-
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Και μεικτή να έχεις, για δύο βόδια, τρως στο κεφάλι το 500άρικο της απαλλαγής...
ε ναι
-
Τι ακριβώς είναι το rececip??
-
Racechip, παράλληλο εγκεφαλάκι - πρόγραμμα, το πηγαίνει στα 180.
Υπάρχει και το dte που το φτάνει 199.
Σίγουρα στη πράξη είναι λιγότερα και στις 2 περιπτώσεις.
Αν τα συνδυάσεις με pedal box που κάνει το ηλεκτρόγκαζο πιο άμεσο, το αμάξι παίρνει πολύ τα πάνω του. -
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Racechip, παράλληλο εγκεφαλάκι - πρόγραμμα, το πηγαίνει στα 180.
Υπάρχει και το dte που το φτάνει 199.
Σίγουρα στη πράξη είναι λιγότερα και στις 2 περιπτώσεις.
Αν τα συνδυάσεις με pedal box που κάνει το ηλεκτρόγκαζο πιο άμεσο, το αμάξι παίρνει πολύ τα πάνω του.Εκτός από ιπποδύναμη βελτιώνει κάτι ακόμα;;
Το i30 βγαίνει ή έβγαινε και σε 1600;;
Ποιο μοντέλο έχει φίλε @georgemit?? -
Εχω το 1.5 160 βενζίνη.
1.6 στην Ελλάδα μόνο πετρέλαιο.
Το πρόγραμμα βελτιώνει και την κατανάλωση -
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Εχω το 1.5 160 βενζίνη.
1.6 στην Ελλάδα μόνο πετρέλαιο.
Το πρόγραμμα βελτιώνει και την κατανάλωσηΑν όντως βελτιώνει και την κατανάλωση ακούγεται ενδιαφέρον. Η κατανάλωση μου φαίνεται ήδη καλή.
Απ την άλλη όμως χωρίς να έχω ιδέα πραγματικά η λογική λέει ότι σε τυχόν πρόβλημα-βλάβη δεν θα καλυφθεί απ την εγγύηση μην σου πω κιόλας ότι τυχόν προβλήματα θα πάνε να τα ρίξουν στην εγκατάσταση του προγράμματος ακόμα κι αν δεν οφείλονται απ αυτό. -
Θεωρω δεν χρειαζεται πλεον αν εισαι κ οικογενειαρχης.
Αστο μαμα να δουλευει σωστα κ προβλεπομενα οπως ηρθε απο το εργοστασιο.
Δεν νομιζω οτι θα ωφελησει καπου στο γενικο συνολο.Ασε που η καταναλωση δεν πεφτει...παντα ανεβαινει.
Τα αλογατα θελουν κ σανο...αποκλειεται να τρεχουν περισσοτερο με λιγοτερο φαι. -
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Εχω το 1.5 160 βενζίνη.
1.6 στην Ελλάδα μόνο πετρέλαιο.
Το πρόγραμμα βελτιώνει και την κατανάλωσηΜΟΝΟ ΣΤΗΝ θεωρία!!!!!
ΘΕΩΡΙΑ: Mε λιγότερες στροφές έχεις περισσότερη δύναμη που ισχύει. αρα μπορείς να αλλάζεις χαμηλότερα ταχύτητες για να καιει πιο λιγο
Πραξη: Εχεις περισσότερα άλογα!!!!! Θα του γ@μήσω τα πρ3κια να γουσταρω να δω ποσο θα παει. Πωω τελειο είναι, σιγα που έβαλα παραπάνω αλογα για να παω πιο αργά και να εχω καλύτερη κατανάλωση. Αυτό ήταν για να το πω στην γυναίκα να δικαιολογηθω
-
@nik-2 said in Hyundai i30 2017:
Τι ακριβώς είναι το rececip??
Racechip ειναι μια συσκευη, συνδεεται σε καποιες φισες στην μηχανη και αλλαζει παραμετρους. Ετσι αυξανεται η ιπποδυναμη και η ροπη. Το θετικο ειναι οποτε θελει καποιος, κατα βουλησιν, το συνδεει ή το αποσυνδεει. Δεν ειναι ευκολο να φανει αν συνδεθηκε.
Εν παση περιπτωσει μετατροπης, αλλαγης, παρεμβασεως, παραλληλου, επαναπρογραμματισμου κλπ, υφισταται ο κινδυνος για βλαβη.
Λιγο πιθανον, αλλα πιθανον.Ειναι πιθανον να μειωθει η καταναλωση καυσιμου, θεωρητικως.
Πρακτικως επειδη οι περισσοτεροι οδηγουνε ταχυτερα, συνηθως, αυξανεται η καταναλωση καυσιμου.
Καποιοι ομως εχουν σημειωσει μειωση καταναλωσεως. -
Από τις διακοπές, με 4 άτομα φουλ πορτμπαγκάζ και κλιματισμό.
Βραχάτι, Επίδαυρο, Ναύπλιο, Πόρτο χέλι, Πύλο, Γιαλοβα και συνεχίζουμε για μια εβδομαδα ακόμα.
Αν δεν είχε και η βενζίνη 2€ καλά θα ειμασταν. -
Πολύ καλό νούμερο...!
Τόσο έγραψε καί εμένα ακριβώς...στο diesel Kona την εβδομάδα με τον καύσωνα κλίματισμο μόνιμα με τρεις επιβάτες αποσκευές και μπαγκαζιερα οροφής σε παρόμοια διαδρομή.
Ναύπλιο Επίδαυρο Πόρο Ναύπλιο Άστρος Κοσμάς Μονεμβασιά Σπάρτη Τρίπολη Άργος Ναύπλιο.
-
Ρε παιδια βάλτε μόνο κατανάλωση και πόσα χλμ κάνατε.
Μη γράφετε που πηγαίνετε για μπανάκια και τρελαινόμαστε εμείς που κολλήσαμε Αθήνα
Δεν θέλουμε τέτοιες πληροφορίες. Το επόμενο θα πάει για report και ban lol
-
@cirus said in Hyundai i30 2017:
Ρε παιδια βάλτε μόνο κατανάλωση και πόσα χλμ κάνατε.
Μη γράφετε που πηγαίνετε για μπανάκια και τρελαινόμαστε εμείς που κολλήσαμε Αθήνα
Δεν θέλουμε τέτοιες πληροφορίες. Το επόμενο θα πάει για report και ban lol
Χα χα χα
-
Θα γράψω 2 λόγια για το αυτοκίνητο καθώς είναι η πρώτη φορά που το οδηγώ τόσες μέρες συνεχόμενες και το χαίρομαι πραγματικά.
Να θυμίσω ότι το πήρα 12/22, το οδηγούσα μια φορά τη βδομάδα ή σε κάποιο ταξίδι και το ένιωθα ξένο. Άσε που ήμουν με το ξεσκονοπανο όλη μέρα.
Τώρα στις διακοπές το οδηγω, το σκονιζω, τα παιδιά το γεμίζουν άμμο αλλά το χαιρόμαστε.Τα θετικά του:
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης πάρα τα 18αρια. Δε κοπανάει καθόλου αν και είσαι με το άγχος της λακκούβας.
Καλό κράτημα και τιμόνι, σου εμπνέει εμπιστοσύνη, σταθερό και ευθυβολο στην ε.ο.
Μέσα δε τρίζει τίποτα, τα πάντα λειτουργούν κανονικά, κανένα σύστημα ή οθόνη δε μου έχει κάνει κορδελακια.
Πολύ οικονομικό για τα άλογα του, όταν το έκλεισα το υπολόγιζα στα 9 άρια και έχω μέση κάτω από 6.
Αποδοτικο υβριδικό σύστημα, πραγματικά κάνει δουλειά, έχει πλάκα να εκμεταλλευεσαι τη φορά σου και να πηγαίνεις σβηστός με 120. Start stop με ανεπαίσθητη λειτουργία.
Καλή αίσθηση επιλογέα και κλιμάκωση κιβωτίου.
Τρομερα ευκολοδηγητο, πολύ μαλακά χειριστήρια.Τα αρνητικά του:
Χώρος αποσκευών οριακος για 4μελη οικογένεια. Αναγκαστικά έβγαλα εταζερα, είχα όμως τις καρέκλες της θάλασσας και ομπρέλα.
Σε αγχώνει στις παραλίες λόγω ύψους, θέλει προσοχή.
Επίσης τα φώτα αν και led είναι απλά ικανοποιητικά, δε κάνουν και τη νύχτα μέρα. Σε λευκό οδόστρωμα είναι πολύ καλά, σε σκούρο θέλεις το κάτι παραπάνω.Γενικά 8 μήνες μετά αισθάνομαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου, πιστεύω ότι θα το χαρώ μέχρι το επόμενο τουτού μου που ίσως είναι ηλεκτρικό, 99% όμως θα είναι πάλι χουάι - ντάι.
-
@georgemit Εχεις αγόρασει τρομερό πακέτο νομίζω....
-
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Θα γράψω 2 λόγια για το αυτοκίνητο καθώς είναι η πρώτη φορά που το οδηγώ τόσες μέρες συνεχόμενες και το χαίρομαι πραγματικά.
Να θυμίσω ότι το πήρα 12/22, το οδηγούσα μια φορά τη βδομάδα ή σε κάποιο ταξίδι και το ένιωθα ξένο. Άσε που ήμουν με το ξεσκονοπανο όλη μέρα.
Τώρα στις διακοπές το οδηγω, το σκονιζω, τα παιδιά το γεμίζουν άμμο αλλά το χαιρόμαστε.Τα θετικά του:
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης πάρα τα 18αρια. Δε κοπανάει καθόλου αν και είσαι με το άγχος της λακκούβας.
Καλό κράτημα και τιμόνι, σου εμπνέει εμπιστοσύνη, σταθερό και ευθυβολο στην ε.ο.
Μέσα δε τρίζει τίποτα, τα πάντα λειτουργούν κανονικά, κανένα σύστημα ή οθόνη δε μου έχει κάνει κορδελακια.
Πολύ οικονομικό για τα άλογα του, όταν το έκλεισα το υπολόγιζα στα 9 άρια και έχω μέση κάτω από 6.
Αποδοτικο υβριδικό σύστημα, πραγματικά κάνει δουλειά, έχει πλάκα να εκμεταλλευεσαι τη φορά σου και να πηγαίνεις σβηστός με 120. Start stop με ανεπαίσθητη λειτουργία.
Καλή αίσθηση επιλογέα και κλιμάκωση κιβωτίου.
Τρομερα ευκολοδηγητο, πολύ μαλακά χειριστήρια.Τα αρνητικά του:
Χώρος αποσκευών οριακος για 4μελη οικογένεια. Αναγκαστικά έβγαλα εταζερα, είχα όμως τις καρέκλες της θάλασσας και ομπρέλα.
Σε αγχώνει στις παραλίες λόγω ύψους, θέλει προσοχή.
Επίσης τα φώτα αν και led είναι απλά ικανοποιητικά, δε κάνουν και τη νύχτα μέρα. Σε λευκό οδόστρωμα είναι πολύ καλά, σε σκούρο θέλεις το κάτι παραπάνω.Γενικά 8 μήνες μετά αισθάνομαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου, πιστεύω ότι θα το χαρώ μέχρι το επόμενο τουτού μου που ίσως είναι ηλεκτρικό, 99% όμως θα είναι πάλι χουάι - ντάι.
Είναι αμαξάρα και σε πολύ καλή τιμή. Τοτε που ήταν να το πάρεις σου είπα να πας για το fastback που έχει πολύ καλύτερο χώρο αποσκευών. Είναι φυσικά μακρύτερο.
Στην χειρότερη βάζεις από πάνω μπαγκαζιέρα αν δεν σου είναι αρκετός ο χώρος
Να το χαίρεσαι, βάλτο στην σκόνη και στην άμμο και παντου και περάστε ομορφα. Τα αμάξια είναι να μας υπηρετούν. Οταν γυρίσεις κάντο μπανάκι και spa και θα γίνει κουκλί ξανά
-
Δεν είναι δύσκολο το εσωτερικό του αυτοκινήτου να παραμένει καθαρό. Απλά απαιτεί σεβασμό και προσπάθεια από όλους ακόμα και στις διακοπές.
Τα πόδια με τις αμμους τινάζονται πριν μπεις.
Τα πατάκια είναι λαστιχένια και τινάζονται κάθε βράδυ
Τα καθίσματα είναι καλυμμένα με πετσέτες απορροφητικές ή ειδικά πετσετοκαθισματα.
Οι κύριες να βάζουν τα αντιηλιακα τους όταν κατεβαίνουν και να κανουν ντους πριν ξαναμπούν ή να φοράνε t-shirt όχι μαγιό και ξωπλατα.
Παράθυρα ανοιχτά δεν χρειάζονται. Κλιματισμός σε ανακύκλωση σε μέρη με χωματα
εννοείται πόδια στη θέση τους και όχι πάνω στα καθίσματα. .
Και τα μέσα καθαρίζουν αλλά δεν μπορεί να έχει λάδια και αλατια το κάθισμα στο οποίο θα κάτσω μεθαύριο για να πάω στο γραφείο ή να πάμε κάπου κυριλε οικογενειακως ούτε φυσικά θα κάνω βιολογικό μετά από κάθε διακοπές.
. .Το εξωτερικό αναπόφευκτο θα λερωθεί απλά να έχετε στο νου σας να καθαρίζετε τα ψοφια εντομα από τη μάσκα.
Το λέω γιατί αν βρουν την ευκαιρία να ανέβουν μυρμήγκια πάνω για να τα φάνε θα γεμίσει το αμάξι (Μου έχει τύχει και μου κατέστρεψε τις διακοπές). -
Τα εργαλεία δουλειάς, λερώνονται...
-
@iceman7 said in Hyundai i30 2017:
Δεν είναι δύσκολο το εσωτερικό του αυτοκινήτου να παραμένει καθαρό. Απλά απαιτεί σεβασμό και προσπάθεια από όλους ακόμα και στις διακοπές.
Τα πόδια με τις αμμους τινάζονται πριν μπεις.
Τα πατάκια είναι λαστιχένια και τινάζονται κάθε βράδυ
Τα καθίσματα είναι καλυμμένα με πετσέτες απορροφητικές ή ειδικά πετσετοκαθισματα.
Οι κύριες να βάζουν τα αντιηλιακα τους όταν κατεβαίνουν και να κανουν ντους πριν ξαναμπούν ή να φοράνε t-shirt όχι μαγιό και ξωπλατα.
Παράθυρα ανοιχτά δεν χρειάζονται. Κλιματισμός σε ανακύκλωση σε μέρη με χωματα
εννοείται πόδια στη θέση τους και όχι πάνω στα καθίσματα. .Εαν τα κάνω όλα αυτά, εκτός του ότι θα χωρίσω, θα με κοροϊδεύουν όλοι και τα τρελαθώ, προτιμώ να πάρω το ΚΤΕΛ!! Το αμάξι είναι εργαλείο δουλειάς, το καλοκαίρι το έσκισα με άμμους, αλάτια, αντιηλιακά, χωματόδρομο με ανοιχτά παράθυρα κλπ. Δεν ασχολούμαι καν με τέτοια στις διακοπές, απλά περνάω καλά. Και εννοείται καφές, φαγητό κλπ. κανονικά μέσα στο αμάξι!!
-
Η κότα έκανε το αυγό;
ή το αυγό την κότα;Κάπως έτσι, ο μάστορας αξιοποιεί το καλό εργαλείο;
ή το καλό εργαλείο σε κάνει μάστορα;Η ουσία είναι ότι το καλό εργαλείο θέλει την φροντίδα του, για να παραμείνει καλό.
Hyundai i30 2017