Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 412
    • 413
    • 341 / 413
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8244
    272508
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Διαφήμιση του 1974!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @piliourits last edited by alexandros-k

        @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.

        Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?

        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @alexandros-k last edited by

          @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.

          Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?

          Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
          Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
          Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Άσχετο το ένα από το άλλο. Τα έχεις κάνει τουρλού

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ntinaras
              ntinaras @piliourits last edited by

              @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              @alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              Στην επιδότηση ρεύματος λόγω ηλικίας, δεν μπαίνει κάποιος λόγω εισοδήματος, όριο τα 21Κ ετησίως, αλλά παίρνει την επιδότηση 8Κ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πραγματική περίπτωση.

              Υπαρχει επιδοτηση ρευματος βασει ηλικιας ?

              Ναι, αν το νοικοκυριό είναι συνταξιούχοι, που συμπλήρωσαν τα 70 χρόνια, δικαιούνται κάποια σεντς τη κιλοβατώρα, αν έχουν ετησιο εισόδημα κάτω από 21 χιλιάρικα.
              Αν έχουν περισσότερο, δεν δικαιούνται.
              Δικαιούνται όμως την επιδότηση 8 χιλιάρικα, να αγοράσουν ηλεκτρικό αμάξι να φορτίζουν στο ρεύμα χωρίς έκπτωση.

              Η επιδοτηση για ηλεκτρικο γινεται για να διευκολυνθει καποιος να το προτιμησει σε σχεση με ενα συμβατικο. Εχει κερδος ολοκληρη η πολιτεια με αυτο. Και πρακτικα δεν ειναι επιδοτηση, απλα το παιρνει αφορολογητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panos4tw last edited by

                Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

                fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @panos4tw last edited by

                  @panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

                  Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?

                  Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Καθίστε να δούμε το κινούμαι ηλεκτρικά 3 που θα βάλει την επιδότηση..
                    και πόση θα είναι...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panos4tw @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

                      Δεν φτάνουν αυτά τα δεδομένα. 8.000χλμ που, εντός αστικού ιστού ή στην Ε.Ο. Επίσης, τι αμάξι?

                      Γενικά, το ντήζελ συμφέρει αφού έχει μικρότερο κόστος κίνησης. Αλλά αυτό ειναι πολύ γενικό.

                      Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.

                      Η λογικη λεει diesel αλλα οι επειδη οι τιμες τους, ιδιως στα μεταχειρισμενα, κοντευουν να εξισωθουν σκεφτηκα μηπως εχει αλλαξει κατι και ολο και περισσοτεροι στρεφονται στη βενζινη σιγα σιγα

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @panos4tw last edited by

                        @panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Εχεις δικιο. Η κινηση θα γινεται κυριως εκτος αστικου ιστου, ΕΟ και επαρχιακοι δρομοι και μιλαμε για SUV-οειδες με ~2 λιτρα παραπανω καταναλωση σε βενζινη.

                        Με αυτά τα δεδομένα και εφόσον η τιμή αγοράς είναι ίδια με του βενζινοκίνητου, σαφώς και συμφέρει το ντήζελ. Τουλάχιστον από άποψη κόστους κίνησης, γιατί από ζημιές κανείς δεν ξέρει και παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tgd last edited by

                          Δεν είναι και τόσο εύκολο. Εγώ βενζίνη ήθελα, αλλά τα μεταχειρισμένα που πωλούνται του 15-18 είναι σχεδόν όλα ντήζελ. Ήταν η εποχή που το ντήζελ ήταν στις δόξες του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser @panos4tw last edited by

                            @panos4tw said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Εστω οτι εχουμε να επιλεξουμε μεταχειρισμενο αναμεσα σε βενζινη και diesel, ολα τα υπολοιπα ιδια: τιμη, χιλιομετρα, κατασταση, ιπποι κτλπ με ~8000 χλμ το χρονο. Τι επιλεγουμε?

                            8000 χλμ τον χρόνο, είναι 80 Χ 9 στο ντίζελ και 80 Χ 15 στην βενζίνη.
                            Δηλαδή 480 ευρώ λιγότερα. Ητοι 200 για την ασφάλεια, θα κερδίζεις και κάτι από τα τέλη που το ντίζελ θα έχει λιγότερο, οπότε θα πάει στα 500 η διαφορά, άρα θα βγάζεις και το ετήσιο σέρβις, άλλα 150 και με τα 150 θα βγάζεις και τα λάστιχα στην 5ετία και τίποτα ψιλοβλάβες ή αναλώσιμα.

                            Α θα έχεις και ροπή μεγαλύτερη για τα προσπεράσματα.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tgd last edited by

                              Γιατί το ντήζελ να έχει λιγότερα τέλη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Γιατί έχει λιγότερους ρύπους από το αντίστοιχο βενζίνης.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Δεν έχει λιγότερους ρύπους. Εκπέμπει λιγότερο co2. Σε τοξικους ρύπους είναι πολύ παραπάνω ενω συγκριτικά με τα υβριδικά είναι πολλές φορές πιο ρυπογόνα.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Αυτά τα λέτε εσείς οι χέητερς...

                                    Επίσημα έχει λιγότερο διοξείδιο και αυτό έχει σημασία για τα τέλη..

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Θα το γυρίσουμε στα semantics το φόρουμ, να μας εξηγεί ο Λαπ το δικό του νόημα για τις λέξεις και τις ορολογίες, όχι όπως εννοούνται παγκόσμια.

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Το co2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ.

                                        Το co2 όμως συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

                                        Το παράλογο είναι πως και τα ΝΟx αλλά και η αμμωνία σχηματίζουν ενώσεις στην ατμόσφαιρα με καταλύτη την ηλικιακή ακτινοβολία και συμβάλουν και αυτά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, αλλά εν τέλη δεν αξιολογούνται ως τέτοια.

                                        Και έτσι φτάνουμε ένα diesel ιδιαιτέρως αυτά χωρίς SCR καταλύτη, να φορολογουνται με μικρότερα τέλη ενώ συμβάλουν εάν όχι ισάξια αλλά και περισσότερο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου από ότι τα βενζίνης, ιδιαιτέρως αυτά με έμμεσο ψεκασμό

                                        Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο φόρος που πληρώνουν στην πηγή ανά τόνο είναι μικρότερος κατά 40% επιβραβεύοντας αυτα τα χαρακτηριστικά τους.

                                        Είναι παράνοια.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Ακόμη και το τεχνητό φως των πόλεων είναι ρυπος για το περιβάλλον.
                                          Ακόμη και ο θόρυβος των εξατμίσεων.
                                          Έτσι και το διοξείδιο των κινητήρων στις εξατμίσεις.
                                          Ή τα στερεά σωματίδια.
                                          Ή τα NOx και οι πτητικες ενώσεις των καυσίμων.
                                          Ή τα υλικά των φρένων, οι βαφές, τα υγρά των συστημάτων, τα υλικά των μπαταριών κλπ.

                                          Απλά, είναι διαφορετικής κατηγορίας ρύποι.

                                          Στο Λάπειο Λεξικό βέβαια, είναι και δεν είναι... 😁

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Είναι, πως δεν είναι;

                                            Τα μικροσωματίδια είναι υπεύθυνα για πολλές σοβαρές ασθένειες. Και μάλιστα η χημική τους σύσταση επιφέρει διαφορετικό βαθμό και είδος επιβάρυνσης της υγείας.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 412
                                            • 413
                                            • 341 / 413
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr