-
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα 9 GW ζήτησης ρεύματος στην Ελλάδα είναι στις 9 το βράδυ το καλοκαίρι, δεν ξέρω πόσο μπορούν να την μειώσουν τα Φ.Β. αν δεν έχει ήλίο. Εκτός και αν λέμε για μπαταρίες που θα την μειώσουν 1-2 ώρες μέχρι να αδειάσουν.
Απο οτι εχω καταλαβει σε συζητησεις που εχω κανει. αν βαλεις φβ αλλαζεις λιγο συμπεριφορα στη χρηση των συσκευων. πχ θα ειναι πιο οικονομικα συμφερον να αρχισεις να δουλευεις τα κλιματιστικα απο οταν υπαρχει ηλιοφανεια, ωστε να κατεβασεις τη θερμοκρασια του χωρου. Μετα που θα πεσει ο ηλιος και επομενως θα δουλεψει η μπαταρια, θα χρειαζεται να γινει μονο διατηρηση της χαμηλης θερμοκρασιας και οχι περαιτερω μειωση, που ειναι πιο ενεργοβορα.
-
Το όλο σκεπτικό με τα φβ και την μπαταρία είναι το εξής. Το καλοκαίρι, και όχι μόνο, η ηλιοφάνεια είναι δεδομένη, άρα και η παραγωγή ρεύματος από τα φβ. Όμως αυτά μπαίνουν ταυτόχρονα στην παραγωγή, περί τις 9 το πρωί, και βγαίνουν πάλι όλα μαζί όταν ο ήλιος έχει πέσει χαμηλά.
Όταν λοιπόν βγούνε ταυτόχρονα όλα τα φβ από την παραγωγή, αυτό το κενό πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί με κάποια άλλη πηγή ρεύματος. Εκεί βοηθάνε οι μπαταρίες. Προσφέρουν αποθηκευμένο ρεύμα, άρα η παραγωγή ζορίζεται λιγότερο να κρύψει τη διαφορά. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το όλο σκεπτικό με τα φβ και την μπαταρία είναι το εξής. Το καλοκαίρι, και όχι μόνο, η ηλιοφάνεια είναι δεδομένη, άρα και η παραγωγή ρεύματος από τα φβ. Όμως αυτά μπαίνουν ταυτόχρονα στην παραγωγή, περί τις 9 το πρωί, και βγαίνουν πάλι όλα μαζί όταν ο ήλιος έχει πέσει χαμηλά.
Κάποια στιγμή που το δίκτυο θα επιτρέψει, θα επιτραπούν και οι μικρές ανεμογενήτριες σε ταράτσες κτλ, οπότε το σκεπτικό των μπαταριών μόνο σε συνδυασμό με φ/β δεν ειναι απόλυτα έγκυρο. Επίσης, για να μπορεί κάποιος από μπαταρία να φορτίσει αυτοκίνητο και να δώσει και στο σπίτι, ειναι αρκετά δύσκολο εκτός αν έχει γίνει αντίστοιχη πρόβλεψη με αρκετά μεγάλο κόστος, άρα ο ρόλος των μπαταριών ειναι περισσότερο συνοδευτικός παρά ουσιαστικός αν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε κατανάλωση ρεύματος.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το όλο σκεπτικό με τα φβ και την μπαταρία είναι το εξής. Το καλοκαίρι, και όχι μόνο, η ηλιοφάνεια είναι δεδομένη, άρα και η παραγωγή ρεύματος από τα φβ. Όμως αυτά μπαίνουν ταυτόχρονα στην παραγωγή, περί τις 9 το πρωί, και βγαίνουν πάλι όλα μαζί όταν ο ήλιος έχει πέσει χαμηλά.
Κάποια στιγμή που το δίκτυο θα επιτρέψει, θα επιτραπούν και οι μικρές ανεμογενήτριες σε ταράτσες κτλ, οπότε το σκεπτικό των μπαταριών μόνο σε συνδυασμό με φ/β δεν ειναι απόλυτα έγκυρο. Επίσης, για να μπορεί κάποιος από μπαταρία να φορτίσει αυτοκίνητο και να δώσει και στο σπίτι, ειναι αρκετά δύσκολο εκτός αν έχει γίνει αντίστοιχη πρόβλεψη με αρκετά μεγάλο κόστος, άρα ο ρόλος των μπαταριών ειναι περισσότερο συνοδευτικός παρά ουσιαστικός αν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε κατανάλωση ρεύματος.
Δεν είναι απλο πράγμα να βάλεις ανεμογεννήτρια στην ταράτσα, δεν έχει καμία σχέση με τα πάνελ των φωτοβολταϊκών.
Τα βραδιά μαζί με την απουσία ηλιοφάνειας επικρατεί και νηνεμία, δεν έχει νόημα η τοποθέτηση και δεύτερου παραγωγού.
Η ειδοποιός διαφορά είναι η αποθήκευση της ενέργειας σε συστοιχίες μπαταρίες ή σε λοιπές υλοποιήσεις -
Η Ford εγκαταλείπει τους ηλεκτρικούς κινητήρες,θεωρώντας πως δεν έχουν μέλλον.
Αντίθετα,επενδύει στα υβριδικά οχήματα.
Παρόμοια εγκατάλειψη των ηλεκτρικών κινητήρων είχαν κάνει το '99
οι GM και Honda.
http://www.newscientist.com/hottopics/c ... 20machinesχαχα ποστ από το μακρινό 2004!
-
Eμ που να φανταστούν οτι ξαφνικά θα αποφασίσουν οι κυβερνήσεις να απαγορεύσουν τα θερμικά αυτοκίνητα αφήνοντας ως μόνη λύση τα ηλεκτρικά; Υπο νορμάλ εποχές και όχι τα τωρινά χάλια που ζούμε, τέτοια στροφή δε θα γινόταν, τουλάχιστον όχι τόσο σύντομα.
-
Σταμάτα να γράφεις και να περνάς την κατάθλιψη σου για το μέλλον σε διάφορα πόστς, χωρίς να διαβάζεις. Από τη δεκαετία του 90 και αρχές του 2000 ήξεραν ότι θα πήγαιναν σε μηδενικων ρύπων αυτοκίνητα. Απλά δεν το πίστευαν, και πίεζαν κυβερνήσεις να το καθυστερήσουν.
-
Εγώ από την άλλη βλέπω συνεχώς να μετακινούν χρονικά το πλάνο μετάβασης, αν όντως αυτή θα υπάρξει γιατί οι δοκιμές για υδρογονοκίνητα και άλλα εναλλακτικά καύσιμα συνεχίζουν να γίνονται.
Μέχρι να αρχίσει να γίνεται η φόρτιση στα 5-7 λεπτά για αυτονομία 400-500χλμ δεν υπάρχει χώρος για πλήρη αντικατάσταση με ηλεκτρικά. Δεν το επιτρέπει η πολεοδομία πολλών μεγάλων αστικών κέντρων. Έπειτα θα πρέπει να βρεθεί ρεύμα. -
Και τα αυτοκίνητα υδρογόνου είναι μηδενικών ρύπων. αυτό.
Όλοι το ήξεραν, εσείς δεν το ξέρατε. Άλλο όμως κεφάλαιο αυτό. Αν δείτε πρωτότυπα τη δεκαετία του 90 στις εκθέσεις αυτοκινήτων, θα διαπιστώσετε ότι από τότε παρουσίαζαν μικρά ηλεκτρικά όπως το 106.
Μάλιστα πουλήθηκαν μερικά, έχω την αίσθηση πως είδα ένα από κοντά σε κάποια έκθεση και εγώ όταν ημανε μικρούλης.
Απο τότε πέρασαν 30 έτη, αλλά τα ev δεν εξελίχθηκαν παρά μονάχα τα τελευταία 5-7 έτη. Εάν λοιπόν δεν πιέσουν οι κυβερνήσεις με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα κανένας κατασκευαστής δεν θα έμπαινε στην εξέλιξη των ηλεκτρικών. -
-
Τι πριν 30 έτη?
Αν ψάξεις για Enfield 8000 ήταν πριν 50 χρόνια στη Σύρο αλλά το μπλόκαρε η γραφειοκρατεία
https://www.iefimerida.gr/stories/enfield-8000-protoporiako-elliniko-ilektriko-aytokinito-poy-kykloforise-sti-syro-adoxo -
Ο CARB και η EPA δεν θεωρούν τα ICE H2 μηδενικών ρύπων. Μάλλον δεν διαβάζουν το forum για να ξέρουν καλύτερα.
-
Πάντως κάποιος εδώ μέσα πρέπει να εξηγήσει πως γίνεται τα ηλεκτρικά να ειναι τόσο χάλια, τόσο ακριβά, τόσο ασύμφορα, και ταυτόχρονα να τελείωσαν τα χρήματα του Κινούμαι ηλεκτρικά 2. Φαντάζομαι οτι το Moto οτι όλα τα πλουσιόπαιδα αγόρασαν και εξάντλησαν τα κονδύλια δεν κολάει σε αυτή την περίπτωση.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως κάποιος εδώ μέσα πρέπει να εξηγήσει πως γίνεται τα ηλεκτρικά να ειναι τόσο χάλια, τόσο ακριβά, τόσο ασύμφορα, και ταυτόχρονα να τελείωσαν τα χρήματα του Κινούμαι ηλεκτρικά 2. Φαντάζομαι οτι το Moto οτι όλα τα πλουσιόπαιδα αγόρασαν και εξάντλησαν τα κονδύλια δεν κολάει σε αυτή την περίπτωση.
Βασει του αρθρου παντως το 70% των επιδοτησεων εχει παει σε ηλεκτρικα πατινια και ποδηλατα.
Κι εκτος αυτου, οταν θες 23-24 χιλιαρικα πλεον για να παρεις ενα τρικυλινδρο κουβα 1000 κυβικων κι 100 αλογων, πιο λογικο ειναι να δωσεις 35 και να παρεις ενα τεσλα 3 που δεν καιει και τιποτα κιολας. Μπορει να'ναι πιο δυσκολο στο παρκαρισμα αλλα δε συγκρινεται προφανως με ford fiesta ή vw polo σε τιποτα. Τοσο που εχουν ακριβυνει τα αυτοκινητα γενικα, παρ'το ενα και βαρα το αλλο ειναι η φαση. -
Αυτο ακριβως. Για να αποσβεσουν την επενδυση στα ηλεκτρικα πρεπει αυτα και να ειναι ακριβα αλλα και τα συμβατικα πρακτικα ασυμφορα στην αγορα και χρηση. Με διαφορες του 5χιλιαρου και τιμες καυσιμων στο Θεο η επιλογη των ηλεκτρικων θα ειναι μονοδρομος.
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με διαφορες του 5χιλιαρου και τιμες καυσιμων στο Θεο η επιλογη των ηλεκτρικων θα ειναι μονοδρομος.
Τελικά τα ηλεκτρικά συμφέρουν ή δεν συμφέρουν? αφού δεν μπορείς να πας στην εθνική με 200 οπως πάει ο μέσος Έλληνας στο χωρίο του το Πάσχα να ψήσει το αρνάκι (πριν του το ψήσει ο βενζινάς).
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως κάποιος εδώ μέσα πρέπει να εξηγήσει πως γίνεται τα ηλεκτρικά να ειναι τόσο χάλια, τόσο ακριβά, τόσο ασύμφορα, και ταυτόχρονα να τελείωσαν τα χρήματα του Κινούμαι ηλεκτρικά 2. Φαντάζομαι οτι το Moto οτι όλα τα πλουσιόπαιδα αγόρασαν και εξάντλησαν τα κονδύλια δεν κολάει σε αυτή την περίπτωση.
Εμένα γιατί άκριβώς μου απαντάς;
-
Όχι και η toyota... πάει χάλασε ο κόσμος...
Youtube VideoΣτο 9:42 ο φορτηγατζης αναβοσβηνει φώτα να φύγει ο αργοκινητος ηλεκτροκουβας απ' τη μέση πριν τον πάρει παραμαζωμα...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σταμάτα να γράφεις και να περνάς την κατάθλιψη σου για το μέλλον σε διάφορα πόστς, χωρίς να διαβάζεις. Από τη δεκαετία του 90 και αρχές του 2000 ήξεραν ότι θα πήγαιναν σε μηδενικων ρύπων αυτοκίνητα. Απλά δεν το πίστευαν, και πίεζαν κυβερνήσεις να το καθυστερήσουν.
Κάνα χρόνο πριν, δεν ήταν τα βανζινοκίνητα Mild-Hybrid η Λάπειος λύση, που θα έσωζε το περιβάλλον;
Πόσο γρήγορα αλλάζουν οι καιροί...
Μάλλον άρχισες να το βαριέσαι το Σουζουκάκι... -
Μαζική φυγή των Ελλήνων οδηγών από βενζίνη και πετρέλαιο λόγω του κόστους - Υβριδικά και ηλεκτρικά έφτασαν σχεδόν τις μισές νέες πωλήσεις αυτοκινήτων
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης