Το να απαγορευεται η κινηση αναμεσα στις λωριδες δεν ειναι καποια παγια σταθερα του συμπαντος που δεν γινεται να ανατραπει: Η πραξη αυτη ονομαζεται διηθηση και ειναι νομιμη στη Γαλλια καθως και σε αρκετες πολιτειες των ΗΠΑ. Μπορει καποτε να γινει νομιμη και στην Ελλαδα, μπορει και οχι.
Η διηθηση περα απο τα προφανη πλεονεκτηματα που εχει για τον μοτοσυκλετιστη, εχει πολλα πλεονεκτηματα και για ολους τους αλλους οδηγους, για ολοκληρο το κοινωνικο συνολο ουσιαστικα. Μειωνεται αισθητα η κινηση στους δρομους (ειδικα τους ζεστους μηνες που κυκλοφορουν και οι εποχικοι διτροχοι) αλλα μειωνεται και το προβλημα στο παρκαρισμα. Σκεφτειτε ποσο πιο υποφερτη θα ηταν η κηφισιας ή η παραλιακη αν εστω 1 απο τα 10 αμαξια κολλημενα στην κινηση ηταν διτροχο.
Κινουμαι στην Αθηνα εδω και 8 χρονια αποκλειστικα με διτροχο και η διηθηση ειναι στην καθημερινοτητα μου. Δεν νομιζω οτι ειναι πολυ δυσκολο να γινει λειτουργικη για ολους τους χρηστες του δρομου: Οι αυτοκινηστες της Αθηνας ειναι ηδη οι πιο εκπαιδευμενοι στην υπαρξη διτροχων. Χρειαζεται προσοχη στην αλλαγη λωριδας και η συνηθεια να μην κολλας στην ακρη της λωριδας σου αν σε αυτη την ακρη μπορουν να περασουν διτροχα, συνηθως αναμεσα στη 2η και 3η λωριδα. Οι μοτοσυκλετισες απ'την αλλη πρεπει να ειναι κυριως πιο ευγενικοι και να μην κορναρουν/φωναζουν αν καποιος καθυστερησει να τους διευκολυνει στο να περασουν, οντως το κανουν καποιοι και με προσβαλλει καθως αντιπροσωπευουν και εμενα.
Γενικα πιστευω οτι υπαρχει καλη διηθηση και απο τις 2 πλευρες, απο τους αυτοκινηστες ισως περισσοτερο. Αν υπηρχε και καποια περαιτερω κρατικη προνοια για την προωθηση του μοτοσυκλετισμου ως εναλλακτικη μορφη αστικης μετακινησης, νομιζω τα ωφελη θα ηταν πολυ μεγαλυτερα. Παντα μου εκανε εντυπωση πως παρα την κριση στην Ελλαδα, ο αριθμος των μοτοσυκλετιστων δεν αυξηθηκε ουσιαστικα, απλά πηρε πιο φθηνα οχηματα και οι μηχανες εγιναν σκουτερ. Δυστυχως τα διτροχα ακομα κουβαλαν το στιγμα και δεν ξερω αν καποτε θα αλλαξει αυτο.