-
Δεν ξέρω, να δούμε ποσό θα φτάσει το πετρέλαιο και η βενζίνη και μετά μιλάμε για σωστούς υπολογισμούς.
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν δεν είναι έτοιμοι οι Άγγλοι, φαντάσου εμείς.
Τέτοια θέλω να διαβάζω! Μακάρι και 2040 βασικά!
-
Για να μην ωρυεται κι ο φίλος Λαπ, μακάρι να υπήρχε σοβαρή κι οργανωμενη περιβαλλοντικη προστασία και σχεδιασμός σε επίπεδο ΕΕ, για την παραγωγή και χρήση ενέργειας ΑΠΕ κι όχι αυτός ο διαγωνισμός κονομας τύπου ο λύκος στην αντάρα χαίρεται, με φωτοβολίδες κι εξαγγελίες και αχταρμάς δράσεων, με βάση το ο,τί φάμε, ό,τι πιούμε, κι ο,τί αρπάξει ο απαυτός μας.
-
Υπάρχει πηλιουριτη. Κάθε έτος η ΕΕ χρηματοδοτεί την ανάπτυξη νέων πράσινων τεχνολογιών διαφόρων ιδιωτικών εταιριών όπως και την παραγωγή ΑΠΕ και νέων συστημάτων.
Υπάρχει και σχέδιο και δεκάδες δισεκατομμύρια που εγκρίνονται και χρηματοδοτούν κάθε έτος μια πράσινη στρατηγική. Τα αποτελέσματα αυτών μέτρια αλλά υπάρχουν.
Απλώς εσύ έχεις ιδεολογική αγκύλωση για την Ευρώπη και δεν αναγνωρίζεις τίποτα. Λες και η ιστορία έχει δείξει καλύτερα αποτελασματα και σεβασμό του περιβάλλοντος σε άλλες εποχές. Ας μην ανοίξουμε το κεφάλαιο αυτό. Έχει τα χειρότερα παραδείγματα της ιστορίας.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ο διαγωνισμός κονομας τύπου ο λύκος στην αντάρα χαίρεται, με φωτοβολίδες κι εξαγγελίες και αχταρμάς δράσεων, με βάση το ο,τί φάμε, ό,τι πιούμε, κι ο,τί αρπάξει ο απαυτός μας.
Δυστυχώς έτσι ειναι παντού, αφού η διοίκηση είναι από το ανθρώπινο είδος. Ο καθένας κοιτάει τι μπορεί να κονομήσει για τον εαυτό του και την οικογένειά του. Χέστηκαν οι πολιτικοί για το περιβάλλον, για εμάς και γενικά για ο,τιδήποτε άλλο πέρα από την πάρτη τους. Τους βλλεπουμε και του Ευρωβουλευτές, το καλύτερο επάγγελμα: μισθός και παροχές τσέο, μηδεν ευθύνες, μηδέν εργασία. Ουσιαστικά πληρωμένες (και πολύ καλά) διακοπές...οπότε εμείς φτάιμε που τα ανεχόμαστε όλα αυτά.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
αφού η διοίκηση είναι από το ανθρώπινο είδος
Χαχαχαχα να βάλουμε τότε κάποιο άλλο ζώο!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπάρχει πηλιουριτη. Κάθε έτος η ΕΕ χρηματοδοτεί την ανάπτυξη νέων πράσινων τεχνολογιών διαφόρων ιδιωτικών εταιριών όπως και την παραγωγή ΑΠΕ και νέων συστημάτων.
Υπάρχει και σχέδιο και δεκάδες δισεκατομμύρια που εγκρίνονται και χρηματοδοτούν κάθε έτος μια πράσινη στρατηγική. Τα αποτελέσματα αυτών μέτρια αλλά υπάρχουν.
Απλώς εσύ έχεις ιδεολογική αγκύλωση για την Ευρώπη και δεν αναγνωρίζεις τίποτα. Λες και η ιστορία έχει δείξει καλύτερα αποτελασματα και σεβασμό του περιβάλλοντος σε άλλες εποχές. Ας μην ανοίξουμε το κεφάλαιο αυτό. Έχει τα χειρότερα παραδείγματα της ιστορίας.
Ρε συ Λαπ, επιβεβαιώνεις ακριβώς αυτό που έγραψα! Δες τις λέξεις κλειδιά στο κείμενο σου.
Αχταρμάς δράσεων και χρήμα που ρέει, ελπίζοντας πως κάποτε κάποιου είδους ευρωπαϊκή "Τέσλα" θα αναδυθεί ως τεχνολογικός μεσιας και θα μας σώσει.
Κι όσο το χρήμα ρέει, χωρίς σοβαρά αποτελέσματα, για ο,τί καυλωσει ο κάθε ένας εντρεπρενερεπιστημων ξεχωριστά, είναι φαύλος κύκλος.Σαν να προσπαθούσαν οι Αμερικάνοι το 60 να πάνε στο φεγγάρι, χωρίς ΝΑΣΑ και Πρόγραμμα Απολλο, απλά χρηματοδοτοντας τη φαεινή ιδέα όποιου επιχειρηματία ξεχωριστά... (οποιαδήποτε ομοιότητα με το σήμερα, είναι συμπτωματική).
-
Χρησιμοποιούν το εργαλείο του ανταγωνισμού το οποίο έχει αποδείξει ότι επιταχύνει τις εξελίξεις. Άσε τα διαστήματα.
Η Δύση μέσα από τον ανταγωνισμό του ιδιωτικού κλάδου ιστορικά έδειξε να έχει ανώτερη τεχνολογία σε δεκάδες τομείς. Και μάλιστα αυτός λειτουργούσε στο πλαίσιο της αγοράς η οποία δεν είναι πάντοτε σωστή.
Τώρα γίνεται κάτι διαφορετικό. Η Ε.Ε ως υπερκρατικη οντότητα και ομοσπονδία ορίζει το πλαίσιο, το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη εφαρμογη και χρηματοδοτεί τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους κατασκευαστές και τα ερευνητικά κέντρα.
Χοντρικά το ίδιο κάνουν και στην Ασία.
-
Απλά τρώνε λεφτά, όσα μπορεί ο καθένας. Και παράγουν, ο,τί και όπως βολεύει τον καθένα. Γι αυτό εξελίξεις ακούμε και εξελίξεις δεν βλέπουμε στις μπαταρίες, αλλά βλέπουμε νέα ορυχεία λιθιου, γι αυτό εφαρμόζουν καταπτυστες πρακτικές όπως της μη αποσπώμενης ανταλλάξιμης μπαταρίας στα οχήματα, όπως έκαναν στα κινητά, κι ένα σωρό άλλα.
Γιατί όταν ρίχνουν δισεκατομμύρια στην "ιδιωτική πρωτοβουλία" ελπίζοντας πως αυτή θα κάνει το σωστό, μαλάκες είναι οι επιχειρηματίαι να σφάξουν την αγελάδα που μπορούν να αρμεγουν για δεκαετίες...Είναι σαν να δίναν λεφτά να αναπτύξει η κάθε εταιρεία το δικό της ίντερνετ, δεν θα είχαμε ποτέ παγκόσμιο ανοιχτό www κι ας περνούσαν 50 χρόνια... (οποιαδήποτε ομοιότητα με ιστορικά γεγονότα, είναι συμπτωματική)
-
Η ΕΕ είναι ένα τσίρκο απατεώνων που μόνο σκοπό έχουν τη μάσα και το φαίνεσθαι, γιατί ακριβώς να περιμένουμε κάτι καλύτερο από αυτούς; Έχουμε δει το ποιόν τους ποικιλοτρόπως τα τελευταία 15 χρόνια.
Το μόνο καλό οτι με την ανικανότητα που τους διακρίνει, ίσως πάει πιο πίσω το ηλίθιο αυτό πλάνο. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απλά τρώνε λεφτά, όσα μπορεί ο καθένας. Και παράγουν, ο,τί και όπως βολεύει τον καθένα. Γι αυτό εξελίξεις ακούμε και εξελίξεις δεν βλέπουμε στις μπαταρίες, αλλά βλέπουμε νέα ορυχεία λιθιου, γι αυτό εφαρμόζουν καταπτυστες πρακτικές όπως της μη αποσπώμενης ανταλλάξιμης μπαταρίας στα οχήματα, όπως έκαναν στα κινητά, κι ένα σωρό άλλα.
Γιατί όταν ρίχνουν δισεκατομμύρια στην "ιδιωτική πρωτοβουλία" ελπίζοντας πως αυτή θα κάνει το σωστό, μαλάκες είναι οι επιχειρηματίαι να σφάξουν την αγελάδα που μπορούν να αρμεγουν για δεκαετίες...Είναι σαν να δίναν λεφτά να αναπτύξει η κάθε εταιρεία το δικό της ίντερνετ, δεν θα είχαμε ποτέ παγκόσμιο ανοιχτό www κι ας περνούσαν 50 χρόνια... (οποιαδήποτε ομοιότητα με ιστορικά γεγονότα, είναι συμπτωματική)
Απίστευτος λαϊκισμός. Η εξέλιξη των μπαταριων ήταν σημαντική την 10-15 ετια που πέρασε. Τα ερευνητικά κέντρα έκαναν μεγάλη δουλειά σε αυτό.
Η χρηματοδότηση τους ήταν πιο μικρή τα προηγούμενα έτη διότι τα διάφορα λόμπυ των ορυκτών καυσίμων πίεζαν προς αυτήν τη κατεύθυνση.
Πλέον οι καιροί αλλάζουν και χρηματοδοτούνται πολλές ερευνητικές ομάδες, με αποτελέσματα διαφόρων σταδίων. Αναλόγως της προοπτικής και τα αποτελέσματα συνεχίζουν τις χρηματοδοτήσεις.
Έτσι λειτουργουν τα προγράμματα της Ε.Ε
-
Μάλιστα, "τους σαμποτάριζαν οι πετρελαιάδες", αλλά μας ξυνιζει ο λαϊκισμός...
Οι πετρελαιάδες που επί το πλείστον δεν είναι Ευρωπαίοι κι εχουν κάνει εκατοντάδες δισεκατομμύρια αποεπενδύσεις στα ορυκτά καύσιμα ήδη τα τελευταία χρόνια...
Εγώ σου εξηγώ την αποτυχία και τη στασιμότητα της ηλεκτροκίνησης, παρά τα παχιά λόγια, και το γιατί ήταν καταδικασμενο να πάει κουβά το 2030, εσύ επιμένεις. Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...
-
Ρε συ τα λόμπυ πάνε και έρχονται στην Ευρώπη. Έτσι λειτουργεί, και ως ένα σημείο κακώς. Κάθε μεγάλη κρατική οντότητα του παρελθόντος είχε τα λόμπυ της και τους ανθρώπους γύρω από την εξουσία. Εάν πεις όχι θα πεις ψέματα.
Τα λόμπυ αυτά δεν είχαν συμφέρον να γίνει νωρίτερα η πράσινη μετάβαση και να χρηματοδοτηθεί στον βαθμό που πρέπει. Τόσο απλά.
Παράλληλα εκείνη την εποχή η παγκόσμια παραγωγή είχε μετακομίσει σε αναπτυσσόμενες οικονομίες που δεν είχαν την πολυτέλεια για την ανάπτυξη μιας πράσινης τεχνολογίας.
Τώρα που πολλά τέτοια λόμπυ το γυρίζουν το έργο, αυξάνεται η χρηματοδότηση από την Ευρώπη.
Το διαφορετικό στοιχείο αυτήν την φορά είναι το χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει η συνδιάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα. Κατ'επεκταση και το χρονοδιάγραμμα της Ευρώπης.
