Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 142 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    14977
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ναι ας το φτιάξει η toyota άχρωμο, άοσμο κλπ που έχει εμπειρία και θα πάνε οι πωλήσεις.... σφαίρα!

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ataim
        ataim last edited by

        Πίσω κίνηση με τούνελ και πλανητικό έχουν στα lexus, χωρίς τουνελ-πλανητικό απευθείας στον mg2 έχει μόνο το xtrail, συνεπώς γίνεται.

        Υπάρχουν βέβαια αρκετά ev conversions ιδιωτών, κάποια εκ των οποίων διατηρούν το χειροκίνητο κιβώτιο με τοποθέτηση της μπαταρίας στην θέση του κινητήρα.

        Θα αδράξει την ευκαιρία η toyota να το κάνει rebadge mr2 ή ακόμα καλύτερα s-fr.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 @xenos last edited by

          @xenos said in Mazda MX-5:

          Ναι ας το φτιάξει η toyota άχρωμο, άοσμο κλπ που έχει εμπειρία και θα πάνε οι πωλήσεις.... σφαίρα!

          έτσι κάργα βαρετό
          6bd73682-2980-4298-9d7c-b6ffc57357b0-IMG_20221230_175901 (2).jpg

          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

          xenos miata_4ever 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Έχουν διλλήματα εκεί στη Mazda. Να ακολουθήσουν την παραδοσιακή συνταγή προσαρμόζοντας κάτι υβριδικό για να είναι και εντός ορίων ρύπων ή να πάνε σε αμιγώς ηλεκτρικό και να είναι πρωτοπόροι στην κατηγορία κάνοντάς το πάλι μια κατηγορία μόνο του.

            Είναι και αυτοκίνητο ειδικής χρήσης οπότε ποιος θα κλαιγόταν για τις χαμηλές αυτονομίες; Από την άλλη τα ηλεκτρικά έχουν επιδόσεις, αλλά η Mazda δε θέλει επιδόσεις στο MX5. Αναμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσουν.

            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos @monman2 last edited by

              @monman2 said in Mazda MX-5:

              @xenos said in Mazda MX-5:

              Ναι ας το φτιάξει η toyota άχρωμο, άοσμο κλπ που έχει εμπειρία και θα πάνε οι πωλήσεις.... σφαίρα!

              έτσι κάργα βαρετό

              Πόνεσαν τα μάτια μου.

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • monman2
                monman2 @xenos last edited by

                @xenos said in Mazda MX-5:

                @monman2 said in Mazda MX-5:

                @xenos said in Mazda MX-5:

                Ναι ας το φτιάξει η toyota άχρωμο, άοσμο κλπ που έχει εμπειρία και θα πάνε οι πωλήσεις.... σφαίρα!

                έτσι κάργα βαρετό

                Πόνεσαν τα μάτια μου.

                Αρα δεν είναι αχρωμο άγευστο για να σου πονέσουν τα μάτια ... καυτερή κόκκινη πιπεριά!

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ataim
                  ataim @panos2171 last edited by

                  @panos2171 said in Mazda MX-5:

                  Έχουν διλλήματα εκεί στη Mazda. Να ακολουθήσουν την παραδοσιακή συνταγή προσαρμόζοντας κάτι υβριδικό για να είναι και εντός ορίων ρύπων ή να πάνε σε αμιγώς ηλεκτρικό και να είναι πρωτοπόροι στην κατηγορία κάνοντάς το πάλι μια κατηγορία μόνο του.

                  Είναι και αυτοκίνητο ειδικής χρήσης οπότε ποιος θα κλαιγόταν για τις χαμηλές αυτονομίες; Από την άλλη τα ηλεκτρικά έχουν επιδόσεις, αλλά η Mazda δε θέλει επιδόσεις στο MX5. Αναμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσουν.

                  Ναι έτσι το βλέπω και γω, θα προτιμήσουν να είναι πρώτοι σε σπορ/φθηνό ev το οποίο θα είναι διασκεδαστικό και άμεσο με το μοναδικό μειονέκτημα της μικρής αυτονομίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Όχι και τόσο πρώτοι.

                    Youtube Video

                    https://cartalk.gr/

                    panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus @vagnar last edited by

                      @vagnar said in Mazda MX-5:

                      Το σύστημα του Yaris λέει. Να δω πως θα το κάνουν με πίσω κίνηση, μάλλον θα αντιγράψουν την Porsche στην διάταξη.

                      Ποιος το λέει αυτό;

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • miata_4ever
                        miata_4ever @monman2 last edited by

                        @monman2 said in Mazda MX-5:

                        @xenos said in Mazda MX-5:

                        Ναι ας το φτιάξει η toyota άχρωμο, άοσμο κλπ που έχει εμπειρία και θα πάνε οι πωλήσεις.... σφαίρα!

                        έτσι κάργα βαρετό
                        6bd73682-2980-4298-9d7c-b6ffc57357b0-IMG_20221230_175901 (2).jpg

                        Ωωωωω απίστευτο ...aw11... μαγεία

                        The answer to everything is a Miata..

                        PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                        MIATA NB 1.6 LSD

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • panos2171
                          panos2171 @dimsabas last edited by panos2171

                          @dimsabas said in Mazda MX-5:

                          Όχι και τόσο πρώτοι.

                          Όπως πρώτοι δεν ήταν όταν εμφάνισαν την ιδέα στην οποία πάτησε το ΜΧ5, άλλωστε και οι ίδιοι το παραδέχονται, ωστόσο αυτοί ήταν που σπάσανε τα ρεκόρ σε πωλήσεις, κριτικές κλπ και όχι οι Άγγλοι άρα γίνανε πρώτοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Άρα εννοείς καλύτεροι. Ναι, δεν αντιλέγω, προφανώς έχω πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη στα roadster στη Mazda παρά στην κινέζικη MG.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim last edited by ataim

                              Θύμισε μου nb ή nc είχες;

                              Το mg είναι αρκετά μακριά από το mx5.

                              Να θυμίσω ότι μια δεκαετία πριν το bmw i3 είχε 300km αυτονομία με βάρος από 1200kg. Το δίλιτρο nc είχε σχεδόν το ίδιο βάρος. 10 έτη μετά μπορούν να φτιάξουν ένα αντίστοιχης αυτονομίας ελαφρύ ev, μένει να δούμε αν θα το κάνουν.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagnar @realzeus last edited by

                                @realzeus said in Mazda MX-5:

                                @vagnar said in Mazda MX-5:

                                Το σύστημα του Yaris λέει. Να δω πως θα το κάνουν με πίσω κίνηση, μάλλον θα αντιγράψουν την Porsche στην διάταξη.

                                Ποιος το λέει αυτό;

                                Κανείς. Σαρκαστικό κείμενο είναι που λένε ότι 130 άλογα ο 1,5 της Mazda, 130 άλογα το νέο υβριδικό σύστημα της Toyota μια χαρά μπορούν να το βάλουν σε υβριδικό MX5.

                                Που το σύστημα της Toyota είναι κινητήρας μπροστά, κίνηση μπροστά οπότε πως θα το κάνουν το κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω; Έ ίσως το κάνουν κινητήρας πίσω, κίνηση πίσω σαν την Porsche.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Εκτός θέματος, αλλά η toyota έχει παρουσιάσει ένα σπορ με την μπαταρία στο πίσω κάθισμα και τον θερμικό πάνω στον πίσω άξονα. Για υβριδικό mr2 λένε. Αλλά από τα concepts μέχρι την πράξη έχει απόσταση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • miata_4ever
                                    miata_4ever last edited by

                                    Θεωρώ ότι η Μάζντα δεν θα σβήσει τον χαρακτήρα του mx ότι και να είναι υβριδικό ηλεκτρικό .θα προτιμούσα φυσικά θερμικό μοτέρ αλλά θα δείξει..

                                    The answer to everything is a Miata..

                                    PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                    MIATA NB 1.6 LSD

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by panos2171

                                      Τώρα συζητάμε για το αν η Mazda μπορεί να φτιάξει ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο επειδή μπλέκει ο παράγοντας υβριδικό, EV; Και μάλιστα έχουμε και προτάσεις;

                                      Για τη Mazda μιλάμε που έχει βγάλει κάποιες από τις καλύτερες σπορ κατασκευές. Όχι ότι άλλοι δε το χουν κάνει αλλά είναι σα να λέμε πως η προ υβριδικων της οχημάτων Ferrari μπορεί να μιμηθεί στοιχεία από την 918 hybrid.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas @ataim last edited by

                                        @ataim said in Mazda MX-5:

                                        Θύμισε μου nb ή nc είχες;

                                        Το mg είναι αρκετά μακριά από το mx5.

                                        Να θυμίσω ότι μια δεκαετία πριν το bmw i3 είχε 300km αυτονομία με βάρος από 1200kg. Το δίλιτρο nc είχε σχεδόν το ίδιο βάρος. 10 έτη μετά μπορούν να φτιάξουν ένα αντίστοιχης αυτονομίας ελαφρύ ev, μένει να δούμε αν θα το κάνουν.

                                        Είχα το Μκ1 με τους 116 ίππους, το ΝΒ 1.6 και το ΝΒFL 1.8 Sporty. Στο τελευταίο είχα ασχοληθεί και με εκτενές ελάφρωμα, καταλήγοντας με ένα σύνολο που ζύγιζε 270 κιλά λιγότερο από το εργοστασιακό, ασύγκριτα πιο δεμένο και με πολύ πιο απολίτιστο χαρακτήρα.
                                        https://cartalk.gr/ochimata-mas-4/

                                        H i3 με τα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας ζύγιζε 1.345 κιλά και σύμφωνα με το EV Database, στο ταξίδι θα βγάλει από 165 ως 215 χιλιόμετρα.
                                        https://ev-database.org/car/1145/BMW-i3-120-Ah

                                        Για να πέσει τόσο χαμηλά το βάρος, χρειάζεται πολύ μικρή μπαταρία. Να, η Elise της Nyobolt υπόσχεται 1.246 κιλά αλλά αυτό θα γίνει με μπαταρία 35 kW.
                                        https://cartalk.gr/mpainei-stin-paragogi-lotus-elise-s1-475-ippoi-1-246-kila/

                                        Πόσο βιώσιμο είναι αυτό σε ένα αμάξι εξ ορισμού αγχολυτικό και που σε προκαλεί να χάνεσαι στα βουνά; Δε μιλάμε για μοντέλο πόλης. Δε θα βγάζει ούτε 150 χιλιόμετρα αν οδηγηθεί με μπρίο στον επαρχιακό.

                                        To Caterham Project V από την άλλη, υπόσχεται 1.190 κιλά με 55 kW μπαταρία, αλλά έχει πολύ ανθρακόνημα και την τεχνογνωσία της Caterham στο να γίνονται όλα όσο ελαφρύτερα γίνεται. Και βέβαια, θα κοστίζει όσο 2-3 Miata μαζί.
                                        https://cartalk.gr/caterham-project-ilektriko-coupe-272-ippous-kai-1-190-kila/

                                        Αν η γνώμη μου ως κάτοχος τριών Miata έχει καμία σημασία, είναι ότι το ΜΧ-5 πρέπει να παραμείνει θερμικό και μακριά από φασαριόζικες και ξενερωτικές λύσεις τύπου Toyota full hybrid. Το πιο λογικό είναι να υιοθετήσει ένα 48βολτο σύστημα, που ούτε ζυγίζει πολύ κι αν το ρυθμίσεις σωστά, γεμίζει τα κενά του κινητήρα. Όπως το έχει κάνει η Suzuki στον 1.4 mhev.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          Εκτός από το θέμα των ρυπων, υπάρχει και το θέμα των πωλήσεων, με ένα mild hybrid θα διατηρήσουν τον χαρακτήρα του mx5 όμως δεν θα δουν πωλήσεις. Όλα τα φθηνά σπορ θερμικά από το 86 έως το z έως το miata έχουν πατώσει σε πωλήσεις. Χρειάζονται κάτι νέο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Αν υπονοείς ότι θέλει πλέον ένα boost στις επιδόσεις, τότε η ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη λύση αλλά θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Ίσως μια λύση αλά Nissan e-Power (θερμικός κινητήρας σε ρόλο γεννήτριας για μια πολύ μικρή κι ελαφριά μπαταρία) να ήταν μια λύση, αλλά το κόστος θα ανέβει πολύ.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 142 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr