Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 136
    • 137
    • 129 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    71021
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Δε ξέρω τόσο καλά τη τοπική αγορά της Ιαπωνίας.Αφου τη ξερεις εσυ ΟΚ.

      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t @kostis20 last edited by

        @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

        Και τι σημαίνει δηλαδή αυτό? Ότι είναι αδύναμος και δε μπορεί να ανέβει ανηφόρα?Γιατί και σε όλη τη Β.Αμερική εχει ξεσκιστεί να πουλάει ο επίσης ατμοσφαιρικός Skyactive G o οποίος είναι και πιο αδύναμος.

        Ε στην Αμερική έχουν και 2,5λιτρο με 195 άλογα και 2,5λιτρο turbo με 250 άλογα για όποιον βρίσκει πολλές ανηφόρες στον δρόμο του.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ibiza95 @jammamon last edited by

          @jammamon said in MAZDA 2 Facelift 2023:

          Ε ναι αλλα 1. Παει ο κουκος αηδονι και 2. Δε ψηνομαι να θυσιασω 2,5" επιταχυνση ΚΑΙ οικονομια για το αυτοματο οταν το χειροκινητο ειναι τοσο απιστευτο

          Έλα ντε, σε λίγο θα μας λένε ότι κουράζονται να γυρίζουν το τιμόνι 😕

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kostis20 @super-t last edited by

            @super-t said in MAZDA 2 Facelift 2023:

            @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

            Και τι σημαίνει δηλαδή αυτό? Ότι είναι αδύναμος και δε μπορεί να ανέβει ανηφόρα?Γιατί και σε όλη τη Β.Αμερική εχει ξεσκιστεί να πουλάει ο επίσης ατμοσφαιρικός Skyactive G o οποίος είναι και πιο αδύναμος.

            Ε στην Αμερική έχουν και 2,5λιτρο με 195 άλογα και 2,5λιτρο turbo με 250 άλογα για όποιον βρίσκει πολλές ανηφόρες στον δρόμο του.

            Ναι που είναι το περίεργο?Οι άλλες εταιρείες δεν έχουν δυνατότερα μοντέλα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 @kostis20 last edited by

              @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

              Δε ξέρω τόσο καλά τη τοπική αγορά της Ιαπωνίας.Αφου τη ξερεις εσυ ΟΚ.

              Την ξέρει το best car web , μη διστάζεις η αυτόματη μετάφραση απο τα ιαπωνικά έχει και λογοτεχνικό ενδιαφέρον 😊

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Δηλαδή οι άλλες εταιρείες, δεν έχουν καλή σχέση με τους δημοσιογράφους;
                Αυτό αφήνει και υπονοούμενα...

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 @monman2 last edited by

                  @monman2 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                  @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                  Δε ξέρω τόσο καλά τη τοπική αγορά της Ιαπωνίας.Αφου τη ξερεις εσυ ΟΚ.

                  Την ξέρει το best car web , μη διστάζεις η αυτόματη μετάφραση απο τα ιαπωνικά έχει και λογοτεχνικό ενδιαφέρον 😊

                  Γραφει το αρθρο που έβαλές αυτό: "Οι Ιάπωνες σαν αγοραστές ξέρουν το προφανές δηλ οτι τους μένουν πιο πολλά στην τσέπη στην αγορά , τσιφούτηδες είναι ,toyotάκηδες δηλ "????

                  monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 @bassstarlet last edited by monman2

                    @bassstarlet said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                    Δηλαδή οι άλλες εταιρείες, δεν έχουν καλή σχέση με τους δημοσιογράφους;
                    Αυτό αφήνει και υπονοούμενα...

                    Υπονοούμενα ; νομίζω το λεει καθαρά σε τουλάχιστον τρία σημεία , απο την μετάφραση στα αγγλικά :

                    My peers praised the SKYACTIV-X, but I don't take it for granted. What is not good is not good. Above all, I don't want to betray my readers...

                    I was impressed that Mazda is good at getting the media to write favorable articles. Everyone praises the CX-60, which is uncomfortable to ride and has a jerky drivetrain....

                    It was highly praised by the media at the test drive event beforehand

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 @kostis20 last edited by

                      @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      @monman2 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      @kostis20 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      Δε ξέρω τόσο καλά τη τοπική αγορά της Ιαπωνίας.Αφου τη ξερεις εσυ ΟΚ.

                      Την ξέρει το best car web , μη διστάζεις η αυτόματη μετάφραση απο τα ιαπωνικά έχει και λογοτεχνικό ενδιαφέρον 😊

                      Γραφει το αρθρο που έβαλές αυτό: "Οι Ιάπωνες σαν αγοραστές ξέρουν το προφανές δηλ οτι τους μένουν πιο πολλά στην τσέπη στην αγορά , τσιφούτηδες είναι ,toyotάκηδες δηλ "????

                      The decisive factor was the price. It was higher than hybrid.

                      I don't understand how they thought of selling the SKYACTIV-X, which costs 50 % more than a normal engine.

                      Μιλάμε πάλι η Mazda έπαθε κόλλημα ανάλογο της βανκελίτιδας
                      Interestingly, Mazda's new system εννοεί νεα διεύθυνση seems to be well aware that the SKYACTIV-X will not sell

                      Σε ελεύθερη λοιπόν μετάφραση αυτά λεει ο συντάκτης , που είναι μάλλον κάποιος με κύρος για του κάνουν την τιμή να του μιλάνε Πρόεδροι ιαπωνικών εταιριών

                      Former Vice President Kiyoshi Fujiwara, who retired in 2022, drew up a CAFE-ready blueprint for the European CAFE by selling a large number of Mazda 3s equipped with SKYACTIV-X, increasing the average corporate fuel economy with the MX-30 electric car, and making a profit with the CX-60 SKYACTIV-X. Mr. Fujiwara and Mr. Ichiro Hirose, who was in charge of the power unit, explained that to me. Of course, I understood that it was a wonderful "picture fantasy". I can't.

                      Το "φανταστικό "σχέδιο της mazda απο την άλλη πάει τόσο καλά που βιάστηκαν να πάρουν ατόφιο το yaris hybrid 😊 μήπως γλυτώσουν τα πρόστιμα στην Ευρώπη

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Συμφωνώ με τον άνθρωπο της Δευτέρας.

                        Το ότι βγάζει καλά αυτοκίνητα η Mazda, δεν σημαίνει πως δεν κάνει στρατηγικά λάθη ανάπτυξης. Ο ceo βγήκε στην σύνταξη είπαν. Είχαν 65-70 ετών ceo. Άνθρωπο μιας άλλης εποχής να κυβερνήσει στην σημερινή εποχή.

                        Αυτά είναι σημαντικά λάθη

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 last edited by

                          Ε αν το λεει ενα αρθρο στην Ιαπωνια ενος δημοσιογραφου (η οτι μπορει να ειναι) παμε πασο.

                          Πολλες Ιαπωνικες εταιριες κρατανε τα κεφαλια μεχρι να γερασουν.
                          Εδω αλλαζουν το επωνυμο τους οι γαμπροι αν παντρευτουν κορη ενος ιδιοκτητη μιας εταιριας οπου θα την διοικησουν (λογω γαμου κλπ κλπ).

                          Ειπαμε η Mazda δεν ειναι για ολους.
                          Καλα για Ελλαδα δυστυχως ακομα χειροτερα.
                          Αλλα Αμερικα κ Αυστραλια πανε πολυυυ καλυτερα.

                          Κ αφηνοντας εκτος τον κινητηρα για χ,ψ λογους αν δεις το υπολοιπο αυτοκινητο (οπου κ αυτο πληρωνεις επισης) σε σχεση με τον ανταγωνισμο...απλα ειναι μεγαλη η διαφορα στην ποιοτητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ναι είναι κορυφαία αυτοκίνητα. Ο λόγος που κρίνω τις διοίκησεις, είναι διότι θελω να συνεχίσει η ύπαρξη της mazda. Δεν θέλω να χαθεί.

                            Το ίδιο και για τους Ευρωπαίους κατασκευαστες οι οποίοι αποδείχθηκαν παναχρηστοι και το μόνο που τους ενδιέφερε είναι να πληρώνουν παπαγαλάκια για να ευλογούν τις επιλογές τους.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • diego1960
                              diego1960 last edited by

                              Μια χαρά είναι τα ατμοσφαιρικά μοτέρ, είναι για όσους γουστάρουν και καταλαβαίνουν. Και το 2ράκι είναι συμπαθέστατο αυτοκίνητο με εξαιρετικό κιβώτιο όντως. Για τους άλλους έχουμε από τουρμπάκια 3 κύλινδρα μέχρι...ηλεκτρικά. Ή τουλάχιστον αυτό θα έπρεπε να έχουμεκαι στο μέλλον σε μια σοβαρή κοινωνία, το δικαίωμα επιλογής ανάλογα με το τι μας ταιριάζει, όχι ετσιθελικά να επιβάλλεται μια λύση (με 1000 προβλήματα) έναντι των υπολοίπων.

                              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dstou last edited by

                                Το άρθρο είναι κατά βάση αληθές όταν πχ λέει ότι ο σκαιακτίβ-χ είναι 50% πιο ακριβός από έναν νορμάλ κινητήρα. Οκ, μπορεί να είναι πχ 38,4%, αλλά σίγουρα είναι αισθητά πιο ακριβός.
                                Το προχωράει όμως λέγοντας ότι είναι πιο ακριβός και από υβρίδιο. Μήπως οι διαφορές είναι πολύ μικρές, στην περίπτωση αυτή; Αντίθετα, οι διαφορές σε διοξείδιο σε σχέση με ένα υβρίδιο πιθανόν να είναι σοβαρότερες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @diego1960 last edited by

                                  @diego1960 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                  όχι ετσιθελικά να επιβάλλεται μια λύση (με 1000 προβλήματα) έναντι των υπολοίπων.

                                  Αυτό είναι το νόημα της κοινωνίας, νόμων κλπ. Το ευρύτερο καλό και όχι ο ατομικισμός και τι βολεύει/αρέσει στον καθένα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • diego1960
                                    diego1960 last edited by diego1960

                                    Mόνο που ΔΕΝ υπάρχει κάποιο καλό πέρα από τον καθαρότερο αέρα στις πόλεις με την καθολική ηλεκτροκίνηση/μπαταριοκίνηση (βέβαια και οι νέες γενιές θερμικών είναι απείρως καλύτερες από τα παλιά + υβριδικά κάθε είδους αλλά τα πετάμε στα σκουπίδια για τις Γκρέτες και τους φιλελέδες), αλλά αντίθετα υπάρχουν τεράστια προβλήματα, δυνατότητα πλήρους ελέγχου του αυτοκινήτου εξωτερικά, δυσκολία στη φόρτιση, χρονοβόρος ανεφοδιασμός αν δεν έχεις δυνατότητα στο σπίτι, range anxiety, ομηρία σε νέα lobby (Big Tech αντί για Big Oil βέβαια) και ένα κατώτερο οδηγικά προιόν από τη σκοπιά ενός enthusiast, αν και αυτό είναι υποκειμενικό.
                                    Οπότε δε βλέπω την αντίσταση σε αυτή την αηδία ως "ατομισμό" αλλά ως "κοινή λογική", κάτι που θα έπρεπε βασικά να έχουν και άλλοι αλλά δεν...

                                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Προφανώς το μοναδικό πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι ο χρόνος ανεφοδιασμου τους.

                                      Σε αυτό πράγματι πάσχουν. Και σε αυτόν τον τομέα εξελίσσονται αλλά και αναπτύσονται εναλλακτικές τεχνολογίες.

                                      Όλα τα άλλα είναι στα όρια της συνωμοσιολογιας και ανάξια λόγου.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal last edited by

                                        Αν και η κουβέντα έχει ξεφύγει ...

                                        Είναι ακριβός κινητήρας ο Χ.
                                        Πάει να πει ότι δεν είναι καλός;

                                        Πάντως στον τιμοκατάλογο της Μάζντα πρώτη έκδοση 31.200 ο g με τα 150 , 31.800 ο Χ. Δεν έχουν τεράστια διαφορά, οπότε ότι γουστάρει ο καθένας διαλέγει.

                                        Τέλος, θα υπάρχουν σίγουρα ιαπωνικά σάιτ που θα κράζουν αντίστοιχα και Honda και Toyota.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          jammamon last edited by

                                          Ρε παιδια μηπως να μαζεψουμε ολοι λεφτα να παρουμε ενα mazda 3 με τον Χ να το μοιραζομαστε να χαρουμε;😄

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 last edited by Chrisk6

                                            Ξεφεύγει πάλι η κουβέντα από το 2αρι...
                                            Η τεχνολογία του Χ θα παίξει σε μεγαλύτερα μοτέρ. Εκεί θα το χρησιμοποιήσει η Mazda όπως δηλωνανε. Στο Αμέρικα δεν έχουν πρόβλημα με καταναλώσεις οπότε η δύναμη είναι το άλφα. Γι'αυτό έχουν με κ χωρίς turbo τον G κ δεν προώθησαν τον Χ.
                                            Στην Ευρώπη κ την Ιαπωνία όλα γυρίσανε στις καταναλώσεις κ co2.
                                            Τρομερή διάφορα στο κόστος πάντως δεν έχει. Εγώ πάντως δεν θυμάμαι πολλά 2λτ ατμοσφαιρικά να καίνε τόσο λίγο κ να βγάζουν αυτούς του ρύπους.
                                            Τώρα το μέλλον θα δείξει τι κάνανε σωστά η λάθος κλπ κλπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 129 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr