Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    panos4tw

    @panos4tw

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos4tw Unfollow Follow

    Latest posts made by panos4tw

    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

      Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?

      Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.

      Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.

      Η λογικη λεει diesel αλλα οι επειδη οι τιμες τους, ιδιως στα μεταχειρισμενα, κοντευουν να εξισωθουν σκεφτηκα μηπως εχει αλλαξει κατι και ολο και περισσοτεροι στρεφονται στη βενζινη σιγα σιγα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos4tw
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos4tw
    • RE: Citroen C3 Aircross 2018

      Ολα τα C3 Aircross εχουν 178mm ground clearance ή καποιες εκδοσεις π.χ. Shine, ειναι χαμηλοτερα π.χ. στη μουρη? Διαβασα κατι αντιστοιχο σε καποιο φορουμ και μου φανηκε περιεργο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • RE: Citroen C3 Aircross 2018

      @fanis75 said in Citroen C3 Aircross 2018:

      @panos4tw said in Citroen C3 Aircross 2018:

      Γνωριζει κανεις αν το GripControl μπορει να τοποθετητηθει αργοτερα ως επιπλεον module?

      Σε αυτη την περιπτωση, το κοστος αραγε παραμενει 400 ευρω ή θα υπαρχει και καποιο εχτρα κοστος τοποθετησης?

      Και να μπορει το κοστος θα ειναι τεράστιο. Καλυτερα να το πουλήσεις και να παρεις ενα με γκριπ κοντρολ, πιο φτηνα θα σου έρθει!

      Ηλπιζα οτι απλα συνδες το module στο ταμπλο και με τα αυτο απλα δουλευε, ακα κοστος 400 ευρω~

      ΟΚ ευχαριστω για τις απαντησεις!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • RE: Citroen C3 Aircross 2018

      Γνωριζει κανεις αν το GripControl μπορει να τοποθετητηθει αργοτερα ως επιπλεον module?

      Σε αυτη την περιπτωση, το κοστος αραγε παραμενει 400 ευρω ή θα υπαρχει και καποιο εχτρα κοστος τοποθετησης?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • RE: Κίνηση μοτοσυκλετών ανάμεσα σε λωρίδες -Απόφαση Αρείου Πάγου

      Το να απαγορευεται η κινηση αναμεσα στις λωριδες δεν ειναι καποια παγια σταθερα του συμπαντος που δεν γινεται να ανατραπει: Η πραξη αυτη ονομαζεται διηθηση και ειναι νομιμη στη Γαλλια καθως και σε αρκετες πολιτειες των ΗΠΑ. Μπορει καποτε να γινει νομιμη και στην Ελλαδα, μπορει και οχι.

      Η διηθηση περα απο τα προφανη πλεονεκτηματα που εχει για τον μοτοσυκλετιστη, εχει πολλα πλεονεκτηματα και για ολους τους αλλους οδηγους, για ολοκληρο το κοινωνικο συνολο ουσιαστικα. Μειωνεται αισθητα η κινηση στους δρομους (ειδικα τους ζεστους μηνες που κυκλοφορουν και οι εποχικοι διτροχοι) αλλα μειωνεται και το προβλημα στο παρκαρισμα. Σκεφτειτε ποσο πιο υποφερτη θα ηταν η κηφισιας ή η παραλιακη αν εστω 1 απο τα 10 αμαξια κολλημενα στην κινηση ηταν διτροχο.

      Κινουμαι στην Αθηνα εδω και 8 χρονια αποκλειστικα με διτροχο και η διηθηση ειναι στην καθημερινοτητα μου. Δεν νομιζω οτι ειναι πολυ δυσκολο να γινει λειτουργικη για ολους τους χρηστες του δρομου: Οι αυτοκινηστες της Αθηνας ειναι ηδη οι πιο εκπαιδευμενοι στην υπαρξη διτροχων. Χρειαζεται προσοχη στην αλλαγη λωριδας και η συνηθεια να μην κολλας στην ακρη της λωριδας σου αν σε αυτη την ακρη μπορουν να περασουν διτροχα, συνηθως αναμεσα στη 2η και 3η λωριδα. Οι μοτοσυκλετισες απ'την αλλη πρεπει να ειναι κυριως πιο ευγενικοι και να μην κορναρουν/φωναζουν αν καποιος καθυστερησει να τους διευκολυνει στο να περασουν, οντως το κανουν καποιοι και με προσβαλλει καθως αντιπροσωπευουν και εμενα.

      Γενικα πιστευω οτι υπαρχει καλη διηθηση και απο τις 2 πλευρες, απο τους αυτοκινηστες ισως περισσοτερο. Αν υπηρχε και καποια περαιτερω κρατικη προνοια για την προωθηση του μοτοσυκλετισμου ως εναλλακτικη μορφη αστικης μετακινησης, νομιζω τα ωφελη θα ηταν πολυ μεγαλυτερα. Παντα μου εκανε εντυπωση πως παρα την κριση στην Ελλαδα, ο αριθμος των μοτοσυκλετιστων δεν αυξηθηκε ουσιαστικα, απλά πηρε πιο φθηνα οχηματα και οι μηχανες εγιναν σκουτερ. Δυστυχως τα διτροχα ακομα κουβαλαν το στιγμα και δεν ξερω αν καποτε θα αλλαξει αυτο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos4tw
    • RE: New MINI Forum

      www.car.gr/8825234-mini-cooper-chilli-packet

      Το συγκεκριμενο Mini Coοper R56 το εχει δει κανεις? Πλούσιος εξοπλισμος (οκ, το μπλε στο εσωτερικο είναι συζητήσιμο) και καλη τιμη, ειδικα αν αναλογιστεί κανεις ότι ο πωλητης είναι εμπορος.

      Από την άλλη, είναι καιρο απουλητο οποτε λογικα κατι παιζει. Βρίσκεται Βεροια οποτε~~

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • RE: New MINI Forum

      Πρόσφατα αγόρασα μεταχειρισμένο R56 S.

      • Κατανάλωση είναι υψηλή. Με σχετικά ήρεμο πόδι είμαι στα 9+ (είναι αυτόματο). Αν ξεκινήσεις να κάνεις ανοίγματα ξεφεύγεις 12+. Άρα αν ο προσανατολισμός σου είναι στην οικονομία, στρέψου προς άλλες λύσεις. Α να μην ξεχάσω. 100άρα μόνο.
      • Συντήρηση. Ο κινητήρας του θέλει προσοχή. Καίει λάδι, επικαθήσεις στις βαλβίδες εισαγωγής που σημαίνει ειδικό καθαρισμό κάθε 50,000χλμ (κόστος περίπου 300 σε μη εξουσιοδοτημένο)
      • Βασικό: όπως καταλαβαίνεις θα δεις πολλά μεταχειρισμένα τα οποία έχουν φάει σκίσιμο. Εγώ είδα 6 που πέρναγαν το πρώτο τέστ αλλά στη συνέχεια οδηγώντας τα, ελέγχοντάς τα σε BMW, είχαν τα προβλήματά τους, που συνήθως ήταν σοβαρά. Θα χρειαστείς λοιπόν υπομονή και αρκετό διάβασμα για να ψάξεις να βρεις το πιο καθαρό μεταχειρισμένο.
      • Τέλη: κανείς δεν ξέρει ακόμα. Αν τελικά πάει βάσει ρύπων, το Cooper S του 2010 έχει 160κάτι γρ. CO2. Που σημαίνει αρκετά τέλη. Αν πάς σε πιο φρέσκο (π.χ. 2012 ή 2013) νομίζω ότι οι ρύποι είναι λιγότερο. Ψάχτο...
        Αυτα

      Ευχαριστω για την απαντηση.

      Απ'οτι καταλαβαινω, η καθαρισμα των βαλβιδων εισαγωγης αφορα κυριως/αποκλειστικα το μοντελο S, οποτε οντως αποτελει ενα παραπανω εξοδο. Βεβαια αν οντως κανω τοσο λιγα χλμ οσα λεω, πιθανως τοσο αυτο οσο και η καταναλωση να μην ειναι ανυπερβλητο προβλημα. Γιατι ομως 100αρα?

      Ειχες καποιο συγκεκριμενο συνεργειο BMW που σε βοηθουσε στον ελεγχο των μεταχειρισμενων? Τους πληρωνες καποιο ποσο για να ελεγξουν καθε αμαξι που σκεφτοσουν ξεχωριστα? Δεδομενου οτι σκεφτομαι για μοντελο σιγουρα πριν το 2010, θεωρει τα 100000+ χλμ στο κοντερ θα ειναι προβλημα?

      Οντως, οπως φαινεται σχεδον σιγουρα παμε για ρυπους οποτε το S με 160+ θα πληρωσει αρκετα. Το απλο νομιζω ειναι στα 13χ οποτε λογικα δε θα δει αυξηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • RE: New MINI Forum

      Ειμαι 32~ και σκεφτομαι να αγορασω το πρωτο μου αμαξι, καθως τοσο καιρο μετακινουμουν με διτροχα. Ειχα καταληξει στο Mini Cooper R56 1.6 στα 122PS, αλλα βλεποντας τις αγγελιες στο car.gr, η διαφορα τιμης του με το R56 Cooper S είναι μαλλον ανυπαρκτη. Δεδομενου οτι το S μ'αρεσει πιο πολυ αισθητικα (και συνηθως εχει περισσοτερα καλουδια), μηπως τελικα να κοιταξω να παρω το S? Τα επιπλεον αλογα ειναι σιγουρα ευπροσδεκτα, αλλα δε νομιζω να τα χρησιμοποιησω και πολυ~

      Βασικα, γιατι είναι το S στην ιδια τιμη με το απλο ως μεταχειρισμενο? Καθαρα λογω οικονομικης κρισης και καταναλωσης? Η χρηση που σκεφτομαι να του κανω σε πρωτη φαση τουλαχιστον ειναι μαλλον περιορισμενη, 5000-10000 το χρονο για κοντινες βολτες ή καθημερινα τις πολυ κρυες μερες. Αν το S, απλα καιει 1-2 λιτρα παραπανω, τοτε φανταζομαι μπορω να υποστω το επιπλεον κοστος. Υπαρχει καποια αλλη παραμετρος? Τελη και ασφαλειες ιδια και ισως λιγο παραπανω συντηρηση?

      Παρακαλω βοηθηστε με αν δεν υπολογιζω κατι καλα~

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos4tw
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr