-
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400παντως με γιαρια και κορολες, εχει πηξει ο τοπος απο αργοσχολους-αργοστροφους που σερνωνται και κλεινουν τους δρομους - οχι, δεν ειναι μαγκια το 0.00231 του λιτρου λιγοτερο
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400
πιο πολυ σε KTM σε ειχα να κτνηγας τις ράχες και τα πουρνάρια... surprise -
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400παντως με γιαρια και κορολες, εχει πηξει ο τοπος απο αργοσχολους-αργοστροφους που σερνωνται και κλεινουν τους δρομους - οχι, δεν ειναι μαγκια το 0.00231 του λιτρου λιγοτερο
Πάντα οι αλλαγές καιρού χτυπάνε σε αυτά τα κομμάτια που είχανε στενές επαφές με το έδαφος.
Χαβαλε κανουμε προφανώς. Μεγαλώνοντας τα γκάζια περιορίστηκαν .Η χαρά της βόλτας έμεινε πλέον.@dimitrioskosmas said in Toyota Yaris Cross:
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400
πιο πολυ σε KTM σε ειχα να κτνηγας τις ράχες και τα πουρνάρια... surpriseΕυρωπαϊκό κ δη ΚΤΜ ο gatoz...ποτέ. Δεν θα τον είχα για τέτοιο.
Σε Σουζούκι θα τον έβαζα αλλά δεν είναι τόσο πρεμιουμ...οπότε σε Kawasaki . -
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400παντως με γιαρια και κορολες, εχει πηξει ο τοπος απο αργοσχολους-αργοστροφους που σερνωνται και κλεινουν τους δρομους - οχι, δεν ειναι μαγκια το 0.00231 του λιτρου λιγοτερο
ωραιo ταξιδιάρικο το zzr!!!
νταξει και πιο γρήγορα αν πάνε καινε πολύ λίγο απλά δυστηχώς οι περισσότεροι σέρνονται χωρίς λόγο για να δούνε τιμές παπιού σε κατανάλωση. μαστιγα αυτο το πράγμα.
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!
Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.
Το όλο πακέτο του YC είναι εξαιρετικό για την κατηγορία του και όχι μόνο, γι'αυτό και πουλάει σαν ζεστό ψωμί, όπως και τα υπόλοιπα υβριδικά Toyota, κι ας λένε οι haters ό,τι θέλουν.
Υ.Γ. Προβλέπω να γίνεται χαμός από σχόλια για τις συγκρίσεις επιδόσεων του YC με τα Puma/2008 που αναφέρεις...μπα δεν ασχολούμαι. Διαβασα και γω και λέει ο φίλος ότι είχε focus mk1 20ετιας οπότε πως να μην του φανεί σε όλα καλύτερο ένα οποιωδήπωτε καινούργιο αμάξι
Τωρα για τις επιδόσεις και την οδήγηση σε σχεση με ενα puma που ο φίλος δεν έχει οδηγήσει καν και λέει ότι είναι καλύτερο το yaris δεν λέω τίποτα. είναι τουλάχιστον αστείο
αν θέλετε βγάλτε ότι έχει καλύτερες επιδόσεις και από lambo το yaris cross αν σας κάνει να νοιώθετε καλύτερα
Ποιος λέει για επιδόσεις σε υβριδικό?
Είναι αυτοκίνητα να κινηθείς οικονομικά και να κάνεις τη δουλειά σου σε ταχύτητες εντός του ορίου.
Για puma 1000 κυβικά (ξέρω το δικό σου είναι 1500) ούτε καν μπήκα στο κόπο να το δω από κοντά γιατί έχω μοτοσυκλέτα με πολλά περισσότερα κυβικά.
Άμα δε τα σκίζανε τα κυβικά στα χαράτσια θα κοίταγα Focus ST 2.5 i 20V (225 Hp) αλλά και πάλι το audi s3 ήταν πιο γρήγορο.Διαβασε 2-3 σελίδες πίσω.
τις μηχανές τις ζηλεύω όσο τίποτα αλλο τώρα που δεν εχω πια και υποσχέθηκα να μην ξανακαβαλήσω.
Δεν θέλω καν να μου πεις τι έχεις. Δεν συγκρινονται οι μηχανές σε αίσθηση με τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερες. Απλά να έχεις τα ματια σου 14 και ευχομαι πάντα όρθιος.
Γιατι να μην ξανακαβαλησεις ρε συ...να μεινεις με ενα αυτοκινητο για παντα?
Κ το δικο μου 4 κυλινδρο ειναι 1000 ψωροκυβικα. Αλλα δεν συγκρινεται η βολτα μαζι του καθε φορα...ξερεις τι ειναι να βαρας κοφτη στα 210 με 2α κ να εχεις αλλες 4 σχεσεις...
...εγω εγκατελειψα πλεον
μπορει να μην συγκρινεται η βολταρα, αλλα με καθε αλλαγη καιρου ποναω σε καθε ενα παρασημο πτωσης
τελειωσα με ενα zzr και ενα gtr - αμφοτερα σε κυβικα μικρομεσαιου - 1400παντως με γιαρια και κορολες, εχει πηξει ο τοπος απο αργοσχολους-αργοστροφους που σερνωνται και κλεινουν τους δρομους - οχι, δεν ειναι μαγκια το 0.00231 του λιτρου λιγοτερο
ωραιo ταξιδιάρικο το zzr!!!
νταξει και πιο γρήγορα αν πάνε καινε πολύ λίγο απλά δυστηχώς οι περισσότεροι σέρνονται χωρίς λόγο για να δούνε τιμές παπιού σε κατανάλωση. μαστιγα αυτο το πράγμα.
αμάν πχια!
-
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Once a biker, always a biker.
Το θέμα είναι πολυδιάστατο αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις το 1 με το άλλο όσο και να προσπαθείς.
Εγώ οδηγό και τα 2 κάποτε δεν είχα καν αυτοκίνητο δε μου χρειαζόταν δηλ. Αλλά αν δεν ανεβώ στη μοτοσικλέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα με πιάνει στερητικό.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Εχουν τελείως αλλη αίσθηση.
Αλλο το να οδηγάς και άλλο το να καβαλάς και να γινεσαι ενα με την μηχανή. Στριβεις και συ μαζί της. Η μηχανή γίνεται προέκταση του σώματος σου σαν να την φοράς
Στην φύση όταν πας βολτα είναι το κάτι άλλο δεν βλέπεις απλά από ενα παράθυρο
Μεσα στην πόλη δεν σκεφτεσαι ποση ώρα θα κάνεις ουτε που θα παρκάρεις. Αυτα είναι λυμένα.
Η επιταχυνση είναι αστραπιαία και νιωθεις τον άνεμο και την αντισταση του αερα. Μονο σε σουπερκαρ μπορείς να έχει τετοια επιταχυνση αλλά όχι αυτη την αισθηση
Γενικά δεν μπορώ να στο περιγράψω, μονο αν συμβιωνες μαζί με μια μοτοσυκλέτα θα καταλάβαινες, αλλος τρόπος δεν υπάρχει!!!!
Οτι είναι επικύνδυνο να καβαλάς μοτοσυκλέτα είναι το υπερτατο μειον τους καθώς εχουν 0 παθητική ασφάλεια, τι να λέμε
για κοστος ούτε λόγος καθώς είναι πολύ πιο οικονομικη σε κτήση, συντηρηση, καταναλωση από τα περισσότερα αυτοκίνητα αντιστοιχης ιπποδύναμης!!!!! Γιατι προφανώς υπαρχουν και ακριβές.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
-
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/ -
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/Κανένας που εχει συμβιώσει μονο με αυτοκίνητα δεν προκειται ποτέ να καταλάβει είτε του εξηγήσουμε είτε βαλετε οποιοδήπωτε βιντεο. χασιμο χρόνου να προσπαθησεις να πεισεις κάποιον
Εγώ που για πολύ μεγάλο διαστημα είχα μηχανές καταλαβαίνω και σας ζηλεύω.
Απλα να προσέχετε πάρα πολύ παιδια!!! και ειδικα μεσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Στην εθνική δεν είναι πολύ επικύνδινες οι μηχανες ασχετως τι νομίζουν κάποιοι
Εγω σε ταξίδια δεν είχα ΠΟΤΕ κάποιο ατυχημα ασχέτως με πόσο πήγαινα.
ΜΟΝΟ μεσα στην πόλη που είτε περνουσαν στοπ είτε εστριβαν πάνω μου χωρις να δουν καθρέφτες είτε από μεγαλη απροσεξία των άλλων είχα ατυχήματα
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/Κανένας που εχει συμβιώσει μονο με αυτοκίνητα δεν προκειται ποτέ να καταλάβει είτε του εξηγήσουμε είτε βαλετε οποιοδήπωτε βιντεο. χασιμο χρόνου να προσπαθησεις να πεισεις κάποιον
Εγώ που για πολύ μεγάλο διαστημα είχα μηχανές καταλαβαίνω και σας ζηλεύω.
Απλα να προσέχετε πάρα πολύ παιδια!!! και ειδικα μεσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Στην εθνική δεν είναι πολύ επικύνδινες οι μηχανες ασχετως τι νομίζουν κάποιοι
Εγω σε ταξίδια δεν είχα ΠΟΤΕ κάποιο ατυχημα ασχέτως με πόσο πήγαινα.
ΜΟΝΟ μεσα στην πόλη που είτε περνουσαν στοπ είτε εστριβαν πάνω μου χωρις να δουν καθρέφτες είτε από μεγαλη απροσεξία των άλλων είχα ατυχήματα
Καλά δε προσπαθώ να πείσω κάποιον, άμα δεν έχει καβαλήσει δε μπορεί να καταλάβει.
Μεταξύ μας κι εγώ έχω φάει τούμπες μια από λακκούβα με τους ωραίους δρόμους που έχουμε και μια ερχόταν καταπάνω μου μια κυρία (μη πω τίποτα άλλο) και μπλοκάρισα τον πίσω τροχό να γλιτώσω. -
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/Κανένας που εχει συμβιώσει μονο με αυτοκίνητα δεν προκειται ποτέ να καταλάβει είτε του εξηγήσουμε είτε βαλετε οποιοδήπωτε βιντεο. χασιμο χρόνου να προσπαθησεις να πεισεις κάποιον
Εγώ που για πολύ μεγάλο διαστημα είχα μηχανές καταλαβαίνω και σας ζηλεύω.
Απλα να προσέχετε πάρα πολύ παιδια!!! και ειδικα μεσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Στην εθνική δεν είναι πολύ επικύνδινες οι μηχανες ασχετως τι νομίζουν κάποιοι
Εγω σε ταξίδια δεν είχα ΠΟΤΕ κάποιο ατυχημα ασχέτως με πόσο πήγαινα.
ΜΟΝΟ μεσα στην πόλη που είτε περνουσαν στοπ είτε εστριβαν πάνω μου χωρις να δουν καθρέφτες είτε από μεγαλη απροσεξία των άλλων είχα ατυχήματα
Και αυτός είναι ο λόγος που είσαι εδώ και επικοινωνούμε!
-
Αυτο που εννοει ο CIRUS ειναι οτι μεσα στην πολη θελει προσοχη που εισαι ευαλωτος απο παντου. Στα ταξιδια ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα ασχετως ποσα πας (παντα με μια λογικη). Παντως οδηγωντας μοτοσυκλετα γινεσαι πολυ καλυτερος οδηγος μεχρι κ στο αυτοκινητο. Αναπτυσσεις ικανοτητες που απλα πολλοι οδηγοι αυτοκινητων δεν εχουν.
Μακαρι να μπορουσε περισσοτερος κοσμος να παρει ενα μοτο (απο σκουτερ μεχρι μοτοσυκλετα) κ θα διορθωνοταν σε μαγαλο βαθμο η κατασταση μεσα στις πολεις (κ απο θεμα μποτιλιαρισματος αλλα κ περιβαλλοντολογικα) .
Εγω παροτι το αυτοκινητο καθεται στο γκαραζ θα παω δουλεια με το σκουτερ (σιγουρα οταν βρεχει) η το μεγαλο μοτο.... Δεν θα αντεχα να κινουμαι ουτε ηλεκτρικα/υβριδικα (για να επιστρεψουμε στο θεμα) σερνομενος στο δρομο κ χανοντας τοσο χρονο απο την ζωη μου.Στις επαρχιες ειναι ενα αλλο θεμα...
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/Κανένας που εχει συμβιώσει μονο με αυτοκίνητα δεν προκειται ποτέ να καταλάβει είτε του εξηγήσουμε είτε βαλετε οποιοδήπωτε βιντεο. χασιμο χρόνου να προσπαθησεις να πεισεις κάποιον
Εγώ που για πολύ μεγάλο διαστημα είχα μηχανές καταλαβαίνω και σας ζηλεύω.
Απλα να προσέχετε πάρα πολύ παιδια!!! και ειδικα μεσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Στην εθνική δεν είναι πολύ επικύνδινες οι μηχανες ασχετως τι νομίζουν κάποιοι
Εγω σε ταξίδια δεν είχα ΠΟΤΕ κάποιο ατυχημα ασχέτως με πόσο πήγαινα.
ΜΟΝΟ μεσα στην πόλη που είτε περνουσαν στοπ είτε εστριβαν πάνω μου χωρις να δουν καθρέφτες είτε από μεγαλη απροσεξία των άλλων είχα ατυχήματα
Και αυτός είναι ο λόγος που είσαι εδώ και επικοινωνούμε!
απλά εννοω ότι αν πας με λογική πάντα στην εθνική δεν είναι επικύνδινα τα πράγματα όπως είναι στην πόλη
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας αρέσει στα μηχανάκια. Απλά έχουν γκάζι που για να το βρεις σε αυτοκίνητο θα πληρώσεις 10πλάσια τιμή. Κατά τα άλλα ούτε φρενάρουν, ούτε στρίβουν και το κυριότερο, είναι φέρετρα!!!
Μαλλον δεν εχεις κανει βολτιτσα με κανα σοβαρο μηχανημα...
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό που λέει ο cirus και όποιος θέλει μπορεί να δει το ντοκιμαντέρ why we ride
https://www.imdb.com/title/tt2960470/Κανένας που εχει συμβιώσει μονο με αυτοκίνητα δεν προκειται ποτέ να καταλάβει είτε του εξηγήσουμε είτε βαλετε οποιοδήπωτε βιντεο. χασιμο χρόνου να προσπαθησεις να πεισεις κάποιον
Εγώ που για πολύ μεγάλο διαστημα είχα μηχανές καταλαβαίνω και σας ζηλεύω.
Απλα να προσέχετε πάρα πολύ παιδια!!! και ειδικα μεσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Στην εθνική δεν είναι πολύ επικύνδινες οι μηχανες ασχετως τι νομίζουν κάποιοι
Εγω σε ταξίδια δεν είχα ΠΟΤΕ κάποιο ατυχημα ασχέτως με πόσο πήγαινα.
ΜΟΝΟ μεσα στην πόλη που είτε περνουσαν στοπ είτε εστριβαν πάνω μου χωρις να δουν καθρέφτες είτε από μεγαλη απροσεξία των άλλων είχα ατυχήματα
Και αυτός είναι ο λόγος που είσαι εδώ και επικοινωνούμε!
απλά εννοω ότι αν πας με λογική πάντα στην εθνική δεν είναι επικύνδινα τα πράγματα όπως είναι στην πόλη
Κατάλαβα τι εννοείς!
Το ποστ μου ήταν για να τονίσω την επικινδυνότητα των μηχανών. Είσαι συνεχώς εκτεθειμένος ακόμα και στις βλακείες των άλλων!Στην εθνική δεν επικρατεί η ζούγκλα των πόλεων οπότε οι κίνδυνοι λιγοστεύουν!
-
Προσωπικά μακριά απο καθε διτροχο... ουτε ποδήλατο!
Καλυτερα να χασω λίγο χρόνο παρά να ειμαι ευαλωτος ή εκνευριστικος προς τους νομιμους χρηστες του δρόμου (μιας και η διηθηση οπως γινεται στην Ελλαδα απαγορευεται).
2-3 φορές εχω ανέβει συνεπιβάτης σε μηχανη-μηχανάκι και το μετανιωνω! Πλεον ο κόσμος να καίγεται απλά δεν ανεβαίνω..
Νόημα θα είχαν οι μηχανές για εξοχή-touring οπως στο εξωτερικό. Στην Αγγλια χαζευα καποιος μηχανοβιους με δυνατα εργαλεια σε βολτες στην εξοχή...
Εντός πολης απλά ταλαιπωρία και κινδυνος για όλους!
Για να μην πω οτι βρισκω εντελώς αντικοινωνικο το οτι ο χρόνος ειναι πολυτιμος μονο για τους αναβάτες που ετσι δεν σεβονται πια κανενα αλλο χρηστη της οδού ουτε τα φαναρια ουτε τα σηματα!
Η καυλα τους να περασουν πρωτοι μπροστά μπροστα σε ένα φανάρι, περνώντας ακόμα και πάνω από αυτοκινητα, ενω πάλι πρώτοι θα φυγουν ειναι απιστευτα εκνευριστικη..
Όπως φυσικα και η νεα μοδα της αντικοινωνικότητας που επιτάσσει να εχουν τις πεταλιέρες ανοιχτες ακόμα και επιβάτη να μην εχουν για να χαράσσουν ακομα καλυτερα τα διπλανα τους αυτοκίνητα! -
Παρακαλώ να σταματήσει το offtopic.
-
Πριν κάνα δύο εβδομάδες παρέλαβε και ο πεθερός μου.
Πήγαμε παρέα να το πάρει για να του εξηγήσω και κάποια πράγματα γιατί ένιωθε μια μικρή ανασφάλεια που θα έμπαινε σε σύγχρονο αυτοκίνητο έπειτα από την 22ετή Fabia.
Την επόμενη μέρα πήρε την πεθερά μου, το κάβάλησε και έφυγε για χωριό.
Στις διακοπές που θα τους βρω, θα βγάλω φώτο και θα ανεβάσω. -
Και νέα αυξηση από σημερα το YC ... +600 μονοκοπανιά!
Καλό μήνα!
Στη υγεία των κορόιδων!
Toyota Yaris Cross