Η πράσινη μετάβαση έπρεπε αν όχι να συντελεσθεί αλλά να ξεκινήσει 20 ετη νωρίτερα και τώρα η ανθρωπότητα έχει χάσει το τρένο. Έπρεπε σήμερα να έχουμε την τεχνολογια που θα έχουμε μετά το 2040-2050. Αλλά τότε υπήρχε οικονομικό συμφέρον να μην χρηματοδοτηθεί το R&D προς αυτές τις τεχνολογίες. Κανείς από εσάς τους επικριτές και αρνητές και εχθρούς της ευρωπαϊκής πράσινης μετάβασης δεν κατακρίνετε εκείνα τα οικονομικά συμφέροντα που με τα λόμπυ τους λειτουργούσαν ενάντια στην πράσινη μετάβαση επί τόσες δεκαετίες, αλλά αντιθέτως κατακρίνετε, φτάνοντας ακόμα και στον λαϊκισμό, τα οικονομικά συμφέροντα που θα δημιουργηθούν στο μέλλον κατά την πράσινη μετάβαση της τεχνολογίας, διότι μπορεί να πρωτοστατεί σε εκείνη την εποχή κάποια εταιρία της δύσης ή της Ευρώπης που είναι και ο ιδεολογικός σας αντίπαλος.
Η ιστορία θα κρίνει την στάση σας.
Τώρα φτάσαμε στο σημείο του να χάσουμε το στοίχημα του πρώτου σεναρίου για μείωση της θερμοκρασίας της θάλασσας κατά 1,5 βαθμό κελσίου. Ελπίζουμε να πιάσουμε το δεύτερο σενάριο της μη αύξησης πέρα του 1,5 βαθμού. Εάν χαθεί και αυτό το στοίχημα , τότε πολύ απλά πολλοί θα αλλάξουμε/ετε σπίτια και ζωές.
-
https://www.europarl.europa.eu/factsheets/el/sheet/68/energy-policy-general-principles
Διάβασε όλες τις παραγράφους σε κάθε ενότητα και θα δεις τι γίνεται στην Ευρώπη.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...
Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...
Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.
Εντωμεταξυ στο ελλαδισταν το ελαιολαδο εχει παει 13 ευρω το λιτρο (πιο ακριβο απ'τα castrol edge, αντε κι amsoil τιμες σε λιγο), ψηφιστηκε νομος για 13ωρη εργασια (ενω ακομα κι εναν αιωνα πριν ηταν 8ωρη), περσι το χειμωνα στη Γερμανια οι αρχες προετρεπαν τους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για εξοικονομηση ενεργειας κλπ κλπ αλλα εσυ σ'ενα παραλληλο συμπαν βλεπεις εξελιξη ενω κοντευουμε να γυρισουμε στις σπηλιες. Κι ολα αυτα μεσω του ανταγωνισμου κιολας (ενω ολο τον πλανητη λυμαινονται καμια 20αρια εταιρειες ολες κι ολες με καρτελ στα παντα).
Γυρε τετοια παραμυθια σαν αυτα που περιγραφεις δεν πιστευουν ουτε οι flatearthers. -
Πρέπει να βρουν λύση να τελειώσει ο πόλεμος με μια συμβιβαστική λύση. Αυτό συμφέρει την Ευρώπη. Ο Πούτιν μαζί με τους Σαουδάραβες κονομανε, οι ΗΠΑ χαίρονται (τραβάνε και τις επιχειρησεις εκεί με γενναιόδωρες επιδοτήσεις). Σε 5-10 χρόνια θα πάμε 40 χρόνια πίσω.
Οι δε αυτοκινητοβιομηχανίες θα αλλάξουν χέρια. Η κινεζική Geely που έχει τη Volvo και άλλες, έχει πλέον και το 20% της Mercedes. -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι δε αυτοκινητοβιομηχανίες θα αλλάξουν χέρια. Η κινεζική Geely που έχει τη Volvo και άλλες, έχει πλέον και το 20% της Mercedes.
Ενδιαφέρον αυτό. Από που προκύπτει;
Γιατί με ένα πρόχειρο ψάξιμο είδα ότι απλώς έχουν κάνει από το 2020 μια καινούρια εταιρία Smart με 50-50 μερίδια, η οποία θα κατασκευάζει και θα πουλάει τα ηλεκτρικά πλέον Smart. -
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι δε αυτοκινητοβιομηχανίες θα αλλάξουν χέρια. Η κινεζική Geely που έχει τη Volvo και άλλες, έχει πλέον και το 20% της Mercedes.
Ενδιαφέρον αυτό. Από που προκύπτει;
Γιατί με ένα πρόχειρο ψάξιμο είδα ότι απλώς έχουν κάνει από το 2020 μια καινούρια εταιρία Smart με 50-50 μερίδια, η οποία θα κατασκευάζει και θα πουλάει τα ηλεκτρικά πλέον Smart.Από πουθενά..
Ο ιδιοκτήτης της Geely έχει το 10 % των μετοχών της MB. H (κινέζικη) BAIC έχει άλλο ένα 10 % των μετοχών της MB. Το δημόσιο (?) του Κουβέιτ έχει άλλο ένα 7 % της ΜΒ (από το 1980 !!?).
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...
Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.
Εντωμεταξυ στο ελλαδισταν το ελαιολαδο εχει παει 13 ευρω το λιτρο (πιο ακριβο απ'τα castrol edge, αντε κι amsoil τιμες σε λιγο), ψηφιστηκε νομος για 13ωρη εργασια (ενω ακομα κι εναν αιωνα πριν ηταν 8ωρη), περσι το χειμωνα στη Γερμανια οι αρχες προετρεπαν τους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για εξοικονομηση ενεργειας κλπ κλπ αλλα εσυ σ'ενα παραλληλο συμπαν βλεπεις εξελιξη ενω κοντευουμε να γυρισουμε στις σπηλιες. Κι ολα αυτα μεσω του ανταγωνισμου κιολας (ενω ολο τον πλανητη λυμαινονται καμια 20αρια εταιρειες ολες κι ολες με καρτελ στα παντα).
Γυρε τετοια παραμυθια σαν αυτα που περιγραφεις δεν πιστευουν ουτε οι flatearthers.Ο ανταγωνισμός έδωσε την δυαντοτητα σε κάποιους να αγοράσουν μονοκατοικίες όπως και να να αγοράσουν πολυτελή οχήματα ενώ η οικονομική συμβολή τους στην οικονομία ως μέλη της κοινωνίας και ως κληρονόμοι όλων αυτών είναι ως και μηδενική.
Άρα, κάποιοι έχουν επωφεληθεί από τον λεγόμενο ανταγωνισμό.
Όσο αναφορά τον λαϊκισμό και προπαγάνδα ο λαϊκίστικος αντίλογος αναφέρει στρατόπεδα συγκέντρωσης, εκτελέσεις, γενοκτονίες, οικογενειακή ευθύνη, εκτοπίσεις, τρόμος, φασισμός, βασανιστήρια, χαμηλό βιοτικό επιπεδο και διεθνή απομόνωση, αλλά χωρίς ανταγωνισμό (που υπήρχε φυσικά αλλά ας το απλοποιήσουμε το αφήγημα)
Ε όπως και να το κάνουμε τα πήγε καλύτερα η Ευρώπη με τον δικό της ανταγωνισμό καθώς και με τα χίλια στραβά της. Το ότι μπορεί να διορθωθεί και να γίνει πιο φιλολαϊκή, ναι γίνεται. Για αυτό και υπάρχει αυτή η πολιτική όσμωση στο κοινοβούλιο της.
Θέλεις να κάνεις σε τέτοιο επίπεδο τις συζητήσεις σου; Με αυτά τα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα;
Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται corporatocracy. Είναι κάτι διαφορετικό από τον όρο ανταγωνισμό. Αλλά εσύ τα συγχέεις όλα προσφέροντας στην ουσία μια λαϊκιστική προπαγάνδα. Κάτσε διάβασε λίγο, αν και ιστορικός, και μάθε κάποια βασικά πράγματα
Ο λαϊκισμός έχει και τα όρια του.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά