεση με ενα συμβατικο. Εχει κερδος ολοκληρη η πολιτεια με αυτο. Και πρακτικα δεν ειναι επιδοτηση, απλα το παιρνει αφορολογητο.
-
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
-
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?
Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.
-
Καθίστε να δούμε το κινούμαι ηλεκτρικά 3 που θα βάλει την επιδότηση..
και πόση θα είναι... -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?
Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?
Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.
Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.
Η λογικη λεει diesel αλλα οι επειδη οι τιμες τους, ιδιως στα μεταχειρισμενα, κοντευουν να εξισωθουν σκεφτηκα μηπως εχει αλλαξει κατι και ολο και περισσοτεροι στρεφονται στη βενζινη σιγα σιγα
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά