Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 144 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    14942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Εντάξει, το Miata δεν το αγοράζεις για να κάνεις ταξίδια με την οικογένεια ή για καθημερινό commuting. Το θες για 2-3 βόλτες τον μήνα. Το πρώτης γενιάς είναι ονειρικό. Ειδικά αν μπεις σε καλοστημένο turbo με χαμηλή πίεση στα 150-160 άλογα, ίσα-ίσα να μπορείς να διπλώνεις όπου θες με 2α-3η, το αυτοκίνητο βγάζει γούστα που κανονικά θες τα πενταπλάσια χρήματα.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Όταν πιέζεις είναι που θες ασφάλεια, γιατί τότε θα γίνει η στραβή. Αν αρχίζουμε δε να μιλάμε για τουρμπίσματα, κλπ καγκουριές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • diego1960
          diego1960 @panos2171 last edited by

          @panos2171 said in Mazda MX-5:

          Εν τω μεταξύ ο κινητήρας είναι το πιο αδιάφορο πράγμα σε ένα ΜΧ5, ούτε επιδόσεις, ούτε ήχος, ούτε τίποτα και σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει τον υπόλοιπο χαρακτήρα του αυτοκινήτου οπότε ότι και να του βάλουνε το ένα και το αυτό.
          Βέβαια ένα πολύ μεγάλο θετικό είναι η αξιοπιστία των μοτέρ που πάντα έβγαζε η Mazda.

          Ποιός το λέει αυτό; Ο κινητήρας είναι ένα από τα 3 σημαντικότερα στοιχεία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, μαζί με το χαμηλό βάρος και το χειροκίνητο ΑΥΣΤΗΡΑ κιβώτιο. Δε βάζω καν την κουκούλα φαντάσου. Όλη η λογική του ήταν εδώ και 30 χρόνια ατμοσφαιρικό για στροφάρισμα ψηλά. Μπορεί να αλλάξει τελείως ο χαρακτήρας του με άλλη μηχανή.

          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ataim
            ataim last edited by

            Το αυτοκίνητο έβγαινε με αυτόματο κιβώτιο και ως fiaturbo. Ο συνδυασμός ατμό/μανουαλ χαρακτηρίζει τα ανόθευτα σπορ αλλά δεν είναι η ειδοποιός διαφορά στην περίπτωση του mx5 όπου είναι το μικρό μέγεθος και βάρος. Σε εφαρμογές όπως στην e46 ή στο s2k η high revving χειροκίνητη μετάδοση ήταν ισχυρό κομμάτι της εμπειρίας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Αν πάρω το ΝΑ αυτό θα γίνει για να βγάλει πινακίδες ιστορικού όχι για να το χρησιμοποιώ κάθε μέρα.Δε πιστεύω τα υπόλοιπα ιστορικά να έχουν καλύτερη ασφάλεια από το ΝΑ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kostis20 last edited by

                Και κανένα NC σκέφτομαι βέβαια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Πρωτα απ ολα δοκιμασε αν χωρας στο ΝΑ
                  Μετα δοκιμασε το ΝC

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • miata_4ever
                    miata_4ever @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Mazda MX-5:

                    @panos2171 said in Mazda MX-5:

                    Εν τω μεταξύ ο κινητήρας είναι το πιο αδιάφορο πράγμα σε ένα ΜΧ5, ούτε επιδόσεις, ούτε ήχος, ούτε τίποτα και σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει τον υπόλοιπο χαρακτήρα του αυτοκινήτου οπότε ότι και να του βάλουνε το ένα και το αυτό.

                    Τα καινούρια έχουν και επιδόσεις και ήχο. Ειδικά το δίλιτρο κάνει 6άρι για τα 100...

                    @panos2171 said in Mazda MX-5:

                    Ενεργητική μπορεί να έχει ακόμα και καλύτερη από κάποια σύγχρονα, σαφώς χαμηλών επιδόσεων ή και diesel.

                    Δεν συμφωνώ. Έλλειψη ABS, ESP και φρένα δεκαετίας '80, για να μην πούμε για κοντό μεταξόνιο και αντιδράσεις στο όριο πισωκίνητου της εποχής.

                    Μια χαρά ήταν τα φρένα του είχε και abs.σαφως δεν συγκρίνεται με κάτι νεότερο.και μπλοκε διαφορικό (όχι το na f/l).θα πάρεις ένα na για να μη θες ανέσεις φρου φρου και αρώματα .

                    The answer to everything is a Miata..

                    PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                    MIATA NB 1.6 LSD

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Να με διορθώσει ο @dimsabas αν λανθάνω, αλλά ΝΑ με ABS πρέπει να ήρθαν ελάχιστα.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Αυτά που ήρθαν μετά το 97 είχανε. Πάντως όσα έχω δει με ABS είτε το αφαιρέσαν τελείως είτε έπαθε βλάβη και δεν ασχολήθηκαν να το διορθώσουν.

                        miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • miata_4ever
                          miata_4ever @panos2171 last edited by miata_4ever

                          @panos2171 said in Mazda MX-5:

                          Αυτά που ήρθαν μετά το 97 είχανε. Πάντως όσα έχω δει με ABS είτε το αφαιρέσαν τελείως είτε έπαθε βλάβη και δεν ασχολήθηκαν να το διορθώσουν.

                          Τα f/l είχαν Πανο αυτά με τα 90 αλογατα;

                          The answer to everything is a Miata..

                          PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                          MIATA NB 1.6 LSD

                          panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Mazda MX-5:

                            Να με διορθώσει ο @dimsabas αν λανθάνω, αλλά ΝΑ με ABS πρέπει να ήρθαν ελάχιστα.

                            Κι ευτυχώς γιατί ήταν ένα μπάχαλο σε λειτουργία. Εδώ στα ΝΒ αφαιρούσαμε την ασφάλειά του όποτε μπαίναμε στις driftόπιστες για να μη μας σκοτώσει. Έχανε τα αυγά και τα πασχάλια και ξαφνικά έμενες με ένα μεσαίο πεντάλ κούτσουρο που δεν πατιόταν με τίποτα.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 @miata_4ever last edited by

                              @miata_4ever said in Mazda MX-5:

                              @panos2171 said in Mazda MX-5:

                              Αυτά που ήρθαν μετά το 97 είχανε. Πάντως όσα έχω δει με ABS είτε το αφαιρέσαν τελείως είτε έπαθε βλάβη και δεν ασχολήθηκαν να το διορθώσουν.

                              Τα f/l είχαν Πανο αυτά με τα 90 αλογατα;

                              Είχανε ναι, αλλά όπως λέει και ο dimsabas ήταν ότι να ναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jpl73 last edited by

                                Καλησπέρα,
                                μια ερώτηση γιατι δεν είμαι 100% σίγουρος: Τα δίλιτρα NC ήρθαν στην Ελλάδα με 5-άρι και με 6-αρι κιβώτιο; Ανάλογα με την έκδοση; όλα όμως έιχαν LSD διαφορικό, σωστά;

                                Ευχαριστώ,

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @jpl73 last edited by

                                  @jpl73 said in Mazda MX-5:

                                  Καλησπέρα,
                                  μια ερώτηση γιατι δεν είμαι 100% σίγουρος: Τα δίλιτρα NC ήρθαν στην Ελλάδα με 5-άρι και με 6-αρι κιβώτιο; Ανάλογα με την έκδοση; όλα όμως έιχαν LSD διαφορικό, σωστά;

                                  Ευχαριστώ,

                                  Όλα μπλοκέ, το κιβώτιο ανάλογα την έκδοση.

                                  https://cartalk.gr/

                                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • diego1960
                                    diego1960 last edited by diego1960

                                    Ασχετο αλλά να πούμε μπράβο στη Μάζντα που περίπου μετά από μια δεκαετία (!) θυμήθηκε οτι στο 50στό facelift (ή whatever) του MX-5 πρέπει να αλλάξει οθόνη γιατί η προηγούμενη ήταν απλά το χειρότερο κομμάτι του αυτοκινήτου. Εντελώς δευτερεύον αλλά και πάλι, είχε ανάλυση τύπου video game αρχές 90s.

                                    Φυσικά επειδή δε μπορούμε να έχουμε μόνο καλά νέα, υπάρχει ως ιδέα να το κάνουν και αυτό σκουπάκι με ρόδες οπότε όποιος προλάβει τώρα ίσως και την επόμενη γενιά (αν και δεν είναι σίγουρο). Μετά κλάμα μόνο.

                                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Roadster = ατμοσφαιρικό, 6κύλινδρο εν σειρά (αυστηρά), με μακρύ καπώ, με ήχο, στροφάρισμα ψηλά, πολλά κυβικά και υφασμάτινη κουκούλα. Εξαιρετικό το ΜΧ5 για τους μη έχοντες, αλλιώς Ζ4 και τέλος.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • diego1960
                                        diego1960 last edited by diego1960

                                        Στα 95 χιλιάρικα + (που φαντάζομαι αν βάλεις καλούδια πάνω περνάς για πλάκα το κατοστάρικο) που κάνει η BMW Z4 M40i για να είναι σωστή και τρίλιτρη με συγχωρείς αλλά θα πήγαινα σε καμιά Cayman προσωπικά και ας μην είναι Roadster!

                                        Τα προσιτά roadster λείπουν από την αγορά, έχει μείνει μόνο του το MX-5.

                                        edit: καλά κανω ένα configuration στην 718 και είμαι ήδη στα 114 χιλιάρικα λολ και είναι χειροκίνητη (δλδ δεν έχει το έξτρα κόστος, από αυτή την άποψη). Ε ποτέ.

                                        Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @fanis75 last edited by cirus

                                          @fanis75 said in Mazda MX-5:

                                          Roadster = ατμοσφαιρικό, 6κύλινδρο εν σειρά (αυστηρά), με μακρύ καπώ, με ήχο, στροφάρισμα ψηλά, πολλά κυβικά και υφασμάτινη κουκούλα. Εξαιρετικό το ΜΧ5 για τους μη έχοντες, αλλιώς Ζ4 και τέλος.

                                          Ασε μας ρε Φάνη αυτά είναι για οποιους εχουν πολύ γεμάτα πορτοφόλια

                                          μια χαρά ωραίο αμαξακι είναι το Mazda και αντιστοιχα fun roadster για εμας που δεν θα έχουμε ποτε τοσα χρήματα

                                          Εξάλλου αν είχα τόσα χρήματα κανα Muscle car Mustang 5L θα έπαιρνα σιγα που θα επαιρνα roadster

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            32 χρόνια ιστορία πλέον το MX5.Πολύ χαίρομαι που βλέπω αρκετά και απο τη νέα γενια στο δρόμο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 144 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr